quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat film 8?
Want ik ben vorig weekend maar tot film 6 gekomen, had een beetje onderschat hoe lang die films duurden
Harry is vet geweldig manquote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze duren inderdaad allemaal best wel lang![]()
Normaal jank ik niet bij films, maar Harry Potter is toch wel een beetje mijn jeugd
Smakelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
We gaan nog even een hapje eten hier, fijne faal-avond verder!
Maar de muppets zijn ook lievquote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Harry is vet geweldig man
Hoef je je niks voor te schamen!
Ik heb gisteren zitten janken bij de muppetstoen ze weer bij elkaar kwamen
Heb ik ook paar keer gehad... Gewoon niet toevoegenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand voegt me toe op feestboek waarvan ik denk, dafuq, wie ben jij?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand voegt me toe op feestboek waarvan ik denk, dafuq, wie ben jij?
Dat doen ze volgens mij wel vakerquote:Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel 2 gemeenschappelijke vrienden, maar dan nog![]()
Wij hebben geen Em-Te in Almere.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:35 schreef BGTes het volgende:
Is er hier trouwens iemand die Em-Te pakketzegels voor mij heeft?Ik mis er nog een paar en ik wil dat pakket!
Oh ik dacht dat je ze in je straat zag rijdenquote:
Hihi Ja, op TV dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ze in je straat zag rijden
Mijn zus heeft ook alleen een Em-Te maar die gaat naar de Jumbo een eind verderop. Scheelt wel dat ze boodschappen doet voor 1-2 weken en de verse dingen op de markt haaltquote:Op zondag 12 februari 2012 20:38 schreef BGTes het volgende:
Hier is de Em-Te de enige supermarkt in de buurtDus ik moet wel. Elke keer als ik de kans heb ga ik naar de AH of C1000 maar heb dat helaas niet zo vaak
Ja scheeltquote:Op zondag 12 februari 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook alleen een Em-Te maar die gaat naar de Jumbo een eind verderop. Scheelt wel dat ze boodschappen doet voor 1-2 weken en de verse dingen op de markt haalt
c500 srsly?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We hebben hier op het stinkdorp een hoogvliet zitten. Wat een boutzaak is dat.
Verder een c500. Die heeft zo weinig in het assortiment dat het geen c1000 mag heten
En hier aan de overkant zit een Lidl maar daar komen zoveel Polen dat ik me er niet echt meer op m'n gemak voel
I jelly!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een Lidl, een AH en vanaf woensdag een Jumbo op 1 minuut lopen.
Was ik serieus over aan het nadenkenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
DaFuQ!! weer 1 of ander nieuw RTL programma:
Shopping-Queens
Dames? meld je nu aan!!
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Whihihi ik keek dus ff op de programmagids van Net5, waar nu dus ineens The Bodyguard op is...
[ afbeelding ]
Pehehequote:Op zondag 12 februari 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Whihihi ik keek dus ff op de programmagids van Net5, waar nu dus ineens The Bodyguard op is...
[ afbeelding ]
Zo noemen wij hem gekscherend maar zo heet hij niet echt hequote:
Ohquote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo noemen wij hem gekscherend maar zo heet hij niet echt he
Ik lees je sig nog ff een keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |