Daar heb je weleens eerder over geklaagd, maar mijn boeken zijn eindelijk binnen dus laat de boeren maar dorsen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef robuust89 het volgende:
Schaal_9 die weer een totaal zinloze kick aan het topic geeft
OT: heeft iemand Ferrobarr of Satsuma nog wel eens gezien?
Dan nogmaals de vraag waarom jij loopt te verkondigen dat ik op vakantie ben??quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef schaal_9 het volgende:
Ik geloof dat alles zo zijn reden heeft, dat er niets voor niets gebeurt.
Het is een risico wat hij heeft genomen, zeker gezien de waarschuwingen en hij had geen veiligheidsballon (airbag). Het is goed mogelijk dat hij hetzelfde risico vaker heeft genomen, zonder dat het misging. Het is nog een wonder dat het er levend vanaf heeft gebracht. Lijkt me heel moeilijk om er een oordeel over te geven, sommige mensen zijn op zoek naar wat extra avontuur.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 universitaire studies en dan nog dom genoeg om buiten de pistes te gaan skieën waarvan de lokale bevolking al zegt dat het gevaarlijk is.
K*t voor z'n familie maar kan met hem geen medelijden hebben voor de rest.
?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:02 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Auti is in elk geval op vakantie
Feli! Zal wel een hoop rust brengen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:51 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik kan melden dat ik sinds vrijdag op Beschermd Wonen woon, in Charlois.
Eindelijk!
charlois rotterdam?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:51 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik kan melden dat ik sinds vrijdag op Beschermd Wonen woon, in Charlois.
Eindelijk!
Gefeli hopelijk heb je het erg naar je zin. Zelf woon ik er in de buurt.quote:
Je kan ook vragen of ze een koptelefoon opzetten.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef Vluchtdeur het volgende:
Helaas hebben de medebewoners wel de muziek erg aan, waardoor ik een beetje overprikkeld raak.
Ik ga denk maar een setje oordoppen kopen.
Dat durf ik nog niet te vragen, aangezien ik ze nog niet echt ken. En ik niet echt weet hoe ik dat moet aanpakken. Ik zal zo wel vragen aan groepsleiding of zij er wat van kunnen zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of ze een koptelefoon opzetten.
Probeer het via de groepsleiding dat is wel het handigst. Misschien is die muziek voor iets waardoor ze rustig worden dus hebben ze dat nodig. Maar daar moeten andere natuurlijk geen last van hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:57 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet te vragen, aangezien ik ze nog niet echt ken. En ik niet echt weet hoe ik dat moet aanpakken. Ik zal zo wel vragen aan groepsleiding of zij er wat van kunnen zeggen.
Rustig worden van de snelste hardcore en de drukste rap? Hmmm... geen idee.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probeer het via de groepsleiding dat is wel het handigst. Misschien is die muziek voor iets waardoor ze rustig worden dus hebben ze dat nodig. Maar daar moeten andere natuurlijk geen last van hebben.
Gelukkig maarquote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Rustig worden van de snelste hardcore en de drukste rap? Hmmm... geen idee.
Als ik rustig moet worden zet ik eerder een stuk klassieke muziek op.
Maargoed, zo ieder zijn ding.
Het is inmiddels stil.
Dat of dingen zoals dit:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ach ja ik luister naar extreme metal dus waarom niet.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 06:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat of dingen zoals dit:
en
als er geen zang in zit werkt het nog beter.
Drukke muziek is juist rustgevend. Het overstemt al het ander geluid en prikkels. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Vluchtdeur het volgende:
Nooit begrepen hoe mensen die drukke muziek kunnen waarderen, met alle respect uiteraard.
Nee ik ben meer van de wat rustigere muziek:
e.g.
contradictio in terminisquote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drukke muziek is juist rustgevend.
Eigen smaak bepaalt een boelquote:Het overstemt al het ander geluid en prikkels. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Hoezo?quote:
Ik ben meer van de Melodic/Folk Metal. Zoals dit:quote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drukke muziek is juist rustgevend. Het overstemt al het ander geluid en prikkels. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ligt geheel aan de situatie, heb ook alle albums van Yann Tiersen bijv.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Vluchtdeur het volgende:
Nooit begrepen hoe mensen die drukke muziek kunnen waarderen, met alle respect uiteraard.
Nee ik ben meer van de wat rustigere muziek:
e.g.
Wat kan ik van extreme metal verwachten?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ach ja ik luister naar extreme metal dus waarom niet.
Dat zijn niet mijn zaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:44 schreef Sitethief het volgende:
Hallo, Aspie meldt zich
.
En meteen een vraagje, hoe gaan jullie om met mensen die je botweg vertellen dat als zij zoude weten dat ze een ASS kind verwachtte ze een abortus zouden laten uitvoeren.
Dat werd me dus laatst doodleuk door een vake kennis verteld alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |