Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Kan je toch een mooie hybrid mee maken? Er zijn prima Pro League spelers, en zo ook prima Griekse spelersquote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef wieisboos het volgende:
die griekse rb met 99 curve, balcontrole, FKA, volleysjammer dat hij in de pro league speelt anders had ik er een team mee gemaakt
Ja, kloppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef laucas het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/11924
Kloppen de chem waardes? Ken de berekeningen niet...
Fer krijgt maar 7 chem toch? Heeft 1 dubbele link en 2 dode. En beter doe je Cabral ipv Snijdersquote:Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef laucas het volgende:
2 landen links fixen 1 dode. Een dubbele fixt 1 dode. Volgens mij klopt het.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fer krijgt maar 7 chem toch? Heeft 1 dubbele link en 2 dode. En beter doe je Cabral ipv SnijdersCabral is veel beter.
Cabral echt de beste (op zijn niveau) LW waar ik deze FUT mee gespeeld hebquote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fer krijgt maar 7 chem toch? Heeft 1 dubbele link en 2 dode. En beter doe je Cabral ipv SnijdersCabral is veel beter.
Ik kan veel beter overweg met Snijders, erg wendbaar en 4* weak foot is ook wel lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had Snijders ook bij bronze maar vond Dadda veel fijner op LW en Cabral vind ik veruit de fijnste silver LWquote:Op zondag 12 februari 2012 16:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik kan veel beter overweg met Snijders, erg wendbaar en 4* weak foot is ook wel lekker.
Vet team!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef laucas het volgende:
Nee, 4321 maar als het niet speelt mogen ze weer wegquote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet team!Is dit je lievelingsopstelling?
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is die spoiler met dames eigenlijk weggehaald?
Tijdje al, is voor de mobiele gebruikers.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is die spoiler met dames eigenlijk weggehaald?
Schandalig!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tijdje al, is voor de mobiele gebruikers.
Tik op Google EA sports football world in en dan kom je erquote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat was die EA site waar je de replays kon downloaden en op youtube zetten? EA World ofzo?
Ja! Zelf wissel ik eigenlijk nooit though.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef Vijf_voor het volgende:
verliezen gewisselde spelers eigenlijk contracten?
uiteraard. en de wissels zelf kosten ook contracten.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef Vijf_voor het volgende:
verliezen gewisselde spelers eigenlijk contracten?
Had het gevonden. Het is inderdaad op easports.com. Als je op ea sports football world zoekt krijg je alleen maar de standaard EA site daar kan je niet downloaden.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tik op Google EA sports football world in en dan kom je er
Ronaldinho op die plekquote:Op zondag 12 februari 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel wat, wat vinden jullie ervan?
Ah zo, maar zo kom ik altijd in de web app dus dacht dat het hetzelfde wasquote:Op zondag 12 februari 2012 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had het gevonden. Het is inderdaad op easports.com. Als je op ea sports football world zoekt krijg je alleen maar de standaard EA site daar kan je niet downloaden.
Dan verliest Feyenoord van VVVquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Grappig dat 1 speler heel Feyenoord kan dragen. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij weg is.
Poorten openen?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:46 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Ik wil zo graag dit kunnen spelen, maar hij disconnect altijd... (ziggo modem + ps3)
Geel voor Velthuizen wat overdreven. Al weet je niet wat hij zegt natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja haha! Wel een mazzeltreffer, niet opzettelijk hands though.
Gedisconnect van PSN of van de EA-server?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Geprobeerd maar werkt niet, kan het ook fout gedaan hebben misschien. DMZ ook geprobeerd.
EA-server na elke FUT wedstrijd. Twee keer niet gehad, geluk ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gedisconnect van PSN of van de EA-server?
Daar heeft iemand anders hier ook last van. Heeft ook een Ziggo modem. Zelf heb ik er ook een, alleen helemaal nergens last van.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
EA-server na elke FUT wedstrijd. Twee keer niet gehad, geluk ofzo.
Tsja, misschien wist je het nog niet maar EA heeft nooit goeie servers gehad.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Ubee modem?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Dat wist ikquote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, misschien wist je het nog niet maar EA heeft nooit goeie servers gehad.
Heb je er zelf een extra router aangehangen of zend je direct wifi via het modem uit?quote:
IB4 consolewar.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is de oplossing voor al je problemen
Direct via het modem, hadden het eerst wel maar m'n pa vond dit makkelijker en heeft de router weggegooid.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je er zelf een extra router aangehangen of zend je direct wifi via het modem uit?
Battlefield is ook van EA toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Dat wist ik, ook met battlefield niet altijd geweldig geweest
Als je er een router aan hangt en ziggo belt dat je geen wifi uit wil zenden via je modem moet het werkenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:54 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Direct via het modem, hadden het eerst wel maar m'n pa vond dit makkelijker en heeft de router weggegooid.
Waarom dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook een xbox kopen als fifa 13 komt. nu te lui om al mijn coins in te wisselen enzo
Hoezo.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook een xbox kopen als fifa 13 komt. nu te lui om al mijn coins in te wisselen enzo
Ik heb sinds kort een Cisco router achter m'n KPN modem geplaatst, nog meer problemen met WIFI gehad daarna.quote:
" we are sorry, but we are unable to send your activity to the EA servers. Please try again later "quote:
ik heb er geen last vanquote:Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
" we are sorry, but we are unable to send your activity to the EA servers. Please try again later "
Deze melding, en elke dag wel een keertje. Hoor de xboxers er zelden over. Of ze schamen zich ervoor omdat ze ervoor betaald hebben
Jammer,quote:Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
" we are sorry, but we are unable to send your activity to the EA servers. Please try again later "
Deze melding, en elke dag wel een keertje. Hoor de xboxers er zelden over. Of ze schamen zich ervoor omdat ze ervoor betaald hebben
Ja hoor.quote:
nee serieus, die melding krijg ik nooit, ook nooit disconnects. Alleen sinds de laatste tijd dat ie vastloopt bij het connecten met de EA servers, maar dat kwam door FIFA.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja hoor.Jij liep toch ook altijd te klagen?
Optie 2, heb geen goede ervaringen met keepers met 7 chemquote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat is de beste optie in jullie ogen.
Optie 1 (rechter CB 7 chem, keeper 7 chem, rest 9 chem):
[ afbeelding ]
Optie 2 (alles 9 chem)
[ afbeelding ]
in een bar?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
Ik heb de meest chille baan nu. Aston villa-,manC kijken en biee tappen
Kunnen ze wel aan de gang blijven. Deze man is zo ziekelijk goed, die gaat nog wel een paar wedstrijden 3 keer scorenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik voel een TIF Guidetti aankomen.
Nee bij de tandartsquote:
Optie 1quote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat is de beste optie in jullie ogen.
Optie 1 (rechter CB 7 chem, keeper 7 chem, rest 9 chem):
[ afbeelding ]
Optie 2 (alles 9 chem)
[ afbeelding ]
Nee, ik kom dan niet eens op 100 chemquote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Optie 1
Werkten het niet met zoveel spelers op 7 chem in dat andere team met Alvarez?
Oh, dat wist ik niet. Ook niet als je een andere keeper doet dan IF Ahamada?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik kom dan niet eens op 100 chem
Geen probleemquote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Nog bedankt voor de tips trouwens
Geen probleem, ik pm je zo waar de coins heen mogen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
en je kan ondertussen nog fokken ook. It doesn't get any better than this.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel slecht die teneus uitgekoze
Ja, ik heb voor hem gekozen omdat de alternatieven gewoon echt te kut zijn. ben verder wel erg tevreden over het team, maar wilde toch eens kijken naar 9 chem..merk dat spelers dan toch wel echt beter tot hun recht komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ook niet als je een andere keeper doet dan IF Ahamada?
Edit: Laat maar, alle keepers in de Liga Portugese zijn kut! Vela en Arellano zijn wel beest toch? Wat is hun goalgemiddelde?
Bridge mode schijnt ook te helpen tegen disconnects. Even je provider bellen of dat wel kan met je modem. Of je moet vragen of ze de router functie van het modem willen uitschakelen maar volgens mij kwam dat op hetzelfde neerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
ja ik, speel nu maar fut bij mijn vriendinquote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar heeft iemand anders hier ook last van. Heeft ook een Ziggo modem. Zelf heb ik er ook een, alleen helemaal nergens last van.
Kan je jammer genoeg niet helpen aangezien ik er geen verstand van heb
Samen met Quel tegen de CPU?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja ik, speel nu maar fut bij mijn vriendin
Mn tradepile is vol en dan kan het blijkbaar nietquote:Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie wil me even uit de brand helpen? Ik heb een krul (zilveren versie) op de TP gezet voor 150 start en Buy Now 4900. Staat nu op 700. Zou iemand hem even kunnen trade offeren voor me? PS3 met nog 5 minuten te gaan....
Ik heb je een gold van Kopenhagen gestuurd.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie wil me even uit de brand helpen? Ik heb een krul (zilveren versie) op de TP gezet voor 150 start en Buy Now 4900. Staat nu op 700. Zou iemand hem even kunnen trade offeren voor me? PS3 met nog 5 minuten te gaan....
no problem.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oke je krijgt die kerel weer terug, nogmaals bedankt.
Denk zelf een de Rossi, Luiz, gewoon elke speler die in een standaard budget elftal zit. Van der wiel in 4-4-2/4-3-3/4-1-2-1-2 voor onder de 500c proberen op te pikken en voor 50 a 75 % hoger er op zetten werkt ook goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zijn een beetje veelgevraagde spelers waar ik een beetje in zou kunnen handelen?
Dankjewel, ik ben van plan wel wat in de handel te gaan met de dingen die je opsomde, maar moet eerst spelers leren kennen en de prijzen daarvanquote:Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk zelf een de Rossi, Luiz, gewoon elke speler die in een standaard budget elftal zit. Van der wiel in 4-4-2/4-3-3/4-1-2-1-2 voor onder de 500c proberen op te pikken en voor 50 a 75 % hoger er op zetten werkt ook goed.
Verdiep je ook eens in:
Blessure kaarten
Trainings kaarten (CF-->ST)
Formatie kaarten
Contract kaarten
Manager formatie kaarten
etc etc Als je een markt helemaal beheerst en alle prijzen weet, dan kun je vreselijk veel verdienen.
Ik vind het een wanprestatie als ik slechts met 2 goals verschil win met die gasten. Het is gewoon een cheat teamquote:Op zondag 12 februari 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
Na 24 minuten 4-0 met m'n MLS team. Eigenlijk is het niet eens leuk meer om met hun te spelen.
Ik heb hier 2x een Van der Wiel 4-3-3 voor 450. Op beide een bod doen en dan beide voor 750 per stuk verkopen?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het een wanprestatie als ik slechts met 2 goals verschil win met die gasten. Het is gewoon een cheat team
Thanks, heb ze gekocht.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hier 2x een Van der Wiel 4-3-3 voor 450. Op beide een bod doen en dan beide voor 750 per stuk verkopen?
Spelers pak ik altijd zo lui als ik ben meestal de goedkoopste BIN, behalve als de prijzen meer dan een ton zijn, dan probeer ik wel zo goedkoop mogelijk te krijgen. Maar waarom eerst de prijzen van de spelers leren kennen, terwijl je met die kaartjes een stuk makkelijker coins kunt verdienen? In elk aangekocht pakje zitten wel contracten, en in 1 op de 30 ofzo een Luiz. Meer aanbod van kaarten = meer kans kaarten te kopen = meer mogelijkheid tot het maken van profitquote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ben van plan wel wat in de handel te gaan met de dingen die je opsomde, maar moet eerst spelers leren kennen en de prijzen daarvan
Dus ik moet me ook gaan verdiepen is alle consumables zegmaar?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers pak ik altijd zo lui als ik ben meestal de goedkoopste BIN, behalve als de prijzen meer dan een ton zijn, dan probeer ik wel zo goedkoop mogelijk te krijgen. Maar waarom eerst de prijzen van de spelers leren kennen, terwijl je met die kaartjes een stuk makkelijker coins kunt verdienen? In elk aangekocht pakje zitten wel contracten, en in 1 op de 30 ofzo een Luiz. Meer aanbod van kaarten = meer kans kaarten te kopen = meer mogelijkheid tot het maken van profit
Wassap homiequote:
als je er winst mee maakt is het altijd een goede keus.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
Valdes kunnen oppikken voor 4,5k in 433, Bin is nu 5,5k, is denk ik goede keus?
eerste goal is geen if waard hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik voel een TIF Guidetti aankomen.
Ja maar ben nog niet zo gewoon met traden daarmeequote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
als je er winst mee maakt is het altijd een goede keus.
Ik denk IF Martens.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
eerste goal is geen if waard hoor
Dat zou fucking nice zijn! Dan kan Mertens met 7 chem bij mijn belgen!quote:
IF Martens krijgt bij mij nog geen basisplaats. Naingolanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zou fucking nice zijn! Dan kan Mertens met 7 chem bij mijn belgen!
Weet ik Naingolan is echt een baas. Maar misschien is IF Martens een nog wel grotere baas. Gebruik je trouwens IF Miralles of IF Mertens?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Martens krijgt bij mij nog geen basisplaats. Naingolan![]()
![]()
![]()
![]()
Mertens. Mirallas is wel een erg fijne impact subquote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet ik Naingolan is echt een baas. Maar misschien is IF Martens een nog wel grotere baas. Gebruik je trouwens IF Miralles of IF Mertens?
Kijk dan is het toch chill als je Mertens op 7 kan krijgen. Ik wissel ze steeds af. Maar ik vind 5 chem echt kut.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mertens. Mirallas is wel een erg fijne impact sub
Ik merk er in het geval van Mertens vrij weinig van moet ik zeggen. Ontelbaar veel assists en 119 goals in 174 wedstrijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk dan is het toch chill als je Mertens op 7 kan krijgen. Ik wissel ze steeds af. Maar ik vind 5 chem echt kut.
Dan heb je de laatste tijd niet veel gespeeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik merk er in het geval van Mertens vrij weinig van moet ik zeggen. Ontelbaar veel assists en 119 goals in 174 wedstrijden.
Heb ik ook niet..alleen silvers eigenlijk..en een paar potjes bronzequote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste tijd niet veel gespeeld.Een paar weken geleden was het 113 goals.
3 hatricks in de laatste 3 thuiswedstrijdquote:Op zondag 12 februari 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
TIF Guidetti pl0x. 80 rated imo, wat een tank.
Carequote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je hier een foto van Guidetti neerzet is het één groot orgasme hier
En jij laat eens te meer je ontwetendheid over voetbal zien. Torres als UI en haten op mensen die guidetti (terecht) aanbidden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aanbidden gaat wat ver maar een held is hij welquote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij laat eens te meer je ontwetendheid over voetbal zien. Torres als UI en haten op mensen die guidetti (terecht) aanbidden.
Ik overdrijf graag een beetjequote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aanbidden gaat wat ver maar een held is hij wel
Zegt genoeg dat zelfs de Ajacieden hier hem een held vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij laat eens te meer je ontwetendheid over voetbal zien. Torres als UI en haten op mensen die guidetti (terecht) aanbidden.
Mangala en Diakité.quote:
Er is geen garantie dat het werkt, alleen een grote kansquote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Jeuh m'n pa heeft de router niet weggegooid, volgende week ff ertussen zetten en dan kan ik lekker FUT spelen.
Met Loties heeft hij precies mijn CB's + keeper, hij is erg goed inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou hem gewoon ombouwen..op zulke bedragen maakt die formatie ook niet zoveel meer uit.
Wat is de rest van je team eigenlijk? Ik vind Loties beter dan Diakite en dan heb je 9 chem
De mijne ookquote:Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Loties heeft hij precies mijn CB's + keeper, hij is erg goed inderdaad.
Team komt eraan. 1 moment.quote:
Geloof dat ik je verwijderd had toendertijd, PSN is Richievdm.quote:
Die gast is overigens wel snel gestegen zeg. rond de kerst heb ik hem 4-1-2-1-2 voor 78,5k gekocht volgens mij.twitter:RatedPGtips twitterde op zondag 12-02-2012 om 17:35:59IF you are on PS3 market buy any EL Sharaawy under 180k. Im price fixing him at 215k. I have 72 now. reageer retweet
Ik hield altijd de laagste BIN aan die op ultimatedb stond. Meestal kon je in een open bid wel wat marge scoren.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:55 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verkopen van formatiekaartjes op de Xbox? Ik heb er een aantal voor een mooi bedrag gekocht leek mij, maar ze willen niet echt verkopen. Wat is jullie tactiek? 10-20% bovenop wat je betaald hebt of kijk je eerst naar de andere prijzen?
Net iets onder de concurrent zitten, maar wel genoeg winst draaienquote:Op zondag 12 februari 2012 18:55 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het verkopen van formatiekaartjes op de Xbox? Ik heb er een aantal voor een mooi bedrag gekocht leek mij, maar ze willen niet echt verkopen. Wat is jullie tactiek? 10-20% bovenop wat je betaald hebt of kijk je eerst naar de andere prijzen?
Ik heb er 34.250 voor betaald, en had er toen nog eentje onder de 35k waarvan ik heel blij was dat ik hem weer voor 45k kon verkopenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:55 schreef Fuszy het volgende:
Om even terug te komen op wat ik net zei.Die gast is overigens wel snel gestegen zeg. rond de kerst heb ik hem 4-1-2-1-2 voor 78,5k gekocht volgens mij.twitter:RatedPGtips twitterde op zondag 12-02-2012 om 17:35:59IF you are on PS3 market buy any EL Sharaawy under 180k. Im price fixing him at 215k. I have 72 now. reageer retweet
Goed bezigquote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes, je bent een baas
450 voor Van der Wiel neergelegd en in één keer voor 700 verkocht
Nicequote:Op zondag 12 februari 2012 18:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Team komt eraan. 1 moment.
[ afbeelding ]
Dat is totaal niet goedkoop..quote:Op zondag 12 februari 2012 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-2-2-2 en 4-4-1-1 voor 2000c
4-4-2 voor 4000c, geloof ik.
Wat zijn de laagste BIN's van die kaarten op de xbox?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-2-2-2 en 4-4-1-1 voor 2000c
4-4-2 voor 4000c, geloof ik.
Wat vind jij goedkoop dan? Op dat moment waren die prijzen nog onder de laagste BIN op ultimatedb.quote:
Goed te horen. Gewoon elke 2 uur even checken of er van der wielletjes te koop staan. Soms kun je er 6 in 1 moeite kopen. Easy money toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes, je bent een baas
450 voor Van der Wiel neergelegd en in één keer voor 700 verkocht
Toen ik gisteren keek waren er in ieder geval echt heel veel 4-4-1-1's voor 1.9K of lagerquote:Op zondag 12 februari 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat vind jij goedkoop dan? Op dat moment waren die prijzen nog onder de laagste BIN op ultimatedb.
Zeker weten, bedankt voor de tipquote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed te horen. Gewoon elke 2 uur even checken of er van der wielletjes te koop staan. Soms kun je er 6 in 1 moeite kopen. Easy money toch?
Wat adviseer jij dan als SP en BIN? Xbox hè.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik gisteren keek waren er in ieder geval echt heel veel 4-4-1-1's voor 1.9K of lager
Die 4-2-2-2 kan je wel winst op maken
Het speelt ook echt heel erg chill. Verdediging is beste waar ik ooit mee heb gespeeld. Mijn backs zijn heel erg sterk. Mangala is snel en goed. En Diakité is ziek sterk!quote:
Is 550 voor Van der Wiel nog interessant? Of gewoon écht een lijn trekken op de 500?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
4-4-1-1 voor 2K is kansloos... 4-4-2 voor 4K ook de moeite niet waard.
4-4-1-1 zou ik kopen tot max 1.2K en binnen voor 2.2K, 4-2-2-2 kopen voor max 1.7K en verkopen voor 2.7K, 4-4-2 zou ik voor max 3.5K kopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat adviseer jij dan als SP en BIN? Xbox hè.
Hmm... ik weet niet wat ik de laatste tijd heb met FUT, maar ik verkoop helemaal niets meer met winst. Gisteren 2 keer verlies gemaakt op Kawaga en nu zit ik dus met die formatiekaartjes...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
4-4-1-1 voor 2K is kansloos... 4-4-2 voor 4K ook de moeite niet waard.
Hangt er net vanaf wat jij zelf wil natuurlijk. Ik wil zelf altijd minimaal 1K pakken per trade, maar winst is winst natuurlijk (wel rekening houden met tax)quote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 550 voor Van der Wiel nog interessant? Of gewoon écht een lijn trekken op de 500?
Alleen voor 4-1-2-1-2 zou ik het bedrag optrekken naar 600. Verder laten gaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 550 voor Van der Wiel nog interessant? Of gewoon écht een lijn trekken op de 500?
op BIN is er zelden wat te vinden, of je moet steeds rond de 59e minuut blijven hangen, wachtend tot iemand een formatie kaartje er voor een te lage prijs op zet. Bieden is meer aan te raden. Geldt voor elke consumables kaart trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm... ik weet niet wat ik de laatste tijd heb met FUT, maar ik verkoop helemaal niets meer met winst. Gisteren 2 keer verlies gemaakt op Kawaga en nu zit ik dus met die formatiekaartjes...
Wat doe ik verkeerd? Moet ik me meer richten op bieden? En wat is een goede lijn om aan te houden met de verkoop? 10%, 20%, ultimatedb of de laagste BIN op de markt?
Bedankt voor jullie tips. M'n trades lopen over 5 minuten af, dan pleur ik alles op BIN voor de prijzen die Tim86 adviseerde en ga ik me is meer richten op bieden.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
op BIN is er zelden wat te vinden, of je moet steeds rond de 59e minuut blijven hangen, wachtend tot iemand een formatie kaartje er voor een te lage prijs op zet. Bieden is meer aan te raden. Geldt voor elke consumables kaart trouwens.
Je moet ook minimaal nog een maand wachten. Dan wordt hij pas echt wat zeldzamer. Hij is nu net een week uit packs ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 19:11 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik had een aantal Taiwo's ingeslagen omdat het één van de weinige LB's is in de Serie A. Ik kom er alleen niet vanaf
Wachten.... ahhhhhhh!!!!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook minimaal nog een maand wachten. Dan wordt hij pas echt wat zeldzamer. Hij is nu net een week uit packs ofzo
Mwah nu overdrijf je wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
Naar ventje die Mertens. Terecht goed te kijk gezet bij studio sport
Toe even, je ziet die hand hem toucheren, ik kan mij nog 20 anderen herinneren die om minder gaan liggen. Die commentator is een vreselijke banaan. Deden ze dit soort seniele vragen ook bij anderen? Ga jij als speler zeggen ik maakte een schwalbe terwijl er contact was?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:11 schreef Toefjes het volgende:
Naar ventje die Mertens. Terecht goed te kijk gezet bij studio sport
VDM die een PSVer verdedigt?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toe even, je ziet die hand hem toucheren, ik kan mij nog 20 anderen herinneren die om minder gaan liggen. Die commentator is een vreselijke banaan. Deden ze dit soort seniele vragen ook bij anderen? Ga jij als speler zeggen ik maakte een schwalbe terwijl er contact was?
quote:
Bedankt herenquote:
Ik heb niets tegen PSV hoorquote:
IJsselmeervogels?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen PSV hoorMertens is ook sympathieke knul. Ik ben maar tegen 1 club
Zij hebben inderdaad niet mooie tenue's, net als BVC uit Burgumquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen PSV hoorMertens is ook sympathieke knul. Ik ben maar tegen 1 club
Meeste ajacieden zijn wat gefrustreerd over hem omdat hij naar PSV is gegaanquote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Het is ook absoluut een aardige jongenMaar wel een schwalbekoning natuurlijk. Vandaag had het niet uitgemaakt maar je kan wachten op de dag dat hij zo wel beslissend is, en dan breekt de hel los
Natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meeste ajacieden zijn wat gefrustreerd over hem omdat hij naar PSV is gegaan
Die maat hebben ze niet eens bij Ajax.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef zerokil het volgende:
Hoe zou Mertens er nou uit zien in een Ajax shirt
Je kan er voor fluiten, is beslissend moment dat de bal tegen de hand aangaat maar hij beweegt de hand niet en schrikt eerder. Ik snap wel dat er niet voor gefloten wordt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Handsgoal van Guidetti?
Mertens is groter dan Anitaquote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die maat hebben ze niet eens bij Ajax.
Ik denk dat de scheids het gewoon niet gezien heeft. Of het nou bewust of onbewust was, hij gaat wel zo de goal in en dan moet je fluitenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan er voor fluiten, is beslissend moment dat de bal tegen de hand aangaat maar hij beweegt de hand niet en schrikt eerder. Ik snap wel dat er niet voor gefloten wordt.
Tellen die tokens alleen op de webapp?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wel klote dat je niet kan massa-handelen op de webapp ivm bid token, heb er in een paar minuten 25 doorheen gejast
Terechte penalty, die van der Struijk doet het wel zo vreselijk stom. Wel grappig, bijna mijn hele vriendenkring is ajax en zitten allemaal al weer Feyenoord wordt altijd geholpen, nooit iets tegen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheids het gewoon niet gezien heeft. Of het nou bewust of onbewust was, hij gaat wel zo de goal in en dan moet je fluiten![]()
Slim uitgelokte penalty wel.
Wat een voetballer.
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 19:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Tellen die tokens alleen op de webapp?
en terecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben te gierig om tokens bij te kopen, gaat ten koste van winst
Da's niet waar. Feyenoord heeft ook een kutperiode achter de rug. Ajax zit nu een beetje in het zelfde schuitje als Feyenoord vorig jaar. En eerlijk is eerlijk, zonder Guidetti is Feyenoord nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terechte penalty, die van der Struijk doet het wel zo vreselijk stom. Wel grappig, bijna mijn hele vriendenkring is ajax en zitten allemaal al weer Feyenoord wordt altijd geholpen, nooit iets tegen.
Als je het gewoon op de PS3 kunt doen, vooral de tokens uitsparen. Heb nooit tokens gekochtquote:Op zondag 12 februari 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben te gierig om tokens bij te kopen, gaat ten koste van winst
Dat klopt en ik ontken het ook niet. Ik hoop dat wij dit seizoen 2e of kampioen worden en dus CL halen, dan is er nog een serieuze kans dat Guidetti kan en wil blijven. Ajax zit echt niet zover in de shit als Feyenoord vorig seizoen. De financiele bende, de dramatische trainer, het hele beleid was bagger. Bij ajax is het echt niet zover.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's niet waar. Feyenoord heeft ook een kutperiode achter de rug. Ajax zit nu een beetje in het zelfde schuitje als Feyenoord vorig jaar. En eerlijk is eerlijk, zonder Guidetti is Feyenoord nergens.
Ben in dit geval te lui om alles via de PS3 te doen, maar anders doe ik dat wel. Heb nu wel genoeg Gregory's, stuk of 20 op de Watchlistquote:Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het gewoon op de PS3 kunt doen, vooral de tokens uitsparen. Heb nooit tokens gekocht
Het beleid bij Ajax is aardig naar de klotequote:Op zondag 12 februari 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en ik ontken het ook niet. Ik hoop dat wij dit seizoen 2e of kampioen worden en dus CL halen, dan is er nog een serieuze kans dat Guidetti kan en wil blijven. Ajax zit echt niet zover in de shit als Feyenoord vorig seizoen. De financiele bende, de dramatische trainer, het hele beleid was bagger. Bij ajax is het echt niet zover.
Da's wel waar...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en ik ontken het ook niet. Ik hoop dat wij dit seizoen 2e of kampioen worden en dus CL halen, dan is er nog een serieuze kans dat Guidetti kan en wil blijven. Ajax zit echt niet zover in de shit als Feyenoord vorig seizoen. De financiele bende, de dramatische trainer, het hele beleid was bagger. Bij ajax is het echt niet zover.
Allemaal ego'tjes op PS3 die Ronaldo willen hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
Belachelijk dat CR7 op de xbox 250K goedkoper is
Nee joh, het beleid was daar niet eens zo slecht maar daar gingen ze het aan wijten. Ik denk dat wanneer Van Gaal er was gekomen er een nieuwe wind zou gaan waaien en het vele malen beter zou gaan. Met Cruijf denk ik dat niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het beleid bij Ajax is aardig naar de klote
Ajax moet er hard aan trekken, als ze zo blijven spelen mogen ze blij zijn met een 6e plaats. Wij doen het voor niets minder dan CL op het moment denk ik maar 3e of 4e zou ook al mooi zijn als je kijkt naar vorig seizoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's wel waar...Alhoewel ik denk dat Feyenoord blij mag zijn als ze Europees voetbal halen. Hetzelfde geldt voor Ajax.
840K voor 1 speler vind ik echt belachelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Allemaal ego'tjes op PS3 die Ronaldo willen hebben.
Ik had Van Gaal ook graag gezien, maar dan wel zonder z'n hele aanhang.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, het beleid was daar niet eens zo slecht maar daar gingen ze het aan wijten. Ik denk dat wanneer Van Gaal er was gekomen er een nieuwe wind zou gaan waaien en het vele malen beter zou gaan. Met Cruijf denk ik dat niet.
Demouge is een baas op fifaquote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef StijnDa het volgende:
Demouge rapDie commentator heeft nog nooit Fifa gespeeld.
Voor een scherpe prijs gekocht, zie ze allemaal 100k+ gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 19:43 schreef zerokil het volgende:
Thiago Silva al weer verkocht voor 107k, had hem gekocht voor 91k.
Nog klein beetje winst aan overgehouden.
Er staat nu een BIN voor 96k(4-5-1), misschien nog wel een tip voor andere PS3'ersquote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor een scherpe prijs gekocht, zie ze allemaal 100k+ gaan
Die gast lijkt wel tachtigquote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Demouge is een dikke paceneger
Budget, thema zou wel leuk zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef DannyDeko het volgende:
Wie o wie voelt zich creatief en wil een leuke hybrid bedenken in 433 ?
highrated golds t liefst
Heb je een bepaald thema/bepaalde speler waaromheen je een team wilt?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef DannyDeko het volgende:
highrated golds t liefst
FUThead doet langzaam. Anders had ik het wel gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef DannyDeko het volgende:
highrated golds t liefst
Noem 1 of 2 spelers om mee te startenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef DannyDeko het volgende:
highrated golds t liefst
Ffkes kijken wie ik nog niet in de club hebquote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noem 1 of 2 spelers om mee te starten
Messi als solo spits? Lijkt me beter met een ondersteunende spits erbijquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo - Messi - Sanchez
Moutinho - Aimar IF - Pastore UP
Coentrao - Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
Hij wil highrated golds, dan kan hij die krijgenquote:
Messi kan prima als solo spits, ik speel in h2h altijd 3-4-3 met barca en dan villa-messi-sanchez voorin. Je moet alleen geen hoge crosses geven en gewoon lage sweaty balletjesquote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi als solo spits? Lijkt me beter met een ondersteunende spits erbij
Ik cross nooit dus no problemoquote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Messi als solo spits? Lijkt me beter met een ondersteunende spits erbij
Waaaat eeen kut teeaaam!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
----hunter--ifluuk
Elia--sneij--dejong--walcott
Marcelo--lucio--alex--walker
------------diego alves
6 competities geloof ik
Ik heb het ook helemaal niet gevolgd: Speelt Kandji?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
Zo meteen Africa cup finaleHeb dat hele toernooi niet gevolgd. ik ga zo eens kijken
Komt Kandji uit Zambia of Ivoorkust?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet gevolgd: Speelt Kandji?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ivory Coast-Zambia dus geen Kandjiquote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Senegalquote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt Kandji uit Zambia of Ivoorkust?
Kijk, zo goed heb ik het gevolgd. Alsof de wereld geinteresseerd is wat er in Afrika gebeurtquote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ivory Coast-Zambia dus geen Kandji
geen pacehoer Gradelquote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Tim86 het volgende:
IVORY COAST (official) (4-3-3) Barry; Gosso Gosso, K. Touré, Bamba, Tiene; Y. Touré, Zokora, Tioté; Kalou, Drogba, Gervinho.
ZAMBIA (official) (4-4-2) Mweene; Nkausu, Sunzu, Himoonde, Musonda; Chansa, Lungu, Sinkala, Kalaba; C. Katongo, Mayuka.
Eto'oquote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noem 1 of 2 spelers om mee te starten
Ghana verliest van Maliquote:Op zondag 12 februari 2012 20:14 schreef stoereboii het volgende:
Had toch liever Ghana-Ivoorkust ofzo gezien, de enige afrikaanse teams die nog wat kunnen. De rest is
Helaas ligt FUTHead platquote:Op zondag 12 februari 2012 20:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eto'o
Mogen ook gewoon dode links tussen zitten hoor, als ze maar 9 halen
Als ze niet winnen moeten we al gaan denken in de richting van omkopingquote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
Ivoorkust vind ik wel een leuk team inderdaad, ik denk dan ook dat zij gaan winnen.
nja is wel waar, kameroen danquote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ghana verliest van Malien nog zo'n landje. Ghana is echt niet zo goed meer heurr..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |