quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.quote:"Het is iets met De Kuip. Ik houd ervan om hier te spelen en ik geniet van elk moment. Natuurlijk is dit speciaal, maar ik moet mijn beide benen op de grond houden want ik ben nog steeds een jonge speler die veel heeft te leren", besluit de Zweedse spits, die al op zeventien treffers staat.
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.
Ik hoop dat Guidetti echt zo is zo als die is dan is het een pracht gozer.
We zullen het zien aan het einde van het seizoen
Yup, media-training is ie cumlaude voor geslaagd.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'
Gewoon inzamelingsactie houden. Alle supporters 200 euro heb je 8 miljoen. Bestuur 2 er bij en dan hebben we hem volgend jaar ookquote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'
Wanneer?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
Moet die OP nog worden aangepast? Weet niet hoe ik die 3-1 tegen Vitesse erbij zet dus dat gaat niet lukken.
Ik heb trouwens vlakbij Stokstaart gezeten zie ik, wel al een hele tijd geleden maar wel ongeveer op zijn stoel.
Je kunt hem niets kwalijk nemen als hij volgend jaar niet meer bij ons speelt. De keuze ligt allereerst bij City en bovendien zegt hij nergens dat hij volgend jaar bij feijenoord wil blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.
Ik hoop dat Guidetti echt zo is zo als die is dan is het een pracht gozer.
We zullen het zien aan het einde van het seizoen
Alex was ook nog wel een tijdje bij PSV voor hij op de bank ging zitten bij Chelsea dus Koeman moet dat er maar even in stampen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon inzamelingsactie houden. Alle supporters 200 euro heb je 8 miljoen. Bestuur 2 er bij en dan hebben we hem volgend jaar ook![]()
In 1992-93 geloof ik, weet je nog?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer?
Zit bij Inzanity op het vak en weet nog steeds niet wie het is
Die met dat Real-shirt.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer?
Zit bij Inzanity op het vak en weet nog steeds niet wie het is
Guidetti kan echt wel gewoon ergens in de PL aan de bak.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alex was ook nog wel een tijdje bij PSV voor hij op de bank ging zitten bij Chelsea dus Koeman moet dat er maar even in stampen.
Ja maar ik snap door zijn ik vind de kuip zo geweldig .. etc etc dat mensen met van die online onzin petities komen. Aan de andere kant kan hij natuurlijk wel echt van ons genieten en toch zo ambitieus zijn om naar een hogere club te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Hij is wel altijd eerlijk geweest, als er een grotere club komt gaat die weg
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanquote:
Haha nee toen zat ik alleen heeeeel af en toe op het familievak met mn oomquote:
Eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanMongolen.
Echt hequote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanMongolen.
Het was wel een memorabele wedstrijd, hij werd namelijk afgelast door regen (Feijenoord-PSV) maar wij zaten er toen al voor niks!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee toen zat ik alleen heeeeel af en toe op het familievak met mn oom
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
Nou zie je opeens gasten met het uitshirt van Man City
Laten we het hopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.
hahahaha lachen met jou man!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.
quote:Zijn sokken is overal in het appartement, want hij neemt nooit het achter.
Zijn garderobe is chaos, tenzij ik het er is en schoon te maken, maar geest is chaos elke keer dat zijn vrienden hier zijn voor hen delen op zijn kleren, haha.
Hij houdt schoenen, zei dat zijn garderobe bestaat uit schoenen inprincip.
Hij heeft altijd zo hard op de TV en toen hij de FIFA speelt en die is echt te sluiten voor da s hij zegt dat hij beter is.
Hij benoemde mij tot de man van de wedstrijd elke dag voor om boter.
Hij wateren de bloemen zijn altijd thuis.
Hij heeft bijna alleen maar witte T-shirts, want hij denkt niet dat hij past in de andere.
Hij gebruikt nooit de v-hals truien voor da kijkt hij homo uit.
Hij ziet nooit als ik opnieuw ingericht huis.
Hij beschermt zijn gezin meer dan enig ander mens.
Hij houdt hun vrienden, maar ze nooit zegt dat het aan elkaar.
Hij wil wat Entorauge is wanneer we ouder worden.
Hij is zeer goed met kinderen.
Hij nam een dutje te doen als hij weer thuis is.
Als hij ziek is dat hij als een kind.
Hij weet niet hoe je op een vaatwasser.
Hij bijt op de nagels.
Hij heeft een beetje ADHD.
Hij traint, hij heeft niet voor mkt energie en ik kan niet communiceren met hem.
Hij kijkt ten minste een voetbalwedstrijd per dag.
Hij heeft nooit gewassen goed nummer.
Zijn favoriete artiest voor Drake het geval is.
Hij zuigen voor mij ten minste 3 keer per dag voor de fa horloge op het voetbalveld.
Hij houdt hamburger dressing, hij heeft het allemaal!
Hij is jaloers op ons meisjes voor ons op voor goedkope massieve stijlvolle kleding.
Hij heeft een hekel aan lopen.
Toen John was jonger en had veel heeft hij wilde om te kijken als Beckham.
Toen John woonde in Engeland en ging taxi was een taxichauffeur die zei dat John was als Beckham.
John heeft in de tussentijd hebben we grenzen aan elkaar waren "pa g" met 5-6 stukjes van mijn vrienden.
Hij houdt Vesuvio met bea pa.
Hij kon niet worden iets anders dan voetballers.
Hij is goed in plagen.
Zijn vader vertelde hem toen hij jong was dat hij allergisch is voor alcohol en hij Vandaar dat er en omdat voetbal wordt nooit een druppel gedronken.
Hij heeft nooit gerookt een ciggaret.
Hij heeft een hekel aan mensen die wel drugs.
John zou nooit verzwakken sla niemand.
Hij wil zwart zijn.
Fucking lege tribunes manquote:Op maandag 13 februari 2012 01:28 schreef Nober het volgende:
Vanaf 2:14 daar was ik bij, in 1993-94.
Hij wil zwart zijn...quote:Op maandag 13 februari 2012 01:29 schreef Caland het volgende:
Even wat info van Sanna over John, google translate dusja
[..]
De Kuip was eigenlijk helemaal niet zo mooi voor de renovatie. Je ziet nauwelijks toeschouwersquote:Op maandag 13 februari 2012 01:28 schreef Nober het volgende:
Vanaf 2:14 daar was ik bij, in 1993-94.
Ja die gast zegt ook nog dat iedereen massaal was thuis gebleven, wij dus niet want het was helemaal niet afgelast, die spelers van PSV waren er ook gewoon.quote:
quote:Hij zuigen voor mij ten minste 3 keer per dag voor de fa horloge op het voetbalveld.
De eerste fragmenten die je ziet met Gullit enzo, treurige bedoeningquote:Op maandag 13 februari 2012 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die gast zegt ook nog dat iedereen massaal was thuis gebleven, wij dus niet want het was helemaal niet afgelast, die spelers van PSV waren er ook gewoon.
Vanaf 2:14 zei ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste fragmenten die je ziet met Gullit enzo, treurige bedoening.
Ik probeer jullie voorbij Ajax te krijgen in de topicreeks, vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn wij het enige active topic altijd dat er altijd wel een ado of een psv supporter tussen zit ?
Ik troll af en toe bij Twente omdat ik er woon maar elke club heeft toch zijn eigen topic?
Niet dat ik er iets op tegen heb als iemand zich gedraagt zo als Nober.
Maar wij zijn het actiefste topic of niet ?
Laatste tijd wel ja. Historisch gezien is het Ajax-topic het meest actief.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn wij het enige active topic altijd dat er altijd wel een ado of een psv supporter tussen zit ?
Ik troll af en toe bij Twente omdat ik er woon maar elke club heeft toch zijn eigen topic?
Niet dat ik er iets op tegen heb als iemand zich gedraagt zo als Nober.
Maar wij zijn het actiefste topic of niet ?
Dat moet maar eens afgelopen zijn, die middenmoters verdienen dat totaal niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laatste tijd wel ja. Historisch gezien is het Ajax-topic het meest actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Ach joh we hoeven maar zo'n 900 topics in te halen
Yes we can! Heb je nog twitterberichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Gobbel en De Wolf zeker wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:51 schreef DonRaja het volgende:
Dat team met De Goey, Heus, De Wolf, Fraser en Van Gobbel in de verdediging...
Blinker en Taument waren ook bazenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:51 schreef DonRaja het volgende:
Dat team met De Goey, Heus, De Wolf, Fraser en Van Gobbel in de verdediging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |