Dat dus, en de vorst zit nog in de grond, en dat in combi met (mot)regen of (mot)sneeuw is niet bestquote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja klopt.. dat gaat ellende opleveren vrees ik. Kan het zomaar spekglad worden.
quote:
Sowieso eiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vooral in combi met een spiegelei
Eiquote:
twitter:KNMI twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:35:05#KNMI: Code Oranje wegens ijzel uitgebreid. Waarschuwing geldt nu voor Noord-Holland, Flevoland, Zuid-Holland en Utrecht. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
In de jaren '70 raadde ze één ei per dag aanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef Drassss het volgende:
Sorry, ik was even druk bezig.
Ach het juist goed om een x aantal eieren te eten. Geen 10 per dag, maar gemiddeld 2 per week is prima!
Ga ik ook zeker doen, ik weet welke sites betrouwbaar zijn om te checken. En ik neem geen risico, had vorige week vrijdag ook gelijk toen ik last minute besloot thuis te werken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Drassss het volgende:
Jep het is een drama op de weg. Let maar goed op morgenvroeg. Misschien iets eerder opstaan en meteen knmi etc checken. P2000 komen ook tientallen meldingen binnen dus het is levensgevaarlijk..
Nou ik at vroeger ook vaak 1/2 eieren per dag
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef Drassss het volgende:
Haha, je neus is zo goed als dat je bronnen zijn he
Moet je nagaan dat veel mensen nog met flut bronnen zitten zoals Weeronline etc...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En gelukkig heb ik nu heel wat betere bronnen dan een paar jaar terug
Dat poste ik nét in de andere SC. Eerder deze week had het RIVM een waarschuwing uit doen gaan voor extreem glad weer (dinsdag op woensdagnacht) en het verkeer zou er zware gevolgen van ondervinden tijdens de woensdagochtendspits..... bron: weeronlinequote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat veel mensen nog met flut bronnen zitten zoals Weeronline etc...
Jep.. blijf in mijn omgeving iedereen steeds verbeteren als ze weer eens die bron gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat poste ik nét in de andere SC. Eerder deze week had het RIVM een waarschuwing uit doen gaan voor extreem glad weer (dinsdag op woensdagnacht) en het verkeer zou er zware gevolgen van ondervinden tijdens de woensdagochtendspits..... bron: weeronline
Ik ook. Ik kan het niet meer terugvinden, maar vanuit DE hebben een stelletje lui toch eens een tijdje bijgehouden hoe 'geweldig' de voorspellingen van weeronline wel niet waren. Was dat in DASOO of was er toch een apart topic over?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep.. blijf in mijn omgeving iedereen steeds verbeteren als ze weer eens die bron gebruiken.
Zegt me niks eigenlijk.. maargoed. Die pakken gewoon één weermodel en knallen dan hun voorspelling op de site volgens mij. Dat model kan alleen iedere 4u veranderen dus heb je flut voorspellingen natuurlijk. Echt waardeloos is dat... en zelfs teletekst 704 is voortaan weeronline. Erg jammer!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan het niet meer terugvinden, maar vanuit DE hebben een stelletje lui toch eens een tijdje bijgehouden hoe 'geweldig' de voorspellingen van weeronline wel niet waren. Was dat in DASOO of was er toch een apart topic over?
En de televaag, spits, meteo, en helaas nu.nl gebruikt ze ook als bron.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zegt me niks eigenlijk.. maargoed. Die pakken gewoon één weermodel en knallen dan hun voorspelling op de site volgens mij. Dat model kan alleen iedere 4u veranderen dus heb je flut voorspellingen natuurlijk. Echt waardeloos is dat... en zelfs teletekst 704 is voortaan weeronline. Erg jammer!
Kakkerlakken zijn het, niet te dodenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de televaag, spits, meteo, en helaas nu.nl gebruikt ze ook als bron.
Nog veel erger FOK! heeft ze op de frontpage staan
nee dat blijktquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kakkerlakken zijn het, niet te doden
Maar we gaan eerst nog een nieuw tornado season krijgenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef Drassss het volgende:
Ochja bronnen he.. Hetzelfde met die tornado's een beetje. Goed de bronnen blijven checken, uiteraard ook zelf wat analyseren en dan ben je al een heel eind!
Straks ook weer met de onweersbuien in de zomer..
Dat mag ik toch hopen!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar we gaan eerst nog een nieuw tornado season krijgen
Ik ben er klaar voorquote:
Nou de komende 4 dagen zal er nog niks gebeuren. Maargoed, pas in maart gaan we pas een beetje beginnen en vanaf april gaat het echt LOS!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor
Football season is toch afgelopen
Ik weet 't.... Kahaarin trok mij ook wel op het juiste moment naar DEquote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou de komende 4 dagen zal er nog niks gebeuren. Maargoed, pas in maart gaan we pas een beetje beginnen en vanaf april gaat het echt LOS!
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet 't.... Kahaarin trok mij ook wel op het juiste moment naar DE![]()
Ik ga zo
Gaat nog wel een half uurtje duren denk ikquote:
Hmm zo lang nog?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat nog wel een half uurtje duren denk ik
quote:
Hoeveel moet je er nog...?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik moet mijn dagelijkse post-quotum toch halen
Nog zo'n kleine 1600 en ik sta in de Tong80 lijstquote:
Gekquote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog zo'n kleine 1600 en ik sta in de Tong80 lijst
Dat is toch echt ergquote:
Uhuquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is toch echt erg![]()
Ik zit officieel nog niet eens één jaar op FOK!
Echt wélquote:
Freakquote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt wél
Mens zonder levenquote:
Je bedoeld hier.... waar alleen jij incidenteel en voornamelijk kokkie en ik posten?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:40 schreef Drassss het volgende:
Eigenlijk is dat maar gek. Een eigen chattopic op fok hebben?
Ik ook slapenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:52 schreef Drassss het volgende:
Ik ga toch een slaappoging wagen
Voorzichtig morgen he
quote:
quote:
nee hoor zal mij niet gebeurenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kokkie
![]()
Ik was al bang dat je uitgegleden was
Want je bent gewoon drie dagen niet buiten geweest denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor zal mij niet gebeuren
zo ongeveer wel ja. alleen voor een paar boodschappenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want je bent gewoon drie dagen niet buiten geweest denk ik
Nu wel een beetje opgeknapt, of nog bagger?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo ongeveer wel ja. alleen voor een paar boodschappen
redelijk, nog niet topquote:Op maandag 13 februari 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wel een beetje opgeknapt, of nog bagger?
Dus niet gewerkt, of wel?quote:
Je moet ook gewoon eens een keertje uitziekenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
even geprobeerd, en dat was het dan ook
ben ik volop mee bezigquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eens een keertje uitzieken
Goed zo, eindelijk verstandigquote:
Maar je moest vandaag wél wat opleveren toch !?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan nu ook, nog steeds gesloten
yep, mailtje gestuurd dat het niet geluk is. netjes smsje terugquote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je moest vandaag wél wat opleveren toch !?
Lekker handig weer, jij bent eigenlijk alleen maar ziek als je niet hoeft of niet kan werken
Had je eens hier moeten komen alsof het gratis een ritje botsauto's was op de N + autosnelwegenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss ?
Waarom was het code rood, terwijl er buiten helemaal niets aan de hand was
Mail sturen en sms terug krijgenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, mailtje gestuurd dat het niet geluk is. netjes smsje terug
het zij zo
Collega die uit de buurt van Rotterdam komt heeft er 2,5 uur over gedaan om op kantoor te komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Had je eens hier moeten komen alsof het gratis een ritje botsauto's was op de N + autosnelwegen
Naar mijn weten was alles best oke in de regio's waar het gisteravond glad was en kon je vooral in Noord-Brabant en Gelderland voor botsautootje spelenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Collega die uit de buurt van Rotterdam komt heeft er 2,5 uur over gedaan om op kantoor te komen.
Maar wat ik zo zag was het een stuk minder glad dan gisteravond laat.
sms vind ik toch persoonlijker. En hij ook denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mail sturen en sms terug krijgen
Dat jij nooit ziek bent als je móet werken is psiegies
Ah, ik vind sms juist onpersoonlijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
sms vind ik toch persoonlijker. En hij ook denk ik
dat zal best
Vandaar dat je zo kortaf bent op mijn smsjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik vind sms juist onpersoonlijker
en mail is lekker persoonlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ik vind sms juist onpersoonlijker
Bellen is persoonlijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
en mail is lekker persoonlijk![]()
sms kost meer moeite
bellen is idd meest persoonlijk, maar zat ik niet op te wachtenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bellen is persoonlijker
Maar je hebt gelijk, dat een sms-je sturen meer moeite kost dan reply-en op een mailtje. Zo had ik het nog nooit bekeken.
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellen. Zeker als je ziekjes bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
bellen is idd meest persoonlijk, maar zat ik niet op te wachten
Je bent echt ziekquote:
Wow, een kant van kokkie die ik nog niet kendequote:
vind die zoektochten altijd leuk om te zienquote:Op maandag 13 februari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, een kant van kokkie die ik nog niet kende
En dan volg je Dokter Deen ook zeker
Ik keek het vroeger wel, maar ik vind het inmiddels zo'n uitgekauwd conceptquote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind die zoektochten altijd leuk om te zien
eg nie
niet meer zo. maar lekker lui op de bank kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger wel, maar ik vind het inmiddels zo'n uitgekauwd concept![]()
Gelukkig zo ziek ben je dus nog niet
Ik heb gisteravond lekker lui vanuit bed nog even tv gekekenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet meer zo. maar lekker lui op de bank kijken
dus broertje is langs geweestquote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond lekker lui vanuit bed nog even tv gekeken
quote:
hoe groot is jouw huis:? 50mtrquote:Op maandag 13 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft even 50m kabel getrokken, en stekkertjes e.d. aangezet. Maar nu werkt het als een, wel als een tv in de slaapkamer
80m2quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe groot is jouw huis:? 50mtr![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
80m2
Moest vanuit huiskamer naar meterkast die achter de lift zit (in de hal dus), dat was 23m, en daar vandaan naar slaapkamer, dat was 17m, plus nog wat metertjes in woonkamer en slaapkamer
En dan dus losse kabels over het plafond laten lopen ?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]je kan toch gewoon vanaf de stekkerdoos in je eigen huis verder
langs(onder/achter) de plinten wegwerkenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan dus losse kabels over het plafond laten lopen ?
Kan niet, kom onderweg tussen woonkamer en slaapkamer deuren tegenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
langs(onder/achter) de plinten wegwerken
gaatje door het kozijn borenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan niet, kom onderweg tussen woonkamer en slaapkamer deuren tegen
Welk kozijn, die alluminium frames die rond de deuren zitquote:
die jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk kozijn, die alluminium frames die rond de deuren zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |