Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Kan je toch een mooie hybrid mee maken? Er zijn prima Pro League spelers, en zo ook prima Griekse spelersquote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef wieisboos het volgende:
die griekse rb met 99 curve, balcontrole, FKA, volleysjammer dat hij in de pro league speelt anders had ik er een team mee gemaakt
Ja, kloppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef laucas het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/11924
Kloppen de chem waardes? Ken de berekeningen niet...
Fer krijgt maar 7 chem toch? Heeft 1 dubbele link en 2 dode. En beter doe je Cabral ipv Snijdersquote:Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef laucas het volgende:
2 landen links fixen 1 dode. Een dubbele fixt 1 dode. Volgens mij klopt het.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fer krijgt maar 7 chem toch? Heeft 1 dubbele link en 2 dode. En beter doe je Cabral ipv SnijdersCabral is veel beter.
Cabral echt de beste (op zijn niveau) LW waar ik deze FUT mee gespeeld hebquote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fer krijgt maar 7 chem toch? Heeft 1 dubbele link en 2 dode. En beter doe je Cabral ipv SnijdersCabral is veel beter.
Ik kan veel beter overweg met Snijders, erg wendbaar en 4* weak foot is ook wel lekker.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had Snijders ook bij bronze maar vond Dadda veel fijner op LW en Cabral vind ik veruit de fijnste silver LWquote:Op zondag 12 februari 2012 16:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik kan veel beter overweg met Snijders, erg wendbaar en 4* weak foot is ook wel lekker.
Vet team!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:15 schreef laucas het volgende:
Nee, 4321 maar als het niet speelt mogen ze weer wegquote:Op zondag 12 februari 2012 16:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet team!Is dit je lievelingsopstelling?
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is die spoiler met dames eigenlijk weggehaald?
Tijdje al, is voor de mobiele gebruikers.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer is die spoiler met dames eigenlijk weggehaald?
Schandalig!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tijdje al, is voor de mobiele gebruikers.
Tik op Google EA sports football world in en dan kom je erquote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat was die EA site waar je de replays kon downloaden en op youtube zetten? EA World ofzo?
Ja! Zelf wissel ik eigenlijk nooit though.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef Vijf_voor het volgende:
verliezen gewisselde spelers eigenlijk contracten?
uiteraard. en de wissels zelf kosten ook contracten.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef Vijf_voor het volgende:
verliezen gewisselde spelers eigenlijk contracten?
Had het gevonden. Het is inderdaad op easports.com. Als je op ea sports football world zoekt krijg je alleen maar de standaard EA site daar kan je niet downloaden.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tik op Google EA sports football world in en dan kom je er
Ronaldinho op die plekquote:Op zondag 12 februari 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel wat, wat vinden jullie ervan?
Ah zo, maar zo kom ik altijd in de web app dus dacht dat het hetzelfde wasquote:Op zondag 12 februari 2012 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had het gevonden. Het is inderdaad op easports.com. Als je op ea sports football world zoekt krijg je alleen maar de standaard EA site daar kan je niet downloaden.
Dan verliest Feyenoord van VVVquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Grappig dat 1 speler heel Feyenoord kan dragen. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij weg is.
Poorten openen?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:46 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Ik wil zo graag dit kunnen spelen, maar hij disconnect altijd... (ziggo modem + ps3)
Geel voor Velthuizen wat overdreven. Al weet je niet wat hij zegt natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja haha! Wel een mazzeltreffer, niet opzettelijk hands though.
Gedisconnect van PSN of van de EA-server?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:48 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Geprobeerd maar werkt niet, kan het ook fout gedaan hebben misschien. DMZ ook geprobeerd.
EA-server na elke FUT wedstrijd. Twee keer niet gehad, geluk ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gedisconnect van PSN of van de EA-server?
Daar heeft iemand anders hier ook last van. Heeft ook een Ziggo modem. Zelf heb ik er ook een, alleen helemaal nergens last van.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
EA-server na elke FUT wedstrijd. Twee keer niet gehad, geluk ofzo.
Tsja, misschien wist je het nog niet maar EA heeft nooit goeie servers gehad.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Ubee modem?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
[..]
Dat wist ikquote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, misschien wist je het nog niet maar EA heeft nooit goeie servers gehad.
Heb je er zelf een extra router aangehangen of zend je direct wifi via het modem uit?quote:
IB4 consolewar.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is de oplossing voor al je problemen
Direct via het modem, hadden het eerst wel maar m'n pa vond dit makkelijker en heeft de router weggegooid.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je er zelf een extra router aangehangen of zend je direct wifi via het modem uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |