Roseanne Complete edition (seizoen 1-9) 30 euroSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval ja, sommige imports hebben alsnog NL subs maar deze niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Import betekent geen NL subs maar wel gewoon afspeelbaar in deze regio?
dat is 10 + 35 + 2 + 2 + 2 = 51 euro.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou de volgende graag willen hebben:
- Cool runnings
- Rules of engagement
- Rain man
- The italian job (box)
- Friends (box)
Als je me een PM stuurt met waar ik ze kan ophalen en wanneer je tijd hebt, dan kom ik ze van de week even ophalen
Deal zal je pm sturen met info.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef On het volgende:
1408 - 2
Skeleton Key - 2
Sleepy Hollow - 2
The Village - 2
The Dark Knight - 1,5
The Ring 1,5
Not Another Teen Movie - 2
Sex Drive - 1,5
20 inclusief?
Heb fight club in je quote toegevoegd. Totaal 20,50.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef sjeksmine het volgende:
13 Going on 30
Alvin and the Chipmunks.
Hide and Seek
Jumanji
Madagascar 2
Scarface
The Island
Fight Club
= 16
300
Hostel II
The Strangers
= 4,50
= 20,50 euro ex verzenden... verzendkosten delen?
je wil ruim 60 euro korting terwijl de prijzen al ontzettend goed zijn?quote:
Hmm ik zie het. Moet ik hem ff opzoeken, er staan hier op het moment 6 stapels met dvd's en boxenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef DeLuna het volgende:
Welke Top Gear Collection is het? De link doet het hier niet..
Sorry maar dat vind ik echt te weinig. Ik heb voor de that 70 box alleen al 60 euro betaald zo ver ik me kan herinneren. En de prijs is nu zo laag omdat www.bol.com hem in de aanbieding heeft (permanente aanbieding). FRS staat die nog voor 70 ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:14 schreef jeweetwel88 het volgende:
Normale DVD's 2 euro per stuk (40 titels)
11:14
13 Going 30
A Man Apart
Aeonflux
Alvin and the Chipmunks 2
American Pie The Book of Love
Black Snake Moan
Cellular
Chain Reaction
Cheaters
Chicken Run
Fight Club
First Knight
Four Brothers
Fun with Dick and Jane
Hide and Seek
Hollowman
Hulk (Ultimate Universal Edition, rooie hoes)
Joyride
Lucky Number Slevin
My Life
National Treasure
Out of Time
Pertty Woman
Pitch Black
Poseidon Adventure
Ray
Renaissance man
Resurrecting The Champ
Riddick
Shaft
Sleepy Hollow
Surf's Up
T4XI (Taxi 4)
Tara Road
The Long Kiss Goodnight
The Net
The Sentinel
United 93
Zwartboek (Quality Film Collection)
Ex Rental 1.50 euro (18 titels)
300
All the boys love mandy lane
Charlie Wilson's war
Chasing Freedom
Everything is Illuminated
Hostel Part II
Max Payne
Perfect Stranger
The Brave one
The Kingdom
The Last king of Scotland
The nanny diaries
The Oxford Murders
The Strangers
Unknown
Wanted
Wedding Daze
You don't mess with the Zohan
That 70's Show complete edition (1-8)(3-8 nog in seal)
80 inc
Volgens de doos is het seizoen 1-12 en alle dvd's zijn er. Ik ben zelf ooit maar tot seizoen 4 gekomen, dus ook al kijk ik de dvd's ik weet niet welke aflevering het isquote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef knight18 het volgende:
interesse in scrubs en south park. IS south park alle 12 seizoenen?
Wat is de prijs inc voor scrubs en south park?
En is Friends nog beschikbaar?
dealquote:Op maandag 13 februari 2012 00:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens de doos is het seizoen 1-12 en alle dvd's zijn er. Ik ben zelf ooit maar tot seizoen 4 gekomen, dus ook al kijk ik de dvd's ik weet niet welke aflevering het is
Maar goed ik ga er gewoon vanuit dat het "alles" van 12 is (niet "alle" 12 want er bestaan meer seizoenen).
Samen is het 70 ex, splitten we verzending 73 incl?
Ah, dan hoor ik het nog wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Hmm ik zie het. Moet ik hem ff opzoeken, er staan hier op het moment 6 stapels met dvd's en boxengeen zin om nu direct alles ff overhoop te halen (de rest van wat ik te koop heb staan staat er voor
)
Kom ik op terug
pm komt jou kant opquote:
Geld is binnen gaat als alles goed gaat vandaag nog op de busquote:Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef On het volgende:
1408 - 2
Skeleton Key - 2
Sleepy Hollow - 2
The Village - 2
The Dark Knight - 1,5
The Ring 1,5
Not Another Teen Movie - 2
Sex Drive - 1,5
20 inclusief?
Gaat om deze:quote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef DeLuna het volgende:
Welke Top Gear Collection is het? De link doet het hier niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop