De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Romantischquote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Doet mij denken aan een titel van een nummer van Kutschruft: Bruut anaal genomen in een overvolle dixie
De zanger is inderdaad een romanticus eerste klasquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zanger is inderdaad een romanticus eerste klas
Haha overmorgen is het Valentijnsdag dus stuur je lover een gedichtjequote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik zoek iemand die voor slachtoffer wil spelen
Die heb ik nietquote:Op zondag 12 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha overmorgen is het Valentijnsdag dus stuur je lover een gedichtje
Echt niet?quote:
Wat me vooral bijgestaan is dixie open, hm nee, toch maar niet, dixie dicht. Volgende dixie open, die nog erger is en weer dixie dicht. En na 5 dixies kom je eindelijk één tegen die niet zo vies is.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Het moment dat je uit zo'n dixie stapt en de eerstvolgende in rij vol medelijden aankijkt. Festivalgangers herkennen dit.
Echt joh, Dixiesquote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat me vooral bijgestaan is dixie open, hm nee, toch maar niet, dixie dicht. Volgende dixie open, die nog erger is en weer dixie dicht. En na 5 dixies kom je eindelijk één tegen die niet zo vies is.
Helemaal mooi als je 's nacht met een zaklamp over het terrein een dixie moet vinden, maar liever niet wilt zien wat de voorganger gedaan heeft. zelfs de struiken zijn nog frisser.
Gewoon neus dicht je ding doen en wegwezenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt joh, Dixies
Dan liever intern ontploffen
niks mis met struiken inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat me vooral bijgestaan is dixie open, hm nee, toch maar niet, dixie dicht. Volgende dixie open, die nog erger is en weer dixie dicht. En na 5 dixies kom je eindelijk één tegen die niet zo vies is.
Helemaal mooi als je 's nacht met een zaklamp over het terrein een dixie moet vinden, maar liever niet wilt zien wat de voorganger gedaan heeft. zelfs de struiken zijn nog frisser.
FB is altijd ondergekledderd met zooiquote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen zo bezig zijn met Valentijnsdag, heel Feestboek ondergekledderd met die zooi.
Heerlijk toch kliederenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
FB is altijd ondergekledderd met zooi
HOE let the dogs out?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef geenvetzak het volgende:
kledder kledder, HOE!
even mijn wekelijkse duifmeneer quota aanvullen.
Who let the dogs out? Snarf, Snarfquote:
Een heel leger van eenzame mannetjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Troost jullie met het feit dat er nog grotere bazen dan jullie ook alleen zijn met Valentijn.
Heb jij nog iets met Valentijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een heel leger van eenzame mannetjes.
Hmm.. Als ik hier eerlijk antwoord op moet geven, als hij naar die ander gaat, moet hij dat zelf weten toch? Klinkt had.. Maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt uiteindelijk..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
ff jullie mening..
Heb mn ex (sinds een maand.. mn ex) een valentijnkaart gestuurd... niet met belachelijk veel zoetsappige troep maar tekste erin gemaakt wat erop neerkomt dat "zelfs als hij niet opnieuw mn vriendje wil zijn, dat hij toch een kaartje waard is"
maar sinds zag via dat kut-FB dat zn ex bij hem langs was geweest (samen met zn zusje) en dan weet ik dat dat niets hoef te betekenen, maar t komt een beetje over alsof zn zusje alle vrijgezelle meiden meesleurt naar dr broer..
en das natuurlijk niet waar... maar zo voelt het.. anyway... ik kreeg beetje paniek.. want hij zal dus dinsdag mn kaartje in de bus krijgen en ik me heel kwetsbaar voelen als hij toch weer iets met zn ex zou beginnen...
stel ik me aan of mag ik best in de stress raken en vragen of hij mn kaart ongeopend wil laten..?
Ik ken je ex niet, maar beetje rationeel denken en ervaringsverhalen leren dat ex'en voor een goede reden ex'en zijn....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
ff jullie mening..
Heb mn ex (sinds een maand.. mn ex) een valentijnkaart gestuurd... niet met belachelijk veel zoetsappige troep maar tekste erin gemaakt wat erop neerkomt dat "zelfs als hij niet opnieuw mn vriendje wil zijn, dat hij toch een kaartje waard is"
maar sinds zag via dat kut-FB dat zn ex bij hem langs was geweest (samen met zn zusje) en dan weet ik dat dat niets hoef te betekenen, maar t komt een beetje over alsof zn zusje alle vrijgezelle meiden meesleurt naar dr broer..
en das natuurlijk niet waar... maar zo voelt het.. anyway... ik kreeg beetje paniek.. want hij zal dus dinsdag mn kaartje in de bus krijgen en ik me heel kwetsbaar voelen als hij toch weer iets met zn ex zou beginnen...
stel ik me aan of mag ik best in de stress raken en vragen of hij mn kaart ongeopend wil laten..?
gaat er nu niet om wat hij kiest... gaat mij er meer om dak dat kaartje heb gestuurd en dak dat eigenlijk niet wil dat zn ego gestreeld wordt door mij....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Als ik hier eerlijk antwoord op moet geven, als hij naar die ander gaat, moet hij dat zelf weten toch? Klinkt had.. Maar ik denk dat jij daar weinig over te zeggen hebt uiteindelijk..
Dat vragen kan natuurlijk altijd, maar daar maak je geen goede beurt mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
ff jullie mening..
Ik houd me daar niet mee bezig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij nog iets met Valentijn?Iets sturen of hopen op ontvangen ofzo?
Ah op die fiets.. Mjah ik weet niet hoe het zit, en kan ook niet voor hem spreken.. Misschien opent hij hem sowieso wel niet..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat er nu niet om wat hij kiest... gaat mij er meer om dak dat kaartje heb gestuurd en dak dat eigenlijk niet wil dat zn ego gestreeld wordt door mij....
das zo kaneel... vind ik eigenlijk wel een geruststellende gedachte... tnx..!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vragen kan natuurlijk altijd, maar daar maak je geen goede beurt mee.
Als je echt meent dat je je ex toch een kaartje waard acht, ondanks dat het waarschijnlijk niks meer gaat worden tussen jullie, is dat een blijk van volwassenheid. Je stelt je open en spreekt uit je hart, dat is een hele goede eigenschap en moet je niet willen verbergen. Laat hem het lekker lezen zodat hij precies weet hoe jij over hem denkt, zodat hij weet waar hij aan toe is.
Ik heb elk jaar stiekem hoop dat er iets in de bus valtquote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik houd me daar niet mee bezig om eerlijk te zijn.
Je verwacht geen kaartjes dit jaar?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik houd me daar niet mee bezig om eerlijk te zijn.
Mjah, dit dus, alleen kreeg ik het niet echt uit m'n vingers..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vragen kan natuurlijk altijd, maar daar maak je geen goede beurt mee.
Als je echt meent dat je je ex toch een kaartje waard acht, ondanks dat het waarschijnlijk niks meer gaat worden tussen jullie, is dat een blijk van volwassenheid. Je stelt je open en spreekt uit je hart, dat is een hele goede eigenschap en moet je niet willen verbergen. Laat hem het lekker lezen zodat hij precies weet hoe jij over hem denkt, zodat hij weet waar hij aan toe is.
Oh, daar denk ik niet aan. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwacht geen kaartjes dit jaar?
denk dat iedereen stiekem wel hoopt dat zn ego gestreeld wordt...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik niet aan. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.
en waarom zal je dat precies doen danquote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben Chinese karakters aan het overschrijven, het is eigenlijk echt wel enorm tof.
Dat sowieso.. Ookal zeggen ze van niet..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat iedereen stiekem wel hoopt dat zn ego gestreeld wordt...
Nee hoor, verder dan of ik iemand een kaartje wil sturen heb ik niet gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Geen probleem, ik weet uit eigen ervaring dat omgaan met een ex redelijk moeilijk kan zijn en dat je daardoor heel onzeker wordt. Het is natuurlijk een beetje een vreemde situatie waarin je niet helemaal weet hoe je moet reageren.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das zo kaneel... vind ik eigenlijk wel een geruststellende gedachte... tnx..!
Zoals?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, daar denk ik niet aan. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.
Tuurlijk, altijd. Maar het laatste kaartje kreeg ik toen ik 13 was. Ik heb de hoop opgegeven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |