Nope, maar daar zie je dan ook de kop-pootjes enz. niet meerquote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Jagar! hardlopen en lijstje
Hoezo dat Ml-etje? Als je worstjes op de BBQ zit liggen ga je toch ook niet over je nek?
Geen fan helaas en ik weet dat het onzin is en dat het vlees niet aan bomen groeitquote:Op maandag 13 februari 2012 09:20 schreef V1z0R het volgende:
Varken aan het spit dan? En bij een gebraden kip zie de vleugels en poten ook nog...
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, maar daar zie je dan ook de kop-pootjes enz. niet meer
Dat noem je nu platquote:Op maandag 13 februari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Echt, soms weet ik niet waar je over praat en soms weet ik niet wat je nu in godsnaam gaat eten, Ml-etje![]()
Peeën met Juun? Jij hebt dus de pee in je stamppot?
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Echt, soms weet ik niet waar je over praat en soms weet ik niet wat je nu in godsnaam gaat eten, Ml-etje![]()
Peeën met Juun? Jij hebt dus de pee in je stamppot?
You made me laugh!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
[..]bij ons noemen we dat gewoon hutspot...?
Ik vind de sp-zd boterham ook intrigerend. Ik zie nu een links georienteerde boterham met een tomaat erop voor me, maar heb het vast mis.
Overstappen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Phaidra het volgende:
Jeez.. Bel ik voor een controle-afspraak bij de KNO, is er over 2 maanden de eerste mogelijkheid. Ik ben verdorie al zo'n 25 jaar patiënt daar! Misschien wordt het toch eens tijd om over te stappen naar het ziekenhuis in mijn eigen woonplaats... Gemiddelde wachttijd daar zou ca. 1 week zijn.
Nou ja, mijn dossier moet ook overgedragen worden lijkt me. Er is nogal wat over me geschreven in 25 jaarquote:Op maandag 13 februari 2012 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overstappen?
Je kan toch gewoon daar een afspraak maken zonder verdere moeilijkheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |