Hmmm..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik ga maar eens verder waar ik vrijdag mee gestart ben en waar ik zaterdag ben geëindigd :p
Moeten we hoe dan ook een keer doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmm..
*vraagteken boven mijn hoofd groter wordt..
@Merlijn: het is dat je een beetje ver weg zit, anders hadden we vanavond ergens lekker de kroeg in kunnen duiken..
Zeker.. ik merk sowieso dat ik momenteel regelmatig zin heb om de deur uit te gaan om wat leuks te gaan doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moeten we hoe dan ook een keer doen.
Mwoah, dat was niet speciaal daarom hoor.. Ik kon het toen gewoon makkelijk combinerenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef DJMO het volgende:
@JK vandaar dat je 't halve land doorcrosst voor FHF?
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:09 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn agenda aankomende week eens bekijkt....
Rustig..... Hopelijk wordt het niet NOG stiller....
Ach, als ik ontslagen word, ga ik toch freelancen. Het was een jaar geleden al een afweging. Voorlopig staat de hypotheek toch voor 10 jaar vast.quote:
heb je nog een freelance secretaresse nodig ?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, als ik ontslagen word, ga ik toch freelancen. Het was een jaar geleden al een afweging. Voorlopig staat de hypotheek toch voor 10 jaar vast.
Opruimen en schoonmaken :p ik heb dr meestal geen zin in maar als ik er dan aan begin dan ook grondig. Maar dat kost tijd :pquote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmm..
*vraagteken boven mijn hoofd groter wordt..
@Merlijn: het is dat je een beetje ver weg zit, anders hadden we vanavond ergens lekker de kroeg in kunnen duiken..
herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Opruimen en schoonmaken :p ik heb dr meestal geen zin in maar als ik er dan aan begin dan ook grondig. Maar dat kost tijd :p
btw.. [img=400] maakt dat je 't plaatje geresized weer kunt geven he ..quote:
Heeft dat bij jou ook altijd tot extra vuilniszakken als resultaatquote:
Dat had ik bij mijn verhuizing. Eerst denk je het valt wel mee en vervolgens kom je erachter dat je dozen en tassen bij moet regelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeft dat bij jou ook altijd tot extra vuilniszakken als resultaatal heb jij natuurlijk een wat kleiner oppervlak maar wat kan een mens verzamelen zeg! Ha ik kwam zelfs paarse haarverf tegen van 3 jaar terug ofzo..
ipv een halvolle vuilniszak heb ik dan opeens een bomvolle.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeft dat bij jou ook altijd tot extra vuilniszakken als resultaatal heb jij natuurlijk een wat kleiner oppervlak maar wat kan een mens verzamelen zeg! Ha ik kwam zelfs paarse haarverf tegen van 3 jaar terug ofzo..
ben je je preventief aan 't bezatten?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Merlijn het volgende:
Laif is a Tunnelllllllll.....witz braight liiiiiiight at ze enddddddd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |