abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107902399

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
Rustig aan.
pi_107902478
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik snap het, maar ik weet wel dat het moeilijk kan zijn als je in een diep dal zit.
Zit ik ook in hoor... ;(
  zondag 12 februari 2012 @ 19:39:14 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107902538
Ik zit in een dalletje, maar goed ik heb eigenlijk weinig om over te klagen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107902786
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Dat is toch juist goed dan. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107902876
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik zit ook effe in een "dalletje", maar ik weet wel waar dat vandaan komt
  zondag 12 februari 2012 @ 19:49:42 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107902888
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch juist goed dan. :)
Nou ja, ik voel me niet echt lekker. Maar de dingen waar ik me niet goed over voel zijn het eigenlijk niet waard om over te klagen.
C'est la vie
pi_107903024
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja, ik voel me niet echt lekker. Maar de dingen waar ik me niet goed over voel zijn het eigenlijk niet waard om over te klagen.
Dan ben je al heel goed op weg. :Y Je weet dat je in een dalletje zit en je weet dat de dingen waar je over in zit eigenlijk niet zo belangrijk zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107903080
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan ben je al heel goed op weg. :Y Je weet dat je in een dalletje zit en je weet dat de dingen waar je over in zit eigenlijk niet zo belangrijk zijn.
#TeamMiley
pi_107903787
Ik zit niet in een dalletje, ik zit op het moment in de Grand Canyon :') ;(

Ik hoop dat het weer snel beter wordt. Ik werk op het moment gewoon heel hard, sta onder druk, zit slecht in mijn vel en baal van valentijnsdag. Het wordt vast ook wel weer iets beter :) :)
pi_107903825
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef benzin het volgende:
Ik zit niet in een dalletje, ik zit op het moment in de Grand Canyon :') ;(

Ik hoop dat het weer snel beter wordt. Ik werk op het moment gewoon heel hard, sta onder druk, zit slecht in mijn vel en baal van valentijnsdag. Het wordt vast ook wel weer iets beter :) :)
Waarom baal je van valentijnsdag?
14 SHADES OF GREY
pi_107903958
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom baal je van valentijnsdag?
Het herinnert me er weer aan dat ik weer een jaar niet heb bereikt wat ik wilde hebben. Ik verlang zo naar dat vriendinnetje.

Daarnaast ga ik overmorgen gewoon overal stelletjes enzo zien en daar heb ik gewoon echt geen zin in.

Het enige dat ik ooit op valentijnsdag heb gehad een kaart van iemand die een grap wilde uithalen. ;( Ik zou het leuk vinden om desnoods alleen iets als een complimentje te krijgen of een lieve blik.
pi_107904244
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Het herinnert me er weer aan dat ik weer een jaar niet heb bereikt wat ik wilde hebben. Ik verlang zo naar dat vriendinnetje.

Daarnaast ga ik overmorgen gewoon overal stelletjes enzo zien en daar heb ik gewoon echt geen zin in.

Het enige dat ik ooit op valentijnsdag heb gehad een kaart van iemand die een grap wilde uithalen. ;( Ik zou het leuk vinden om desnoods alleen iets als een complimentje te krijgen of een lieve blik.
Echt je trekt het je veel te veel aan. Sorry dat ik het moet zeggen.

Valentijnsdag is overrated. Lekker boeiend. Stomme commercieel gedoe.

Ik krijg ook nooit iets. Blahblah. Het is kut af en toe. Echt ik heb er soms ook moeilijk mee. Maar ik probeer andere dingen te vinden in het leven die leuk zijn en dat lukt best aardig
14 SHADES OF GREY
pi_107904278
Die stelletjes zijn er vandaag en morgen ook hoor.

Zullen we met zn allen benzin een gemeend ecardje sturen voor valentijn? O+
pi_107904388
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:

Op zo'n dag is het gewoon extra pijnlijk maar goed mij boeit heel die dag niet. Fucking onzin
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 februari 2012 @ 20:26:33 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107904644
Ik snap dat echt niet, ik weet meestal niet eens dat het Valentijnsdag is.
En pijnlijk vind ik het al helemaal niet.
C'est la vie
pi_107904743
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:

beter stuur je hem een ticket naar het verre oosten, misschien dat een tijdje alleen op reis hem goed doet. ~:)
  zondag 12 februari 2012 @ 20:29:45 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107904796
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:28 schreef dawg het volgende:

[..]

beter stuur je hem een ticket naar het verre oosten, misschien dat een tijdje alleen op reis hem goed doet. ~:)
Dan is ie alleen in een vreemd land, dat gaat al helemaal fout. _O-
C'est la vie
pi_107904888
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_107904928
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoe vindingrijk iemand kan zijn als puntje bij paaltje komt.
pi_107905148
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:32 schreef dawg het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoe vindingrijk iemand kan zijn als puntje bij paaltje komt.
Dat is waar. Alleen bij sommige mensen zal dat niet werken. Te veel verandering is niet goed.
14 SHADES OF GREY
  zondag 12 februari 2012 @ 20:41:39 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107905446
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoezo?
Zeg me maar als ik het fout heb hoor.

Je komt niet over als iemand van nature mensen uit zichzelf opzoekt, dus als je in Nederland als niet zo makkelijk contact denk ik in het buitenland ook niet. Daarnaast hou je niet van verandering, dat plus het feit dat je dan waarschijnlijk kampt met dezelfde eenzaamheid als hier, maar dan ben je dus eenzaam in een vreemd land waar je al helemaal niemand hebt.
C'est la vie
pi_107905630
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Je komt niet over als iemand van nature mensen uit zichzelf opzoekt, dus als je in Nederland als niet zo makkelijk contact denk ik in het buitenland ook niet. Daarnaast hou je niet van verandering, dat plus het feit dat je dan waarschijnlijk kampt met dezelfde eenzaamheid als hier, maar dan ben je dus eenzaam in een vreemd land waar je al helemaal niemand hebt.
het kan ook dat hij zoveel nieuwe indrukken opdoet dat hij niet bezig is met de dingen waar hij nu over post.

plus het kan goed voor je zelfvertrouwen zijn als je alleen in een ver land zit en op jezelf aangewezen bent voor eten, slapen, vermaak, vervoer, etc.
  zondag 12 februari 2012 @ 20:48:00 #23
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_107905814
Is misschien het leger niks voor Benzin? Uiteindelijk moet hij zichzelf eerst op de rails krijgen. Je zal dan een teamverband opbouwen en nieuwe vrienden maken. Misschien dat dit enigszins helpt? Je moet van onderaan beginnen, dus eerst jezelf verbeteren en daarna de casanova uithangen ;)
pi_107905825
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Klopt allemaal wel. Aan de andere kant heb ik hier ook niemand, dus er is niet zoveel verschil.
pi_107905826
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:44 schreef dawg het volgende:

[..]

het kan ook dat hij zoveel nieuwe indrukken opdoet dat hij niet bezig is met de dingen waar hij nu over post.

plus het kan goed voor je zelfvertrouwen zijn als je alleen in een ver land zit en op jezelf aangewezen bent voor eten, slapen, vermaak, vervoer, etc.
Dat ben ik hier in Nederland ook dus O-)

Het is hier en nu en hier in Nederland moet je het gedrag veranderen, Maar ik ben net een Carl Pilkington hoor

Kijk Ayumu de Eiffeltoren... Ja en? Stuk ijzer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')