Zie:quote:
Tevens, na de hattrick tegen Ajax:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leef niet met een minderwaardigheid complex zoals veel Feyenoorders wel richting Ajax hebben. Natuurlijk baalde ik van de einduitslag en niet zo'n beetje ook... maar ik heb geen moeite om te erkennen dat Guidetti een speler is die Ajax ongelooflijk goed zou kunnen gebruiken en mede door hem Ajax overklaste.
Spijtig genoeg voor Feyenoord bezitten ze Guidetti dan ook helemaal niet.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.
Verder is die LEUK arrogant en niet arrogant arrogant a la Gregory.
Ik kan niet alles lezen wat er geschreven wordt hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Zie:
[..]
Tevens, na de hattrick tegen Ajax:
[..]
Precies. Iets minder zomaar wat roepen dus dropstaafquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan niet alles lezen wat er geschreven wordt he
Neen! Zo steek ik nu eenmaal in elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies. Iets minder zomaar wat roepen dus dropstaaf
Voor dropstaven moet je bij Littlerabbit zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies. Iets minder zomaar wat roepen dus dropstaaf
Hel op aarde de komende dagen denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor dropstaven moet je bij Littlerabbit zijn...
En Guidetti, ach, hij is weer terug op aarde.
Tegen wie moeten jullie morgen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hel op aarde de komende dagen denk ik zo.
NEK appeltje eitje Ajax verkeerd in grote vorm.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen wie moeten jullie morgen?
UIDT?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEK appeltje eitje Ajax verkeerd in grote vorm.
Blijft natuurlijk ook een prachtkerel, geweldige voetballer van 19jaar die nog ontzettend veel moet leren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Reactie naderhand van Guidetti vond ik wel erg sterk. Gewoon erg eerlijk en oprecht. Daar heb ik dan wel weer respect voor. Sowieso knap dat hij gewoon voor de camera wilde reageren.
In Kenia mag het gewoon ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Mag je dat shirtje in andere landen wel uitdoen? Misschien kende hij 't regeltje niet.
Neuh, anders gaat het weer gelijk worden als ze tegen ajax spelen. Met guidetti is ajax nergensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik Feyenoord was had ik hem zo snel mogelijk verkocht.
Vroeg t me ook af!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Mag je dat shirtje in andere landen wel uitdoen? Misschien kende hij 't regeltje niet.
Werd wel erg overdreven door die verslaggevers, dat kan niet vind ik van een neutrale NOS.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Reactie naderhand van Guidetti vond ik wel erg sterk. Gewoon erg eerlijk en oprecht. Daar heb ik dan wel weer respect voor. Sowieso knap dat hij gewoon voor de camera wilde reageren.
Koemanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Werd wel erg overdreven door die verslaggevers, dat kan niet vind ik van een neutrale NOS.
Ik herriner me meer dan genoeg harde,gemene, en vooral invrijvende acties van verslaggevers als een Suarez, Ibra, MeH, Tiovonen en nog veel meer spelers iets doms deden, want hij zorgt voor puntverlies tegen PSV en nu, hij is dom bezig.
Je moet juist medelijden met de supporters hebben, maar het was volledig terecht hoor ,makkelelie floot schandalig in het nadeel van RKC die eigenlijk verdienden te winnen.
[ afbeelding ]
Ach, die Guidetti stond daar zo zielig..dan moet je wel van steen zijn als je hem dan af gaat makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Werd wel erg overdreven door die verslaggevers, dat kan niet vind ik van een neutrale NOS.
Ik herriner me meer dan genoeg harde,gemene, en vooral invrijvende acties van verslaggevers als een Suarez, Ibra, MeH, Tiovonen en nog veel meer spelers iets doms deden, want hij zorgt voor puntverlies tegen PSV en nu, hij is dom bezig.
Je moet juist medelijden met de supporters hebben, maar het was volledig terecht hoor ,makkelelie floot schandalig in het nadeel van RKC die eigenlijk verdienden te winnen.
[ afbeelding ]
Makkelie floot slecht ja maar in het nadeel van RIKC? Hij was neutraal slecht, echt belachelijk inconsequent en achterlijke dwalingen beide kanten op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |