Mooi man; Suarez & Evraquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat een tyfus ventje blijft suarez toch
Was eerder van plan om de OP wat mooier te maken en had 'm al onder mn ctrl/vquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
Was eerder dan Ajacied422
[ afbeelding ]
Met z'n hipster-bril bedoel je.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee zit hij weer met zijn intelligentie bril.
staat em gewoon goed, haters gaan haten.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee zit hij weer met zijn intelligentie bril.
Hij ziet er wel intelligent uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
staat em gewoon goed, haters gaan haten.
Dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef Muto het volgende:
Echt nu wekelijks dezelfde vraag als bij 90 Minutes.
Simpele zieltjesquote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef Muto het volgende:
Echt nu wekelijks dezelfde vraag als bij 90 Minutes.
Hij floot prima en niet in het voordeel van een partijquote:Op zondag 12 februari 2012 22:26 schreef Muto het volgende:
Gozbuyuk in het voordeel van Feyenoord fluiten?
Hé gozer. Hoe'st danquote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef De_kromme het volgende:
Feijenoord wordt wel weer ouderwets genaaid bij SV.![]()
ADO kreeg te weinig vanmiddag.
Je valt in herhaling met je hockey.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Heel makkelijk.![]()
![]()
Ga lekker terug naar het hockey joh, met je neus.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef De_kromme het volgende:
ADO kreeg te veel vanmiddag.
Maar jij wilt zijn fluit, dus je bent niet objectief.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hij floot prima en niet in het voordeel van een partij
Prima weekendje gedraaid. Jij ook in de polonaise doordat Ajax gewonnen heeft?quote:
Tjah... Hij heet wel zijn oog is groot dus dan zou je verwachten dat die het wel ziet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Serdar kan het moeilijk zien dus ik vergeef 'm
Arno.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima weekendje gedraaid. Jij ook in de polonaise doordat Ajax gewonnen heeft?
Ronald de Boer, heb je nog saaiere gasten?
Ado te weinig... wat waren die slecht. Toornsta is ook niet goed bezig de laatste tijd. Geen steekballetje komt aan hoeveel ruimte hij ook heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef De_kromme het volgende:
ADO kreeg te weinig vanmiddag.
Ja man. Is toch mooi man. Komende 5 wedstrijden gaan we 15 puntjes binnenhalenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima weekendje gedraaid. Jij ook in de polonaise doordat Ajax gewonnen heeft?
Ronald de Boer, heb je nog saaiere gasten?
Wereldtoppert Toonstraquote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado te weinig... wat waren die slecht. Toornsta is ook niet goed bezig de laatste tijd. Geen steekballetje komt aan hoeveel ruimte hij ook heeft.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jij wilt zijn fluit, dus je bent niet objectief.
Heeft stiekem zijn oog gedruppeld bij de oogartsquote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah... Hij heet wel zijn oog is groot dus dan zou je verwachten dat die het wel ziet.
Ik snap je frustratie dat er niet zo'n speler bij jullie rondloopt hoor. Maakt niet uit hoor, misschien ooit.quote:
Hij is makkelijk vandaag.quote:
Hehehe, nice try.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie dat er niet zo'n speler bij jullie rondloopt hoor. Maakt niet uit hoor, misschien ooit.
Een faler als Chery had niet eens bij die bal gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie dat er niet zo'n speler bij jullie rondloopt hoor. Maakt niet uit hoor, misschien ooit.
Die misser van Schaken trouwens, dat meen je toch niet? Waarom zit die vent uberhaupt nog bij de selectie?
Goede scheids, ik mag hem welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Muto het volgende:
Die Gozbuyuk geeft wel steeds duidelijk aan waarvoor hij fluit.
Beste scheids die er rondloopt op de Nederlandse velden.quote:
Ook het langzame hand in hand klonk vanmiddag.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
En koop er nog maar 11, en koop er nog maar 11, etc etc.
Geweldig in de Kuip vanmiddag
Ja, schitterend man. De ene helft zingt het snel, de ene helft zingt het langzaam. Zorg ervoor dat je een beetje eenheid hebt anders.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook het langzame hand in hand klonk vanmiddag.
Schitterend
Kwam er niet echt doorheen. Dat was vorige week een stuk beter iig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook het langzame hand in hand klonk vanmiddag.
Schitterend
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef rubbereend het volgende:
Een tas voor je vrouw..... De Boer is toch gescheiden?
Backstab noemen we dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef rubbereend het volgende:
wehehequote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef rubbereend het volgende:
Jup..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk schieten zowel Bulykin als Lodeiro die ballen echt belabberd in. 't is dat er zo'n teringrooie grabbelaar in het doel staat
Hij verpest de hele kut discussiequote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ja zijn handje raakt zijn been.. maar doe nou niet alsof Mertens uberhaubt de intentie had om op zijn voeten terecht te komen
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef msnk het volgende:
Hey sjekk, Real staat na vanavond op een 10 punten voorsprong op barccccaalooouuunnaaaa. Zullen we het daar 's over hebben?
Paar weken terug al ingezet dat Real gaat winnen, seizoensweddenschap ftwquote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef msnk het volgende:
Hey sjekk, Real staat na vanavond op een 10 punten voorsprong op barccccaalooouuunnaaaa. Zullen we het daar 's over hebben?
inderdaad, als je been waarop je moet landen wordt vastgepakt kun je natuurlijk prima normaal landen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
De val van Mertens is niet natuurlijk. Schwalbe.
Dan val je op een andere manier.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, als je been waarop je moet landen wordt vastgepakt kun je natuurlijk prima normaal landen.
Niets mis mee lijkt me zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Huh, ze zien het in de rust al terug? Lijkt me niet echt een gezonde situatie.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan val je op een andere manier.of Mertens is gehandicapt en valt altijd raar.
Altijd toch? Daarom ook zo vaak goedmakertjes in de tweede helft.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Huh, ze zien het in de rust al terug? Lijkt me niet echt een gezonde situatie.
Tuurlijk wel. Dan zijn ze eerder geneigd iets mee te geven aan de partij die ze benadeeld hebben.quote:
Ik heb dat serieus nooit geweten.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Altijd toch? Daarom ook zo vaak goedmakertjes in de tweede helft.
Van Bommelquote:
Alleen Van Bommel is concreet nuquote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat. PSV en v. Gaal
Als hij eigenlijk net te slecht is en alleen maar de jeugd in de wegloopt en op de salarisbegroting drukt? Dan?quote:
Dat wil ik ook wel eens zien ja, voor m'n gevoel komt daar echt nooit iets nuttigs uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou wel eens de statistieken willen zien van korte corners, hoe (weinig)vaak daaruit gescoord wordt.. ik denk dat je je rot schrikt hoe weinig.
Waarom niet die gast die nu in kongo is ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
geen Vloet
Na dit seizoen al kennelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als hij eigenlijk net te slecht is en alleen maar de jeugd in de wegloopt en op de salarisbegroting drukt? Dan?
Jij wilt echt klappen he.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef msnk het volgende:
Hey sjekk!!! C.Ronaldo maakt net een hattrick. Zeg er 's wat van man!
[..]
Na dit seizoen al kennelijk.
Laatste die ik mij bewust herinner was volgens mij in een interland/WK kwalificatie van Torres/Spanje.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens zien ja, voor m'n gevoel komt daar echt nooit iets nuttigs uit.
Hetzelfde positie toch?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax Cdie kunnen op het moment echt van elke eredivisie club verliezen.. zo zwak
Ik zag Vertonghen gister weer 34 minuten in de spits staan omdat ze geen spits hebben!
hetzelfde positie ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hetzelfde positie toch?
Je mag wel Overtoom>>Toivonen zeggen.
Hij is echt erg jaquote:
Niks in die geweldige opleiding bij jullie?quote:
Ajax B is nog goed. Maar Ajax C, dat wordt gewoon lastig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks in die geweldige opleiding bij jullie?kun je het wel mooi verdraaien maar dan moet je die kopen.. net als altijd gezeurd wordt (terecht) over de verdedigers van PSV
Ik zie PSV A1 niet van Barca A1 winnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niks in die geweldige opleiding bij jullie?kun je het wel mooi verdraaien maar dan moet je die kopen.. net als altijd gezeurd wordt (terecht) over de verdedigers van PSV
Hij doet aan musicals.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef HighVolume het volgende:
Van "t hek moet een piemel in zijn bek
Pure poëzie.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef HighVolume het volgende:
Wij hebben Fred Rutten.. nu jij weer een excuus opnoemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax B is nog goed. Maar Ajax C, dat wordt gewoon lastig.
ik denk niet dat er vrijwilligers zijn...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef HighVolume het volgende:
Welke spelers van jong Ajax?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Ajax speelde met spelers van jong Ajax en Braca met oa een jongen van 15
Bestond alleen maar uit spelers van de A4quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Waarom altijd dit soort gezeik na een goede prestatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef rubbereend het volgende:
ALS JE UIT WAMEL KOMT DAN BEN JE VOOR!!!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef rubbereend het volgende:
om de prestatie even in perspectief te zetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom altijd dit soort gezeik na een goede prestatie.
Dat dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bestond alleen maar uit spelers van de A4
Kloptquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bij Barca waren ze allemaal 2 of 3 jonger
Hartstikke bedankt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om de prestatie even in perspectief te zetten.
Dat bleek uiteindelijk niet te kloppen, die Samper is 17 jaar. Wel hadden ze een aanval vol 16 jarigen die het fysiek aflegde tegen Dijks, Veltman enz.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef rubbereend het volgende:
graag gedaanquote:
Goede post.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:59 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die van T'Hek wat een klootmongool, had Twente A1 dit gedaan zaten we er al 30 min over te praten...
Ook met zijn opmerking over die voorzitters, heel Nederland ergert zich al jaren aan die Jopie die je iedere wedstrijd ziet bij de dug out, aandachttrekken e.d. Dan zie je echt voor de allereerste keer die man van Heracles ,die met een club met de kleinste begroting na Excelsior al jaren top presteert, leuk speelt en nu uit bij de aartsrivaal wint (denk dat Twente al een jaar ongeslagen thuis was in de eredivisie) en dan nu is het opeens te erg, terwijl het de eerste keer is voor Smit.
Dat Jopie daar wederom naast staat hoor je niets over...
Erger me al heel lang aan die Tom
babbelziekquote:
Hij niet alleen, ik ga aan de drank van dat gezeur.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
Theo gaat aan de antidepressiva vanavond als hij die teksten van Tom heeft gehoord.
Alles gaat naar salaris voor zijn zoon.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alles gaat naar salaris voor zijn zoon.
Ken ik nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op de een of andere (hele) gekke manier doet hij me denken aan Ovide en zijn vrienden
Deze keer zei hij wat zinnigs hoorquote:
Slechter dan onze Jurist.quote:
Maar... Maar... Het gaat over Luisquote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso mensen die SV kijken terwijl finale Afrika Cup op TV is
Die dokter was slecht en had al zijn maten van de HvA binnengehaald en ook op posities gezet..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop ik wel.. zijn nogal veel blessures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |