Ik kwam als eerste?? Niet liegen Gray, heartz was als eerste, lees het topic anders nog ff terug.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk wel in dat je hier als eerste kwam uithuilen he?
[..]
Weet je nog dat je herhaaldelijk terugkomt met de reactie: 'jurist'?
'Slimmerd'.![]()
Niet leuk he? Ophouden dus. Heartz krijgt ook van me te horen wanneer haar gedraag laakbaar is, dus jij ook. Consequentie, precies zoals je om vroeg.
Gewoon kappen met die aanhalingstekens. Of je bent echt niet in staat om te begrijpen wat die insinueren? In dat geval sta je geheel niet in je recht om iemand anders op zijn onkunde te wijzen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik noteer dat 'jurist' een scheldwoord is. Weer wat geleerd.
Als ik dan heel grof ga worden noem ik iemand 'advocaat' en als ik dan echt uit mijn pan ga ...nou kijk dan maar uit want voor je het weet noem ik je wel 'rechter'...oh nee wacht. Linker.
Wat wil je nou bereiken met dit doorhameren? Wat is nou echt het probleem? Je zegt laat maar varen, maar dat is al de 4e keer ofzo dat je dat zegt. Laat het dan ook echt varen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef Gray het volgende:
Heartz: bied je verontschuldigingen aan bij Ronnie_Bravo; hij lijdt duidelijk onder je uitlatingen. Zelf ook niet meer provoceren, behandel anderen zoals jij behandeld wil worden. Klagen over gedrag dat je zelf ook vertoont wordt doorgaans hypocriet genoemd.
Ronnie_Bravo: reageer inhoudelijker; je mag prima de andere kant van de discussie innemen (graag zelfs), maar het Occupy afzeiken om zijn voorkomen als hippiebende kennen we nu wel. Maak eens een volzin voor of tegen een Occupy-gerelateerd onderwerp.
Probeer samen te werken om er een mooi topic van te maken, met discussies waarin voor en tegens worden belicht.
Ik ben dan ook geen jurist. Zo beter zonder aanhalingstekens? Of mag dit ook niet? In dat geval wordt een hele beroepsgroep gebanned op FOK! en voor je het weet kan niets meer. Zeker in WGR zal dit dan problemen opleveren.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die aanhalingstekens. Of je bent echt niet in staat om te begrijpen wat die insinueren? In dat geval sta je geheel niet in je recht om iemand anders op zijn onkunde te wijzen.
Je snapt echt niet waar die aanhalingstekens voor gebruikt worden he?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen jurist. Zo beter zonder aanhalingstekens? Of mag dit ook niet? In dat geval wordt een hele beroepsgroep gebanned op FOK! en voor je het weet kan niets meer. Zeker in WGR zal dit dan problemen opleveren.
Dat sommige users problemen hebben als ze zo genoemd worden cq naar verwezen wordt 'snap' ik niet. Je mag iemand toch wel bij zijn beroep noemen?? Ik bedoel, noem mij in elke post 'bakkertje' en ik lig er niet wakker van hoor, brood moet er ook komen.
Het is jouw schuld..... ALLEMAAL!!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef heartz het volgende:
Goh ik dien een klacht in en de hel breekt uit hier.
Over niet met kritiek kunne omgaan gesproken
Juist welquote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef heartz het volgende:
Goh ik dien een klacht in en de hel breekt uit hier.
Over niet met kritiek kunnen omgaan gesproken
Die n had je weg kunne latequote:Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juist welhet moet toch besproken kunnen worden? Doodzwijgen is makkelijker maar juist op een openbaar forum moet je geschillen kunnen bespreken. Je hoeft het niet eens te worden maar dat is weer wat anders.
Maar goed dat ik gister op de Dam wasquote:Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is jouw schuld..... ALLEMAAL!!
Ah, kijk! Een heel vriendelijk, oprecht en niet onredelijk verzoek!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Die n had je weg kunne late
Maar kan je kritiek leveren zonder iemand te beledigen?
Uiteraard kan ik dat. Zoals eerder aangegeven kwam dit van twee kanten en heb ik vervolgens zelf besloten dat jullie helemaal zelf gebruik kunnen maken van het topic zodat het makkelijker is. Dat er hier nu een discussie is dat het woord 'jurist' al beledigend is, daar kan ik niets aan doen behalve antwoord geven op vragen, opmerkingen cq stellingen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef heartz het volgende:
[..]
Die n had je weg kunne late
Maar kan je kritiek leveren zonder iemand te beledigen?
Een net antwoord dacht ik zo, wederom geen schuttingtaal gehanteerd en niemand beledigdquote:Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, kijk! Een heel vriendelijk, oprecht en niet onredelijk verzoek!
Nou, Ronnie?
Ja maar dan is het ook denigrerend bedoeld he met 'je' erachter. Ik had ook geen agentje moeten neerzettenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
Als iemand mij psycholoogje noemt voel ik me echt wel beledigd, nou is psycholoog ook een kutberoep maar dat ter zijde
Nee niet alleen jurist. Maar, en jij bent jurist?, jij bent echt geen jurist, een jurist zou dat moeten weten. Maw: het lijkt erop dat je er steeds op uit bent mijn bekwaamheid als juriste te beledigen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dat. Zoals eerder aangegeven kwam dit van twee kanten en heb ik vervolgens zelf besloten dat jullie helemaal zelf gebruik kunnen maken van het topic zodat het makkelijker is. Dat er hier nu een discussie is dat het woord 'jurist' al beledigend is, daar kan ik niets aan doen behalve antwoord geven op vragen, opmerkingen cq stellingen.
Dit bedoel ik dus.quote:In mijn optiek is het pas beledigend om iemand te vernoemen naar een beroep als diegene dat beroep niet uitoefend. Iemand een hoer noemen die geen hoer is , is beledigend. Iemand een agentje noemen als hij geen agent is , kan ook beledigend zijn. Iemand 'bakkertje' noemen die een bakker is, is niet beledigend en iemand 'jurist' noemen die een jurist is kan dus ook niet beledigend zijn. Dit kan pas als beledigend worden ervaren als je geen jurist bent.
Ja dat kan ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef heartz het volgende:
[..]
Nee niet alleen jurist. Maar, en jij bent jurist?, jij bent echt geen jurist, een jurist zou dat moeten weten. Maw: het lijkt erop dat je er steeds op uit bent mijn bekwaamheid als juriste te beledigen.
Dat legde ik net ook al uit. Kan je ook kritiek leveren zonder steeds op de man af te spelen?
Als die bakker continue zwarte broodjes bakt kan hij het moeilijk gaan ontkennen natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef heartz het volgende:
Dit bedoel ik dus.
Als iemand bakker is, en mensen zeggen steeds jij bent een slechte bakker, of een beroerde bakker of een lelijke bakker, terwijl ze die bakker nooit hebben zien bakken, kan dat voor die bakker beledigend zijn.
Het is niet het woord, maar het gebruik van de aanhalingstekens!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik dat. Zoals eerder aangegeven kwam dit van twee kanten en heb ik vervolgens zelf besloten dat jullie helemaal zelf gebruik kunnen maken van het topic zodat het makkelijker is. Dat er hier nu een discussie is dat het woord 'jurist' al beledigend is, daar kan ik niets aan doen behalve antwoord geven op vragen, opmerkingen cq stellingen.
Je doet wel bijdehand, maar 'bijdehand' ben je niet, he? Zie je wat ik doe hier?quote:In mijn optiek is het pas beledigend om iemand te vernoemen naar een beroep als diegene dat beroep niet uitoefend. Iemand een hoer noemen die geen hoer is , is beledigend. Iemand een agentje noemen als hij geen agent is , kan ook beledigend zijn. Iemand 'bakkertje' noemen die een bakker is, is niet beledigend en iemand 'jurist' noemen die een jurist is kan dus ook niet beledigend zijn. Dit kan pas als beledigend worden ervaren als je geen jurist bent.
[..]
Een net antwoord dacht ik zo, wederom geen schuttingtaal gehanteerd en niemand beledigd
Nou ik wil niet zeggen dat niemand op FOK mij kent hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 19:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat ik niet snap, is dat je daar zo geïrriteerd over raakt, ik bedoel.. wat is het probleem. Niemand kent je dus wat zou het uitmaken als iemand je niet wil geloven?
Is ook zo, maar mods geven de users ook veel vrijheid de discussie zelf in te vullen. Soms gaat een gesprek een heel andere kant op, maar is die wel leuk om te houden. Andere keren dient die gemodereerd te worden, omdat het nergens meer over gaat. Het is een fijne lijn...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef heartz het volgende:
[..]
En als ik jou beledigd heb, spijt me dat. Maar ik vind dat het ook de taak van de mods is, discussies hier inhoudelijk te houden en niet uit de hand te laten lopen, wat ik ook duidelijk in mijn klacht vermeld heb.
Laten we het erop houden dat we het niet meer moeten doenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef heartz het volgende:
[..]
Nou ik wil niet zeggen dat niemand op FOK mij kent hoor
Mijn schoonbroertje hangt hier ook rond, evenals mijn vriend heel soms, maar dan niet in BNW.
Het wordt vervelend na een aantal maal, omdat het ook niet bijdraagt aan de discussie.
Waarom moet steeds mijn beroep erbij gehaald worden?
Daarnaast vind ik dat in een goede discussie respectvol met elkaar standpunten gedeeld moeten kunnen worden, ik vind die houding dus niet zo respectvol.
Misschien heeft een ander er geen erg in, maar ik ben dus gewend om op een respectvolle wijze met elkaar te communiceren. En daar kan heus wel es een lolletje bij.
En als ik jou beledigd heb, spijt me dat. Maar ik vind dat het ook de taak van de mods is, discussies hier inhoudelijk te houden en niet uit de hand te laten lopen, wat ik ook duidelijk in mijn klacht vermeld heb.
Overigens heb ik nog geen excuses ontvangen... deert niet hoor.
Eens hoor, wilde gewoon verduidelijken dat ik dat ook in mijn klacht heb vermeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Is ook zo, maar mods geven de users ook veel vrijheid de discussie zelf in te vullen. Soms gaat een gesprek een heel andere kant op, maar is die wel leuk om te houden. Andere keren dient die gemodereerd te worden, omdat het nergens meer over gaat. Het is een fijne lijn...
Sorry kan er niet uitkomen?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het niet meer moeten doen
Iedereen verder een fijne zondagavond gewenst en morgen weer fit aan het werk.
Bevoordeeld of bevooroordeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef heartz het volgende:
[..]
Eens hoor, wilde gewoon verduidelijken dat ik dat ook in mijn klacht heb vermeld.
Overigens zou ik wel willen zien of ze dat bijv F&L ook zouden kunnen flikken...
Of ben ik dan te bevoordeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |