Hmmm..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik ga maar eens verder waar ik vrijdag mee gestart ben en waar ik zaterdag ben geëindigd :p
Moeten we hoe dan ook een keer doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmm..
*vraagteken boven mijn hoofd groter wordt..
@Merlijn: het is dat je een beetje ver weg zit, anders hadden we vanavond ergens lekker de kroeg in kunnen duiken..
Zeker.. ik merk sowieso dat ik momenteel regelmatig zin heb om de deur uit te gaan om wat leuks te gaan doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moeten we hoe dan ook een keer doen.
Mwoah, dat was niet speciaal daarom hoor.. Ik kon het toen gewoon makkelijk combinerenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef DJMO het volgende:
@JK vandaar dat je 't halve land doorcrosst voor FHF?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:09 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn agenda aankomende week eens bekijkt....
Rustig..... Hopelijk wordt het niet NOG stiller....
Ach, als ik ontslagen word, ga ik toch freelancen. Het was een jaar geleden al een afweging. Voorlopig staat de hypotheek toch voor 10 jaar vast.quote:
heb je nog een freelance secretaresse nodig ?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, als ik ontslagen word, ga ik toch freelancen. Het was een jaar geleden al een afweging. Voorlopig staat de hypotheek toch voor 10 jaar vast.
Opruimen en schoonmaken :p ik heb dr meestal geen zin in maar als ik er dan aan begin dan ook grondig. Maar dat kost tijd :pquote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmm..
*vraagteken boven mijn hoofd groter wordt..
@Merlijn: het is dat je een beetje ver weg zit, anders hadden we vanavond ergens lekker de kroeg in kunnen duiken..
herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Opruimen en schoonmaken :p ik heb dr meestal geen zin in maar als ik er dan aan begin dan ook grondig. Maar dat kost tijd :p
btw.. [img=400] maakt dat je 't plaatje geresized weer kunt geven he ..quote:
Heeft dat bij jou ook altijd tot extra vuilniszakken als resultaatquote:
Dat had ik bij mijn verhuizing. Eerst denk je het valt wel mee en vervolgens kom je erachter dat je dozen en tassen bij moet regelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeft dat bij jou ook altijd tot extra vuilniszakken als resultaatal heb jij natuurlijk een wat kleiner oppervlak maar wat kan een mens verzamelen zeg! Ha ik kwam zelfs paarse haarverf tegen van 3 jaar terug ofzo..
ipv een halvolle vuilniszak heb ik dan opeens een bomvolle.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeft dat bij jou ook altijd tot extra vuilniszakken als resultaatal heb jij natuurlijk een wat kleiner oppervlak maar wat kan een mens verzamelen zeg! Ha ik kwam zelfs paarse haarverf tegen van 3 jaar terug ofzo..
ben je je preventief aan 't bezatten?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Merlijn het volgende:
Laif is a Tunnelllllllll.....witz braight liiiiiiight at ze enddddddd.....
Nee hoor, maak je maar niet druk:quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben je je preventief aan 't bezatten?
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben je je preventief aan 't bezatten?
Wat heb jij gedronken?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
molletjeee buuuttjee waar zijn julliee
Hangt?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef DJMO het volgende:
*zwaait (met links, rechts hangt er een baby te slapen)
Nee man wat zit er in mn hoofd. Een hard kloppende hamer.. Ik hoop dat buutje m even verjaagd...quote:
Ik snapte hem ook nietquote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef DJMO het volgende:
als het je nog steeds niet duidelijk is, paracetamol en ibuprofen @ Rucky
ik vroeg me net af of je al nieuws hebt ...quote:
Weer bijgekomen van de cocktails?quote:
Nope. Wil overigens niet zeggen dat nu alles goed is.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vroeg me net af of je al nieuws hebt ...
Ik ben een ticketsysteem aan het implementeren....quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef Rucky het volgende:
Der is weer geen hol op tv behalve Enemy of the state. En die heb ik al op dvd.
de wattus .. wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben een ticketsysteem aan het implementeren....
Stuurt mailtje aan helpdesk -> helpdesk stuurt mailtje: ontvangen. Vraag beantwoorden -> ticket doorsturen naar financiele afdeling -> toevoeging -> ticket gesloten. Zoiets.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
de wattus .. wat moet ik me daar bij voorstellen ?
CSI, Bones, Dr. Deen, Flashpointquote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef Rucky het volgende:
Der is weer geen hol op tv behalve Enemy of the state. En die heb ik al op dvd.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
ah zoiets![]()
[ afbeelding ]
dit heb ik er nu opstaan ..
heeft iemand de ontbrekende nr's van mijn lijstje nog voor me?
te weten:
Van Dik Hout – De keuzes die je maakt
Blof – bijna waar ik zijn moet
Marco Borsato – Droom, durf, doe en deel
Meat Loaf -- Bat out of hell
(meer dan een ander is al onderweg)
Hier staat Bones op idd.. Kan nu (reclame) ook wel even kijken of er verder nog wat is..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
CSI, Bones, Dr. Deen, Flashpoint
quote:
klaar?quote:
Zeker, en als het klaar is dan heb helemaal een goed en bevredigend gevoel.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:28 schreef asfalthooligan het volgende:
Klopt ja ,maar het geeft ook wel een goed gevoel ls je het niet kan het toch te proberen /te doen
Ik had paar maanden geleden wel een hele coole gast van Centric als UPC monteur.... Gast kwam modempje omruilen na een bak koffie.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Vooral als je zag hoe uitgeleefd het was .
Morgen ,maar weer verder eerst de kpn monteur ontvangen die voor niets komt![]()
Hoezo, denk je dat hij geen behang kan steken? Volgens mij kan je hem best nuttig aan het werk zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Vooral als je zag hoe uitgeleefd het was .
Morgen ,maar weer verder eerst de kpn monteur ontvangen die voor niets komt![]()
Ja zag er best leuk uit toen je klein was.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef Merlijn het volgende:
Offtopic: Best leuk wat je allemaal tegenkomt als je je foto's opruimt:
[ afbeelding ]
Ik moest mijn modem bij het postkantoor ophalen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had paar maanden geleden wel een hele coole gast van Centric als UPC monteur.... Gast kwam modempje omruilen na een bak koffie.
Heb hier sindsdien alles in viervoud aan reservemateriaal
Nee gast.....quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja zag er best leuk uit toen je klijn was.
Geef die man een bak koffie en hij vindt alles best.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:45 schreef asfalthooligan het volgende:
Kpn is gewoon vaag sluit altijd alles zelf aan moet de monteur verplicht komen terwijl ik nu al via de kpn internet
m als beeb?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaahhh. wat een schatje!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
cutyquote:
Loooooooong time ago....quote:
reminds me.... Ik had nog beloofd om foto's te maken van jou...quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
wauw, prachtige foto van haar merlijn! Leer mij eens zulke foto's te maken van m'n grut!
wat voor foto's?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
reminds me.... Ik had nog beloofd om foto's te maken van jou...
quote:
Ja, die heb ik meer gehoord.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Die ogen heeft ze van dr papa volgens mij
nou ja, op de foto van die minimeet vond ik mezelf dan wel weer leuk staanquote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]NETTE fotos...... Je was aan het klagen dat je nergens goed op een foto stond...
[..]
Ja, die heb ik meer gehoord.
* Merlijn noteert: 2 strafpunten voor JK.....quote:
Daarvoorom! alcohol en limburger aan de foon.... excuusquote:Op maandag 13 februari 2012 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou ja, op de foto van die minimeet vond ik mezelf dan wel weer leuk staan
Wow Merlijn! Die is mooi afgebakken! Prachtig meissie!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Loooooooong time ago....
nu: (nouja, vorig jaar)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn noteert: 2 strafpunten voor JK.....
Pas maar op, ik neem de dSLR mee naar de meeting als jullie je niet gedragen....
[..]
Daarvoor!
Op mijn FB staat de andere uit die serie.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wow Merlijn! Die is mooi afgebakken! Prachtig meissie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Merlijn op 13-02-2012 23:09:11 ]"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:05 schreef Merlijn het volgende:
Oh en DJMO? Ik weet wat die glimlach bij Geert altijd is...hahahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
* checkingquote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef DJMO het volgende:
De keuzes die je maakt van van dik hout rucky die mis ik nog
Hij staat oa op de cd: Van Dik Hout Het Beste Van 1994-2001quote:
even via een alternatieve manier zoeken...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij staat oa op de cd: Van Dik Hout Het Beste Van 1994-2001
De alternatieve weg is al gevonden.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
even via een alternatieve manier zoeken...
Hier ook, maar schiet niet op.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
De alternatieve weg is al gevonden.
Nog maar 3 uur bij mij. Die andere albums had ik zo binnen.quote:
Jij bent sneller.....quote:Op maandag 13 februari 2012 23:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog maar 3 uur bij mij. Die andere albums had ik zo binnen.
2 uur 15 nu.
We have a winner...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens ik heb de cd al gevonden (verbazingwekkend snel) dus ik kan het in een minuut of 3 naar DJMO sturen :p
Je moet cd's ook nooit op zijn kop leggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee te vroeg gejuigd, de cd wordt steeds uitgespuugd. Ik vermoed teveel bekrast![]()
mwaaah ook niet zo heel gek, op sommige punten kan ik er doorheen kijken.
Dag cd die ik ooit van mn beste vriend kreeg, u gaat de prullenbak in!
Het is een gebrande cd van 11 jaar oud die 5x verhuisd met een chaoot. Ik vind t knap dat ik m uberhaubt nog heb :pquote:Op maandag 13 februari 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet cd's ook nooit op zijn kop leggen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar bekijk het zo jongens, ik heb zo wel de cd van Britney Spears op mijn laptop staan..
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar blijf je nou, met je strapuntenboekje?
We gaan niet zo beginnen he, ik was 13 toen ik naar mijn eerste concert ging. Dat was die van Britney Spears. Wij gingen om 6u voor het postkantoor liggen om de kaarten te kopen. Wij waren de enigen in Stadskanaal en toen kwamen er van die bitches precies om 10u en die wilden toen voorkruipen maar ha dat gebeurde niet he! Bij de kaartverkoop was is trouwens 12 volgens mij :pquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar blijf je nou, met je strafpuntenboekje?
Sorry Yska.... De liefde is opeens bekoeld....quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We gaan niet zo beginnen he, ik was 13 toen ik naar mijn eerste concert ging. Dat was die van Britney Spears. Wij gingen om 6u voor het postkantoor liggen om de kaarten te kopen. Wij waren de enigen in Stadskanaal en toen kwamen er van die bitches precies om 10u en die wilden toen voorkruipen maar ha dat gebeurde niet he! Bij de kaartverkoop was is trouwens 12 volgens mij :p
oja en op de bonte avond van groep 8 deed ik Hit me baby one more time. Dat was echt de hit van toen. De cd van britney was toen net een week uit volgens mij.
Mijn andere optreden met de bonte avond was trouwens de Spice Girls :p
Heejeee jij had Happy Hardcore, dat was over in mijn muziekbewuste tijd. Ik kan alleen Good2go van Flamman&Abraxas nog herinneren dat ik dat kende in die tijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry Yska.... De liefde is opeens bekoeld....
Ach niemand is 100%quote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry Yska.... De liefde is opeens bekoeld....
* vlam weer oplaait....quote:Op maandag 13 februari 2012 23:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heejeee jij had Happy Hardcore, dat was over in mijn muziekbewuste tijd. Ik kan alleen Good2go van Flamman&Abraxas nog herinneren dat ik dat kende in die tijd.
Om een beetje te compenseren, dit was mijn eerste single:
Goed. Tijd voor een quizzzzzzzzzz.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha toen was ik net 11 :p begon toch wel redelijk goed toch
alan parsonsquote:Op maandag 13 februari 2012 23:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goed. Tijd voor een quizzzzzzzzzz.
Eerste favoriete artiest die je te binnen schiet.... Iedereen!
Nice!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Loooooooong time ago....
nu: (nouja, vorig jaar)
[ afbeelding ]
coolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nice!
Mijn krullenbol, beetje zelfde fotostijl:
[ afbeelding ]
Vroegah!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Thnx!
Komt nog uit de tijd dat we met fotorolletjes werkten
Rory Gallagher!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goed. Tijd voor een quizzzzzzzzzz.
Eerste favoriete artiest die je te binnen schiet.... Iedereen!
Niet voordat jij je artiest hebt gepost....quote:
Vooruit. Hup! je nest in....quote:
Mijn inbox staat open....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:09 schreef Ganzz het volgende:
Misschien moet ik nog een beroep doen op je als relatie therapeut... Maar niet nu
Als je nou een meisje was dan zat die nu vol.quote:
Als ik een meisje was hadden ze geen advies nodig...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je nou een meisje was dan zat die nu vol.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik een meisje was hadden ze geen advies nodig...
Nummer 1 op 29 april 1972.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Een tijdje geleden was er ook een topic met: Wat stond er op nr 1 vd top 40 toen je geboren werd. Dat was ook een leuk topic.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Een tijdje geleden was er ook een topic met: Wat stond er op nr 1 vd top 40 toen je geboren werd. Dat was ook een leuk topic.
* Yska gaat instoppen....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Toe hup naar bed Yska, jij zou morgen kruidvattreinkaarten scoren!
Die had je onder een geheim linkje moeten stoppen, stommerdquote:
quote:
howquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die had je onder een geheim linkje moeten stoppen, stommerd
1987, het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die had je onder een geheim linkje moeten stoppen, stommerd
Kadanz vond ik veel beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]Beetje van voor mijn tijd, maar wel goede nummers..
Toen was ik al heftig aan het puberen (15)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
nummer 1 augustus 87
Toepasselijke titel wel.
Ik vind em best leuk alleen ik vind de zanger niet bij de stem passen.quote:
even wegdroomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
nummer 1 augustus 87
Toepasselijke titel wel.
Idd maar we schelen ook maar één dag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen was ik al heftig aan het puberen (15)
Jij bent ouder toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd maar we schelen ook maar één dag.
Madonna vs Cyndy Lauper dat was pas een gevecht.quote:
quote:
Ik ben niet van het verkrachten van originele nummers, maar dit is toch wel de best cover ever:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Madonna vs Cyndy Lauper dat was pas een gevecht.
Phil Collins doet het wel goed. Hij is wel één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben niet van het verkrachten van originele nummers, maar dit is toch wel de best cover ever:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou slaap lekker dan maar, ik zie jullie morgen in FHF / [SC] #31 ......
Verras me met een leuke muziektitel ofzeu! Daaag (oude) schatjes!
Rucky.... kaart...quote:
Jij viel niet onder de categorie oud, alhoewel... dit jaar 30! maar dat is natuurlijk piepjong! * YskaFredriksson *duikt weg voor minpunten*quote:
quote:
Niet ééntje.quote:
Jij was net op tijd maar maak die fout niet nog eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij viel niet onder de categorie oud, alhoewel... dit jaar 30! maar dat is natuurlijk piepjong! * YskaFredriksson *duikt weg voor minpunten*
Dat bedoelde ik.. Ik voelde me nog niet echt aangesproken bij oud, en ging ervan uit dat schatjes voor de anderen bedoeld was. Dus ik ging gewoon uit van Daaag!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij viel niet onder de categorie oud, alhoewel... dit jaar 30! maar dat is natuurlijk piepjong! * YskaFredriksson *duikt weg voor minpunten*
Ik ben me nog aan het beraden over jou.....quote:
Je bent wel heel streng hoor..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Niet ééntje.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij reageren er een paar hun oude-mannenfrustraties af..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK, jij bakt er weinig van he.. Ben jij zo'n grote concurrentie voor Ruck & Merlijn.. Ik word inmiddels nieuwsgierig
Jij...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
JK, jij bakt er weinig van he.. Ben jij zo'n grote concurrentie voor Ruck & Merlijn.. Ik word inmiddels nieuwsgierig
nieuwsgierig is nog geen vreemdgaan..quote:
neequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:52 schreef Egberts het volgende:
Ik kan er niets meer van volgen ...
Kan iemand het even in jip en janneke taal uitleggen?
Verwacht maar niet teveel hoor.. dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat denk wat er gebeurd als je op nul komt te staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij reageren er een paar hun oude-mannenfrustraties af..
Kom maar, kom maar, kom maar op met die kaart(en)!
Nou Rucky, ze mag van de whitelist af hoor....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nieuwsgierig is nog geen vreemdgaan..
Meisje met hyperactieve hormonen + 3 kerels, waarvan 1 mogelijke kandidaat, want rest = te oudquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:52 schreef Egberts het volgende:
Ik kan er niets meer van volgen ...
Kan iemand het even in jip en janneke taal uitleggen?
Sta ik nog in de plus dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat denk wat er gebeurd als je op nul komt te staan.
Staat ie nog niet op -38 dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat denk wat er gebeurd als je op nul komt te staan.
en hoe moet ik me dan wel niet voelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Meisje met hyperactieve hormonen + 3 kerels, waarvan 1 mogelijke kandidaat, want rest = te oud
Allemaal te jong?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
en hoe moet ik me dan wel niet voelen?
Ok, i'm on my own now..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Staat ie nog niet op -38 dan?
Hij heeft in het verleden wat punten verdiend in het fhf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Staat ie nog niet op -38 dan?
Jij bent ook bezet....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
en hoe moet ik me dan wel niet voelen?
Noujaaaaaaa alleen als ik op jouw geil is het goed.. Potjandorie..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou Rucky, ze mag van de whitelist af hoor....
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Noujaaaaaaa alleen als ik op jouw geil is het goed.. Potjandorie..
Ik ga wel verder met Egberts, zelfde bouwjaar
quote:
Wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Noujaaaaaaa alleen als ik op jouw geil is het goed.. Potjandorie..
Ik ga wel verder met Egberts, zelfde bouwjaar
Je bent niet echt oud hoor! Valt best mee...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:57 schreef DJMO het volgende:
[..]hiermee scheld je mij voor oud uit ..
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef JK1982 het volgende:
Whahahaha, dat wordt gezellig straks in Utrecht..
Rucky, vergeet je je kaarten niet! En Merlijn, je notitieblokje?
jij moet echt gaan uitkijken....quote:
Als jij zo doorgaat bel ik de bowlingbaan op en zeg dat we met één minder zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef JK1982 het volgende:
Whahahaha, dat wordt gezellig straks in Utrecht..
Rucky, vergeet je je kaarten niet! En Merlijn, je notitieblokje?
Die is onderweg naar Groningen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Is Egberts nu gevlucht, we hebben al 6 minuten niks van m gehoord.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat bel ik de bowlingbaan op en zeg dat we met één minder zijn.
Ik poog een reply ertussen te werpen maar telkens plopt er iets in beeld wat mij verteld dat er een nieuwe post is, en nieuwsgierig als ik ben ga ik die eerst lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
* Yska fluit, Egbertssss hierrrrrrr
je hebt hem weggejaagd... Arm ding...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Is Egberts nu gevlucht, we hebben al 6 minuten niks van m gehoord.
Ghehe maar je bent dus niet de snelste... Hmmmmquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:00 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik poog een reply ertussen te werpen maar telkens plopt er iets in beeld wat mij verteld dat er een nieuwe post is, en nieuwsgierig als ik ben ga ik die eerst lezen
* YskaFredriksson zwaait terug, haaai!quote:
Dat ligt helemaal aan je voorkeurquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:57 schreef DJMO het volgende:
[..]hiermee scheld je mij voor oud uit ..
Ik poogde ook nog te multitasken, iemand moet mijn bed opmakenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe maar je bent dus niet de snelste... Hmmmm
Nouja ik duik mn bed in en ik heb teveel politieseries gezien dus ik wens geen nachtelijk bezoek..
Iets teveel moord en doorslag gezien...
En ik wou nog wel liefdevol je kamer inlopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe maar je bent dus niet de snelste... Hmmmm
Nouja ik duik mn bed in en ik heb teveel politieseries gezien dus ik wens geen nachtelijk bezoek..
Iets teveel moord en doorslag gezien...
iig ouder dan mezelfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je voorkeur
zal je nog tegenvallen denk ik. Ik versta inmiddels ook friesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:02 schreef Merlijn het volgende:
Trouwens, als jullie zo door gaan ga ik in het limburgs schelden.... Dan is de bok vet en is Egberts de enige die het verstaat.
Ik val afquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
iig ouder dan mezelfna 't laatste debacle heb ik het niet meer zo op jonger voorzien
En ik versta Fransquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
zal je nog tegenvallen denk ik. Ik versta inmiddels ook fries
Ja ik dacht, laat ik maar duidelijk wezen gezien een eerder verhaal ergens in deze topicreeksquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik wou nog wel liefdevol je kamer inlopen.
Plat kerkraads dialect? Arm ding.... * aai over bol geeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
zal je nog tegenvallen denk ik. Ik versta inmiddels ook fries
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik maar duidelijk wezen gezien een eerder verhaal ergens in deze topicreeks
Heb ik wat gemist want ondertussen kunnen we van een sc niet meer praten. Als je even niet oplet zijn we drie topics verder.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Happy Valentine!
Enne Merlijn, jij bent de enige FOK!ker waarbij ik in de auto heb gezeten naja niet helemaal waar, mijn vriend heeft ook 3 post hier op Fok!
ooh dit is van een week of 2/3 geleden...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist want ondertussen kunnen we van een sc niet meer praten. Als je even niet oplet zijn we drie topics verder.
Nee hoor er is hier momenteel geen rode zee die bevaren dient te worden!quote:
Nee lieverd, dat bedoel ik echt niet..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor er is hier momenteel geen rode zee die bevaren dient te worden!
Hou op, ik denk in plaatjesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor er is hier momenteel geen rode zee die bevaren dient te worden!
*verzwijgt dat ze ongesteld isquote:
Hieerrrr een rode zee! Haquote:
Sorry, mislukt.. eerder plaatsvervangende schaamte aan mijn zijde..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wilde eigenlijk ook een koffieproest momentje veroorzaken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ghehehe dat hoeft dan ook weer nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry, mislukt.. eerder plaatsvervangende schaamte aan mijn zijde..
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
Zo stelletje flauwerds.... Ik ga naar bed. Hou het netjes en dames: slaap lekker en droom wat moois....Ja heuj die heb ik de afgelopen weken al vaker voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel benieuwd naar het eigenlijke plaatje..
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Beter stel je mijn avatar inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Rucky het volgende:
@ Merlijn even over die Egberts kan ik hem een minpunt geven omdat hij zonder avatar post?
Ook al heet ik geen Merlijn maar YskaFredriksson,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:14 schreef Rucky het volgende:
@ Merlijn even over die Egberts kan ik hem een minpunt geven omdat hij zonder avatar post?
* Zich inbeeld hoe dat klinkt op z'n Groningsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hieerrrr een rode zee! Ha
Waar ben jijj moe van of kwam je er niet tussen?quote:
Welke wil je hebben? Ik heb al veel fokkers van een avatar voorzien. Die van DJMO oa.quote:
Ik praat geen gronings, ik heb hoogstens een gronings/drents accent zoals elke Nederlander wel te plaatsen is qua provincie. Al moet ik zeggen dat ik normaal redelijk snel accenten en spraak dingetjes kan overnemen, een soort kameleon achtig ietsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Zich inbeeld hoe dat klinkt op z'n Gronings
It ken NET![]()
ik vind 2 puntjes met een streepje eronder tof!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welke wil je hebben? Ik heb al veel fokkers van een avatar voorzien. Die van DJMO oa.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:19 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik vind 2 puntjes met een streepje eronder tof!
Daar komen we dus niet verder meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik praat geen gronings, ik heb hoogstens een gronings/drents accent zoals elke Nederlander wel te plaatsen is qua provincie. Al moet ik zeggen dat ik normaal redelijk snel accenten en spraak dingetjes kan overnemen, een soort kameleon achtig iets
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:19 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik vind 2 puntjes met een streepje eronder tof!
Merlijn en DJMO kunnen je er meer over vertellen.. Over het accent dan :pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar komen we dus niet verder mee
Ik ga nu naar bed, dus o.a. over jouw vermoedelijke accent dromenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Merlijn en DJMO kunnen je er meer over vertellen.. Over het accent dan :p
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja heuj die heb ik de afgelopen weken al vaker voorbij zien komenwel benieuwd naar het eigenlijke plaatje..
je mag wel even bellen dan weet je hoe erg het is.. 0641......quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, dus o.a. over jouw vermoedelijke accent dromen
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je mag wel even bellen dan weet je hoe erg het is.. 0641......
ach je kan bijna altijd waar ze vandaan komen of waar ze vandaan willen komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Er is ooit gezegd dat men in Dronten het best ABN spreekt. Maargoed, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt
Liedje gehoord trouwens, of heb je hem gemistquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ach je kan bijna altijd waar ze vandaan komen of waar ze vandaan willen komen.
hij staat aan :pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Liedje gehoord trouwens, of heb je hem gemist
Moeten die puntjes verticaal of horizontaal? Want het is best wel moeilijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:31 schreef Egberts het volgende:
* Egberts beseft zich net dat zijn weekend voorbij is
Links staat een voorbeeld ...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moeten die puntjes verticaal of horizontaal? Want het is best wel moeilijk.
ja hij is leuk, net zoals Bertquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die man is echt ge-ni-aal.. Kom niet meer bij als ik hem hoor!
Dus als ik je even bel en spreek dan kan jij horen waar ik geboren en getogen ben?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ach je kan bijna altijd waar ze vandaan komen of waar ze vandaan willen komen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.pgklijn.nl/swifterschapen
quote:hoge vruchtbaarheid
lang bronstseizoen
* Rucky gooit een emmer koud water over zich heen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben zo geil, ik ben niet droog te fohnen.. Hahahahahaha
Geef je mij even een seintje om 6 uur want dan moet ik er ook weer uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:00 schreef JK1982 het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens richting mijn bedje.. Morgen vroeg weer op
Slaap lekker allemaal!
De stukjes over z'n neefje van 4 zijn ook geweldig, vanaf deel 4, 8:40 en later in de showquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
PB heeft mn nr achterhaaldojeee! En hij heeft ook al mijn adres dankzij de kerstkaartenactie. Woeheeeelleep
Misschien helpt het om te stoppen met fokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is zo'n nacht dat ik mn ideale slaaphouding niet kan vinden. Verdorie!
Als ik je moet komen beschermen dan geef je maar een gil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
PB heeft mn nr achterhaaldojeee! En hij heeft ook al mijn adres dankzij de kerstkaartenactie. Woeheeeelleep
Die heb je zelf 'beschikbaar' gesteldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als je nog meer moet. Ik heb nu ook de albums van de nrs. die je nog zocht.quote:
Diagonaal toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is zo'n nacht dat ik mn ideale slaaphouding niet kan vinden. Verdorie!
Als het hem helpt is het alleen maar goed. Het hoeft niet meteen te betekenen dat het aan jou ligt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:21 schreef DJMO het volgende:
pff, ben net gebeld, de 23e ga ik kennis maken met de nieuwe ouderbegleider van Lucertis. blijf het lastig vinden toe te geven dat Jan iets mankeert
Troost je.. als ik zo om mij heen kijk tegenwoordig lijkt het wel of alle kinderen wel wat mankeert. Overal wordt wel een of ander stickertje opgeplakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:21 schreef DJMO het volgende:
pff, ben net gebeld, de 23e ga ik kennis maken met de nieuwe ouderbegleider van Lucertis. blijf het lastig vinden toe te geven dat Jan iets mankeert
ik voel me hier een jonkiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Die is leeeeuuuuukkk!quote:
quote:Met dit bericht willen wij jullie allen informeren dat vandaag, 13 februari 2012, alle betrokken billable* medewerkers die door het Ontslagbeleid geraakt worden, inmiddels door hun manager zijn geïnformeerd. Er zullen daarmee geen billable medewerkers meer worden gebeld door hun manager m.b.t. het Ontslagbeleid.
Feliquote:
Thnx. En dan ook gewoon grof een mailtje eroverheen knallen met alle aanbestedingen die ze gewonnen hebbenquote:
Dat is idd wel schofterig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Thnx. En dan ook gewoon grof een mailtje eroverheen knallen met alle aanbestedingen die ze gewonnen hebben
Lekker wil ik het niet noemen. Door verkeerd inzicht wordt het hele bedrijf op de kast gejaagd (en nog steeds, want de andere helft moet nog tot 5 maart. Maar goed, over tot de orde van de dag...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:02 schreef JK1982 het volgende:
Gefeliciteerd Merlijn! Da's dan wel weer even lekker..
Spannend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:09 schreef JK1982 het volgende:
Inderdaad...
*vandaag maar eens wat gaat doen op het werk..
Ik heb vanavond misschien nog een 'date' ook
Ja, eigenlijk wel.. Mits het doorgaat, haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |