Ik ben van oorsprong Alkmaarse, dus denk graag van wel, maar hier in Twente zit er ook heen (Zenderen) en er schijnen er meer te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In Alkmaar, in de Grote Kerk! En ja Hielander, bij Wullie!Altijd superlekker eten
Volgens mij is het nog steeds het enige Schotse restaurant in Nederland, toch?
Kijk aanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong Alkmaarse, dus denk graag van wel, maar hier in Twente zit er ook heen (Zenderen) en er schijnen er meer te zijn.Maar Wullie blijft de 'enige echte' natuurlijk!
Vorig jaar nog geweest in de Grote KerkGelogeerd bij mijn dinnetje uit A'maar dus op de fiets. Helaas woont ze nu in Wales. Nou ja, helaas... we gaan er in mei een week logeren
Maar dit jaar geen festival dus
Wullie is geweldig!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk aanJaaa hij ziet er ook zo mega-Schots uit, aardige meneer ook!
![]()
Moet alleen checken hoe duur het is om gewoon een kijkje te nemen zonder whisky te nuttigen, want ik drink geen whisky maar ik wil wel de rest bekijken
Nu 35 euro iig, maar da's incluus whisky proevenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wullie is geweldig!![]()
De entree was niet heel veel vorig jaar, maar als je niet besteld hebt dan weet ik niet of er nog kaarten zijn??
Vind ik niet zo duurquote:Op zondag 12 februari 2012 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nu 35 euro iig, maar da's incluus whisky proeven![]()
Ik wil graag nog eens naar Schotland!
Zeg, gaan jullie niet toevallig de tweede helft van juni naar Schotland?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
*burp*
Schots eten!![]()
Gezelligheid met mister vriendje
Volgende week naar een whiskey happening met live muziek en meeeer Schots eten en reisbureaus enzo!
(we willen nog een reisje naar Schotland, dus soit
).
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ziek zijn. Oh, en hier ligt geen ijs.
Ik vind het jammer dat ik moest binnen zitten, had zoveel zin om te schaatsen!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Probability het volgende:
Toch terug gelezen, waarom binnen zitten dit weekend?
schaatsen
Geen idee of we überhaupt dit jaar gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, gaan jullie niet toevallig de tweede helft van juni naar Schotland?
Cavia is best eetbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 22:16 schreef the85mc het volgende:
Heb een tijdje gedate met een peruaanse. Toch best wel andere (eet)cultuur.. Cavia is daar vrij normaal op het menu. Dan denk ik toch meer aan een huisdier ipv aan een lekker stuk vlees.
Het is te vroeg voor vieze plaatjes, maar als je googlet op cuy, zal je zien dat de gemiddelde peruaanse cavia niet onderdoet voor een konijnquote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer een tussendoortje dan hoofdmaaltijd.
chico, dit is echt de zoveelste keer dat je 's nachts tot zo laat werkt sinds pfeiffer. Ik denk echt dat je wat beter voor jezelf moet zorgen!quote:Op maandag 13 februari 2012 04:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Presentatie is af, nu hopen dat ik morgen niet in slaap val tijdens het vertellen. Of extreem domme fouten gemaakt hebook een optie gezien het tijdstip. Maar stiekem ben ik wel een beetje trots op mezelf. Ik had ook heel makkelijk gewoon op kunnen geven ('dit kan ik toch niet') maar door te bikkelen heb ik best een goed verhaal. Hoop ik.
Tja ergens denk ik dan, waarom wel een konijn en geen caviaquote:Op maandag 13 februari 2012 07:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Cavia is best eetbaar. De exemplaren die in hun geheel aan de grill gehangen hebben, heb ik wel overgeslagen
.
[..]
Het is te vroeg voor vieze plaatjes, maar als je googlet op cuy, zal je zien dat de gemiddelde peruaanse cavia niet onderdoet voor een konijn.
Wat ga je toch altijd laat slapenquote:Op maandag 13 februari 2012 04:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Presentatie is af, nu hopen dat ik morgen niet in slaap val tijdens het vertellen. Of extreem domme fouten gemaakt hebook een optie gezien het tijdstip. Maar stiekem ben ik wel een beetje trots op mezelf. Ik had ook heel makkelijk gewoon op kunnen geven ('dit kan ik toch niet') maar door te bikkelen heb ik best een goed verhaal. Hoop ik.
Wat een mooie retorische vraagquote:Op maandag 13 februari 2012 08:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat ga je toch altijd laat slapenHoe gaat het met de rust en regelmaat?
Het is dat ik niet thuis ben, anders was dit een que om nijnenfoto's te spammenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat een mooie retorische vraag. Maar jullie hebben gelijk
.
Hier was het juist superwarm! Was echt aan het zweten met winterjas en dunne handschoentjes.
Maria, persoonlijk vind ik konijntjes leuker dan cavia's. En cavia smaakt beter. Dus.
/nuttige info.
Nope, maar daar zie je dan ook de kop-pootjes enz. niet meerquote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Jagar! hardlopen en lijstje
Hoezo dat Ml-etje? Als je worstjes op de BBQ zit liggen ga je toch ook niet over je nek?
Geen fan helaas en ik weet dat het onzin is en dat het vlees niet aan bomen groeitquote:Op maandag 13 februari 2012 09:20 schreef V1z0R het volgende:
Varken aan het spit dan? En bij een gebraden kip zie de vleugels en poten ook nog...
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, maar daar zie je dan ook de kop-pootjes enz. niet meer
Dat noem je nu platquote:Op maandag 13 februari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Echt, soms weet ik niet waar je over praat en soms weet ik niet wat je nu in godsnaam gaat eten, Ml-etje![]()
Peeën met Juun? Jij hebt dus de pee in je stamppot?
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Echt, soms weet ik niet waar je over praat en soms weet ik niet wat je nu in godsnaam gaat eten, Ml-etje![]()
Peeën met Juun? Jij hebt dus de pee in je stamppot?
You made me laugh!quote:Op maandag 13 februari 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
[..]bij ons noemen we dat gewoon hutspot...?
Ik vind de sp-zd boterham ook intrigerend. Ik zie nu een links georienteerde boterham met een tomaat erop voor me, maar heb het vast mis.
Overstappen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Phaidra het volgende:
Jeez.. Bel ik voor een controle-afspraak bij de KNO, is er over 2 maanden de eerste mogelijkheid. Ik ben verdorie al zo'n 25 jaar patiënt daar! Misschien wordt het toch eens tijd om over te stappen naar het ziekenhuis in mijn eigen woonplaats... Gemiddelde wachttijd daar zou ca. 1 week zijn.
Nou ja, mijn dossier moet ook overgedragen worden lijkt me. Er is nogal wat over me geschreven in 25 jaarquote:Op maandag 13 februari 2012 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overstappen?
Je kan toch gewoon daar een afspraak maken zonder verdere moeilijkheden?
Ah okquote:Op maandag 13 februari 2012 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, mijn dossier moet ook overgedragen worden lijkt me. Er is nogal wat over me geschreven in 25 jaar.
ik heb koffie genomen en voor de rest is het opletten vandaagquote:Op maandag 13 februari 2012 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
Aurum
Even rustig zitten en wat drinken dan maar?
jij had toch collectief via werk? Of is dat CZ?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:
Wow jagar, respect! Ik ben blij dat het hier wat aan het dooien is, kon heerlijk naar mijn werk fietsen.
Over die verzekeringen; ik heb ook interpolis via Rabobank. Maar 1x nodig gehad en dat ging prima. Maar heb ook inboedel via hun en toen er eens ingebroken was werd ook alles vergoed. Enige verzekering waar ik niet tevreden mee ben is CZ maar dat komt mdat ze niets vergoeden!
Rust gaat goed, ik ben door mn wekker heen geslapenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat ga je toch altijd laat slapenHoe gaat het met de rust en regelmaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |