quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Kansloze missie idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh. Toch vind ik het wel schattig dat mensen daadwerkelijk denken dat 'ie nog een jaar gehuurd kan worden. Is gewoon prima handelsmateriaal voor City, helemaal nu.
was 2-1 idd.quote:
Missen was moeilijker dan raak schietenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Dekatria het volgende:
Die misser van Schaken blijft gewoon komischmaar ook alleen omdat we gewonnen hebben...
Wat?! Waar staan die cijfers? Hij was echt de slechtste van het veld.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Fernandez krijgt een 6 van VI. Wat?
Een minteken vergeten waarschijnlijk.
Gaat'ie een liedje zingen?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef Muto het volgende:
Straks weer FC Rijnmond. Vandaag met Ronnie,
Op zondag?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef Muto het volgende:
Is al sinds Ajax-thuis zo.quote:
Zag er wel één keer wat ongelukkig uit, schot die hij wegstompt naar links. Gelukkig was daar Vlaar of BMI die hem wegroste.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:13 schreef tjoptjop het volgende:
Mulder heeft toch wel punten gepakt met die redding aan het einde.
Hij moet die hartaanval-momentjes alleen nog eruit zien te laten.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:13 schreef tjoptjop het volgende:
Bal maakte een rare curve.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag er wel één keer wat ongelukkig uit, schot die hij wegstompt naar links. Gelukkig was daar Vlaar of BMI die hem wegroste.
Ben je er weer?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef Helpmefok het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The only thing scarier than a Helpmefok, is a drunk Helpmefok.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef Helpmefok het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, bal wordt keihard op het doel geramd door het midden met spelers voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag er wel één keer wat ongelukkig uit, schot die hij wegstompt naar links. Gelukkig was daar Vlaar of BMI die hem wegroste.
Komt wel goed, als ik zie hoe hij wekelijks groeitquote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij moet die hartaanval-momentjes alleen nog eruit zien te laten.
MAN WAT EEN FEESTquote:
Ik krijg steeds meer vertrouwen in hemquote:Op zondag 12 februari 2012 20:13 schreef tjoptjop het volgende:
Hmja zeker. Gewoon laten staan, komt wel goed. Dit seizoen is al een hele vooruitgang met vorig jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Komt wel goed, als ik zie hoe hij wekelijks groeit
Hoe laat?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef Muto het volgende:
Wat een onzin. Feijenoord had de beste en de meeste kansen.quote:"Op basis van de hele wedstrijd was het volgens mij wel verdiend dat we hier minimaal een gelijkspel hadden gehaald", reageerde Van den Brom na afloop van het duel
Al vond ik ons de eerste helft eigenlijk beter dan de tweede. Maar ik zie wel vaker een andere wedstrijdquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Dekatria het volgende:
Goeie analyse van Koeman weer zonet @ FC Rijnmond.
Vooraf niet zoveel zuipenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Al vond ik ons de eerste helft eigenlijk beter dan de tweede. Maar ik zie wel vaker een andere wedstrijd
Was ook zo. Eerst 20 minuten waren gewoon zeer goed. Die sneeuwballen naar Velthuizenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Al vond ik ons de eerste helft eigenlijk beter dan de tweede. Maar ik zie wel vaker een andere wedstrijd
Sneeuwballen werden naar alle Vitessenaren gegooid die ook maar bij de zijlijn in de buurt kwamenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Was ook zo. Eerst 20 minuten waren gewoon zeer goed. Die sneeuwballen naar Velthuizen
Maar aan het begin was het echt een stortvloed aan sneeuwballenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sneeuwballen werden naar alle Vitessenaren gegooid die ook maar bij de zijlijn in de buurt kwamen
Ja, wat een heldquote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
Die sneeuwschuiver die maar gewoon meedeed
Da's relax ja, al had ik liever gehad dat RKC met 11 man had blijven spelen want dan hadden ze gewoon gelijkgespeeld tegen Hoerenveen. Komen er nog mensen naar poolcafé blaak?quote:
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
Die sneeuwschuiver die maar gewoon meedeed
Was wel mooi, die Velthuizen doet altijd zo'n ritueel dat hij naar de lucht wijst voor de wedstrijd. Op dat moment kreeg hij ook zo'n 1940-1945 sneeuwballen naar z'n kop.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad.En Van den Brom kreeg er bijna één in z'n gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |