abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2012 @ 20:19:31 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107904287
Ik maak het af en toe voor de kinderen. De dunne versie als ontbijt en de dikke versie in een vorm met bessensaus als toetje. Lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 12 februari 2012 @ 20:23:00 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107904444
Tink, hoe gaat het?
Beetje op regel allemaal?

An, griezelmeel met bloed in een geribbeld plastic bakje is inderdaad best wel lekker :P

Gortepap met stroop O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 12 februari 2012 @ 20:24:47 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107904546
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, hoe gaat het?
Beetje op regel allemaal?

An, griezelmeel met bloed in een geribbeld plastic bakje is inderdaad best wel lekker :P

Gortepap met stroop O+
Jawel. Het rommelt wel door hier. En met jou? Wanneer gaan jullie nu trouwen?
  Vis een optie? zondag 12 februari 2012 @ 20:37:39 #104
70532 loveli
N
pi_107905228
Gelatine komt niet uit beenmerg, maar uit botten.
/nitpick
crap in = crap out
  zondag 12 februari 2012 @ 20:39:08 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107905302
Boh, ik ben bekaf.
Even mijn eten voor morgen klaar maken en dan vroeg naar bed met een boek.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 12 februari 2012 @ 20:46:16 #106
70532 loveli
N
pi_107905716
Mijn DD: toen ik begon met posten paste mijn skibroek niet meer dicht (die met brakke rits). Voornaamste doel was gezonder eten en kwijtraken van buikvet. Finetunen van figuur was een aangename bijkomstigheid. Eetpatroon is in de basis grondig verbeterd en toekomstbestendiger. Inmiddels past de broek (rits weer functioneel) prima en heb ik een veel beter figuur dan me realistisch had geleken op mijn leeftijd.

Ben wel wat vakantiekilo's aan het bijkweken ;)
crap in = crap out
pi_107906376
Ah, ik val altijd af op vakantie. En dan ben jij nog wel aan het skieen! :D
Is het nog een beetje weer daar Loveli?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107906844
Wij hebben niet eens de moeite genomen om gewone kleren aan te trekken, vandaag. :@ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107907341
Zijn er hier mensen met een doorlopende reisverzekering? Ik overweeg om er eentje af te sluiten, want ik ga dit jaar 5x naar het buitenland en dan is het wel zo voordelig :'). Maar moet ik de basis of de uitgebreid hebben? http://www.zilverenkruis.(...)g/Pages/default.aspx (leek mij wel handig om reisverzekering bij mijn zorgverzekeraar te doen, wegens medische kosten enzo).

Zo en nu alle vakantievoorbereidingen afsluiten en maar eens aan een presentatie werken. Waar ik om eerlijk te zijn totaal geen zin in heb, mijn hoofd staat meer naar vakantie :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107907612
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er hier mensen met een doorlopende reisverzekering? Ik overweeg om er eentje af te sluiten, want ik ga dit jaar 5x naar het buitenland en dan is het wel zo voordelig :'). Maar moet ik de basis of de uitgebreid hebben? http://www.zilverenkruis.(...)g/Pages/default.aspx (leek mij wel handig om reisverzekering bij mijn zorgverzekeraar te doen, wegens medische kosten enzo).

Zo en nu alle vakantievoorbereidingen afsluiten en maar eens aan een presentatie werken. Waar ik om eerlijk te zijn totaal geen zin in heb, mijn hoofd staat meer naar vakantie :P.
Ik had m'n reisverzekering bij de rabobank, interpolis. Erg tevreden over. Je kunt altijd veranderen, europadekking of werelddekking geloof ik. Ik had standaard europadekking, tenzij grote plannen.
pi_107907652
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik had m'n reisverzekering bij de rabobank, interpolis. Erg tevreden over. Je kunt altijd veranderen, europadekking of werelddekking geloof ik. Ik had standaard europadekking, tenzij grote plannen.
Die hebben wij ook :Y Relatief goedkoop ook :)
pi_107907673
quote:

oh, ik zou uitgebreid doen, in kosten verschilt het niet zoveel...Zeker niet op jaarbasis!
pi_107907769
quote:

Eenmaal nodig gehad in een Frans ziekenhuis. Alle grote verzekeraars hadden destijds hun callcenterwerk bij 1 callcenter ondergebracht. Daar vonden ze het een oneerbaar voorstel om in het Frans (Frans!) aan het ziekenhuis te gaan uitleggen waarom ze na 4 dagen nog geen fax gestuurd hadden. En ze faxten dus ook niet. Verder deden ze ook heel weinig. Beetje liegen misschien.

Toen bleek de ANWB wel bereid om een en ander uit te voeren omdat daar een reisverzekering voor de auto liep. "Oooh, Aaah Nnnnnn Doubleve Be! Ah, c'est bon, toute est bon, voici voila, ici votre description!" zei de ziekenhuisadministratrice.

Neem dus ANWB-reisverzekering, zou ik zeggen.
De waarde blijkt als je ze nodig hebt, niet als je ze betaalt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 februari 2012 @ 21:20:11 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107907914
Wij hebben een ADAC -reisverzekering, de duitse equivalent van de ANWB-reisverzekering. Aanrader.
pi_107908057
Ik wil ook op vakantie Chico!
Heb mijn reisvezekering ook bij Zilveren Kruis, maar kennelijk hebben ze weer wat veranderd, want ik heb een uitgebreide werelddekking.
De verschillen:
1. Gelddekking
2. Ongevallendekking
3. Rechtsbijstanddekking
4. Vervangend vervoer en verblijf

1. is vast heel beperkt, maar zou je even in moeten lezen.
2. zit volgens mij gewoon in je reisverzekering
3. is handig als je geen "gewone" rechtsbijstand hebt
4. is handig als je met de auto gaat, is de anwb internationale pechhulp zeg maar. :)

Bel even met Zilverenkruis en overleg wat het handigste is en wat de verschillen zijn.
Ik heb er trouwens tegenwoordig wel een annuleringsverzekering bij tot 800 euro. Mocht ik nog een keer een enkel breken of een ziek familielid krijgen, dan krijg ik tot 800 euro terug. Daarboven kom ik eigenlijk toch nooit, want ik boek toch alleen maar een ticket. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107908555
Ik geloof dat ik geen rechtsbijstand heb normaal gesproken. Vind het alleen vreemd dat ze ongevallendekking apart aangeven, als het bij de basis ook in zou zitten? Ik zie hier hele lijsten met vergoedingen als ik dood ga of invalide word.

ANWB vind ik, heel eerlijk, wat duur. Je krijgt op papier hetzelfde (of zelfs minder) maar betaalt 60 euro per jaar ipv 30. Ben ik ook geen lid van, want geen auto enzo.

Interpolis is ook wel een goed idee, daar zit mijn inboedelverzekering ook (krijg je nog combinatiekorting ook). Oh die zijn net zo duur als ANWB.

Wat een bomen, wat een bos :').
  Vis een optie? zondag 12 februari 2012 @ 21:29:44 #117
70532 loveli
N
pi_107908582
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, ik val altijd af op vakantie. En dan ben jij nog wel aan het skieen! :D
Is het nog een beetje weer daar Loveli?
Gisteren was het zo koud dat ik m'n vingers niet meer warm kreeg. En bij een afdaling stoof er ijswind over een bergkam dat ik in een restaurant ben gevlucht en nadat ik wat ijs van m'n wang had verwijderd moest ik een half uur opwarmen. Voor het eerst dat ik het echt te koud vond. De derde chocola met slagroom in het derde restaurant kreeg me niet meer warm. En dankzij de zon die de hele dag scheen ook nog wat verbrand.

Vandaag was top, Nog wel koud, maar kon zonder bang te zijn voor een bevroren gezicht flink taart maken. Heb nu goede spierpijn van lekker racen.
crap in = crap out
  zondag 12 februari 2012 @ 21:31:19 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107908691
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik geen rechtsbijstand heb normaal gesproken. Vind het alleen vreemd dat ze ongevallendekking apart aangeven, als het bij de basis ook in zou zitten? Ik zie hier hele lijsten met vergoedingen als ik dood ga of invalide word.

ANWB vind ik, heel eerlijk, wat duur. Je krijgt op papier hetzelfde (of zelfs minder) maar betaalt 60 euro per jaar ipv 30. Ben ik ook geen lid van, want geen auto enzo.

Interpolis is ook wel een goed idee, daar zit mijn inboedelverzekering ook (krijg je nog combinatiekorting ook). Oh die zijn net zo duur als ANWB.

Wat een bomen, wat een bos :').
Als je niet de gewenste hulp krijgt als je in de problemen komt, is dertig euro alsnog te veel geld.
pi_107908757
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je niet de gewenste hulp krijgt als je in de problemen komt, is dertig euro alsnog te veel geld.
Helemaal waar. Maar hoe weet je wat de huidige betrouwbaarheid van de verschillende verzekeraars is?
  Vis een optie? zondag 12 februari 2012 @ 21:33:40 #120
70532 loveli
N
pi_107908831
heb centraal beheer. Ooit auto-ongeluk gehad in buitenland, compleet tevreden. Geen idee wat het kost.
crap in = crap out
pi_107909131
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben niet eens de moeite genomen om gewone kleren aan te trekken, vandaag. :@ .
Niks mis met pyjamadag op zijn tijd O+

quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Gisteren was het zo koud dat ik m'n vingers niet meer warm kreeg. En bij een afdaling stoof er ijswind over een bergkam dat ik in een restaurant ben gevlucht en nadat ik wat ijs van m'n wang had verwijderd moest ik een half uur opwarmen. Voor het eerst dat ik het echt te koud vond. De derde chocola met slagroom in het derde restaurant kreeg me niet meer warm. En dankzij de zon die de hele dag scheen ook nog wat verbrand.

Vandaag was top, Nog wel koud, maar kon zonder bang te zijn voor een bevroren gezicht flink taart maken. Heb nu goede spierpijn van lekker racen.
meheheheheh :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107909162
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Gelatine zit in alle pudding ;)

@lielie: die sherlock serie is tof he?! 1 van mijn favo's. Helaas alles al gezien. Hoop dat er weer een nieuwe komt.
Net de laatste gezien, :o
pi_107909341
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Helemaal waar. Maar hoe weet je wat de huidige betrouwbaarheid van de verschillende verzekeraars is?
Nou ja, mijn ervaring was dat de ANWB eerst ging helpen en daarna nog wel eens zou gaan uitzoeken hoe het zat met de dekking, en de verzekeraar (unive in dit geval) hun callcenter liet proberen te onderzoeken of ze onder de dekking uit konden.

ANWB was ook heel duidelijk naar vriendin van mijn (op de intensive care liggende) vader: zie maar welk ticket je regelt, wij betalen reis. En ook die van mij dus. Hoefde je niet voor getrouwd te zijn, of samen te wonen, geen bewijs overleggen, niks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 12 februari 2012 @ 21:42:14 #124
70532 loveli
N
pi_107909468
Zoveel taart heb ik nog niet op :')
crap in = crap out
pi_107909506
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ja, mijn ervaring was dat de ANWB eerst ging helpen en daarna nog wel eens zou gaan uitzoeken hoe het zat met de dekking, en de verzekeraar (unive in dit geval) hun callcenter liet proberen te onderzoeken of ze onder de dekking uit konden.

ANWB was ook heel duidelijk naar vriendin van mijn (op de intensive care liggende) vader: zie maar welk ticket je regelt, wij betalen reis. En ook die van mij dus. Hoefde je niet voor getrouwd te zijn, of samen te wonen, geen bewijs overleggen, niks.
interpolis hetzelfde.

Mijn oma overleed, en ik hoefde niet eens zelf de vluchten te boeken. En later ook geen bewijs te overleggen, niets. Ik was er altijd erg tevreden over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')