jaa dat is zwaar vervelend maar buiten zijn ook nog een paar plekjes maar daar kan je gewoon beschoten wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef mar456 het volgende:
[..]
Nou bij de hal na beneden..
Zoiets dus..
Nah, de eerste server waar ik op kwam, de 2e ook.. (Nederlandse servers).quote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef rubbels het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet.......
Nee grapje, zoveel hackers online atm?
Nope, net niemand, dus dan vlieg ik meestal ook weer weg.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef rubbels het volgende:
Zijn er mensen online op Teamspeak atm?
we zien je wel verschijnenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:30 schreef Re.active het volgende:
Ik ben vanavond van een uurtje of acht online tot dat ik het weer zat ben![]()
Eerst ff wat eten maken en zo
Oude wapens zijn niet per definitie slechter. Het gaat erom wat je het lekkerst vindt schieten.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vroeg me af of het nog nut had om met oude wapens te spelen? Ik ben nu level 30. En misschien leek het mij verstandig om met oude wapens te spelen om nog unlocks en punten te halen? of maakt dat niet echt uit?
Op een hardcore server is het sowieso allemaal relatiefquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Re.active het volgende:
Misschien op een noob server maar als je op een server zit met allemaal adelaartjes dan kan je beter je scar h in de kast laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |