De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Romantischquote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Doet mij denken aan een titel van een nummer van Kutschruft: Bruut anaal genomen in een overvolle dixie
De zanger is inderdaad een romanticus eerste klasquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zanger is inderdaad een romanticus eerste klas
Haha overmorgen is het Valentijnsdag dus stuur je lover een gedichtjequote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik zoek iemand die voor slachtoffer wil spelen
Die heb ik nietquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha overmorgen is het Valentijnsdag dus stuur je lover een gedichtje
Echt niet?quote:
Wat me vooral bijgestaan is dixie open, hm nee, toch maar niet, dixie dicht. Volgende dixie open, die nog erger is en weer dixie dicht. En na 5 dixies kom je eindelijk één tegen die niet zo vies is.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Het moment dat je uit zo'n dixie stapt en de eerstvolgende in rij vol medelijden aankijkt. Festivalgangers herkennen dit.
Echt joh, Dixiesquote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat me vooral bijgestaan is dixie open, hm nee, toch maar niet, dixie dicht. Volgende dixie open, die nog erger is en weer dixie dicht. En na 5 dixies kom je eindelijk één tegen die niet zo vies is.
Helemaal mooi als je 's nacht met een zaklamp over het terrein een dixie moet vinden, maar liever niet wilt zien wat de voorganger gedaan heeft. zelfs de struiken zijn nog frisser.
Gewoon neus dicht je ding doen en wegwezenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt joh, Dixies
Dan liever intern ontploffen
niks mis met struiken inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat me vooral bijgestaan is dixie open, hm nee, toch maar niet, dixie dicht. Volgende dixie open, die nog erger is en weer dixie dicht. En na 5 dixies kom je eindelijk één tegen die niet zo vies is.
Helemaal mooi als je 's nacht met een zaklamp over het terrein een dixie moet vinden, maar liever niet wilt zien wat de voorganger gedaan heeft. zelfs de struiken zijn nog frisser.
FB is altijd ondergekledderd met zooiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen zo bezig zijn met Valentijnsdag, heel Feestboek ondergekledderd met die zooi.
Heerlijk toch kliederenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
FB is altijd ondergekledderd met zooi
HOE let the dogs out?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef geenvetzak het volgende:
kledder kledder, HOE!
even mijn wekelijkse duifmeneer quota aanvullen.
Who let the dogs out? Snarf, Snarfquote:
Een heel leger van eenzame mannetjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Troost jullie met het feit dat er nog grotere bazen dan jullie ook alleen zijn met Valentijn.
Heb jij nog iets met Valentijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een heel leger van eenzame mannetjes.
Hmm.. Als ik hier eerlijk antwoord op moet geven, als hij naar die ander gaat, moet hij dat zelf weten toch? Klinkt had.. Maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt uiteindelijk..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
ff jullie mening..
Heb mn ex (sinds een maand.. mn ex) een valentijnkaart gestuurd... niet met belachelijk veel zoetsappige troep maar tekste erin gemaakt wat erop neerkomt dat "zelfs als hij niet opnieuw mn vriendje wil zijn, dat hij toch een kaartje waard is"
maar sinds zag via dat kut-FB dat zn ex bij hem langs was geweest (samen met zn zusje) en dan weet ik dat dat niets hoef te betekenen, maar t komt een beetje over alsof zn zusje alle vrijgezelle meiden meesleurt naar dr broer..
en das natuurlijk niet waar... maar zo voelt het.. anyway... ik kreeg beetje paniek.. want hij zal dus dinsdag mn kaartje in de bus krijgen en ik me heel kwetsbaar voelen als hij toch weer iets met zn ex zou beginnen...
stel ik me aan of mag ik best in de stress raken en vragen of hij mn kaart ongeopend wil laten..?
Ik ken je ex niet, maar beetje rationeel denken en ervaringsverhalen leren dat ex'en voor een goede reden ex'en zijn....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
ff jullie mening..
Heb mn ex (sinds een maand.. mn ex) een valentijnkaart gestuurd... niet met belachelijk veel zoetsappige troep maar tekste erin gemaakt wat erop neerkomt dat "zelfs als hij niet opnieuw mn vriendje wil zijn, dat hij toch een kaartje waard is"
maar sinds zag via dat kut-FB dat zn ex bij hem langs was geweest (samen met zn zusje) en dan weet ik dat dat niets hoef te betekenen, maar t komt een beetje over alsof zn zusje alle vrijgezelle meiden meesleurt naar dr broer..
en das natuurlijk niet waar... maar zo voelt het.. anyway... ik kreeg beetje paniek.. want hij zal dus dinsdag mn kaartje in de bus krijgen en ik me heel kwetsbaar voelen als hij toch weer iets met zn ex zou beginnen...
stel ik me aan of mag ik best in de stress raken en vragen of hij mn kaart ongeopend wil laten..?
gaat er nu niet om wat hij kiest... gaat mij er meer om dak dat kaartje heb gestuurd en dak dat eigenlijk niet wil dat zn ego gestreeld wordt door mij....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Als ik hier eerlijk antwoord op moet geven, als hij naar die ander gaat, moet hij dat zelf weten toch? Klinkt had.. Maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt uiteindelijk..
Dat vragen kan natuurlijk altijd, maar daar maak je geen goede beurt mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
ff jullie mening..
Ik houd me daar niet mee bezig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij nog iets met Valentijn?Iets sturen of hopen op ontvangen ofzo?
Ah op die fiets.. Mjah ik weet niet hoe het zit, en kan ook niet voor hem spreken.. Misschien opent hij hem sowieso wel niet..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat er nu niet om wat hij kiest... gaat mij er meer om dak dat kaartje heb gestuurd en dak dat eigenlijk niet wil dat zn ego gestreeld wordt door mij....
das zo kaneel... vind ik eigenlijk wel een geruststellende gedachte... tnx..!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vragen kan natuurlijk altijd, maar daar maak je geen goede beurt mee.
Als je echt meent dat je je ex toch een kaartje waard acht, ondanks dat het waarschijnlijk niks meer gaat worden tussen jullie, is dat een blijk van volwassenheid. Je stelt je open en spreekt uit je hart, dat is een hele goede eigenschap en moet je niet willen verbergen. Laat hem het lekker lezen zodat hij precies weet hoe jij over hem denkt, zodat hij weet waar hij aan toe is.
Ik heb elk jaar stiekem hoop dat er iets in de bus valtquote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik houd me daar niet mee bezig om eerlijk te zijn.
Je verwacht geen kaartjes dit jaar?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik houd me daar niet mee bezig om eerlijk te zijn.
Mjah, dit dus, alleen kreeg ik het niet echt uit m'n vingers..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je echt meent dat je je ex toch een kaartje waard acht, ondanks dat het waarschijnlijk niks meer gaat worden tussen jullie, is dat een blijk van volwassenheid. Je stelt je open en spreekt uit je hart, dat is een hele goede eigenschap en moet je niet willen verbergen. Laat hem het lekker lezen zodat hij precies weet hoe jij over hem denkt, zodat hij weet waar hij aan toe is.
Oh, daar denk ik niet aan. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwacht geen kaartjes dit jaar?
denk dat iedereen stiekem wel hoopt dat zn ego gestreeld wordt...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik niet aan. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.
en waarom zal je dat precies doen danquote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben Chinese karakters aan het overschrijven, het is eigenlijk echt wel enorm tof.
Dat sowieso.. Ookal zeggen ze van niet..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat iedereen stiekem wel hoopt dat zn ego gestreeld wordt...
Nee hoor, verder dan of ik iemand een kaartje wil sturen heb ik niet gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Geen probleem, ik weet uit eigen ervaring dat omgaan met een ex redelijk moeilijk kan zijn en dat je daardoor heel onzeker wordt. Het is natuurlijk een beetje een vreemde situatie waarin je niet helemaal weet hoe je moet reageren.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das zo kaneel... vind ik eigenlijk wel een geruststellende gedachte... tnx..!
Zoals?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik niet aan. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.
Tuurlijk, altijd. Maar het laatste kaartje kreeg ik toen ik 13 was. Ik heb de hoop opgegeven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Het is toch ook een boost voor je ego om te merken dat er blijkbaar mensen zijn die je leuk vinden?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Chinees les op school?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben Chinese karakters aan het overschrijven, het is eigenlijk echt wel enorm tof.
Ik wil graag wat beginselen van Chinees onder de knie krijgen omdat ik zoveel met Chinezen in aanraking kom en veel interesse heb in talen, en vroeger bedacht ik altijd zelf alfabetten enzo, dus karakters kunnen schrijven leek me wel tof.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waarom zal je dat precies doen dan
Ik heb geen school en ik wilde wel een beetje bezig blijven met iets leren, dus ik heb maar een set lesboeken gekocht.quote:
t vervelende is meer dat hij t uit maakte zonder duidelijke reden... en nu al een maand om de paar dagen van menign verandert. Ene dag wil hij me nooit meer zien, dan neemt hij ineens zelf contact op en zegt hij dat hij vriendschap wil en een andere dag zegt hij dat t misschien weer wat kan worden omdat hij t nooit uit had moeten maken.. en dan ineens haat hij me weerquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Marba: als je ex je ex wil blijven dan is dat zijn keus. En als ie dat wil, dan mag je blij toe zijn want dan verdien je beter
Networking in de friet business.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
omdat ik zoveel met Chinezen in aanraking kom
ah oke, de chineese taal heeft onwijs veel tekens toch? Als ik me niet vergis 50.000 maar niemand weet het zeke toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil graag wat beginselen van Chinees onder de knie krijgen omdat ik zoveel met Chinezen in aanraking kom en veel interesse heb in talen, en vroeger bedacht ik altijd zelf alfabetten enzo, dus karakters kunnen schrijven leek me wel tof.
Je word gewoon nieuwsgierig dan hoor, als je ze de hele dag hoort pratenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Networking in de friet business.
Die ene keer dat het gebeurde was ook weer niet zo'n enorme egoboost.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch ook een boost voor je ego om te merken dat er blijkbaar mensen zijn die je leuk vinden?
Coolquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen school en ik wilde wel een beetje bezig blijven met iets leren, dus ik heb maar een set lesboeken gekocht.
vind het trouwens van geen respect getuigen dat ze in hun eigen taal praten waar jij bij bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je word gewoon nieuwsgierig dan hoor, als je ze de hele dag hoort praten
Niemand kent ze allemaal, met 5000 ofzo noemen ze je al geleerd dacht ik. En Chinezen hebben zelf ook redelijk vaak een woordenboek nodig om een karakter uit bijvoorbeeld een boek op te zoeken omdat ze het niet eerder gezien hebben, dat is daar vrij normaal.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah oke, de chineese taal heeft onwijs veel tekens toch? Als ik me niet vergis 50.000 maar niemand weet het zeke toch?
Zo, goed geschrevenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klink ik nu heel bot als ik zeg dat je hem gewoon weg moet sturen? Als hij het zelf nieteens meer weet, wat komt er dan van?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t vervelende is meer dat hij t uit maakte zonder duidelijke reden... en nu al een maand om de paar dagen van menign verandert. Ene dag wil hij me nooit meer zien, dan neemt hij ineens zelf contact op en zegt hij dat hij vriendschap wil en een andere dag zegt hij dat t misschien weer wat kan worden omdat hij t nooit uit had moeten maken.. en dan ineens haat hij me weer
t maakt t er niet echt makkelijker op om dingen af te sluiten en verder te gaan...
Wat maakt dat uit als ze geen onderdeel is van de conversatie die gaande is?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vind het trouwens van geen respect getuigen dat ze in hun eigen taal praten waar jij bij bent.
dan hoop ik dat hij vertrouwd op mij... ik wil m best sturen enzo... maar moet hij niet zo wispelturig zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klink ik nu heel bot als ik zeg dat je hem gewoon weg moet sturen? Als hij het zelf nieteens meer weet, wat komt er dan van?
Een van mijn collega's spreekt sowieso nauwelijks Nederlands, als ze met elkaar willen praten moet dat wel zo'n beetje in hun eigen taal, anders is het steeds zoeken naar woorden, ik snap wel dat je in een onderling gesprek liever in je eigen taal bezig bent, zou ik ook fijner vinden als ik me in het buitenland onder landgenoten bevond.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vind het trouwens van geen respect getuigen dat ze in hun eigen taal praten waar jij bij bent.
Dan is het tijd om voor jezelf te kiezen en dus de keuze voor hem te maken als ie het niet zelf doet. Je bent toch zeker geen speelbalquote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t vervelende is meer dat hij t uit maakte zonder duidelijke reden... en nu al een maand om de paar dagen van menign verandert. Ene dag wil hij me nooit meer zien, dan neemt hij ineens zelf contact op en zegt hij dat hij vriendschap wil en een andere dag zegt hij dat t misschien weer wat kan worden omdat hij t nooit uit had moeten maken.. en dan ineens haat hij me weer
t maakt t er niet echt makkelijker op om dingen af te sluiten en verder te gaan...
Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch ook een boost voor je ego om te merken dat er blijkbaar mensen zijn die je leuk vinden?
kan niet goed tegen mensen die vaak van mening veranderen, hebben mensen hier vaker last van ofzo? :Squote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Je hoeft er denk ik ook niet echt iets mee te doen om je toch wel een soort van gevleid te voelen...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik ermee aan moet.
eens! is toch fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft er denk ik ook niet echt iets mee te doen om je toch wel een soort van gevleid te voelen...
Aan wat voor dagen hecht je wel waarde? Wel aan verjaardagen en dat soort dingen? Of ook niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef ook_gek het volgende:
ik hecht totaal geen waarde aan valentijnsdag
Ik zou in jouw geval gewoon verder gaan met m'n leven, dan had ie maar niet zo wispelturig moeten zijn.. Anderen zeggen het ook al, als hij zo doet is hij jou gewoon niet waard.. En ik geef ze geen ongelijk..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij vertrouwd op mij... ik wil m best sturen enzo... maar moet hij niet zo wispelturig zijn
Ik ook niet, ik heb toevallig op valentijnsdag afgesproken met wat vrienden, maar dat kwam omdat we niet doorhadden dat dat valentijnsdag was toen we de afspraak maaktenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef ook_gek het volgende:
ik hecht totaal geen waarde aan valentijnsdag
Geen bromances?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb toevallig op valentijnsdag afgesproken met wat vrienden, maar dat kwam omdat we niet doorhadden dat dat valentijnsdag was toen we de afspraak maakten
Maar stuur je dan al je vrienden een kaartje?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens! is toch fijn om gewaardeerd te worden
Deze man heeft een oogje op je marbasnarf.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval gewoon verder gaan met m'n leven, dan had ie maar niet zo wispelturig moeten zijn.. Anderen zeggen het ook al, als hij zo doet is hij jou gewoon niet waard.. En ik geef ze geen ongelijk..
Jij hebt dat soort dingen echt goed door he. Wat een talent, deze man.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Deze man heeft een oogje op je marbasnarf.
nee, vidn t zelf veel leuker om spontaan lief te zijn... netals kerst vind ik ook van die verplichte gezelligheid en hypocriete dagen... maar dat neemt niet weg dat t wel leuk is om op sommige dagen gewoon wat liever te zijn en je waardering te laten zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar stuur je dan al je vrienden een kaartje?
tja moeilijke vraag.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan wat voor dagen hecht je wel waarde? Wel aan verjaardagen en dat soort dingen? Of ook niet?
Zo echt, hij heeft me al helemaal door! Doet ie snel!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt dat soort dingen echt goed door he. Wat een talent, deze man.
Zo moeilijk was dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet wisten dat Jofu haar leuk vond.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
wie vind hij leuk?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
deze sprankelende persoonlijkheid heeft dat niet door... Gelukkig is digitalgirl er altijd met zijn alziend oog en natuurlijke drang om mensen van juiste informatie te voorzienquote:
Das toch handig dat soort mensen, maakt de wereld meteen een stuk overzichtelijker =pquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel grappig dat iemand al iets weet voordat ik het zelf weet
Booh, ik hou van mijn chaotische wereldje, dus als een ander de boel gaat sturen en gaat regelen ga ik heel erg autistisch worden.. Daar kan ik echt niet zo goed tegenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Das toch handig dat soort mensen, maakt de wereld meteen een stuk overzichtelijker =p
Nee, want privé enzulks. Als ze er iets mee doen, merk je het vanzelf.quote:
Ik kan daar ook niet tegen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Booh, ik hou van mijn chaotische wereldje, dus als een ander de boel gaat sturen en gaat regelen ga ik heel erg autistisch worden.. Daar kan ik echt niet zo goed tegen
Hij is best gezellig die friendzone.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom doen sommige mensen hier zo moeilijk???
Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaatquote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bedoel je? Wees duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep dat hij zich afvroeg waarom die twee kerels snarf niet even hosselen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wees duidelijk.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wees duidelijk.
Nou DG, laat jij eens zien hoe jij dit snarfje even wast.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
mij "ff hosselen" voel me niet makkelijk/goedkoop nu haha =p
maar digitalgirl denkt vast dat ik zo makkelijk te hosselen ben, omdat hij zelf zon casanova is...
Hehe herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Booh, ik hou van mijn chaotische wereldje, dus als een ander de boel gaat sturen en gaat regelen ga ik heel erg autistisch worden.. Daar kan ik echt niet zo goed tegen
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen.
Drukke ruimtes is ook al zo'n ding.. Ik ben blij dat ik gisternacht met C_A enzo een plekje had waar we boven de rest van die tent uit stonden en konden kijken, anders was ik niet blij gewordenquote:
Ook herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Drukke ruimtes is ook al zo'n ding.. Ik ben blij dat ik gisternacht met C_A enzo een plekje had waar we boven de rest van die tent uit stonden en konden kijken, anders was ik niet blij geworden
Eigenlijk alles.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat is er nou weer mis met de friendzone.
Alleen mannen die droogstaan vinden het storend denk ik. De rest zou het wel aan moeten kunnen gewoon vrienden te zijn hoop ikquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Snarfje ik wil het je niet aandoen dat je moet kiezen tussen de honden en mij, hoewel we vast wel een nieuw baasje voor ze vinden hoor meid.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
mij "ff hosselen" voel me niet makkelijk/goedkoop nu haha =p
maar digitalgirl denkt vast dat ik zo makkelijk te hosselen ben, omdat hij zelf zon casanova is...
Ik weet er alles van ja.. afgelopen jaar naar bevreidingsfestivals geweest, bij eentje was het zo druk dat ik de persoon met wie ik was bijna fijn kneep van stressquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook herkenbaar![]()
Ik wil niet teveel zelfdiagnoseren, maar ik heb trekjes zeg maar
geloof mij... voor geen enkele jongen doe ik mn honden weg...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Snarfje ik wil het je niet aandoen dat je moet kiezen tussen de honden en mij, hoewel we vast wel een nieuw baasje voor ze vinden hoor meid.
Dat denk ik ook wel ja. Ik heb ook wel mannelijke vrienden, die zitten daar echt niet mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen mannen die droogstaan vinden het storend denk ik. De rest zou het wel aan moeten kunnen gewoon vrienden te zijn hoop ik
Dat er niet geneukt wordt. Dat is in sommige gevallen niet erg. Maar er zijn nou eenmaal meiden waarbij ik er niet aan moet denken om het er nooit mee te doenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als iemand een relatie als 'friendzone' omschrijft, dan betekent dat meestal dat ze er per definitie niet blij mee zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
De balans tussen geven en nemen (INB4 "geven en nemen"-grap) ligt scheef.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
ik ben zelf t type dat dat gewoon zou vragen hoe t nu zit of vragen of ze ergens mee zit...?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:26 schreef Relevant het volgende:
Ik zit beetje met een dilemma, ik vind een meisje erg leuk maar ze negeert me vaak of ze antwoordt oppervlakkig en vraagt niet door. Terwijl bij onze 1ste ontmoeting ze me heel erg leuk vond. Ik was toen nog erg met mijn ex bezig en hapte niet echt op haar versierpogingen maar ben wel met haar gaan dansen/praten.
Ik weet niet echt niet wat ik moet doen, als ik nu met haar aan het praten ben en ze antwoordt weinig denk ik echt waarom praat ik nog tegen haar maar ik ken natuurlijk de uitdrukking de aanhouder wint.
Stom ook om je voor zo'n keus te zetten, dat verlies je altijdquote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geloof mij... voor geen enkele jongen doe ik mn honden weg...
Pff, ik heb er ook een beetje last van. Een leuk meisje dat bevriend is met een vriend van me toonde eerst ook wel wat interesse, maar ik wist niet echt hoe ik daar op in moest gaan, en daarna was ze weer heel afstandelijk opeens.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:26 schreef Relevant het volgende:
Ik zit beetje met een dilemma, ik vind een meisje erg leuk maar ze negeert me vaak of ze antwoordt oppervlakkig en vraagt niet door. Terwijl bij onze 1ste ontmoeting ze me heel erg leuk vond. Ik was toen nog erg met mijn ex bezig en hapte niet echt op haar versierpogingen maar ben wel met haar gaan dansen/praten.
Ik weet niet echt niet wat ik moet doen, als ik nu met haar aan het praten ben en ze antwoordt weinig denk ik echt waarom praat ik nog tegen haar maar ik ken natuurlijk de uitdrukking de aanhouder wint.
dus digitalgirl... jouw ultieme poging om te laten zien wat voor casanova je bent is zwaar mislukt =pquote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom ook om je voor zo'n keus te zetten, dat verlies je altijd
Sommige mannen knappen nu eenmaal op honden af. Mannen met smaak.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus digitalgirl... jouw ultieme poging om te laten zien wat voor casanova je bent is zwaar mislukt =p
Misschien voelt ze zich al afgewezen doordat je er eerst niet echt op inging en wil ze niet te erg pushen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:26 schreef Relevant het volgende:
een echte casanova had t anders aangepakt =pquote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige mannen knappen nu eenmaal op honden af. Mannen met smaak.
denk ik ook..! was t eerste wat ik dacht idd!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien voelt ze zich al afgewezen doordat je er eerst niet echt op inging en wil ze niet te erg pushen.
Niet zo oordelen twi.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige mannen knappen nu eenmaal op honden af. Mannen met smaak.
Ja klopt alleen probeer ik die vraag steeds uit te stellen en blijf ik hopen dat ik die vraag niet hoef te vragen. Als ik die vraag stel weet ze meteen dat ik haal heel erg graag wil. En als een meid dat weet is het helemaal overquote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben zelf t type dat dat gewoon zou vragen hoe t nu zit of vragen of ze ergens mee zit...?
Wat heb je toen gedaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pff, ik heb er ook een beetje last van. Een leuk meisje dat bevriend is met een vriend van me toonde eerst ook wel wat interesse, maar ik wist niet echt hoe ik daar op in moest gaan, en daarna was ze weer heel afstandelijk opeens.
Meiden zijn raar
Eén van de twee mannen is bekendquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zo oordelen twi.
Mannen met smaak, mannen met een hoed bijvoorbeeld, houden van honden.
Waarom zou ze dat erg vinden om te weten als ze jou ook leuk vindt?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Relevant het volgende:
[..]
Ja klopt alleen probeer ik die vraag steeds uit te stellen en blijf ik hopen dat ik die vraag niet hoef te vragen. Als ik die vraag stel weet ze meteen dat ik haal heel erg graag wil. En als een meid dat weet is het helemaal over
Kun je dat misschien uitleggen, want bij gewone vriendschap heb je dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
De balans tussen geven en nemen (INB4 "geven en nemen"-grap) ligt scheef.
Dus je gaat niet samenwonen zolang de hond nog leeft?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb liever een katten-man. Hoewel ik een hond geen afknapper zou vinden, maar ik zou zelf geen hond in huis willen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geloof mij... voor geen enkele jongen doe ik mn honden weg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door DigitalGirl op 12-02-2012 23:17:48 ]Drama means nothing, it's part of the game.
Is toch niet eng om te vragen, gewoon op t moment dat ze zo kortaf is vragen os ze ergens mee zit... is toch niet per definitie een versierpoging.. kan toch ook gewoon lief zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Relevant het volgende:
[..]
Ja klopt alleen probeer ik die vraag steeds uit te stellen en blijf ik hopen dat ik die vraag niet hoef te vragen. Als ik die vraag stel weet ze meteen dat ik haal heel erg graag wil. En als een meid dat weet is het helemaal over
Nouja, als je vraagt of er wat is kom je niet echt wanhopig over ofzo, dacht ik?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Relevant het volgende:
[..]
Iemand die omschrijft dat hij in de friendzone zit, heeft meer gevoelens voor de vrouw waarbij 'ie in de friendzone zit. En wordt dus meestal een beetje een slaafje, zo lief mogelijk doen om haar voor hem te winnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kun je dat misschien uitleggen, want bij gewone vriendschap heb je dat niet.
Ja dat spookte ook door mijn hoofd, ik vond haar toen ook leuk maar ik was nog met mijn ex bezig. Het is al een paar maanden geleden dat we elkaar hebben ontmoet dus het is een beetje oude koeien uit de sloot halen om te dat te zeggenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien voelt ze zich al afgewezen doordat je er eerst niet echt op inging en wil ze niet te erg pushen.
aaaahw hond (+ onafscheidelijke vriend) slapen ind e tuin hahaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb liever een katten-man. Hoewel ik een hond geen afknapper zou vinden, maar ik zou zelf geen hond in huis willen.
Oh, op die manier. Tja, mensen blijven rare wezens.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand die omschrijft dat hij in de friendzone zit, heeft meer gevoelens voor de vrouw waarbij 'ie in de friendzone zit. En wordt dus meestal een beetje een slaafje, zo lief mogelijk doen om haar voor hem te winnen.
Frienzone: De een wilt een intieme en romantische relatie, de ander een platonische. De ander heeft het wel of niet door, maar doet of de neus bloedt, en de een blijft hoop houden, vaak tevergeefs.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kun je dat misschien uitleggen, want bij gewone vriendschap heb je dat niet.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen mannen die droogstaan vinden het storend denk ik. De rest zou het wel aan moeten kunnen gewoon vrienden te zijn hoop ik
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Tja, mensenvrouwen blijven rare wezens.
Als ik die keuze nu zou hebben niet nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je gaat niet samenwonen zolang de hond nog leeft?
Half mannelijk R&P op Fok zit in de friendzonequote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Tja, mensen blijven rare wezens.
En wat nou als dat nog járen niet samenwonen betekent?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik die keuze nu zou hebben niet nee.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Half mannelijk R&P op Fok zit in de friendzoneDat is toch algemeen bekend?
Geen idee, ik ben nooit verliefd geweest op iemand met een hond. Misschien zou ik dan wel anders praten. Maar het beeld van telkens met die hond uit moeten, het huis vol met haren, nah.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat nou als dat nog járen niet samenwonen betekent?
Misschien moet ik hier niet meer posten, wie weet helpt het.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Half mannelijk R&P op Fok zit in de friendzoneDat is toch algemeen bekend?
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier niet meer posten, wie weet helpt het.
Honden zijn tof.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit verliefd geweest op iemand met een hond. Misschien zou ik dan wel anders praten. Maar het beeld van telkens met die hond uit moeten, het huis vol met haren, nah.
Voor sommige zou het geen kwaad kunnen dit topic heeft volgens mijn nog nooit iemand geholpen.quote:
je kan altijd nog kiezen voor een niet verharende hond en t uitlaten aan je partner overlaten, is opzich toch wel af te spreken...?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit verliefd geweest op iemand met een hond. Misschien zou ik dan wel anders praten. Maar het beeld van telkens met die hond uit moeten, het huis vol met haren, nah.
Er stond half R&P he, dat klopt denk ik wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.. Oh wacht, dat doe je ook
Loka welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor sommige zou het geen kwaad kunnen dit topic heeft volgens mijn nog nooit iemand geholpen.
Sommigen zien dat grijze gebied niet, ben ik bangquote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan altijd nog kiezen voor een niet verharende hond en t uitlaten aan je partner overlaten, is opzich toch wel af te spreken...?
Ik moet hier eigenlijk ook niet posten, omdat ik hier eigenlijk niks te zoeken heb, maar het is soms zo gezellig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier niet meer posten, wie weet helpt het.
Ben je nu al aan het onderhandelen?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan altijd nog kiezen voor een niet verharende hond en t uitlaten aan je partner overlaten, is opzich toch wel af te spreken...?
ligt anders.... zittend.. staand... kan allemaal =pquote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Loka wel
Maar dat ligt wat anders, misschien
Dat heb je mis, ik heb door dit topic een leuke vriend gevonden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor sommige zou het geen kwaad kunnen dit topic heeft volgens mijn nog nooit iemand geholpen.
Maar stel voor, je ontmoet elkaar in de McDonald's. heeft de McDonald's je dan geholpen?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Loka wel
Maar dat ligt wat anders, misschien
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt anders.... zittend.. staand... kan allemaal =p
nee, dat heet oplossingsgericht denken..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het onderhandelen?
Misschien. Ik heb vroeger ook wel een hond gehad hoor. Maar het trekt me gewoon niet. Ik zou gewoon liever geen hond in huis hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Open ff een topic in F&L andersquote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar stel voor, je ontmoet elkaar in de McDonald's. heeft de McDonald's je dan geholpen?
Mwah, ik was toch redelijk hopeloos en onervaren enzo toen ik hier kwam posten, net als julliequote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar stel voor, je ontmoet elkaar in de McDonald's. heeft de McDonald's je dan geholpen?
Wat jij het leukst vindtquote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt anders.... zittend.. staand... kan allemaal =p
Succes. Wat ben je opeens verantwoordelijk enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker mensen. Ik ga me geestelijk voorbereiden op een dag college.
Is dat dan veranderd nu?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik was toch redelijk hopeloos en onervaren enzo toen ik hier kwam posten, net als jullie
Ik neem uit dit nietszeggende antwoord maar aan dat je me gelijk geeft.quote:
slaap lekker en succes morgen!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker mensen. Ik ga me geestelijk voorbereiden op een dag college.
Wat doet digital girl hier eigenlijk? Hij voegt niks toe aan dit topicquote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb je mis, ik heb door dit topic een leuke vriend gevonden.
Ik zou er graag 1 hebben, maar niet hier in dat flatje waar ik nu zit.. Dan wil ik wel eerst een huisje met tuin hebben..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb vroeger ook wel een hond gehad hoor. Maar het trekt me gewoon niet. Ik zou gewoon liever geen hond in huis hebben.
Jij wil ook altijd je gelijk hebben he?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem uit dit nietszeggende antwoord maar aan dat je me gelijk geeft.
Maar dat is niet door FOK!, dat is alleen de plek waar je hem ontmoet hebt.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik was toch redelijk hopeloos en onervaren enzo toen ik hier kwam posten, net als jullie
Zodra ik tijd en ruimte heb komt er een duitse herder .quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er graag 1 hebben, maar niet hier in dat flatje waar ik nu zit.. Dan wil ik wel eerst een huisje met tuin hebben..
Ja erg he? Ik ben echt veranderd de afgelopen maanden. Bijna bizar.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Succes. Wat ben je opeens verantwoordelijk enzo.
Dank je wel.quote:
Ergens vind ik dat deze vergelijking niet helemaal opgaatquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat is niet door FOK!, dat is alleen de plek waar je hem ontmoet hebt.
Als je elkaar ontmoet in een park ligt het ook niet aan het park.
Tuurlijk, zo compenseer ik mijn overige falen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij wil ook altijd je gelijk hebben he?
Husky of Saarloos Wolfhond hebben mijn voorkeur.. Wel veel werk, maar dat heb ik er wel voor over..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ik tijd en ruimte heb komt er een duitse herder .
Prachtige dieren
Niet (te) saai worden hequote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja erg he? Ik ben echt veranderd de afgelopen maanden. Bijna bizar.
Hier gaan posten had toch wel een soort van bijbedoelingenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat is niet door FOK!, dat is alleen de plek waar je hem ontmoet hebt.
Als je elkaar ontmoet in een park ligt het ook niet aan het park.
Ja okee want in een park praat je meestal niet met vreemden en op FOK! zowel indirect als direct wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat deze vergelijking niet helemaal opgaat
Waarom niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik moet hier eigenlijk ook niet posten, omdat ik hier eigenlijk niks te zoeken heb, maar het is soms zo gezellig.
nah.. zon forum is wel een stuk makkelijker contact maken als je meerdere mensen bij elkaar hebt(net als feestjes, verjaardagen, georganiseerde 3d-kaart wedstrijden... =p) maar t contact zelf doe je natuurlijk zelf...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat deze vergelijking niet helemaal opgaat
totaal verschillende rassen...! haha op uiterlijk gekozen..?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Husky of Saarloos Wolfhond hebben mijn voorkeur.. Wel veel werk, maar dat heb ik er wel voor over..
Dat je daar aan denkt.. Ehm.. I dunno..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nah.. zon forum is wel een stuk makkelijker contact maken als je meerdere mensen bij elkaar hebt(net als feestjes, verjaardagen, georganiseerde 3d-kaart wedstrijden... =p) maar t contact zelf doe je natuurlijk zelf...
Je bent hier komen wandelen om een vriend te vinden ja?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier gaan posten had toch wel een soort van bijbedoelingen
ik praat wel in t park tegen vreemden.... ga er alleen niet 10x per dag doorheen lopen in de hoop dat er toevallig iemand wil praten... en op forum log ik wel paar keer in om te kijken of t ergens interessants over gaat =Pquote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee want in een park praat je meestal niet met vreemden en op FOK! zowel indirect als direct wel.
Misschien is bijvoorbeeld werk of een schoolklas een betere vergelijking.
Ik denk gewoon voor tips en ervaringen van anderen in de eerste instantie, die vriend is dan een hele leuke bijkomstigheidquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent hier komen wandelen om een vriend te vinden ja?
Husky's vind ik mooi, ook hun gedrag als je ze goed opvoed is bewonderens waardig.. Saarloos Wolfhonden ken ik er 2 van, Op zich niet zo heel mooi om te zien, maar die hebben een uitstraling waar ik gewoon een heel goed gevoel bij hebquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
totaal verschillende rassen...! haha op uiterlijk gekozen..?
Moet je haar eerste posts eens teruglezen. In mijn herinnering was het best wel ergquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Husky's hebben een geweldig karakterquote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Husky's vind ik mooi, ook hun gedrag als je ze goed opvoed is bewonderens waardig.. Saarloos Wolfhonden ken ik er 2 van, Op zich niet zo heel mooi om te zien, maar die hebben een uitstraling waar ik gewoon een heel goed gevoel bij heb
Mijn PM box liep wel vol toen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet je haar eerste posts eens teruglezen. In mijn herinnering was het best wel erg
Klopt, ze willen graag voor je werken, en dat je moet je ze dan ook wel laten doen.. Dus veel wandelen met ze is een vereiste..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Husky's hebben een geweldig karakterEcht hele aardige en leuke beesten, en altijd enthousiast
Mwah, het was een reden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie niet hierquote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, het was een reden.
Vergeef me, ik was wanhopig en gefrustreerd.
Oh ik voelde je pijn zuster.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, het was een reden.
Vergeef me, ik was wanhopig en gefrustreerd.
Oh, in dat geval zal ik het ook maar toegeven dan heloefquote:Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs ik heb grenzen!quote:
ik heb iets andere ervaringen met huskies... juist dat ze NIET graag voor je werken. Zijn honden die gefokt zijn om een slee voort te trekken, veel meer "kunnen" ze ook niet...ze willen gewoon veel lopen en zijn sterk, maar een echte will to please (zoals hersers) hebben ze nietquote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, ze willen graag voor je werken, en dat je moet je ze dan ook wel laten doen.. Dus veel wandelen met ze is een vereiste..
Niet? I've been misinformed? Dus meer dan alleen leuk zijn en veel lopen zit er niet in? Das wel een domper ergens..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb iets andere ervaringen met huskies... juist dat ze NIET graag voor je werken. Zijn honden die gefokt zijn om een slee voort te trekken, veel meer "kunnen" ze ook niet...ze willen gewoon veel lopen en zijn sterk, maar een echte will to please (zoals hersers) hebben ze niet
Daarnaast zijn ze van nature niet idolaat naar vreemden
Om tips te geven?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
Ik moet zeggen, ik kwam hier ooit posten met goede intenties en die waren niet om te hosselen.
Geen flauw idee, enorm dikke mensen niet dat is wel duidelijk geworden.quote:
Ik kwam hier uit verveling en vond het wel gezellig dus ben blijven hangenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam hier puur om heloefs faalhosselpoging te aanschouwen, niet om iemand uit het topic te hosselen.
Don't emogif me bitchquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Don't emogif me bitch![]()
Ik was verliefd en wou advies.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam hier uit verveling en vond het wel gezellig dus ben blijven hangen
nou je kan ze echt wel dingen leren, maar t zijn geen "train" honden... zeg niet dat ze niets kunnen leren. Heb een jackrussel gehad die betere cijfers op examens (gehoorzaamheid) haalde dan mn beauc (herder)quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? I've been misinformed? Dus meer dan alleen leuk zijn en veel lopen zit er niet in? Das wel een domper ergens..
Wie probeerde ik toen te hosselen?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam hier puur om heloefs faalhosselpoging te aanschouwen, niet om iemand uit het topic te hosselen.
Doe jij veel trainen met honden?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou je kan ze echt wel dingen leren, maar t zijn geen "train" honden... zeg niet dat ze niets kunnen leren. Heb een jackrussel gehad die betere cijfers op examens (gehoorzaamheid) haalde dan mn beauc (herder)
Dat kwam pas toen je hier toch al zat?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik wil toch wel liever een hond die ik ook echt ergens in kan trainen dan.. Anders is het ook maar zo saai..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou je kan ze echt wel dingen leren, maar t zijn geen "train" honden... zeg niet dat ze niets kunnen leren. Heb een jackrussel gehad die betere cijfers op examens (gehoorzaamheid) haalde dan mn beauc (herder)
Je probeerde loka toen te hosselen.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie probeerde ik toen te hosselen?![]()
Want het zijn er nogal veel.
Aha, die goede oude tijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je probeerde loka toen te hosselen.
wat is veel...?quote:
Reflecteer je dat ook op mannen?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is veel...?
ben best resultaatgericht ja... momenteel met beide honden actief in frisbee en behendigheid en met mn jongste nu ook gehoorzaamheid. Mn oudebes is qua gehoorzaamheid met pensioen
Dat is wel tof.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is veel...?
ben best resultaatgericht ja... momenteel met beide honden actief in frisbee en behendigheid en met mn jongste nu ook gehoorzaamheid. Mn oudebes is qua gehoorzaamheid met pensioen
Ik had en heb eigenlijk geen probleem, ik maak alleen overal een probleem van.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kwam hier ook met een serieus probleem ja? Ik durfde niet met jongens te flirten maar was wel seksueel gefrustreerd, en toen kwam ik hier om flirt- en hosseltips vragen.
hahaha das t mooie van honden, die snap ik veeeeeeeeeeel beter.quote:
Vervang het brokje door iets anders en je kmt bij mannen ook een heel eindquote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha das t mooie van honden, die snap ik veeeeeeeeeeel beter.
zijn ook eerlijker en ,... je kan ze paaien met een brokje =p
al ben ik wel een voorstander van operante conditionering en dat werkt ook bij mensen =p
Even lief kijken en aanrakerig doen, scheelt weer een brokje.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef twi het volgende:
Mannen zijn ook makkelijk te paaien hoor. Daar heb je geen brokjes voor nodig.
Ja zo kan je het ook zien, mijn ego is soms te groot voor de liefde hahaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Is toch niet eng om te vragen, gewoon op t moment dat ze zo kortaf is vragen os ze ergens mee zit... is toch niet per definitie een versierpoging.. kan toch ook gewoon lief zijn
Dat werkt alleen bij de zwakkere mannenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Even lief kijken en aanrakerig doen, scheelt weer een brokje.
hahaha oooh dus die zakken frolic kan ik in t vervolg thuislaten als ik iets probeer voor lekaar te krijgen =pquote:Op zondag 12 februari 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Even lief kijken en aanrakerig doen, scheelt weer een brokje.
Ik sprak even namens mezelf.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij de zwakkere mannen
Ik heb vroeger veel hondenvoer gegeten maar dat werkt niet meerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha oooh dus die zakken frolic kan ik in t vervolg thuislaten als ik iets probeer voor lekaar te krijgen =p
Dat zijn de meeste dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij de zwakkere mannen
Hoezo een reputatie?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
Als ik op mezelf spytool vind ik allemaal piemel berichten en "Waar is Myraela, het gaat over piemels"
vuige slet die je bent!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
Als ik op mezelf spytool vind ik allemaal piemel berichten en "Waar is Myraela, het gaat over piemels"
You haz build an reputation.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Myraela het volgende:
Nee natuurlijk, jij laat je natuurlijk niet in met piemels jij maagdelijke maagd.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, jij laat je natuurlijk niet in met piemels jij maagdelijke maagd.
Sorry besef net dak t verkeerd verwoord heb... ik train vooral op examen/wedstrijd gebied... en een husky zal eigenlijk altijd trekken/voor je lopen... niet netjes in de gewenste "volg"houding.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb iets andere ervaringen met huskies... juist dat ze NIET graag voor je werken. Zijn honden die gefokt zijn om een slee voort te trekken, veel meer "kunnen" ze ook niet...ze willen gewoon veel lopen en zijn sterk, maar een echte will to please (zoals hersers) hebben ze niet
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
maar lieve mensjes... ik ga ff mn hoofdpijn laten zakken door series te kijken en dan proberen te slapen. Truste!
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
maar lieve mensjes... ik ga ff mn hoofdpijn laten zakken door series te kijken en dan proberen te slapen. Truste!
ghehehe zal me beheersen...!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Slaap ze, en hopelijk laat je me niet al te vreemde dingen doen in je dromen. Hou het beschaafd!
Oh, dat heb ik dan weer gemist. Werd het 31-30 ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
Epische pentalyreeks Zambia-Ivoorkust. Ik heb genoten
Ik las het. Tof wel met verhaal erachter van die vliegramp.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef debeterebob het volgende:
Epische pentalyreeks Zambia-Ivoorkust. Ik heb genoten
Nee niet eens. Eerste 7 penaltys van beide kanten gingen raak. Bijna allemaal onberispelijk. Mweene schoot zelf wat aan de zachte kant, maar ging goed. Samba schoot eerst mis, maar keeper kwam van de lijn en dus mocht het over. Toen schoot hij ineens perfect en loeihard binnenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan weer gemist. Werd het 31-30 ofzo?
Wat is er zo dramatisch dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
Ik heb daar echt geen last van. Als single snap ik ook niet zo goed waarom het zo'n drama moet zijn met Valentijn.
Er schijnen mensen depri van te worden van die confrontatie met het alleen zijn.quote:
De herders van me pa hebben beiden ipo examens gegaald.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Sorry besef net dak t verkeerd verwoord heb... ik train vooral op examen/wedstrijd gebied... en een husky zal eigenlijk altijd trekken/voor je lopen... niet netjes in de gewenste "volg"houding.
om die reden kom je gewoon niet ver met ze...want je bent zwaar gezakt als t volgen niet goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |