quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat film 8?
Want ik ben vorig weekend maar tot film 6 gekomen, had een beetje onderschat hoe lang die films duurden
Harry is vet geweldig manquote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze duren inderdaad allemaal best wel lang![]()
Normaal jank ik niet bij films, maar Harry Potter is toch wel een beetje mijn jeugd
Smakelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan nog even een hapje eten hier, fijne faal-avond verder!
Maar de muppets zijn ook lievquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Harry is vet geweldig man
Hoef je je niks voor te schamen!
Ik heb gisteren zitten janken bij de muppetstoen ze weer bij elkaar kwamen
Heb ik ook paar keer gehad... Gewoon niet toevoegenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand voegt me toe op feestboek waarvan ik denk, dafuq, wie ben jij?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand voegt me toe op feestboek waarvan ik denk, dafuq, wie ben jij?
Dat doen ze volgens mij wel vakerquote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel 2 gemeenschappelijke vrienden, maar dan nog![]()
Wij hebben geen Em-Te in Almere.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:35 schreef BGTes het volgende:
Is er hier trouwens iemand die Em-Te pakketzegels voor mij heeft?Ik mis er nog een paar en ik wil dat pakket!
Oh ik dacht dat je ze in je straat zag rijdenquote:
Hihi Ja, op TV dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ze in je straat zag rijden
Mijn zus heeft ook alleen een Em-Te maar die gaat naar de Jumbo een eind verderop. Scheelt wel dat ze boodschappen doet voor 1-2 weken en de verse dingen op de markt haaltquote:Op zondag 12 februari 2012 20:38 schreef BGTes het volgende:
Hier is de Em-Te de enige supermarkt in de buurtDus ik moet wel. Elke keer als ik de kans heb ga ik naar de AH of C1000 maar heb dat helaas niet zo vaak
Ja scheeltquote:Op zondag 12 februari 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook alleen een Em-Te maar die gaat naar de Jumbo een eind verderop. Scheelt wel dat ze boodschappen doet voor 1-2 weken en de verse dingen op de markt haalt
c500 srsly?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We hebben hier op het stinkdorp een hoogvliet zitten. Wat een boutzaak is dat.
Verder een c500. Die heeft zo weinig in het assortiment dat het geen c1000 mag heten
En hier aan de overkant zit een Lidl maar daar komen zoveel Polen dat ik me er niet echt meer op m'n gemak voel
I jelly!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een Lidl, een AH en vanaf woensdag een Jumbo op 1 minuut lopen.
Was ik serieus over aan het nadenkenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
DaFuQ!! weer 1 of ander nieuw RTL programma:
Shopping-Queens
Dames? meld je nu aan!!
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Whihihi ik keek dus ff op de programmagids van Net5, waar nu dus ineens The Bodyguard op is...
[ afbeelding ]
Pehehequote:Op zondag 12 februari 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Whihihi ik keek dus ff op de programmagids van Net5, waar nu dus ineens The Bodyguard op is...
[ afbeelding ]
Zo noemen wij hem gekscherend maar zo heet hij niet echt hequote:
Ohquote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo noemen wij hem gekscherend maar zo heet hij niet echt he
Ik lees je sig nog ff een keerquote:
Ik wíst gewoon dat jij het serieus namquote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
Slaapkamer opgeruimd!
Ben benieuwd hoe bb kijkt als ie ziet dat ik twee van de lackplanken in de slaapkamer heb getransformeerd tot schoenenuitstalplek![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
Slaapkamer opgeruimd!
Ben benieuwd hoe bb kijkt als ie ziet dat ik twee van de lackplanken in de slaapkamer heb getransformeerd tot schoenenuitstalplek![]()
Succes!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nu nog ff stofzuigen en alle buttpluggen verstoppen
De laatste dagen wordt ook wel veel gefaald in dit topic hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
En het lijkt echt dat de hele wereld constant faalt nu ik op no buy ben. Net als dat iedereen frieten en pizza eet als ik aan de lijn ben
Ik heb zeeen van ruimte in mijn anderhalve meter Pax van 2,40 hoog... Maar dan zie ik ze niet. En dus vergeet ik zequote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Ik baalde dat ik na het inruimen van mijn boeken nog maar 1 hokje over had van de expedit. Had wel een aantal pumps erin willen zetten. Dus nu staan alleen mijn glitterpumps erin (die ik nog steeds niet heb gedragen).
Nu heb ik ze er even bovenop gezet in twee rijen en een rij voor de kast op de grond. Pfff ben blij als ik op mijzelf kan wonen en ze ook naast elkaar kan zetten op planken. Voor nu wil ik schoenendozen kopen bij de ikea.
I'm sowwy....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
En het lijkt echt dat de hele wereld constant faalt nu ik op no buy ben. Net als dat iedereen frieten en pizza eet als ik aan de lijn ben
Ik heb m'n bloem weer gevonden en teruggelijmd trouwens, lijken wassenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De laatste dagen wordt ook wel veel gefaald in dit topic hoor
Ze moeten wel ook gezien wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zeeen van ruimte in mijn anderhalve meter Pax van 2,40 hoog... Maar dan zie ik ze niet. En dus vergeet ik ze
Ikeadozen hebben een transparante voorkantquote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze moeten wel ook gezien wordenAls ik die dozen koop wil ik ook aanfoto's maken om op de doos te plaatsen zodat duidelijk is welke schoenen erin zitten waardoor ik mijn schoenen herinner
Jij bent ook een goeden klusserquote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb m'n bloem weer gevonden en teruggelijmd trouwens, lijken wassen
Wel slim om je opnieuw te motiverenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag I used to be fat marathon gekeken ter inspiratie... Had vanmorgen zo'n low dat ik mezelf 110 kilo voelde en dacht dat ik forever fat zou blijvenhet heeft wel geholpen trouwens
Aah ok, ja volgens mij is het gewoon Belgisch danquote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Jup. Appelblauwzeegroen ken ik ook ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
O ja en het is idd typisch belgischquote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Jup. Appelblauwzeegroen ken ik ook ja
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ok, ja volgens mij is het gewoon Belgisch danKan ik mij tenminste verdedigen hihi
edit:
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
neehoor...ik doe noodgedwongen met je meequote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook gekekenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag I used to be fat marathon gekeken ter inspiratie... Had vanmorgen zo'n low dat ik mezelf 110 kilo voelde en dacht dat ik forever fat zou blijvenhet heeft wel geholpen trouwens
Voorzichtig! Ik baalde vrijdagavond, dacht dat het droog was en toen bleek ik dus mijn panty van het dansen aan te hebben. En die zat strak endezoquote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net mijn nagels perfect gelakt, en nou moet ik naar de wc
Daar heb ik een zooi van onder mijn bed gezet.quote:
FAUTAUUUUquote:
Heul erg engquote:Op zondag 12 februari 2012 21:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoe was de spa-dag bij je schoonmoeder BGTes?
Als dat het enige is valt het nog reuze mee! Lekker boeiend dat je een krukje nodig hadquote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heul erg engOp een gegeven moment moest ik mijn badjas uit en toen stond ik daar naakt
En toen lukte het me niet om op die massagetafel te klimmen, moesten ze een krukje voor me halen
Ik schaamde me zo kapot. Ondertussen stond ik dus met alleen schoonmama en
in die ruimte te wachten
![]()
Maar verder was de dag echt heeel erg fijn! Privesauna gehad, modderpakking, handpakking, uitgebreide gezichtsbehandeling, euhhh Turks stoombad, heel groot bubbelbad voor ons tweeen met champagne..Was echt super
Speld erin...klaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef BGTes het volgende:
EN er ontwikkelt zich een hele grote rakker op mijn kin
WAT IS DEZEN, LICHAAM?!
Joa maar in je blote reet een tafel op proberen te klimmen en jammerlijk falen ziet er volgens mij nogal achterlijk uitquote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als dat het enige is valt het nog reuze mee! Lekker boeiend dat je een krukje nodig hadMaar het klinkt echt heerlijk allemaal!
Er komt nog niets uitquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Speld erin...klaar.
Opgelost. slotje
Verkapte ik-wil-ijs-graag-op-whatsapp-post!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan foto via whatsapp sturen als je je nr geeft
Dat ookquote:Op zondag 12 februari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-ijs-graag-op-whatsapp-post!
Haha dat snap ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Joa maar in je blote reet een tafel op proberen te klimmen en jammerlijk falen ziet er volgens mij nogal achterlijk uit![]()
Maar het was inderdaad echt superfijn. Voordeel is dat je echt niet geconfronteerd wordt met andere gasten, we zagen ze echt bijna niet, behalve dan bij de lunch
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan foto via whatsapp sturen als je je nr geeft
Ik lollerdequote:Op zondag 12 februari 2012 21:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Joa maar in je blote reet een tafel op proberen te klimmen en jammerlijk falen ziet er volgens mij nogal achterlijk uit![]()
Maar het was inderdaad echt superfijn. Voordeel is dat je echt niet geconfronteerd wordt met andere gasten, we zagen ze echt bijna niet, behalve dan bij de lunch
zitten daar nog goeie bij dan of is het echt oude meuk?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
even tellen, met de schoenen die ik weggooi en de schoenen die nog onderweg zijn heb ik nu 20 paar exclusief slippers
Netjes toch! Ik heb er 32 nu. Maar daar heb ik mijn dansschoenen ook erbij dus eigenlijk 30 paarquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
even tellen, met de schoenen die ik weggooi en de schoenen die nog onderweg zijn heb ik nu 20 paar exclusief slippers
alle ouwe meuk zit in de zak van max.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zitten daar nog goeie bij dan of is het echt oude meuk?
Bwehehe.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
no more! Need no more!
(en dan vind ik het nog best meevallen, maar heb sinds oktober al minstens tien paar weggetieft)
jij werkt in een schoenenzaak, dan vind ik je nog heel bescheidenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Netjes toch! Ik heb er 32 nu. Maar daar heb ik mijn dansschoenen ook erbij dus eigenlijk 30 paar
Ik heb er meestal ook niet zo'n last van. Soms wel, maar dat worden dan ook meteen geen favo'squote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
Ik loop mijn schoenen nooit in. Heb ook nooit blaren ofzoSnap dan ook nooit als andere mensen zeggen dat ze de schoenen moeten inlopen
Deze wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
Ik loop mijn schoenen nooit in. Heb ook nooit blaren ofzoSnap dan ook nooit als andere mensen zeggen dat ze de schoenen moeten inlopen
Nouwja het laatste paar zijn daar wel 9 paar van de Sacha bijgekomen en nog 3 andere paren als ik uit mijn hoofd goed tel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij werkt in een schoenenzaak, dan vind ik je nog heel bescheiden
Ik heb zelfs een paar zomerschoenen waarbij ik na 2 jaar nog steeds pleisters op de hielen moet doen om blaren te voorkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
Allemaal een goeden stimulatie voor de economiequote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoef de foto's al niet meer te zien![]()
![]()
En ik heb ook te veel schoenen.. Ga maar niet tellen...
We doen niet anders.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Allemaal een goeden stimulatie voor de economie
quote:
Ik heb jou toch niet op whatsapp jongeeequote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar toen ging je hem al naar ijs doorsturen.. En doorsturen aan Unf
Da's toch ook best zonde met pekeltroep enzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Wel klote weer nu.. Kan bijna geen hakken aan nuZijn te hoog om in sneeuw/op ijs te dragen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm pasgeboren babies op fb posten.. En dan bedoel ik: foto van kind die echt nét is geboren en bij de mams nog ligt onder drap....![]()
fotoooo!!!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm pasgeboren babies op fb posten.. En dan bedoel ik: foto van kind die echt nét is geboren en bij de mams nog ligt onder drap....![]()
Ga ik maar even niet doenquote:
dat heeft toch nix met hakken te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch ook best zonde met pekeltroep enzo?
Ik lees je sig nog een keerquote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had vrijdagavond hakken aan. Ik dacht 'de stad hebben ze vast ijsvrij gemaakt.'Think again.
Mwah, hakken, met name de hogere, associeer ik met "schoenen die ik mooi vind" en niet met de "hier kan ik eeuwen mee door de sneeuw baggeren zonder op mijn bek te gaan of mijn tenen kwijt te raken"-soort.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heeft toch nix met hakken te maken?
overigens is dat alleen zuur als je echt door de smots moet baggeren, maar die smots is hier iig nauwelijks aanwezig
De hogere iddquote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hakken, met name de hogere, associeer ik met "schoenen die ik mooi vind" en niet met de "hier kan ik eeuwen mee door de sneeuw baggeren zonder op mijn bek te gaan of mijn tenen kwijt te raken"-soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder modder dan wel te verstaanLekker warm en makkelijk schoon te houden.
吴 曼 迪
Voetpaden zijn viess. Fietspad valt daarentegen goed te belopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
hier ligt nog maar nauwelijks zooi, zeker niet op de grotere voetpaden
Mental image.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut a englands, ik wil st george eraf halen, alles is groen
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
oh sorry, ik reflecteer mijn eigen probleem weer op anderen
Fijn toch! Als ik in bed leg in slaap te vallen en ik krijg opeens heel erge honger sta ik op om chips te halenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt mee, nu geen honger. Gaat na zes weken vasten vanzelf over, die drang![]()
Op een zondag?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Net nog even een stoel geschuurd en een paar gaten gevuld in de muren in het toilet
Toch nog het idee dat ik een béétje productief ben geweest vandaag
OH NOES, nu kom ik niet in de hemol!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OH NOES, nu kom ik niet in de hemol!![]()
![]()
Kan je mij gezelschap houdenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OH NOES, nu kom ik niet in de hemol!![]()
![]()
Zo ook nog ff doenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was er nog, maar ik was even een blogpost in elkaar aan het flanzen. Duurde wat langer dan verwacht
maar dan moet ik vrij nemen van mijn werk en mijn vakantiedagen zijn op, of mij onterecht ziek melden en dan kom ik ook niet in de hemolquote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je moet gaan biechten morgen, dan zal je worden vergeven
Herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was er nog, maar ik was even een blogpost in elkaar aan het flanzen. Duurde wat langer dan verwacht
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je mij gezelschap houden
Can't aruge with that!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer hier vindt dat ik de jurk moet kopen dus dat ga ik morgen maar even doen
Is misschien even zoeken maar dat zal wel te regelen zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dan moet ik vrij nemen van mijn werk en mijn vakantiedagen zijn op, of mij onterecht ziek melden en dan kom ik ook niet in de hemol![]()
![]()
![]()
Kan ik ook gewoon een aflaat kopen? Ik ben heel goed in dingen kopen
Kan dat ook digitaal? Ik ben te lui om naar ene kerk te gaan hier, en de dichtsbijzijnde katholieke kerk is best ver ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is misschien even zoeken maar dat zal wel te regelen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dat moet vast goedkoper te vinden zijn op Ebay of Dealextreme.com whehehehehequote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik verkoop aflaten voor 50 euro per zonde
Die gelden alleen voor de chinese hemel, die is gecensureerdquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat moet vast goedkoper te vinden zijn op Ebay of Dealextreme.com whehehehehe
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon negerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Grumbllllllquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gelden alleen voor de chinese hemel, die is gecensureerd
Mja ze zijn meestal niet zo digitaal.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan dat ook digitaal? Ik ben te lui om naar ene kerk te gaan hier, en de dichtsbijzijnde katholieke kerk is best ver ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ik wist toen ze nog een relatie hadden al nooit wat ik tegen haar moest zeggen, laat staan nuquote:
Zlaap lekkorrrrr!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja ze zijn meestal niet zo digitaal.Ja maar da's wel slim, want dan hebben ze niks van jou nodig, alleen jij van hun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval kunnen ze vet cashen, dus dan zullen ze het wel gedigitaliseerd hebben
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ook van in de inrichting? Waar ik stage liep was het echt een soap somsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wist toen ze nog een relatie hadden al nooit wat ik tegen haar moest zeggen, laat staan nu![]()
Ben benieuwd hoe lang ze door gaat met berichtjes sturen.
Ze schijnt ook al een nieuwe vriend te hebben![]()
(na 13 jaar relatie dus he...)
Dat was het eerste wat ik vroeg aan mijn zwager, maar dat was niet zo scheen. Hij was echter een schizofreen (zwager was wel bezorgd en had wat nagevraagd bij vriendinnen van haar, heeft ook maar even haar ouders ingelicht daarover).quote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook van in de inrichting? Waar ik stage liep was het echt een soap soms![]()
Of nee ze was nu bij haar ouders toch? Naja gezellig
Oei, lekkere tijd is dat voor fysioquote:Op zondag 12 februari 2012 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar richting bedje. Nog even The Hunger Games lezen en danmorgen weer om 8.30 bij de fysio zijn
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik vroeg aan mijn zwager, maar dat was niet zo scheen. Hij was echter een schizofreen (zwager was wel bezorgd en had wat nagevraagd bij vriendinnen van haar, heeft ook maar even haar ouders ingelicht daarover).
Lekkere zooi in ieder geval
Ja echt dikke pretquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oei, lekkere tijd is dat voor fysio![]()
Tukse alvast voor na het lezen! En Speesje ook.
bron wikipedia.quote:Tijdens de Katholieke Hervorming heeft de Katholieke Kerk de praktijk rond de aflaten hervormd. Sinds die tijd kunnen aflaten niet meer tegen storting van giften verkregen worden.
Mwaaahhhhhh, ik vind dat ik dat nu wel verdiend hebquote:Huidige regeling:
1. Vereiste voorwaarden
a) Om aflaten te kunnen verdienen moet men in staat van genade zijn en
b) de intentie hebben om de aflaat te verdienen.
c) Algemeen beginsel is: men kan slechts eenmaal per dag een volle aflaat verdienen, met uitzondering alleen van stervensgevaar (zie §2, nr.6).
Het is vereist dat alle gehechtheid aan zonde, zelfs kleine dagelijkse zonde, afwezig is. Indien aan de laatste voorwaarde minder perfect wordt voldaan of wanneer de drie voorgeschreven voorwaarden (d) niet vervuld zijn, zal de aflaat slechts een gedeeltelijke zijn
d) De drie gewone voorwaarden om een volle aflaat te verdienen zijn: biecht, communie en mondgebed (mondeling gebed, niet inwendig alleen) tot intentie van de paus.
quote:
nee weet ik, maar hij blijft wel grappig, ookal klopt er geen reet vanquote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Overigens klopt het niet wat ik net zei, maar ik moet altijd aan die zin denken als het over schizofrenie gaat
quote:De Stille Omgang is een katholieke processie ter herdenking van een hostiewonder uit 1345. Deze processie wordt elk jaar in de nacht van zaterdag op zondag na de 15e maart gelopen in de oude binnenstad van Amsterdam. In 2004 namen rond de 10.000 mensen deel aan de processie.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Lijst van de belangrijkste volle aflaten:
Een volle aflaat is te verdienen voor de volgende gebeden of oefeningen:
- Gebedje "En ego" (Gebed tot de gekruisigde Jezus) na de communie, maar alleen op de vrijdagen van vasten- en passietijd.
- Een geestelijke oefening van tenminste drie dagen.
- Oefening van eerherstel op het feest van het Heilig Hart, publiek gebeden.
- Gebed van toewijding op het feest van Christus Koning.
- Bezoek en aanbidding van het Heilig Sacrament gedurende een half uur.
- De pauselijke zegen in het stervensuur. Bij afwezigheid van een priester verleent de Kerk automatisch deze volle aflaat.
- Bij eerste mis, eerste communie: de betreffende persoon en alle aanwezige gelovigen.
- Rozenhoedje: gebeden in kerk, kapel, familieverband of religieuze communiteit.
-Lezing van de Heilige Schrift gedurende een half uur.
-Het publiek bidden van het "Te Deum" op de laatste dag van het jaar.
-Veni Creator Spiritus op l januari en op Pinksteren, mits publiek gebeden.
-Op 2 augustus (Portiuncula-aflaat) bij bezoek aan een kerk, en volgens eigen Directorium van het Bisdom.
-Kruiswegoefening. Voor wie echter de oefeningen niet kunnen verrichten volstaat een lezing of meditatie over het lijden van Christus gedurende een half uur.
-Bezoek van kerk of kapel op Allerzielen; alsook bezoek van het kerkhof elke dag van het octaaf (1 tot 8 november).
-Godvruchtig bezoek van de parochiekerk, op een patroonsfeest of op 2 augustus (Portiuncula-aflaat). -De ordinarius kan de dag veranderen. Bij het bezoek is vereist één Onze Vader en de geloofsbelijdenis te bidden.
-Hernieuwing van de doopbeloften op de Vigilie van Pasen en op de verjaardag van het doopsel.
-Het gebruik van een godvruchtig voorwerp (kruisje, kroontje, medaille e.a.) door paus of bisschop gewijd, maar alleen op het Hoogfeest van de Heilige Petrus en Paulus, als men de geloofsbelijdenis bidt.
-Het volledig uitlopen van de precies voorgeschreven route van de Stille Omgang te Amsterdam
Dit is al voldoende! Geen zorgen dus.quote:- De pauselijke zegen in het stervensuur. Bij afwezigheid van een priester verleent de Kerk automatisch deze volle aflaat.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is al voldoende! Geen zorgen dus.
Ik ben kort, maar niet dikquote:Op zondag 12 februari 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Ja dat is schijnbaar ook iets, er bestaan drie verschillende lichaamstypen, pyknisch (kort en dik), atletisch en asthenisch (lang, slungelig, tenger). Die eerste waren vooral vrolijk, sociaal en humoristisch.
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
insgelijks dan maar, princess-a
en fu, bb smst me net dat ik uit moet kijken want spekglad. En van het woord glad word ik acuut een huilie
oh, mijn extra kilo's zijn verklaard. Rooien klatsch!!!!
Wel 'fijn' die rooien klatsch. Zodra die over is ben je er direct weer 2,5 kwijt! en glad,sjitquote:Op maandag 13 februari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
insgelijks dan maar, princess-a
en fu, bb smst me net dat ik uit moet kijken want spekglad. En van het woord glad word ik acuut een huilie
oh, mijn extra kilo's zijn verklaard. Rooien klatsch!!!!
Laat stef boven iets zwaars op de grond gooien..zien hoe snel hij zijn laptop aan de kant slingert en boven is?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:06 schreef Incantrix het volgende:
Haaaai!
Le fu, hoe krijg ik mijn liefje weg van zijn laptop (als in, uit de kamer) zonder dat hij 'm dichtdoet? Ik moet het mailadres van zijn leidinggevende hebben
Ik spreek uit ervaring met die dingen: knijp em open anders blijf je er last van houden. Als ie leeg is, dan is de druk er ook vanaf en dat voelt een stuk beterquote:Op maandag 13 februari 2012 09:01 schreef Mss het volgende:
Ik zag dat ik van het weekend echt een gigantischen puist achtig ding in mijn lies had. En pijn dat het deed. Is het gisteren in de loop van de dag gesprongen, ik zag het gisteravond pas. En er blijft maar pus en bloed uitkomen, nog steeds. Ik durf er ook niet op te knijpen want dan word ik misselijk van wat ik zie
.
Goeden maandagmorgen verhaal.
Okeee beetje raar allemaal dusquote:Op maandag 13 februari 2012 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
GoedemorgenZonder ongelukken op het werk gekomen, alleen bij mij in de straat was het glad. Op de grotere autoweg nergens last van.
We hebben een nieuwe leidinggevende sinds een week en de eerste week was het een toffe vent. Maar nu zitten we in de tweede week en hij is helemaal omgeslagenEr moeten camera's komen overal en hij neemt de cijfers mee naar huis want hij vertrouwt ons niet (ahum?! Wij werken er allemaal al meer dan een jaar en hij komt net een week kijken
). Dit wordt nog wat
Hij wil absolute functiescheiding toepassen en dat houdt in voornamelijk taken bij iedereen wegtrekken en dumpen bij mensen die al genoeg te doen hebben. Maar hij wil ook dat er mensen weggaan want er zitten er al teveel.
Fijn dat ie dat eerst met je collega's bespreekt en dan pas met jou.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en hij vindt het belachelijk dat iemand van de Hes bij ons bedrijf werkt (ik dus). Hij vindt dat ik maar bij een accountantskantoor stage had moeten lopen.
EH? MISSCHIEN WIL IK GEEN ACCOUNTANT WORDEN?!
Oh en dit hoor ik dus allemaal 2ehands heEn hij wilt blijkbaar ook nog een gesprek met me.
/rage
Inddquote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fijn dat ie dat eerst met je collega's bespreekt en dan pas met jou.
Goeden leidingevende skills
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maargoed, nu weer leuke dingen
Heeft iemand wél een leuke maandagmorgen?
Morgen IJsquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ze zijn hier allemaal hard aan het lopen voor een aanbesteding en ik zit te fokken
ik zie heir niets raarsquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heuj, kan iemand even kijken naar de plaatjes op mijnen blog? Laatste artikeltje? Thuis zagen de foto's er heel mooi uit, maar hier op mijn werk klein en dikvooral die van het hele setje, van de mascara en die van de oogschaduw
Niks raars ziet er goed uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heuj, kan iemand even kijken naar de plaatjes op mijnen blog? Laatste artikeltje? Thuis zagen de foto's er heel mooi uit, maar hier op mijn werk klein en dikvooral die van het hele setje, van de mascara en die van de oogschaduw
Ziet er prima uitquote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niks raars ziet er goed uit.
En jaloers op jouw wimpers!
quote:
Dank jullie wel! Het zal aan de verouderde software van hier liggen denk ik? Kan dat?quote:
Welke browser gebruik jequote:Op maandag 13 februari 2012 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel! Het zal aan de verouderde software van hier liggen denk ik? Kan dat?
LIN!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Lindytje het volgende:
Whut? Is mijn week extra kwijtgescholden?![]()
ik heb weer een reactievenster
Schaar!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Schaar!![]()
Ik had gisteren ook bij Sien een staartje gemaakt, maar ze had hem er al uit gevist voor ik d'r op de foto kreeg en toen ging ze onder tafel liggen
Jep. Mechelese iddquote:Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze dacht "ya evil human!"
Maar Sien is ook een halve poetel, die moet de trots van het andere ras bewaren(Mechelse herder was het toch?)
Als ik hem door mijn ietester run; geeft ie de foto's vervormt weer in IE8 en een scriptfout.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:22 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en peoples. I haz a joepie!!!!
Door de verdubbeling van mijn meds, is mijn eetlust overdag zo goed als weg
Gisteren om 11u drie broodjes op, om 17.30 een kop chocomel en om 19.30 een kop erwtensoep en 2 roggebroodjes met kaas. Zero honger
Wat nou bedankenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:11 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik mailen om bedankt te zeggen? Of gewoon maar zo laten? Stel je voor dat het een foutje is dat ik weer kan fokken ofzo....
Nee, voor zhe depression and zhe ADD, maar ik vind dit al een prima werkingquote:Op maandag 13 februari 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar ik veronderstel dat de medicijnen daar eigenlijk niet voor dienen; wel?
![]()
Toch fijn meegenomen idd
Ik denk hetquote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat nou bedankenBen je helemaal gek geworden?
Dat EA die je me stuurde, was hij goed zo? Of moest je uiteindelijk nog meer referenties gebruiken?quote:
Uhm... geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
D
[..]
Dat EA die je me stuurde, was hij goed zo? Of moest je uiteindelijk nog meer referenties gebruiken?
Ja inderdaad, ik doe de jouwe wel na en dan zie ik welquote:Op maandag 13 februari 2012 10:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... geen idee
Er kwam op een gegeven moment een document met verbeterpunten online, gewoon een algemeen document. Dat zal dit jaar ook wel komen.
True ! Maar hopelijk werken ze ook waar ze eigenlijk voor bedoeld zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, voor zhe depression and zhe ADD, maar ik vind dit al een prima werking
Goeden fails heb je gemacht trouwensquote:Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True ! Maar hopelijk werken ze ook waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn![]()
Mijn zoya's zijn verstuurdBubs the quicky !!
Mag ik straks pakketjen openen...... om ze straks gewoon te verbergen in mijn lade
Doesn't matter; Failed anyway
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik doe de jouwe wel na en dan zie ik wel
Beetje sad welquote:Op maandag 13 februari 2012 10:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden fails heb je gemacht trouwens![]()
Heel trotsquote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al 1 zin getypt, ben je al trots?
Hoe laat moet ie ingeleverd zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe een lindytje, opdracht op het laatste moment
Dat wel een beetje... maar toch goeden faalsquote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje sad welEmoslinger-waardig zelfs
Loqi!!quote:
23.59quote:Op maandag 13 februari 2012 10:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe laat moet ie ingeleverd zijn?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
23.59Maar ik moet nog wat andere dingen doen ook nog eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |