Oh oke, thanksquote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt al wel bellen hoor.misschien doen ze de intake al bij 8 weken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef Skoap het volgende:
Ik durf hier eigenlijk alleen nog maar laf een beetje om het hoekje te kijken
Ja dat!!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:41 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]samen hier posten
zooooo leuk!!
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Gewoon niet op reageren, maar in je opslurpen, die positieve energie
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Dat hoeven jullie niet steeds te zeggen hoor, want ik weet totaal niet hoe ik erop moet reageren
Oh ik realiseer me zeer goed dat we nog wel hobbels tegen gaan komen. En ik weet ook dat het afscheid van het kindje na 9 maanden zwaar gaat zijn. Maar het kindje blijft dichtbij, en ik heb een sterk vangnet. De psycholoog van het VUmc staat ook tot onze beschikking indien nodig. En ik heb jullie natuurlijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]Dat kan ik me dan ook weer voorstellen, maar het is ook heel bijzonder wat jullie doen... uiteraard heb ik nog wel wat vragen over de emotionele betrokkenheid, want makkelijk gaat het zeker ook niet zijn. Heb wel het gevoel dat jullie echt alles heel goed afgewogen hebben....
ja dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 februari 2012 09:45 schreef Sorbootje het volgende:
Nou eigenlijk is het helemaal geen bijzonder standpunt. Het is zoals het is. Het kindje in mijn buik is niet van mij. Het is strikt genomen niet eens familie van me. Het zal het meeste bijzondere neefje of nichtje zijn wat ik me voor kan stellen, maar het is niet mijn kind.
En ik ben blij met die duidelijkheid.
Ja dat mag. Bij hoogtechnologisch draagmoederschap sowieso. Bij laagtechnologisch (eigen eitje) ligt het dus inderdaad een beetje anders. Het mág wel, valt ook niet echt iets tegen te doen, maar erg slim is het niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 10:01 schreef covie het volgende:
Mag je eigenlijk draagmoeder zijn voor directe familie?
Natuurlijk niet wanneer je eigen eitje wordt gebruikt.
Maar gewoon net als bij jou, sorbo, dat het een al bevrucht eicelletje betreft.
Mag dat dan voor je eigen broer of zus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was de hele week al zo moe, zo moe had ik me eigenlijk nooit gevoeld, dus ik had wel een vaag vermoeden... Het is mijn eerste zwangerschap dus super spannend allemaal. Ben 31 en woon in AlmereEn geloof eigenlijk de hele tijd nog steeds niet dat ik echt zwanger ben
![]()
Ik ga mijn best doen hier mee te lezen & praten, ik ben heel erg slecht in het onthouden van namen enzo, dus dat gaat nog een leuke uitdaging worden
Life is what happens while you are busy making other plans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |