quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.quote:"Het is iets met De Kuip. Ik houd ervan om hier te spelen en ik geniet van elk moment. Natuurlijk is dit speciaal, maar ik moet mijn beide benen op de grond houden want ik ben nog steeds een jonge speler die veel heeft te leren", besluit de Zweedse spits, die al op zeventien treffers staat.
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.
Ik hoop dat Guidetti echt zo is zo als die is dan is het een pracht gozer.
We zullen het zien aan het einde van het seizoen
Yup, media-training is ie cumlaude voor geslaagd.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'
Gewoon inzamelingsactie houden. Alle supporters 200 euro heb je 8 miljoen. Bestuur 2 er bij en dan hebben we hem volgend jaar ookquote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als hij verkast. 'Feyenoord zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart'
Wanneer?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
Moet die OP nog worden aangepast? Weet niet hoe ik die 3-1 tegen Vitesse erbij zet dus dat gaat niet lukken.
Ik heb trouwens vlakbij Stokstaart gezeten zie ik, wel al een hele tijd geleden maar wel ongeveer op zijn stoel.
Je kunt hem niets kwalijk nemen als hij volgend jaar niet meer bij ons speelt. De keuze ligt allereerst bij City en bovendien zegt hij nergens dat hij volgend jaar bij feijenoord wil blijven.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Guidetti geeft ons weer hoop langer te blijven.
Ik hoop dat Guidetti echt zo is zo als die is dan is het een pracht gozer.
We zullen het zien aan het einde van het seizoen
Alex was ook nog wel een tijdje bij PSV voor hij op de bank ging zitten bij Chelsea dus Koeman moet dat er maar even in stampen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon inzamelingsactie houden. Alle supporters 200 euro heb je 8 miljoen. Bestuur 2 er bij en dan hebben we hem volgend jaar ook![]()
In 1992-93 geloof ik, weet je nog?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer?
Zit bij Inzanity op het vak en weet nog steeds niet wie het is
Die met dat Real-shirt.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer?
Zit bij Inzanity op het vak en weet nog steeds niet wie het is
Guidetti kan echt wel gewoon ergens in de PL aan de bak.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alex was ook nog wel een tijdje bij PSV voor hij op de bank ging zitten bij Chelsea dus Koeman moet dat er maar even in stampen.
Ja maar ik snap door zijn ik vind de kuip zo geweldig .. etc etc dat mensen met van die online onzin petities komen. Aan de andere kant kan hij natuurlijk wel echt van ons genieten en toch zo ambitieus zijn om naar een hogere club te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Hij is wel altijd eerlijk geweest, als er een grotere club komt gaat die weg
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanquote:
Haha nee toen zat ik alleen heeeeel af en toe op het familievak met mn oomquote:
Eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanMongolen.
Echt hequote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder gekheid, daar kan ik dus echt heel slecht tegen. Gasten die met trainingspakken/shirtjes van andere buitenlandse clubs naar de Kuip gaanMongolen.
Het was wel een memorabele wedstrijd, hij werd namelijk afgelast door regen (Feijenoord-PSV) maar wij zaten er toen al voor niks!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee toen zat ik alleen heeeeel af en toe op het familievak met mn oom
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
Nou zie je opeens gasten met het uitshirt van Man City
Laten we het hopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.
hahahaha lachen met jou man!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Guidetti terug gaat naar City gaan hun ook mee...als het goed is.
quote:Zijn sokken is overal in het appartement, want hij neemt nooit het achter.
Zijn garderobe is chaos, tenzij ik het er is en schoon te maken, maar geest is chaos elke keer dat zijn vrienden hier zijn voor hen delen op zijn kleren, haha.
Hij houdt schoenen, zei dat zijn garderobe bestaat uit schoenen inprincip.
Hij heeft altijd zo hard op de TV en toen hij de FIFA speelt en die is echt te sluiten voor da s hij zegt dat hij beter is.
Hij benoemde mij tot de man van de wedstrijd elke dag voor om boter.
Hij wateren de bloemen zijn altijd thuis.
Hij heeft bijna alleen maar witte T-shirts, want hij denkt niet dat hij past in de andere.
Hij gebruikt nooit de v-hals truien voor da kijkt hij homo uit.
Hij ziet nooit als ik opnieuw ingericht huis.
Hij beschermt zijn gezin meer dan enig ander mens.
Hij houdt hun vrienden, maar ze nooit zegt dat het aan elkaar.
Hij wil wat Entorauge is wanneer we ouder worden.
Hij is zeer goed met kinderen.
Hij nam een dutje te doen als hij weer thuis is.
Als hij ziek is dat hij als een kind.
Hij weet niet hoe je op een vaatwasser.
Hij bijt op de nagels.
Hij heeft een beetje ADHD.
Hij traint, hij heeft niet voor mkt energie en ik kan niet communiceren met hem.
Hij kijkt ten minste een voetbalwedstrijd per dag.
Hij heeft nooit gewassen goed nummer.
Zijn favoriete artiest voor Drake het geval is.
Hij zuigen voor mij ten minste 3 keer per dag voor de fa horloge op het voetbalveld.
Hij houdt hamburger dressing, hij heeft het allemaal!
Hij is jaloers op ons meisjes voor ons op voor goedkope massieve stijlvolle kleding.
Hij heeft een hekel aan lopen.
Toen John was jonger en had veel heeft hij wilde om te kijken als Beckham.
Toen John woonde in Engeland en ging taxi was een taxichauffeur die zei dat John was als Beckham.
John heeft in de tussentijd hebben we grenzen aan elkaar waren "pa g" met 5-6 stukjes van mijn vrienden.
Hij houdt Vesuvio met bea pa.
Hij kon niet worden iets anders dan voetballers.
Hij is goed in plagen.
Zijn vader vertelde hem toen hij jong was dat hij allergisch is voor alcohol en hij Vandaar dat er en omdat voetbal wordt nooit een druppel gedronken.
Hij heeft nooit gerookt een ciggaret.
Hij heeft een hekel aan mensen die wel drugs.
John zou nooit verzwakken sla niemand.
Hij wil zwart zijn.
Fucking lege tribunes manquote:Op maandag 13 februari 2012 01:28 schreef Nober het volgende:
Vanaf 2:14 daar was ik bij, in 1993-94.
Hij wil zwart zijn...quote:Op maandag 13 februari 2012 01:29 schreef Caland het volgende:
Even wat info van Sanna over John, google translate dusja
[..]
De Kuip was eigenlijk helemaal niet zo mooi voor de renovatie. Je ziet nauwelijks toeschouwersquote:Op maandag 13 februari 2012 01:28 schreef Nober het volgende:
Vanaf 2:14 daar was ik bij, in 1993-94.
Ja die gast zegt ook nog dat iedereen massaal was thuis gebleven, wij dus niet want het was helemaal niet afgelast, die spelers van PSV waren er ook gewoon.quote:
quote:Hij zuigen voor mij ten minste 3 keer per dag voor de fa horloge op het voetbalveld.
De eerste fragmenten die je ziet met Gullit enzo, treurige bedoeningquote:Op maandag 13 februari 2012 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die gast zegt ook nog dat iedereen massaal was thuis gebleven, wij dus niet want het was helemaal niet afgelast, die spelers van PSV waren er ook gewoon.
Vanaf 2:14 zei ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
De eerste fragmenten die je ziet met Gullit enzo, treurige bedoening.
Ik probeer jullie voorbij Ajax te krijgen in de topicreeks, vandaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn wij het enige active topic altijd dat er altijd wel een ado of een psv supporter tussen zit ?
Ik troll af en toe bij Twente omdat ik er woon maar elke club heeft toch zijn eigen topic?
Niet dat ik er iets op tegen heb als iemand zich gedraagt zo als Nober.
Maar wij zijn het actiefste topic of niet ?
Laatste tijd wel ja. Historisch gezien is het Ajax-topic het meest actief.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn wij het enige active topic altijd dat er altijd wel een ado of een psv supporter tussen zit ?
Ik troll af en toe bij Twente omdat ik er woon maar elke club heeft toch zijn eigen topic?
Niet dat ik er iets op tegen heb als iemand zich gedraagt zo als Nober.
Maar wij zijn het actiefste topic of niet ?
Dat moet maar eens afgelopen zijn, die middenmoters verdienen dat totaal niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laatste tijd wel ja. Historisch gezien is het Ajax-topic het meest actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Ach joh we hoeven maar zo'n 900 topics in te halen
Yes we can! Heb je nog twitterberichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Gobbel en De Wolf zeker wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:51 schreef DonRaja het volgende:
Dat team met De Goey, Heus, De Wolf, Fraser en Van Gobbel in de verdediging...
Blinker en Taument waren ook bazenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:51 schreef DonRaja het volgende:
Dat team met De Goey, Heus, De Wolf, Fraser en Van Gobbel in de verdediging...
Nee man, ik heb zelf namelijk geen twitterquote:Op maandag 13 februari 2012 01:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Yes we can! Heb je nog twitterberichten?
[..]
Van Gobbel en De Wolf zeker wel ja.
Blinker en Taument heb je wel gelijk in maar Obiku kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blinker en Taument waren ook bazenEn Obiku niet te vergeten.
Ik kom zoiets nou nooit 'toevallig tegen' tenzij ik op die site ga kijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee man, ik heb zelf namelijk geen twitter, deze kwam ik toevallig tegen
Bij een artikel van FR12 had iemand er naar gelinkt, thats how.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kom zoiets nou nooit 'toevallig tegen' tenzij ik op die site ga kijken.
Obiku met zn golden goal voor de beker bij en tegen de jodenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Blinker en Taument heb je wel gelijk in maar Obiku kan ik me niet herinneren.
U serious?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Blinker en Taument heb je wel gelijk in maar Obiku kan ik me niet herinneren.
Wel of geen succes, IEDERE tegenstander kwam met knikkende knieen en ging zonder knieschijven terug over de Brienenoord...quote:Op maandag 13 februari 2012 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Obiku met zn golden goal voor de beker bij en tegen de joden
Dit seizoen mag je dus voor het eerst alcohol drinken tijdens het kampioensfeest.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben van 88 count me in voor de Henk Fraser , Julio Ricardo Cruz, Van Wonderen, Periode .
Twee jaar voor ze kampioen werden zeg maar.
En jij bent geboren in welk jaar?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:08 schreef Merkie het volgende:
Ik herinner me eigenlijk niks van de periode voor het kampioenschap in '99.
Heerlijk die nostalgiequote:Patrick Paauwe heeft met het Nederlands Elftal heeft zaterdagavond in Talin gewonnen van Estland. Patrick Paauwe begon in de basis, maar werd na een uur gewisseld voor Denny Landzaat. Oranje won in blessuretijd de match met 2-4.
In dezelfde poule speelde het Ierland van David Connolly gelijk tegen Portugal. Connolly speelde zelf niet. Op 1 september treffen Nederland en Ierland elkaar in Dublin.
Feyenoord keeper Jurek Dudek versloeg vandaag met Polen Wales met 1-2. Thomas Rzasa speelde niet. Polen ligt hierdoor nog steeds op schema voor het WK.
In de strijd om kwalificatie voor de wereldtitelstrijd heeft Denemarken zaterdag zijn belangrijke concurrent Tsjechië in een rechtstreeks treffen verslagen. Dank zij een late treffer van Tomasson werd het 2-1. De Feyenoorder scoorde acht minuten voor tijd. Sand, topschutter van Schalke, had de Denen vroeg op voorsprong gezet. Kort voor rust maakte Tyce gelijk. Een andere kanshebber in groep 3, Bulgarije, won met 1-0 bij Noord-Ierland.
Nu zit die bij die lampiesquote:Op maandag 13 februari 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze die toen weggestuurd hebben.
Henkie Fraser en Uli Van Gobbel waren al helden, toen ik 'De Coolsingel bleef leeg' had gelezen helemaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze die toen weggestuurd hebben.
Kijk eens welke held als enige nog steeds bij ons speeltquote:Feyenoord A wint van Benfica, gelijk tegen Heerenveen
[Feyenoord]
De A-jeugd van Feyenoord kwam vanmorgen eenvoudig langs Benfica. Van Persie opende de score in de 29e minuut (0-1), waarna Chiung (0-2) in de tweede helft de wedstrijd besliste.
Verdediger Buys moest met een knieblessure van het veld. De boosdoener Carvalheiro ook, maar dan met rood voor zijn overtreding op Buys.
Zonder Buys had Feyenoord het in de middagwedstrijd tegen Heerenveen zwaar. Het kwam al na 3 minuten op voorsprong door een doelpunt van Van Persie, maar Heerenveen maakte voor rust nog gelijk. Daarna kwamen beide ploegen, mede veroorzaakt door het slechte veld, niet meer tot scoren.
BENFICA - FEYENOORD 0-2
29' Van Persie 0-1; 56' Chiung 0-2
Scheidsrechter: Luinge
Geel: Pombo (Benfica), Karreman (Feyenoord)
Rood: Carvalheiro (Benfica)
BENFICA: Teixeira, Fonseca, Pombo, Ventura, De Matos, A. Lopes, F. Lopes, A. Santos, De Sousa, Teixeira, R. Santos, Simoes
FEYENOORD: Friebel, Buys, Martis, Risamasu, Swerts, Tijdeman, Van Persie, Pedrini, Chuing, Leitoe, Frankel
Dan moet je '99 ook nog wel weten tochquote:Op maandag 13 februari 2012 02:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zal wel weer de jongste zijn... eerste echte herinnering is de UEFA cup.
Ben van 93, toen was ik dus 6quote:Op maandag 13 februari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan moet je '99 ook nog wel weten toch
quote:Op maandag 13 februari 2012 02:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Alleen maar omdat de finale in de Kuip was kwam Feijenoord in de finale.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen maar omdat de finale in de Kuip was kwam Feijenoord in de finale.
1993... Toen heb ik mijn rijbewijs gehaaldquote:Op maandag 13 februari 2012 02:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben van 93, toen was ik dus 6
Van de driewieler?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1993... Toen heb ik mijn rijbewijs gehaald
quote:Op maandag 13 februari 2012 02:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En vanwege slechte keepers op simpele vrije trappen van die NAC buikschuivert!
In 1993 begon ik aan mijn 2e jaar aan de KUB. Yes, i'm that old...quote:
Zie je die overtreding die eraan vooraf gaat?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we hierdoor in (halve) finale.
Iedereen hier is van '88 las ik net.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In 1993 begon ik aan mijn 2e jaar aan de KUB. Yes, i'm that old...
Opgericht in 1908. Die gasten van 88 hebben vaders/opa's die de glorietijd van Feyenoord hebben meegemaakt en op die manier de liefde voor Feyenoord via de genen hebben doorgekregen.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Iedereen hier is van '88 las ik net.
Die zijn er ongetwijfeld, maar ze komen niet alleen uit Rotterdam natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Opgericht in 1908. Die gasten van 88 hebben vaders/opa's die de glorietijd van Feyenoord hebben meegemaakt en op die manier de liefde voor Feyenoord via de genen hebben doorgekregen.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 02:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zijn er ongetwijfeld, maar ze komen niet alleen uit Rotterdam natuurlijk.
quote:Op maandag 13 februari 2012 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijk Feyenoord - Olympique Marseille zo als de kuip toen ontplofte die sfeer die overwinning!
wat een helden team.. En mijn enige Champions league Feyenoord wedstrijd, Dat gevoel het pakt je bij de keel en laat je nooit meer los.
In al z'n bombastische lelijkheid is die tune wel echt heerlijk jaquote:Op maandag 13 februari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou toch zo fucking masterlijk zijn die epic Champions League tune die weer door De Kuip dreunt
Ja die wel, maar bijvoorbeeld ManU uit of tweeluik tegen Dortmund: helemaal niets! Ik moet zelfs de uitslagen googlenquote:Op maandag 13 februari 2012 02:49 schreef Merkie het volgende:
Die wedstrijd kan ik me ook nog goed herinneren.
Uit die periode heb ik een hele lijst met spelers van Europese clubs die ik haattequote:Op maandag 13 februari 2012 02:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja die wel, maar bijvoorbeeld ManU uit of tweeluik tegen Bayern: helemaal niets! Ik moet zelfs de uitslagen googlen
Ik voel met oud met mijn 25 jaar, mijn eerste voetbalherinneringen zijn van het WK 94 en van het seizoen daarna herinner ik me nog de thuiswedstrijd tegen Volendam (daar was ik bij), de wedstrijden tegen Ajax (de naam Litmanen komt naar boven) inclusief de goal van Obiku in de beker en ik weet nog dat ik iets heb gezien van de Europese wedstrijden tegen Zaragoza. En ik herinner me nog dat ik laat op mocht blijven voor de CL-finale in 1995 en dat ik gehuild heb toen Ajax won.quote:hoe kan dit een wedstrijd uit 1999 zijn terwijl Kalou er sinds 2003/04 speelde?
Die Jancker herinner ik me nog goed ja, van Rapid Wien, met zijn kale hoofd. Die maakte toen 2 van goals bij de 3-0 nederlaag, ik denk bij de uitwedstrijd?quote:Op maandag 13 februari 2012 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uit die periode heb ik een hele lijst met spelers van Europese clubs die ik haatte![]()
Esnaider, Jancker, Carew, Bellamy
Geen idee man.quote:Op maandag 13 februari 2012 03:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die Jancker herinner ik me nog goed ja, van Rapid Wien, met zijn kale hoofd. Die maakte toen 2 van goals bij de 3-0 nederlaag, ik denk bij de uitwedstrijd?
Winnende goal in de 86e minuut van de laatste groepswedstrijd tegen Rosenborg na 5 gelijke spelen in de eerste poulefase van deze man: http://en.wikipedia.org/wiki/Wanderson_de_Paula_Sabinoquote:Op maandag 13 februari 2012 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Held Cruz !
Trouwens wel een geweldige prestatie van Beenhakker en Been![]()
Dugarry kk hond![]()
DudekCruz
Van Wonderen
Kalou
![]()
You never walk alone... ! !
Somalia klopt ! held van mij... toen hij bij Excelsior speelde heb ik hem nog live zien voetballen in het Eagles Stadion.quote:Op maandag 13 februari 2012 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Winnende goal in de 86e minuut van de laatste groepswedstrijd tegen Rosenborg na 5 gelijke spelen in de eerste poulefase van deze man: http://en.wikipedia.org/wiki/Wanderson_de_Paula_Sabino
Speelt nu bij Boavista na 37 andere clubs te hebben versleten zie ik net.
Dat was toch tegen Newcastle, waardoor we de UEFA Cup in gingen die we wonnen?quote:Op maandag 13 februari 2012 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deed Pardo het ook niet een keer of was uefa cup ?
Goedzo jongen.quote:Mulder: 'Blij dat ik iets voor het team kan betekenen'
Feyenoord won vandaag met 3-1 van Vitesse. John Guidetti besliste het duel in de drieëntachtigste minuut door zijn derde doelpunt van de wedstrijd te maken. In de tweede helft was de Gelderse voetbalclub echter nog een paar keer dichtbij de gelijkmaker. Erwin Mulder hield de voorsprong echter vast met een paar goede reddingen. 'Ik moet zeggen dat het de laatste weken wel goed gaat. Ik ben blij dat ik iets voor het team en de club kan betekenen. Het gaat gewoon goed en daar houd ik me aan vast.'
'Dit was een cruciaal duel. Ik denk dat we niet goed gevoetbald hebben, maar we streden voor iedere meter. Als je dan met 3-1 wint van een directe concurrent en je zet ze op acht punten dan mag je alleen maar tevreden zijn', aldus Mulder tegenover de camera van Eredivisie Live.
Het was een moeizame overwinning voor de Rotterdammers, zo concludeert ook de doelman van Feyenoord. 'Ze zetten ons vroeg onder druk en dan moet je het anders oplossen. Dat hebben we uitstekend gedaan. Een mooie overwinning.'
quote:Op maandag 13 februari 2012 07:47 schreef Happel het volgende:
Niks van de wedstrijd gezien gisteren, want niet geweest, maar wat een held is die Zweed toch. Die inzamelingsactie moet er echt komen.
Ik zat toen in een vak met een hoop Rosenburgers. Geen flauw idee hoe die daar kwamen. Was wel gezellig volkquote:Op maandag 13 februari 2012 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Winnende goal in de 86e minuut van de laatste groepswedstrijd tegen Rosenborg na 5 gelijke spelen in de eerste poulefase van deze man: http://en.wikipedia.org/wiki/Wanderson_de_Paula_Sabino
Speelt nu bij Boavista na 37 andere clubs te hebben versleten zie ik net.
Ik heb het ook niet gezien, maar was de allereerste keer dit seizoen dat ik zeker wist dat het wel goed zou komen. Ik hoop alleen dat Guidetti niet z'n once-in-a-lifetime-alles-lukt-seizoen beleeft en dan volgend seizoen ineens een veredelde Peter Van Vossen blijkt te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 07:47 schreef Happel het volgende:
Niks van de wedstrijd gezien gisteren, want niet geweest, maar wat een held is die Zweed toch. Die inzamelingsactie moet er echt komen.
Helpen? Voor de catering zorgen ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
Oké dan, ik heb nu officieel toestemming voor mijn lang gekoesterde wens: het maken van een documentaire rondom Feijenoord. Nu moet ik alleen nog van de club toestemming om in-house opnames te maken.
Mensen die willen helpen of vragen hebben hoe en wat kunnen altijd even PM'en.
Kan je, mocht je interesse hebben, wel in contact brengen met supporters die contacten hebben binnen de club. En anders mailen met tst@feyenoord.nl o.i.d.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
Oké dan, ik heb nu officieel toestemming voor mijn lang gekoesterde wens: het maken van een documentaire rondom Feijenoord. Nu moet ik alleen nog van de club toestemming om in-house opnames te maken.
Ik wil wel een reportage met de spelersvrouwen maken. Ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:34 schreef Helpmefok het volgende:
Op dit moment is alle apparatuur al aanwezig als ook capabele mensen op het gebied van techniek. Ik zoek nog eventueel iemand die goed vóór de camera zijn werk doet (ga liever niet met mijn eigen smoel voor de camera staan ook al heb ik een diepe stem).quote:Op maandag 13 februari 2012 09:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helpen? Voor de catering zorgen ofzo?
Klinkt goedquote:Op maandag 13 februari 2012 09:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je, mocht je interesse hebben, wel in contact brengen met supporters die contacten hebben binnen de club. En anders mailen met tst@feyenoord.nl o.i.d.
Haha iddquote:Op maandag 13 februari 2012 10:05 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe heerlijk zou het zijn om landskampioen te worden. Dan ga ik echt met een trollface op bezoek bij Fer en Wijnaldem met een camera![]()
"Haaaaaiiiiiiii... Hoe bevalt de sportieve verbetering?"
Je weet toch dat alle mannen er hier uitzien als George Clooney met dito stem?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op dit moment is alle apparatuur al aanwezig als ook capabele mensen op het gebied van techniek. Ik zoek nog eventueel iemand die goed vóór de camera zijn werk doet (ga liever niet met mijn eigen smoel voor de camera staan ook al heb ik een diepe stem).
Er is vaak genoeg op 'm gekankerd, ook door mijzelf, maar zo langzaam aan beginnen we mede dankzij Mulder punten te pakken ipv ondanks. Als Mulder deze stijgende lijn vasthoudt dan zou dat weleens doorslaggevend kunnen gaan worden. Elke extra punt telt nu de ploegen zo dicht op elkaar staan, en Heerenveen morst héél weinig.quote:
telegraafquote:Bayern aast op Guidetti
MÜNCHEN - Bayern München is serieus in de markt om John Guidetti (19) in te lijven. De Zuid-Duitse topclub was tijdens Feyenoord-Vitesse (3-1) met een delegatie in De Kuip en overweegt komende zomer een bod neer te leggen bij Manchester City, waar hij een doorlopend contract heeft.
Het is onduidelijk wat de toekomstplannen van City met de spits zijn. Tot dusver heeft de club uit Manchester laten doorschemeren Guidetti het liefst nog een jaar te verhuren.
Bij voorkeur in de Premier League. In de winterstop gaf de speler zelf aan ooit bij Manchester City te willen slagen.
quote:Koeman: '5de plek blijft onze doelstelling'
Feyenoord nieuws
Ondanks dat Feyenoord maar op vijf punten van de gedeelde koplopers staat, is Ronald Koeman de eerste die op de rem trapt als het over de kansen van Feyenoord op de landstitel gaat. "Wat we nu van Feyenoord zien, is het maximale wat de ploeg kan brengen. Meer eisen is niet reeël", vertelt Koeman in De Telegraaf.
"Wij moeten gewoon blijven kijken naar de ploegen om ons heen, rond plaats vijf. Vitesse hoort daar bij en daarom is deze 3-1 overwinning zo belangrijk." Volgens Koeman blijft Feyenoord afhankelijk van het aantal steken dat de concurrenten laten vallen.
Koeman was niet erg onder de indruk van het spel van Feyenoord tegen Vitesse. "Wij waren niet de betere, maar winnen toch. Dat belooft wel wat", gaf Koeman wat voer aan speculaties over een landskampioenschap voor Feyenoord. In de komende twee weken wordt duidelijke waar Feyenoord staat. Het team van Koeman ontvangt volgende week RKC Waalwijk terwijl PSV in en tegen Groningen moet spelen. Een week later reist Feyenoord af naar Eindhoven.
'We zaten zeker voor de rust niet goed in de wedstrijd. We waren slordig, afwachtend en niet agressief genoeg. In de tweede helft hebben we beter gespeeld. Maar het had ook 2-2 kunnen worden', analyseerde de oud-international koel.
Koeman gaf ook toe dat Feyenoord 'gelukkig en goedkoop' aan 1-0 en 2-0 was gekomen. 'Maar ik voelde na onze tweede treffer al aan dat deze wedstrijd nog niet was gespeeld. Het bleef een wedstrijd. Pas na onze 3-1 was het een gelopen koers.'
Koeman koesterde de 3 punten. 'Het belooft misschien heel veel. Maar de manier waarop zal de euforie rond Feyenoord zeker temperen. We doen mee, maar nog niet om de bovenste plaatsen. Daar staan ploegen die beter zijn dan Feyenoord. We moeten om ons heen en naar onderen blijven kijken. Die 5de plek blijft onze doelstelling. Voorlopig hebben we een concurrent als Vitesse mooi op 8 punten gezet, zonder dat we echt de betere ploeg waren.'
we hebben de beste keeper van de historisch beste 3.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is vaak genoeg op 'm gekankerd, ook door mijzelf, maar zo langzaam aan beginnen we mede dankzij Mulder punten te pakken ipv ondanks. Als Mulder deze stijgende lijn vasthoudt dan zou dat weleens doorslaggevend kunnen gaan worden. Elke extra punt telt nu de ploegen zo dicht op elkaar staan, en Heerenveen morst héél weinig.
BAM...in your face!quote:Op maandag 13 februari 2012 02:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1993... Toen heb ik mijn rijbewijs gehaald
Het is net of Kella 'm ten dans vraagt. Zo gedistingeerd, zo teer, zo delicaat...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:01 schreef DonRaja het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die sneeuwballen ook echt![]()
Hij komt bij mij pas op het lijf als hij een jaartje extra blijftquote:
Ook gewoon zonder handschoenen (itt Guidetti), nichterige ondershirts of lange slidingbroekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net of Kella 'm ten dans vraagt. Zo gedistingeerd, zo teer, zo delicaat...
Ik zou het ook niet doen, maar zelfs over 20 jaar hoeft hij aan geen enkel Feyenoorder uit te leggen wie Guidetti ook alweer wasquote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
Een twitternaam van iemand die waarschijnlijk maar 1 seizoen bij ons voetbald laten tatoeëren
Als je echt een baas bent doe je het gewoon in Comic Sans.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij komt bij mij pas op het lijf als hij een jaartje extra blijftEn de kop gaat kaal en een "Feijenoord Rotterdam" in dit lettertype als we vervolgens ook nog even landskampioen worden
De naam tattooeren van de jongen die staat voor de wederopstanding van je club (in het geval van een landskampioenschap), je grootste liefde, benlangrijker dan alles in de wereldquote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
Een twitternaam van iemand die waarschijnlijk maar 1 seizoen bij ons voetbald laten tatoeëren
Het staat letterlijk in het artikel als je leest. "Hij zei dat ik gek was".quote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
Wat zal Guidetti zelf van dit soort dingen wel niet denken vraag ik me af?
Het zou wel geweldig zijn als John een Feyenoord tattoo laat zetten.
Het is maar een passant.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De naam tattooeren van de jongen die staat voor de wederopstanding van je club (in het geval van een landskampioenschap), je grootste liefde, benlangrijker dan alles in de wereld
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef Guidetti het volgende:
Lezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
Wat zal Guidetti zelf van dit soort dingen wel niet denken vraag ik me af?
Het zou wel geweldig zijn als John een Feyenoord tattoo laat zetten.
Ik heb het artikel niet gelezenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in het artikel als je leest. "Hij zei dat ik gek was".
En dat wil wat zeggen... Als zelfs Guidetti je gek vindt, dan ben je echt gek.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in het artikel als je leest. "Hij zei dat ik gek was".
Tsja...als hij nu zich nu ineens op uiterst asociale wijze gaat gedragen of ,om maar iets heel extreems te noemen, 2 vrouwen verkracht en vermoord loop je nog steeds met die naam op je arm. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De naam tattooeren van de jongen die staat voor de wederopstanding van je club (in het geval van een landskampioenschap), je grootste liefde, benlangrijker dan alles in de wereld
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen... Als zelfs Guidetti je gek vindt, dan ben je echt gek.
Hij zal ze hooguit swaffelen...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...als hij nu zich nu ineens op uiterst asociale wijze gaat gedragen of ,om maar iets heel extreems te noemen, 2 vrouwen verkracht en vermoord loop je nog steeds met die naam op je arm. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk.
Jongen, als deze gast het landskampioenschap voor ons bij elkaar speelt dan is hij veel meer dan een passant. Dan staat hij voor eeuwig in de geschiedenisboeken, kreeg hij voor elkaar wat Kuijt, HOoijdonk, Bosvelt, Persie, ik noem maar wat namen, nooit voor elkaar kregen.quote:
Dan nog steeds heeft hij het landskampioenschap bij elkaar gespeeld in dat geval, en daar zal ik hem in dat geval altijd dankbaar voor zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...als hij nu zich nu ineens op uiterst asociale wijze gaat gedragen of ,om maar iets heel extreems te noemen, 2 vrouwen verkracht en vermoord loop je nog steeds met die naam op je arm. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk.
Zal nooit gebeuren, maar geloof maar dat we altijd een plekje in deze jongen zijn hart zullen houden. Deze sfeer, mên, die vind je zelf in Engeland niet terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Guidetti het volgende:
Het enige waar we op kunnen hopen is dat als deze man over 10 jaar zichzelf al 20x financieel onafhankelijk heeft gemaakt hij bij ons wilt komen afbouwen voor een jaar of 3.
Van Hooijdonk niet? UEFA cup vergeten?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, als deze gast het landskampioenschap voor ons bij elkaar speelt dan is hij veel meer dan een passant. Dan staat hij voor eeuwig in de geschiedenisboeken, kreeg hij voor elkaar wat Kuijt, HOoijdonk, Bosvelt, Persie, ik noem maar wat namen, nooit voor elkaar kregen.
Ook niet als Guidetti persoonlijk verantwoordelijk is voor het eerste landskampioenschap in DERTIEN JAAR, komend uit het MEEST KANSLOZE SEIZOEN OOIT in de geschiedenis van de club?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef Happel het volgende:
Een tattoo plaatsen van een speler. Dat zou ik dus nooit doen. Spelers zijn passanten.
Dus je geeft toe dat deze tatoeage ietwat voorbarig is?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, als deze gast het landskampioenschap voor ons bij elkaar speelt dan is hij veel meer dan een passant. Dan staat hij voor eeuwig in de geschiedenisboeken, kreeg hij voor elkaar wat Kuijt, HOoijdonk, Bosvelt, Persie, ik noem maar wat namen, nooit voor elkaar kregen.
[..]
Dan nog steeds heeft hij het landskampioenschap bij elkaar gespeeld in dat geval, en daar zal ik hem in dat geval altijd dankbaar voor zijn. Zelfde als mensen die de naam van hun vrouw op hun lijf zetten terwijl die doorgeswaffeld is door een grote negert... Ze moeten 't zelf weten.
Ik ben sowieso niet zo van tattoo's met namen/foto's etc. De ultieme faal is nog steeds die kaasklapper die de kampioenstattoo liet zetten vóórdat ze naar Rotterdam gingen...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:48 schreef Happel het volgende:
Een tattoo plaatsen van een speler. Dat zou ik dus nooit doen. Spelers zijn passanten.
Ja en daar staan Bosvelt en Persie ooit, ik bedoelde de landstitel schat. Maar inderdaad, met de UEFA-cup staan deze heren wel in de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:49 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Van Hooijdonk niet? UEFA cup vergeten?
Ja deze gozer is knettergekquote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat deze tatoeage ietwat voorbarig is?
Ja, en daarna een tribal laten tattooeren erover heenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van tattoo's met namen/foto's etc. De ultieme faal is nog steeds die kaasklapper die de kampioenstattoo liet zetten vóórdat ze naar Rotterdam gingen...
Zelfs dan. Er is maar een ding dat telt en dat is de club.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook niet als Guidetti persoonlijk verantwoordelijk is voor het eerste landskampioenschap in DERTIEN JAAR, komend uit het MEEST KANSLOZE SEIZOEN OOIT in de geschiedenis van de club?
Welke kroeg dan? De Super Guidetti Inn?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef Cpt. het volgende:
Ach deze jongen heeft gewed en verloren (of gewonnen?) en houdt zich vervolgens aan de weddenschap plus dat ie ook wat leuke media aandacht aan de kroeg en de tattoo artiest geeft. Valt ook een hoop voor te zeggen.
Dus de club zet je wel op je goddelijke Krav Maga lijf?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs dan. Er is maar een ding dat telt en dat is de club.
quote:Alleen Feyenoord scoort net zo als seks en Ajax
In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.
Chris van Nijnatten
COLUMN Als er nou toch één club de laatste tijd geprofiteerd heeft van het gedonderstraal bij Ajax dan is het wel Feyenoord. Dat weet iedereen in Rotterdam, maar niemand zegt het daar hardop. De chaos in Amsterdam maakte niet heel veel mensen vrolijk, hooguit wat stukjesschrijvers en luie eindredacteuren van talkshows. Veel mensen begonnen zich blauw te ergeren aan die fixatie van de media. Alsof het een Elfstedentocht was, zó genadeloos lang kwam Ajax onder het vergrootglas te liggen.
Het zij zo. We kunnen niet anders. Vraag het aan iedere internetboer die wel eens wat over voetbal op zijn site plaatst. Berichten over Ajax scoren net zo hard als berichten over seksuele afwijkingen en dat is héél hard, kan ik u zeggen. Als je daar dan tussen moet kiezen, is Ajax lekker veilig, zeker als de vechtende kampen in de hoofdstad zelf dagelijks hun best doen om in de publiciteit te blijven. Vandaag hadden we best weer een lekkere rel uit Amsterdam kunnen verkopen, maar we laten het nu even zo.
Er is één ander onderwerp dat door het jaar heen onder het publiek ook zo hoog scoort als Ajax en seks: Feyenoord. En daarom was er de afgelopen weken rond Feyenoord duidelijk minder irritatie over de massieve en permanente aandacht voor de rivaal. Ze konden de luwte goed gebruiken. Alleen die gekke Guidetti gooide roet in het eten: te veel aandacht.
In de winterstop heb ik op een zaterdagmiddag bij NOS Langs de Lijn voorzichtig geopperd dat Feyenoord kampioen 'kan' worden. Ze schrokken zich dood in de Kuip en dat mochten we best even weten. De wederopstanding van de club moest zich zo ongemerkt mogelijk voltrekken. Winnen van Ajax? Genieten, natuurlijk, maar kom op, ze moesten verder.
Kijk waar ze nu staan op de ranglijst. En kijk eens waar ze over twee wedstrijdronden staan, als ze van Vitesse en RKC gewonnen hebben. En daarna mag Feyenoord naar PSV, een weekje na carnaval even de 10-0 van vorig jaar wegwerken. In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus de club zet je wel op je goddelijke Krav Maga lijf?
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke kroeg dan? De Super Guidetti Inn?
quote:Het is druk zaterdagavond in café ‘t Halve Maatje aan de Kleiweg in Rotterdam. Menig kroegbezoeker kijkt met een scheef oog naar een voetbalwedstrijd op tv, de biertjes gaan er goed in. Ook stamgast Mickey is er, alleen zit hij onder een paar schijnwerpers met een naald in zijn arm.
Die komt er bij mij dus ook ooit sowieso nog opquote:
Mijne staat er niet om te springen, achwat, dan een dagje of 2 eens niet wippenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mag dat nog niet van mijn vrouw![]()
Ja, ik zit onder de plak...
My gaydar goes beep beep beep...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus de club zet je wel op je goddelijke Krav Maga lijf?
Het zal toch niet dat dat pleurisjong dalijk hier weer over de velden loopt te hobbelen?quote:Liverpool-aanvaller en oud-Ajacied Luis Suarez heeft zich mogelijk wel heel erg in zijn vingers gesneden. Zijn slechte gedrag in de wedstrijd van zaterdag tegen Manchester United kost hem mogelijk de kop.
Ian Ayre, algemeen directeur van Liverpool, is helemaal klaar met de Uruguayaan en wil op dit moment niets liever dan Suarez de deur wijzen op Anfield. The Sun meldt vandaag dat zelfs de verlate excuses van de speler hem waarschijnlijk niet kunnen redden. Liverpool voelt zich misleidt door "leugenaar" Suarez.
Ayre: "Voor de wedstrijd beloofde hij dat hij zich zou gedragen. Hij misleidde ons door Evra geen hand te geven." Eerder die week had Suarez verschillende topmensen van Liverpool gerustgesteld door te zeggen dat hij geen problemen had met de ontmoeting met Evra. "Nu blijkt dat dat niet waar was zijn we extreem teleurgesteld in hem", aldus Ayre.
Liverpool beraadt zich nog over de manier waarop Suarez gestraft zal worden voor zijn optreden.
quote:Guidetti gek genoeg om in titel te geloven
Sommigen noemen het grootspraak, maar dat is het niet. Hij is zo gek om het nog te menen ook. Guidetti heeft de bevlogenheid van een topspeler (wat hij nog moet zien te worden, overigens) en trekt in die gekte zijn collega's mee. Nu kunnen ze nog niet zonder hem, maar langzaam leert hij ze te geloven in het optimaal benutten van alles wat je in je team hebt.
Trainer Robert Maaskant zei voor de wedstrijd Feyenoord-Vitesse dat de thuisploeg te weinig kwaliteit heeft om kampioen te worden. Dat zeggen wel meer mensen.
Maar wat is kwaliteit? Je moet verder kijken dan technische en tactische vaardigheden. Mentale kracht is ook een kwaliteit. Uiteraard heeft PSV de sterkste selectie van de eredivisie, die is door het management daar op een slimme manier bij elkaar gekocht. Maar of er dan ook meteen een team staat, moet je afwachten.
Een goede speler kan zomaar in het niets verdwijnen in de verkeerde entourage. Vraag het aan een jongen als 'Mickey' Sulejmani, of liever: vraag het aan Fernando Torres. Hij ging een jaar geleden voor een godsvermogen van Liverpool naar Chelsea. Bij zijn vorige werkgever had hij gemiddeld per doelpunt anderhalve wedstrijd nodig, in Londen doet hij er gemiddeld tien wedstrijden of langer over.
Toch barst hij van het talent. Het zijn de omstandigheden die bepalender kunnen zijn dan op zichzelf staande 'kwaliteit'.
De Feyenoord-selectie is erg jong, onvolmaakt en sommigen komen klasse te kort. Maar er is wel een collectief gegroeid. Het kunnen vinden van die samenhang is ook een kwaliteit, meestal van de trainer.
Bij Feyenoord zijn het ook de bevliegingen van een 19-jarige Zweed, die het hem doen. Hij heeft zijn ploeg en eigenlijk de hele club in een volstrekt andere stand gezet. Hij gelooft in een titel, hij vindt dat de supporters van Feyenoord daar recht op hebben en roept dat ook gewoon. Nou ja, gewoon, Guidetti roept het nadat hij net voor de derde keer in één seizoen een hattrick bij elkaar gerommeld heeft.
Sommigen noemen het grootspraak, maar dat is het niet. Hij is zo gek om het nog te menen ook. Guidetti heeft de bevlogenheid van een topspeler (wat hij nog moet zien te worden, overigens) en trekt in die gekte zijn collega's mee. Nu kunnen ze nog niet zonder hem, maar langzaam leert hij ze te geloven in het optimaal benutten van alles wat je in je team hebt.
Klinkt simpel, is ook simpel, maar het is het geheim achter de revival van Feyenoord. Het maakte Feyenoord tot een serieuze titelkandidaat.
Het maakt ons TOT OP DE DAG VAN VANDAAG tot een serieuze titelkandidaatquote:Klinkt simpel, is ook simpel, maar het is het geheim achter de revival van Feyenoord. Het maakte Feyenoord tot een serieuze titelkandidaat.
Ja, want Bosvelt heeft geen landstitel behaald met Feyenoord natuurlijk. Duidelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja en daar staan Bosvelt en Persie ooit, ik bedoelde de landstitel schat. Maar inderdaad, met de UEFA-cup staan deze heren wel in de geschiedenisboeken.
Wat ik bedoelde is dat de beste selectie van de afgelopen 12 jaar de landstitel niet bij elkaar gespeeld kreeg (85 punten dat jaar), waar Guidetti het misschien nu wel voor elkaar gaat krijgen
Oke, terecht, je hebt gelijk. Hij speelde zelfs alle wedstrijden dat seizoen, geen schorsing, geen blessures, helemaal nietsquote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ja, want Bosvelt heeft geen landstitel behaald met Feyenoord natuurlijk. Duidelijk.
quote:Ook in de wedstrijd tegen Vitesse maakte John Guidetti een hattrick, wat alweer zijn derde van het seizoen, in drie thuiswedstrijden achter elkaar was. Hij breekt hiermee een record van Cees Groot dat uit de jaren '60 stamt.
Niet helemaal zeker of je sarcastisch bent, maar volgens VI heeft hij 1 wedstrijd gemist dat jaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, terecht, je hebt gelijk. Hij speelde zelfs alle wedstrijden dat seizoen, geen schorsing, geen blessures, helemaal niets
Nee geen sarcasme, vond op een 'lijstjessite' dat hij er 34 heeft gespeeld en zo staat 't nu ook op wikipedia? VI is echter over 't algemeen betrouwbaarder.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef SlamD het volgende:
[..]
Niet helemaal zeker of je sarcastisch bent, maar volgens VI heeft hij 1 wedstrijd gemist dat jaar.
Precies. Ze speelden toen nog met 5 aanvallers, 3 middenvelders en 2 verdedigers. Is niet te vergelijken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:44 schreef eight het volgende:
Sowieso die doelpunten in die jaren stelde geen reet voor.
Zelfs een blinde schoot met gemak er 30 per seizoen in.
Zou eigenlijk geïndexeerd moeten worden.
En een dikke keeper met een petquote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Ze speelden toen nog met 5 aanvallers, 3 middenvelders en 2 verdedigers. Is niet te vergelijken.
Jeroen Verhoevenquote:
Zie hem wel bij Bayern spelen eigenlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
het zijn ook gelijk de meest lelijke clubs die achter hem aanzitten.
Bayern is wel erg elite..quote:Op maandag 13 februari 2012 13:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie hem wel bij Bayern spelen eigenlijk.
quote:Feyenoord licht optie in contract Mokotjo
Feyenoord heeft de eenzijdige optie in het aflopende contract van Kamohelo Mokotjo gelicht. De verbintenis met de Zuid-Afrikaanse middenvelder is daarmee met twee jaar verlengd, tot medio 2014. Volgens technisch directeur Martin van Geel is de contractverlenging een teken dat Feyenoord veel vertrouwen heeft in de kwaliteiten van Mokotjo. Kamohelo is een heel groot talent, van nog maar twintig jaar, zegt Van Geel. Hij heeft absoluut de potentie om zich door te ontwikkelen tot een heel goede speler.
Mokotjo is blij met het vertrouwen dat hij krijgt vanuit de club. Ik ben blij dat ik langer voor Feyenoord mag spelen, zegt hij. Het is mooi om te zien dat de club vertrouwen heeft in mijn kwaliteiten.
Mokotjo kwam in de zomer van 2009 over van SuperSport United in Zuid-Afrika en werd gedurende het seizoen 2009/2010 uitgeleend aan Excelsior. De middenvelder maakte in september 2010 zijn officiële debuut voor Feyenoord. Mokotjo speelde tot dusver 29 competitiewedstrijden voor de club.
quote:Er is in Rotterdam-Zuid meer dan Guidetti
Wederom was er dit weekend niets heters te vinden in de Eredivisie dan Feyenoord en dan vooral John Guidetti. De Zweedse spits, pas negentien jaar, maakte zijn derde hattrick op rij in De Kuip en plaatste zich in statistiekenlijstjes waar grootheden als Dirk Kuijt en Ove Kindvall het alleenrecht op leken te hebben. Er is Rotterdam-Zuid echter meer dan Guidetti.
Erwin Mulder wordt een steeds meer zeker wordende factor onder de lat, het voortreffelijk scharnierende middenveld en vooral de positieve sfeer die rond, en vooral in, het imposante stadion hangt, geven Feyenoord weer de glans waar de parel in het Nederlandse voetbal recht op heeft. Te vaak kwamen in het verleden verhalen boven over spitsen die bedreigd werden na het missen van kansen en talentvolle spelers die ten onder gingen aan Kuip-vrees.
Alles is anders nu. Voortgejaagd door een uitzinnige menigte is het voor de gemiddelde Feyenoord-speler plots een eer en een waanzinnige stimulans om het historische Rood/Wit te vertegenwoordigen. De flair die de baas van de ploeg Karim El Ahmadi uitstraalt, doet de tegenstander pijn aan de ogen. Jongelingen tonen lef, initiatief en wilskracht. Wijs geworden door eerdere ervaringen durft niemand het te zeggen, daarom doen wij het. De Coolsingel lonkt.
Bron: http://www.fr-fanatic.com(...)d-meer-dan-guidetti/
Ik denk dat elke club daar wel van houdt.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:58 schreef ValHallen het volgende:
En Bayern houdt van spitsen met tor instinct.
Je snapt hopelijk wat ik bedoelquote:Op maandag 13 februari 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat elke club daar wel van houdt.
Al vind ik Guidetti wel een actievere spit dan dat rijtje. Maar als je ze zelfs met je schouder gaat scoren heb je wel tor instinct ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wat ik bedoel? Gerd Müller, Klose, Makaay, ik zie Guidetti wel in dat rijtje eindigen.
Ik denk iedereen hier wel. Hij moet alleen af van dat voorzichtige. Dat bangige.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef Guidetti het volgende:
Mokotjo![]()
Ik zou hem eigenlijk graag een vol seizoen zien draaien bij een club in de middenmoot.
Elber !quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wat ik bedoel? Gerd Müller, Klose, Makaay, ik zie Guidetti wel in dat rijtje eindigen.
Ik vond hem gister juist met wat meer lef spelen. Ging kopduels aan, terwijl hij normaal vaak blijft staan. Gaf een aantal uitstekende passes, met risico. Die jongen moet gewoon een keer een vol seizoen spelenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk iedereen hier wel. Hij moet alleen af van dat voorzichtige. Dat bangige.
quote:Het is nog onzeker of Jordy Clasie volgende week inzetbaar is voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen RKC. De middenvelder viel zondag in de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen Vitesse uit met liesklachten.
Maandag heeft Clasie niet kunnen meetrainen en is hij binnen behandeld. Woensdag moet duidelijk zijn of de jeugdinternational kan spelen tegen de ploeg uit Brabant.
Ach...prima toch. Zo'n Mokotjo komt dan ook weer aan wat speeltijd toe en ik verwacht niet dat het zondag aan de kwaliteiten van de spelers zal liggen, maar eerder aan de instelling waarmee je die wedstrijd ingaat.quote:
Beter zaterdag dan die week erna.quote:
Juist. Dan is verhuur de juiste optie.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vond hem gister juist met wat meer lef spelen. Ging kopduels aan, terwijl hij normaal vaak blijft staan. Gaf een aantal uitstekende passes, met risico. Die jongen moet gewoon een keer een vol seizoen spelen
Klopt ook, maar heb het over z'n spel over heel 't seizoen. Moet gewoon een beetje een kerel worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vond hem gister juist met wat meer lef spelen. Ging kopduels aan, terwijl hij normaal vaak blijft staan. Gaf een aantal uitstekende passes, met risico. Die jongen moet gewoon een keer een vol seizoen spelen
Beter pakt hij even ze rust tegen Rkc dan is ie er tegen Pisvee weer bij.quote:
Klopt. Lekker een seizoen bij Groningen ofzo laten ballen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ook, maar heb het over z'n spel over heel 't seizoen. Moet gewoon een beetje een kerel worden.
Ik heb gehoord dat er vaak een assistent trainer van Werder Bremen met een schaal biefstukken achter het doel van de tegenstander stond.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand haalt het bij Ailton.Toen RTL nog Duits en Engels voetbal uitzond op zondag.
Met zijn dikke buik en dan toch iedereen eruit sprintenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand haalt het bij Ailton.Toen RTL nog Duits en Engels voetbal uitzond op zondag.
ja en ook een tocht over de grachten van amsterdam.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als we nou 2e worden met vCL, komt er dan ook een huldiging op de coolsingen?![]()
En is al bekend hoe het met Clasie gaat?
edit: ff topic doorlezen dus![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja en ook een tocht over de grachten van amsterdam.
Verschil tussen Guidetti en Makaay wat betreft activiteit is enorm.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al vind ik Guidetti wel een actievere spit dan dat rijtje. Maar als je ze zelfs met je schouder gaat scoren heb je wel tor instinct ja.
Valt me nog mee. Ik was al bang dat we Clasie langer kwijt waren.quote:
Ow, dat wist ik niet, dacht dat je zelf een lijstje had gemaakt..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Die cijfers kwamen van rijnmond, niet van mij.
Na 34 wedstrijden staat iedereen uiteindelijk waar ze horen te staan, vandaar dat die playoffs zo zuigen...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Fernandez verloor gewoon ieder duel, Schaken had weer vaak last van een matige voorzet, evenals Leerdam trouwens in het geval dat hij mee kwam, en El Ahmadi had ook bovengemiddeld veel onzuivere passes/ verkeerde keuzes. anders had het allemaal nog veel rooskleuriger uitgepakt qua score, en hadden we ook gewoon boven Heerenveen gestaan...
[..]
Ow, dat wist ik niet, dacht dat je zelf een lijstje had gemaakt..
Wel weer een uitspraak als de bal is rond, en iedere wedstrijd is een wedstrijd o pzich, maar ik ben het wel met je eens dat de playoffs zuigen en ik heb er ook wel vertrouwen in dat we boven Heerenveen eindigen. Het was alleen wel leuker geweest om nu de 3e plaats in te vullen op pagina 819quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 34 wedstrijden staat iedereen uiteindelijk waar ze horen te staan, vandaar dat die playoffs zo zuigen...
Het was ook bedoeld als cliché, maar de playoffs gooien roet in het eten....quote:Op maandag 13 februari 2012 15:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel weer een uitspraak als de bal is rond, en iedere wedstrijd is een wedstrijd o pzich, maar ik ben het wel met je eens dat de playoffs zuigen en ik heb er ook wel vertrouwen in dat we boven Heerenveen eindigen. Het was alleen wel leuker geweest om nu de 3e plaats in te vullen op pagina 819
Ach, gewoon boven de marge van die playoffs spelen, dus top4, of top 5 als AZ en PSV de finale halen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als cliché, maar de playoffs gooien roet in het eten....
De KNVB faalt zo ongelooflijk hard met de play offs. Ze roepen wel dat ze de overvolle agenda van voetballers willen tegengaan, maar ondertussen plannen ze in elke gaatje dat er valt wel weer wat extra wedstrijden in.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 34 wedstrijden staat iedereen uiteindelijk waar ze horen te staan, vandaar dat die playoffs zo zuigen...
De stadions zitten ook niet vol voor de playoffs, dus dat kan ook geen reden zijn voor deze nutteloze toevoeging op het normale seizoen. Laat de kleintjes lekker spelen tegen degradatie, de rest heeft of direkt Europees, of geen moer.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:25 schreef eight het volgende:
[..]
De KNVB faalt zo ongelooflijk hard met de play offs. Ze roepen wel dat ze de overvolle agenda van voetballers willen tegengaan, maar ondertussen plannen ze in elke gaatje dat er valt wel weer wat extra wedstrijden in.
Zou goed zijn als ze die bobo's in Zeist ook eens gaan vervangen voor oud-voetballers met gezond verstand.
volgens mij levert die extra wedstrijden wel extra geld op mbt televisiegelden hoor, dat is volgens mij wel de reden voor de knvbquote:Op maandag 13 februari 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De stadions zitten ook niet vol voor de playoffs, dus dat kan ook geen reden zijn voor deze nutteloze toevoeging op het normale seizoen. Laat de kleintjes lekker spelen tegen degradatie, de rest heeft of direkt Europees, of geen moer.
Dat zal inderdaad de belangrijkste (zo niet enige) motivatie zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
volgens mij levert die extra wedstrijden wel extra geld op mbt televisiegelden hoor, dat is volgens mij wel de reden voor de knvb
Hij lijkt hier op die blonde dude (de slechterik) uit de allereerste Karate Kid...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:37 schreef Ritmo het volgende:
Hehe, ik zag nu pas die site van Guidetti's vriendin. Die foto's
http://sannadahlstrom.fil(...)a-och-john.jpg?w=640
quote:Kindvall: 'Hoop dat Guidetti nog jaar bij Feyenoord blijft'
Geschreven op 2012-02-13 om 15:44:37 | Bekeken: 871 | Reacties: 11 | Foto: OrangePictures | (fr12)
John Guidetti tekende afgelopen zondag voor zijn derde hattrick van het seizoen door Piet Velthuizen, doelman van Vitesse, drie keer te passeren in De Kuip. Feyenoord-legende Ove Kindvall was de laatste Zweed die dat lukte. In het voetbaljaar 1969/70 trof de spits in vier wedstrijden drie maal het doel. 'De kranten schrijven meer en meer over Guidetti. De meeste mensen vinden dat hij in het eerste elftal van Zweden moet komen. Dat vind ik ook.'
De supporters van de Rotterdamse club hopen dat de 19-jarige voetballer nog een jaar bij de havenclub wil blijven. Een petitie voor het behoud van Guidetti is al ruim 30.000 keer getekend. 'Feyenoord moet meer Zweedse aanvallers aantrekken. Ik hoop dat hij nog een jaar in Rotterdam blijft. Als ik naar Nederland ga, dan zal ik wel met hem gaan praten', aldus Kindvall, die overigens nog uitstekend Nederlands spreekt, tegenover Voetbal International.
Kindvall legde met Feyenoord beslag op de Europacup I in 1970. Hij maakte zelfs het beslissende doelpunt in de legendarische wedstrijd tegen Celtic. 'Ben nu 68. Ik heb een rustig leven. Ben niet zoveel meer bezig met voetbal. Ben geen trainer ofzoiets. Ik kom zo één keer per jaar in Nederland. Daar kom ik nog steeds graag. Het is geweldig om dan terug te komen. Door de oudere mensen word ik nog op handen gedragen.'
Leuk stukje, maar waarom meer Zweedse aanvallers? Gewoon meer goede spelers, nationaliteit zal me een rotzorg zijn.quote:
El Ahmadi leek weer op de speler van vorig seizoen: dat onnodige gedrentel met de bal terwijl een diepe pass mogelijk was. Maar KGB zal daar wel scherp over zijn tegen 'm vandaag in de analyse.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:16 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Fernandez verloor gewoon ieder duel, Schaken had weer vaak last van een matige voorzet, evenals Leerdam trouwens in het geval dat hij mee kwam, en El Ahmadi had ook bovengemiddeld veel onzuivere passes/ verkeerde keuzes.
Zonder Guidetti komt het spelmatige inzicht inderdaad vooral van het middenveld. Nu moet ik zeggen dat wanneer Clasie, El Ahmadi en Bakkal alledrie goed spelen dat er ook zonder Guidetti genoeg kansen gecreeerd worden, aangezien zij wel alledrie in staat zijn combinaties op te zetten en een dieptepass/ steekpass op het juiste moment te geven. Maar dan moeten ze wel alledrie (goed) spelen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
El Ahmadi leek weer op de speler van vorig seizoen: dat onnodige gedrentel met de bal terwijl een diepe pass mogelijk was. Maar KGB zal daar wel scherp over zijn tegen 'm vandaag in de analyse.
En de buitenspelers.. we hebben er vier maar het baart wel een beetje zorgen. Zonder Guidetti is de voorhoede echt 80% minder want geen van de anderen voetbalt slim en met overzicht, en/of heeft tor-instinct.
Al met al was het een hele matige pot waarbij het niet tegen zat.
Zijn verhalen van supporters over hun band met de club ook niet leuk om te doen? Denk dat daar hier zeker wel wat mensen voor te porren zijn (mijzelf incluis). Zonder Legioen immers geen Feyenoordquote:Op maandag 13 februari 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
Klinkt goedMoet op dit moment ook nog van EL toestemming krijgen voor het gebruik van hun beelden, maar dat zou niet al te lastig moeten worden (wel prijzig
).
Het nu ontwikkelde concept lik ik mijn vingers bij af, is door echt kundige jongens in elkaar gezet. En er zit een ge-wel-di-ge plottwist in. Kijker wordt echt briljant op het verkeerd been gezet
Heb verdomme zin om hieraan te beginnenEr wordt té weinig gesproken over onze prachtige club op de PO.
Ik neem gauw even contact met je op Happelt.
Wat is de status van Kindvall in Zweden eigenlijk? Bij ons is het natuurlijk een grote naam, maar internationaal is het natuurlijk geen Larsson of Zladan.quote:
Heeft Europacup 1 gewonnen en Wereldbeker. Zal wel qua bekendheid staan tussen Pipi Langkous en Björn Borg.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is de status van Kindvall in Zweden eigenlijk? Bij ons is het natuurlijk een grote naam, maar internationaal is het natuurlijk geen Larsson of Zladan.
Als iemand vrij staat is het toch aan zijn medespelers om daar iets mee te doenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bakkal stond gister de hele tijd vrij. Het feit dat hij er bijna niets mee deed, of in ieder geval niets meer nuttig, doet mij hem ook een 6,8 geven zoiets.
Als hij vrij staat, zouden de anderen daar toch juist iets mee moeten doen? (let wel, ik heb de wedstrijd niet gezien)quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bakkal stond gister de hele tijd vrij. Het feit dat hij er bijna niets mee deed, of in ieder geval niets meer nuttig, doet mij hem ook een 6,8 geven zoiets.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft Europacup 1 gewonnen en Wereldbeker. Zal wel qua bekendheid staan tussen Pipi Langkous en Björn Borg.
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand vrij staat is het toch aan zijn medespelers om daar iets mee te doen
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand vrij staat is het toch aan zijn medespelers om daar iets mee te doen
In 1e instantie zou je wel denken. Maar hij kreeg het toch nog voor elkaar om telkens of niet die diepe bal te geven of om een tikkie terug te gaan ofzo. Hij heeft het dus m.i. niet zo heel goed gedaan. Hij was zeker niet slecht, maar met de ruimte die hij telkens had, had hij echt wel beter dingen kunnen doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij vrij staat, zouden de anderen daar toch juist iets mee moeten doen? (let wel, ik heb de wedstrijd niet gezien)
Oh ok, je bedoelt dat hij vrij was in balbezit, niet vrij om de bal te ontvangen. Ok, dan snap ik het.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
[..]
In 1e instantie zou je wel denken. Maar hij kreeg het toch nog voor elkaar om telkens of niet die diepe bal te geven of om een tikkie terug te gaan ofzo. Hij heeft het dus m.i. niet zo heel goed gedaan. Hij was zeker niet slecht, maar met de ruimte die hij telkens had, had hij echt wel beter dingen kunnen doen.
Vrij in balbezit en om de bal te ontvangen. Als je die wedstrijd terug kan/wil/gaat zien dan moet je eens op Bakkal letten. Is echt niet normaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, je bedoelt dat hij vrij was in balbezit, niet vrij om de bal te ontvangen. Ok, dan snap ik het.
Ok, ben benieuwd. Ik vond hem tegen Ajax ook niet echt assertief/agressief overkomen, maar dat waren een aantal met mij oneens. Het kan dus ook een indruk zijn die hij wekt door zijn motoriek of iets dergelijks. Zelfde als Bruins en Trustfull ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Vrij in balbezit en om de bal te ontvangen. Als je die wedstrijd terug kan/wil/gaat zien dan moet je eens op Bakkal letten. Is echt niet normaal.
Zou het prima vindenquote:Op zondag 12 februari 2012 09:41 schreef PIETR het volgende:
Niks bijzonders.
Mogelijke nieuwe shirts Feyenoord?
Dat groen mag nog wel wat feller beetje te retro.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:19 schreef Dekatria het volgende:
Post van PIETR in het voetbalshirts topic
[..]
Zou het prima vinden
Dat groen is juist geweldig (is het rotterdamse-vlaggroen), als ook het kraagje van het rechter shirtquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat groen mag nog wel wat feller beetje te retro.
Dat uitshirtquote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef PIETR het volgende:
Heb die shirts dan ook zelf ontworpen![]()
Uitshirt is van een paar seizoenen geleden (Europees uitshirt, nooit gedragen), thuisshirt is gewoon het shirt van de eeuw ..
Eens jaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
Het wit op de borst gewoon groen maar het wit in het kraagje wel zo laten.
Die groene is zwaar kick, juist. Lekker oldschool.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:19 schreef Dekatria het volgende:
Post van PIETR in het voetbalshirts topic
[..]
Zou het prima vinden
Wat is het dat alle fabrikanten ineens hebben met blauw in uitshirtsquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
Wat ik van de week horen is dat ze weer blauw worden, maar dan meer in de in de richting van het tenue van de Joden. Had maten van mij gehoord, volgens hen wel aardig betrouwbaar.
HAPPEL is elite. Luister naar deze mening, plebs.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef Happel het volgende:
Die groene van PietR is oldschool. Kick shirt juist.
[..]
Die groene is zwaar kick, juist. Lekker oldschool.
Gaat dus nooit gebeuren. Bestaat nog steeds zoiets als het handvest clubcultuurquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
Wat ik van de week horen is dat ze weer blauw worden, maar dan meer in de in de richting van het tenue van de Joden. Had maten van mij gehoord, volgens hen wel aardig betrouwbaar.
Ik kan me toch exht een Kuijt herrineren in blauwwit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren. Bestaat nog steeds zoiets als het handvest clubcultuur
Mwoah ja. Zeiden ze dit jaar ook en kijk. Sowieso weet ik niet hoe betrouwbaar degene was, maar dit is iig wat ik hoorde.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren. Bestaat nog steeds zoiets als het handvest clubcultuur
Dat laatste. Sowieso wilde Feyenoord (gelukkig blijkt nu) geen haast maken met het sluiten van een contract met een sponsor en was ASR bereid om nog een jaar door te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
We kregen toch een nieuwe shirtsponsor?
Of wil ASR nu opeens wel nog sponsor blijven
Ja, anderzijds is het misschien wel beter. De huidige prestaties en rust binnen de club (zeker vergeleken met 'concurrent' Ajax) en hopelijk een beter economisch klimaat volgend jaar gaan zorgen dat je meer kan innen dan een sponsor die in oktober na de rellen in het Maasgebouw had getekend.quote:
Precies. Ajax was pas 5 miljoen minder waard, ben benieuwd wat voor positieve ontwikkeling wij doormaken.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, anderzijds is het misschien wel beter. De huidige prestaties en rust binnen de club (zeker vergeleken met 'concurrent' Ajax) en hopelijk een beter economisch klimaat volgend jaar gaan zorgen dat je meer kan innen dan een sponsor die in oktober na de rellen in het Maasgebouw had getekend.
Dat zeg ik dan ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef eight het volgende:
[..]
Verschil tussen Guidetti en Makaay wat betreft activiteit is enorm.
[..]
Volgens mij kwamen ze niet zo heel lang geleden met het bericht naar buiten om toch nog één jaar door te gaan. Ze zien nu zelf ook wel in dat het beter gaat met Feyenoord en dat baat je als sponsor toch wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok, ik dacht dat ze zouden kappen na dit jaar. Maar ze blijven dus nog 1 jaar en dan alsnog een nieuwe?
Dat witte teneu was ook mooi idd. Vind dat groen ondanks dat het de kleuren van Rotterdam zijn nooit zo'n succes. Het is gewoon niet m'n smaak en het steekt niet af tegen het gras. Alhoewel ik dat wat 'doffere' groen wel mooi vind van dat uitshirt van PIETR.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef PIETR het volgende:
Vind dat blauw echt niet mooi. Beter gewoon wit of zwart dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |