quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.quote:"Het is iets met De Kuip. Ik houd ervan om hier te spelen en ik geniet van elk moment. Natuurlijk is dit speciaal, maar ik moet mijn beide benen op de grond houden want ik ben nog steeds een jonge speler die veel heeft te leren", besluit de Zweedse spits, die al op zeventien treffers staat.
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.
Ik hoop dat Guidetti echt zo is zo als die is dan is het een pracht gozer.
We zullen het zien aan het einde van het seizoen
Yup, media-training is ie cumlaude voor geslaagd.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'
Gewoon inzamelingsactie houden. Alle supporters 200 euro heb je 8 miljoen. Bestuur 2 er bij en dan hebben we hem volgend jaar ookquote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'
Wanneer?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
Moet die OP nog worden aangepast? Weet niet hoe ik die 3-1 tegen Vitesse erbij zet dus dat gaat niet lukken.
Ik heb trouwens vlakbij Stokstaart gezeten zie ik, wel al een hele tijd geleden maar wel ongeveer op zijn stoel.
Je kunt hem niets kwalijk nemen als hij volgend jaar niet meer bij ons speelt. De keuze ligt allereerst bij City en bovendien zegt hij nergens dat hij volgend jaar bij feijenoord wil blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.
Ik hoop dat Guidetti echt zo is zo als die is dan is het een pracht gozer.
We zullen het zien aan het einde van het seizoen
Alex was ook nog wel een tijdje bij PSV voor hij op de bank ging zitten bij Chelsea dus Koeman moet dat er maar even in stampen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon inzamelingsactie houden. Alle supporters 200 euro heb je 8 miljoen. Bestuur 2 er bij en dan hebben we hem volgend jaar ook![]()
In 1992-93 geloof ik, weet je nog?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer?
Zit bij Inzanity op het vak en weet nog steeds niet wie het is
Die met dat Real-shirt.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer?
Zit bij Inzanity op het vak en weet nog steeds niet wie het is
Guidetti kan echt wel gewoon ergens in de PL aan de bak.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alex was ook nog wel een tijdje bij PSV voor hij op de bank ging zitten bij Chelsea dus Koeman moet dat er maar even in stampen.
Ja maar ik snap door zijn ik vind de kuip zo geweldig .. etc etc dat mensen met van die online onzin petities komen. Aan de andere kant kan hij natuurlijk wel echt van ons genieten en toch zo ambitieus zijn om naar een hogere club te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Hij is wel altijd eerlijk geweest, als er een grotere club komt gaat die weg
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanquote:
Haha nee toen zat ik alleen heeeeel af en toe op het familievak met mn oomquote:
Eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanMongolen.
Echt hequote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanMongolen.
Het was wel een memorabele wedstrijd, hij werd namelijk afgelast door regen (Feijenoord-PSV) maar wij zaten er toen al voor niks!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee toen zat ik alleen heeeeel af en toe op het familievak met mn oom
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
Nou zie je opeens gasten met het uitshirt van Man City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |