Jawel. Het rommelt wel door hier. En met jou? Wanneer gaan jullie nu trouwen?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, hoe gaat het?
Beetje op regel allemaal?
An, griezelmeel met bloed in een geribbeld plastic bakje is inderdaad best wel lekker
Gortepap met stroop
Ik had m'n reisverzekering bij de rabobank, interpolis. Erg tevreden over. Je kunt altijd veranderen, europadekking of werelddekking geloof ik. Ik had standaard europadekking, tenzij grote plannen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er hier mensen met een doorlopende reisverzekering? Ik overweeg om er eentje af te sluiten, want ik ga dit jaar 5x naar het buitenland en dan is het wel zo voordelig. Maar moet ik de basis of de uitgebreid hebben? http://www.zilverenkruis.(...)g/Pages/default.aspx (leek mij wel handig om reisverzekering bij mijn zorgverzekeraar te doen, wegens medische kosten enzo).
Zo en nu alle vakantievoorbereidingen afsluiten en maar eens aan een presentatie werken. Waar ik om eerlijk te zijn totaal geen zin in heb, mijn hoofd staat meer naar vakantie.
Die hebben wij ookquote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik had m'n reisverzekering bij de rabobank, interpolis. Erg tevreden over. Je kunt altijd veranderen, europadekking of werelddekking geloof ik. Ik had standaard europadekking, tenzij grote plannen.
oh, ik zou uitgebreid doen, in kosten verschilt het niet zoveel...Zeker niet op jaarbasis!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er hier mensen met een doorlopende reisverzekering? Ik overweeg om er eentje af te sluiten, want ik ga dit jaar 5x naar het buitenland en dan is het wel zo voordelig. Maar moet ik de basis of de uitgebreid hebben? http://www.zilverenkruis.(...)g/Pages/default.aspx (leek mij wel handig om reisverzekering bij mijn zorgverzekeraar te doen, wegens medische kosten enzo).
Zo en nu alle vakantievoorbereidingen afsluiten en maar eens aan een presentatie werken. Waar ik om eerlijk te zijn totaal geen zin in heb, mijn hoofd staat meer naar vakantie.
Eenmaal nodig gehad in een Frans ziekenhuis. Alle grote verzekeraars hadden destijds hun callcenterwerk bij 1 callcenter ondergebracht. Daar vonden ze het een oneerbaar voorstel om in het Frans (Frans!) aan het ziekenhuis te gaan uitleggen waarom ze na 4 dagen nog geen fax gestuurd hadden. En ze faxten dus ook niet. Verder deden ze ook heel weinig. Beetje liegen misschien.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Chicolate het volgende:
Gisteren was het zo koud dat ik m'n vingers niet meer warm kreeg. En bij een afdaling stoof er ijswind over een bergkam dat ik in een restaurant ben gevlucht en nadat ik wat ijs van m'n wang had verwijderd moest ik een half uur opwarmen. Voor het eerst dat ik het echt te koud vond. De derde chocola met slagroom in het derde restaurant kreeg me niet meer warm. En dankzij de zon die de hele dag scheen ook nog wat verbrand.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, ik val altijd af op vakantie. En dan ben jij nog wel aan het skieen!
Is het nog een beetje weer daar Loveli?
Als je niet de gewenste hulp krijgt als je in de problemen komt, is dertig euro alsnog te veel geld.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik geen rechtsbijstand heb normaal gesproken. Vind het alleen vreemd dat ze ongevallendekking apart aangeven, als het bij de basis ook in zou zitten? Ik zie hier hele lijsten met vergoedingen als ik dood ga of invalide word.
ANWB vind ik, heel eerlijk, wat duur. Je krijgt op papier hetzelfde (of zelfs minder) maar betaalt 60 euro per jaar ipv 30. Ben ik ook geen lid van, want geen auto enzo.
Interpolis is ook wel een goed idee, daar zit mijn inboedelverzekering ook (krijg je nog combinatiekorting ook). Oh die zijn net zo duur als ANWB.
Wat een bomen, wat een bos.
Helemaal waar. Maar hoe weet je wat de huidige betrouwbaarheid van de verschillende verzekeraars is?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je niet de gewenste hulp krijgt als je in de problemen komt, is dertig euro alsnog te veel geld.
Niks mis met pyjamadag op zijn tijdquote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben niet eens de moeite genomen om gewone kleren aan te trekken, vandaag..
mehehehehehquote:Op zondag 12 februari 2012 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gisteren was het zo koud dat ik m'n vingers niet meer warm kreeg. En bij een afdaling stoof er ijswind over een bergkam dat ik in een restaurant ben gevlucht en nadat ik wat ijs van m'n wang had verwijderd moest ik een half uur opwarmen. Voor het eerst dat ik het echt te koud vond. De derde chocola met slagroom in het derde restaurant kreeg me niet meer warm. En dankzij de zon die de hele dag scheen ook nog wat verbrand.
Vandaag was top, Nog wel koud, maar kon zonder bang te zijn voor een bevroren gezicht flink taart maken. Heb nu goede spierpijn van lekker racen.
Net de laatste gezien,quote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Gelatine zit in alle pudding
@lielie: die sherlock serie is tof he?! 1 van mijn favo's. Helaas alles al gezien. Hoop dat er weer een nieuwe komt.
Nou ja, mijn ervaring was dat de ANWB eerst ging helpen en daarna nog wel eens zou gaan uitzoeken hoe het zat met de dekking, en de verzekeraar (unive in dit geval) hun callcenter liet proberen te onderzoeken of ze onder de dekking uit konden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar hoe weet je wat de huidige betrouwbaarheid van de verschillende verzekeraars is?
interpolis hetzelfde.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, mijn ervaring was dat de ANWB eerst ging helpen en daarna nog wel eens zou gaan uitzoeken hoe het zat met de dekking, en de verzekeraar (unive in dit geval) hun callcenter liet proberen te onderzoeken of ze onder de dekking uit konden.
ANWB was ook heel duidelijk naar vriendin van mijn (op de intensive care liggende) vader: zie maar welk ticket je regelt, wij betalen reis. En ook die van mij dus. Hoefde je niet voor getrouwd te zijn, of samen te wonen, geen bewijs overleggen, niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |