Ooit bij een vak keken we een film over pygmeeen die hun tanden in punten slijpen (met een machette) keiveel bloed overal. Blijkbaar vinden de vrouwtjes dat sexy. Veel onrust natuurlijk en veel mensen die het vreemd vonden. Rare andere culturen met hun gekke gewoontes. Toen ging ik naar huis en zapte ik langs sbs6 waar net een vrouw een maagband en facelift kreeg.quote:
Zal wel van een lam zijn o.i.d.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
*dadgad
Nog even terug over die gruwelijke foto van die vader met dat kindje onder het bloed. Is dat bloed van kind of van pa? Ik hoop het laatste.
Nope. Van het kind.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
*dadgad
Nog even terug over die gruwelijke foto van die vader met dat kindje onder het bloed. Is dat bloed van kind of van pa? Ik hoop het laatste.
Goh, zou je denkenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef dadgad het volgende:
Thousands of Shia Muslims - many bloodied from beating themselves - marched through Lebanon's cities on Sunday to commemorate the killing of one of their most revered figures, Imam Hussein.
Every year, Shia Muslims mourn the death of Hussein - the grandson of the Prophet Mohammed, who died rebelling against the Sunni Muslim authority in the year 670 AD - in a festival known as Ashura.
[ afbeelding ]
But in Lebanon, tradition sometimes goes a bit further.
In towns like Nabatiyyeh in the south of the country, some of the young men cut their foreheads and beat the wound to make the blood splash out as they march.
[ afbeelding ]
Maar!
In Iran, the blood-letting is banned and many fatwas, or religious rulings, have been issued declaring the custom forbidden.
[/b]
[b][b]Hezbollah, one of the two main Shia parties in Lebanon, believes the blood-letting gives a backward image of Islam.[/b]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1890541.stm
Jep.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef oompaloompa het volgende:
As suffering and cutting the body with knives or chains (matam) have been prohibited by Shi'a marjas like Ali Khamenei, Supreme Leader of Iran,[17] some Shi'a observe mourning with blood donation which is called "Qame Zani"[17] and flailing.[18] Yet some Shi'ite men and boys, considered heretics by some Muslim scholars, slash themselves with chains(zanjeer) or swords (talwar) and allow their blood to run freely.[18]
Extreme en vreemde gebruiken vind je overal als je maar goed genoeg zoekt en een zo extreem mogelijke groep zoekt.Beetje hetzelfde als roepen dat alle katholieken pedofielen zijn en dan een klein gezelschap uit kiezen om je punt te bewijzen.
Eenmalig en PERMANENT!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is dat eenmalig, dit andere ritueel is elk jaar
oh maar dat was ik niet eens van plan. Meer religie an sich..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
sorry, ik houd niet zo van aapjes kijken terwijl "wij" net zulke grote apen zijn...
Religie is ook maar een klein onderdeel van de sociaal culturele normen die tot dit soort uitwassen leiden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:40 schreef dadgad het volgende:
[..]
oh maar dat was ik niet eens van plan. Meer religie an sich..
Onze monster praktijken gaan veel verder. Wij bombarderen weerloze landen plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |