abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107933418
Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...

Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 13 februari 2012 @ 16:48:37 #2
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_107934773
_O_
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_107935309
quote:
de PG versie?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_107935467
Slap van Dave Chapelle als Rick James. Zeker de moeite waard om deze helemaal te kijken :)

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:26:56 #5
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_107974865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:00 schreef hornage het volgende:
Ik had nog een vraag open staan:

Welke film?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier had ik allang antwoord opgegeven...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dit lijkt me Watchmen :P
En dan duurt het nog zo lang voordat iemand anders het juiste antwoord weet te zeggen. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:33:08 #6
18008 hornage
pi_107975059
Fak, niet gezien dat de vraag al beantwoord was...

houdjemond had hem nu wel goed en ik kan niet 2 keer een vraag beantwoorden.....

Excuus trouwens voor afwezigheid, ik moest opeens weg voor werk :(
Nu overwerken :(
pi_107975865
Mainport gaat vet.
What's it going to be then, eh?
pi_107976615
Ja en houdjemond zoekt alles op

Hoe weet ze Deakins nou weer
Graag op anoniem
pi_107976657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:20 schreef Mainport het volgende:

Dus je stelt een vraag met het idee dat niemand het kan weten?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_107976713
Jij bent nog slim genoeg om dat soort vragen niet op te zoeken
Graag op anoniem
pi_107976714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:20 schreef Mainport het volgende:

Dat is wel zo'n beetje de bekendste DP die er rondloopt. Ligt natuurlijk een beetje aan haar filmkennis, maar daar heb ik nog geen idee van. Waarom zou ze anders niet nog een film van Mullan opzoeken?

Als je dit lees, houdjemond, FMT'ers zijn altijd een beetje xenofoob. Trek het je niet aan.
pi_107976791
Ik wantrouw mensen die nooit in filmtopics en tournaments posten, nooit deelnemen aan een discussie over film, nooit zelfs maar laten blijken een film te hebben gezien, maar wel meedoen met FMT

Bovenstaande gaat grotendeels ook voor Firefox op
Graag op anoniem
pi_107976858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Mainport het volgende:
Ik wantrouw mensen die nooit in filmtopics en tournaments posten, nooit deelnemen aan een discussie over film, nooit zelfs maar laten blijken een film te hebben gezien, maar wel meedoen met FMT

Dan voel ik me bij deze ook aangesproken. Ik wantrouw mensen die alleen maar een grote :O hebben en bij elke zin die er geschreven wordt een negatieve klank kunnen meegeven
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_107976885
Ga lekker de jehova uithangen
Graag op anoniem
pi_107976903
quote:

En ook voor mij. Ik vind FMT namelijk heel leuk, voor de rest trekt het me niet altijd evenveel.
pi_107976923
quote:
Dat is op zich een aardige graadmeter, maar geen waterdichte natuurlijk.

Ik zie trouwens dat ze fotografe is, best logisch dat ze dan iets met DP's heeft.
pi_107976968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Mainport het volgende:
Ga lekker de jehova uithangen
waar woon je, bel ik of 1 van mijn metgezellen we even aan O~)

Wel fijn dat je meteen mijn gedachten goed verwoord
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 14 februari 2012 @ 18:31:15 #18
18008 hornage
pi_107976985
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:29 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dat is op zich een aardige graadmeter, maar geen waterdichte natuurlijk.

Ik zie trouwens dat ze fotografe is, best logisch dat ze dan iets met DP's heeft.
dit
pi_107977059
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

waar woon je, bel ik of 1 van mijn metgezellen we even aan O~)

Wel fijn dat je meteen mijn gedachten goed verwoord
Kom anders samen met Firefox, dan krijgen jullie korting op het gehandicaptenvervoer
Graag op anoniem
pi_107977114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef Mainport het volgende:

[..]

Kom anders samen met Firefox, dan krijgen jullie korting op het gehandicaptenvervoer
Oeh, dat doet pijn man! :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_107977129
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef Mainport het volgende:

[..]

Met Ran erin vertrekt de bus nooit, aangezien Ran uit gewoonte zijn voet tussen de deur houdt.
pi_107977165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Met Ran erin vertrekt de bus nooit, aangezien Ran uit gewoonte zijn voet tussen de deur houdt.
Ik moest lachen _O-
pi_107977200
Mainport is toch die gozert die een tijd terug zo'n wannabee player foto op een terras plaatste? toevallig kwam ik je van de week ook al op een andere site tegen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en euh je moet weten, ik heb 2 paar schoenen met stalen neuzen :)
pi_107977264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen _O-
ik ook als het niet zo kwetsend was :) Maar van DF kan ik het hebben :*
pi_107977298
quote:

Hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')