quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Progje!![]()
Kijk nou wat je veroorzaakt met je appeltaart als ontbijt!Allemaal vrouwelijke slankies hunkerend naar appeltaart.
Dus jij hebt niet dat je koffie ineens heel vies vindt? Dat hoorde ik laatst van iemand die zwanger was, lijkt me heel vervelend.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik ga nu koffie halen, daarna overleg in.
je kan 'm ook chanteren, dat je 'm anders niet spreekt tot woensdagquote:Op maandag 13 februari 2012 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Argh, de duutser heeft een verrassing voor me, volgende week woensdag. En ik hou niet van verrassngen. En het duurt nog zolang!
k vlieg er donderdag heen. K ga maar eens kijken wat er te doen is in duutserstad op die avond...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan 'm ook chanteren, dat je 'm anders niet spreekt tot woensdag
Ik heb hele goeie ontdooiskills ontwikkeldquote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
al moet ik zeggen dat ik magnetron appeltaart niet lekker vind
Geen satésaus?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:26 schreef V1z0R het volgende:
Het is nog maar maandag, Mini. Deze week gewoon goed voor jezelf wezen dan is het voor het weekend vast voorbij.
[..]
Geen satésaus?
Lijstje:
O: kwark met havermout en rozijnen, en een banaan
T: bth Schwarzwalder schinken
L: 2 bth paprika/kipfilet/paard, garnalen, kiwi, glas melk
T: bth Schwarzwalder schinken, glas melk
T: appeltje
D: Pittig rundergehakt met pitabroodjes en extra scherpe saus, spinaziesalade, yoghurt met wat druiven
T: ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond naar de film (Shame van Steve McQueen). Zin in!.
Niet meer actief op Fok!
Haha, volgens mij ben ik namen door elkaar aan het halen, momquote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Steve McQueen is toch al iets van 20jr dood?
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
O hai.
Beetje irritant:Tsja moet ik het verglijk van leerlingen naar collega's nog maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond naar de film (Shame van Steve McQueen). Zin in!.
Heb overigens een reep raw chocolate, geloof niet dat ik er veel aan vind
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah, een andere dusquote:Op maandag 13 februari 2012 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij ben ik namen door elkaar aan het halen, mom.
Oh nee, toch niet. Het is ook een regisseur, heeft ook Hunger geregisseerd.
http://www.imdb.com/name/nm2588606/
Beiden hebben hun irritante puntenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja moet ik het verglijk van leerlingen naar collega's nog maken?
Heb overigens een reep raw chocolate, geloof niet dat ik er veel aan vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |