Ik ga niet met zulke mensen om.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Hallo, Aspie meldt zich
.
En meteen een vraagje, hoe gaan jullie om met mensen die je botweg vertellen dat als zij zoude weten dat ze een ASS kind verwachtte ze een abortus zouden laten uitvoeren.
Dat werd me dus laatst doodleuk door een vake kennis verteld alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
Dat zeggen ze wel, tot het er echt op neer komt. Dan doen ze het denk ik toch niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Hallo, Aspie meldt zich
.
En meteen een vraagje, hoe gaan jullie om met mensen die je botweg vertellen dat als zij zoude weten dat ze een ASS kind verwachtte ze een abortus zouden laten uitvoeren.
Dat werd me dus laatst doodleuk door een vake kennis verteld alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
WTF!!>>??quote:Naar eigen zeggen lijdt Stanley A. aan het syndroom van Asperger. Een autistische stoornis die wordt gekenmerkt door de afwezigheid van gewetensangst, reageert forensisch psycholoog Ernst Ameling, die jaren aan het roer stond van de afdeling forensische psychologie van het Pieter Baan Centrum. Dit zijn de psychopaten onder de autisten. Het gebrek aan geweten zit m niet in verwaarlozing in de jeugd, maar in de stoornis zelf. Agressie en geweld kunnen dan ongeremd naar buiten komen.
Hij weet echt niet waar over hij praat. Het slaat gewoon echt helemaal nergens op, en zulke veroorzaken de vooroordelen. Het is te walgelijk voor woorden.quote:
Ik wil er werk van maken... Dit mag hij wel even heel erg goed gaan onderbouwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij weet echt niet waar over hij praat. Het slaat gewoon echt helemaal nergens op, en zulke veroorzaken de vooroordelen. Het is te walgelijk voor woorden.
Hij zet een groep mensen wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik wil er werk van maken... Dit mag hij wel even heel erg goed gaan onderbouwen.
Wat?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef Auti het volgende:
Over die gestoorde gozer die dat 15 jarige meisje heeft vermoord;
http://www.telegraaf.nl/b(...)vrouwenkleren__.html
[..]
WTF!!>>??
Dat moeten zij weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Hallo, Aspie meldt zich
.
Ik ga een brief schrijven. Als het mij lukt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij zet een groep mensen weg![]()
Ik kan hier zo kwaad om worden
benieuwdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ga een brief schrijven. Als het mij lukt.
Zulke mensen zouden eigenlijk in hun volgende leven zelf een abortusquote:
Geloof dat het idee bij reïncarnatie was dat je je in het volgende leven niets van het vorige zou herinnerenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden eigenlijk in hun volgende leven zelf een abortus
moeten worden. Klinkt haatdragend, maar zo kom je wel achter wat je
zelf zegt...
Hoe komt een psycholoog er bij om dit te zeggen?quote:Naar eigen zeggen lijdt Stanley A. aan het syndroom van Asperger. „Een autistische stoornis die wordt gekenmerkt door de afwezigheid van gewetensangst”, reageert forensisch psycholoog Ernst Ameling, die jaren aan het roer stond van de afdeling forensische psychologie van het Pieter Baan Centrum. „Dit zijn de psychopaten onder de autisten. Het gebrek aan geweten zit ’m niet in verwaarlozing in de jeugd, maar in de stoornis zelf. Agressie en geweld kunnen dan ongeremd naar buiten komen.”
Hmm, ja dat is voor 's nachts wel een idee, maar als ik zelf nog wakker ben en muziek luister of tv kijk niet echt. (En ja, ik besef dat er koptelefoons bestaan, maar die vind ik ook niet prettig omdat ik wel altijd alles om me heen mee wil kunnen krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Auti het volgende:
Oordopjes.
http://www.overtoom.nl/oo(...)17834338&viewSize=30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |