SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
oh, bedankt!!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaGekkie je hebt het verkeerd gedaan het is: secksxen !
quote:
Juahquote:Op zondag 12 februari 2012 21:57 schreef Furdinand het volgende:
maar klinkers je wilt ergotherapie gaan doen?
Muah, niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat is dat? Soort van Fysiotherapie ofzo?
quote:Ergotherapeut
Als ergotherapeut bedenk je praktische oplossingen voor mensen die door een ziekte of handicap niet (meer) alles kunnen. Aanpassingen in huis, handige hulpmiddelen voor in de keuken, gereedschappen om de computer te kunnen bedienen: je bedenkt oplossingen voor beperkingen waar je cliënt tegenaan loopt. Om dat te kunnen moet je vindingrijk zijn en ook handig.
Wat doet een ergotherapeut?
Samen met de cliënt werk je aan praktische oplossingen voor moeilijkheden die deze persoon ondervindt in de dagelijkse dingen. Oplossingen kunnen variëren van het geven van training, bijvoorbeeld in het (weer) leren aankleden, of (weer) leren eten, tot praktische hulpmiddelen, zoals speciaal schrijfgerei, aangepast bestek en keukengerei.
Je cliënten hebben lichamelijke en/of geestelijke beperkingen. Deze beperkingen kunnen aangeboren zijn of het gevolg zijn van ziekte of een ongeval. Het doel van een ergotherapeut is mensen te helpen (weer) zo zelfstandig mogelijk te functioneren.
De oplossingen die je als ergotherapeut bedenkt, verschillen van persoon tot persoon. Je levert dus voor iedereen maatwerk. Natuurlijk geef je ook advies over standaardoplossingen, zoals de aanschaf van een rolstoel of aangepast meubilair.
GHAH! DAT VERSCHIL WEET IK EINDELIJKquote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat is dat? Soort van Fysiotherapie ofzo?
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GHAH! DAT VERSCHIL WEET IK EINDELIJK
Vrijdagquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga 30 maart meelopen heOp een vrijdag.
Oeiiquote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
VrijdagDan ben ik er toch niet joh
HOEWEL! Volgens mij heb ik dan een herkansing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |