abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107898863
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Je ziet hopelijk wel in dat je hier als eerste kwam uithuilen he?

[..]

Weet je nog dat je herhaaldelijk terugkomt met de reactie: 'jurist'?

'Slimmerd'. :')

Niet leuk he? Ophouden dus. Heartz krijgt ook van me te horen wanneer haar gedraag laakbaar is, dus jij ook. Consequentie, precies zoals je om vroeg.
Ik kwam als eerste?? Niet liegen Gray, heartz was als eerste, lees het topic anders nog ff terug.
( hier begon het: [FEEDBACK] Ik zit in BNW hoera! )
Voorts noteer ik dat 'jurist' een scheldwoord is. Weer wat geleerd.

Als ik dan heel grof ga worden noem ik iemand 'advocaat' en als ik dan echt uit mijn pan ga ...nou kijk dan maar uit want voor je het weet noem ik je wel 'rechter'...oh nee wacht. Linker.

Maar laat verder maar varen, jullie hebben je eigen topic, ik heb mijn zegje gedaan.
pi_107899175
wow wat is hier gebeurd, dik slagveld. lol
pi_107899266
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik noteer dat 'jurist' een scheldwoord is. Weer wat geleerd.

Als ik dan heel grof ga worden noem ik iemand 'advocaat' en als ik dan echt uit mijn pan ga ...nou kijk dan maar uit want voor je het weet noem ik je wel 'rechter'...oh nee wacht. Linker.
Gewoon kappen met die aanhalingstekens. Of je bent echt niet in staat om te begrijpen wat die insinueren? In dat geval sta je geheel niet in je recht om iemand anders op zijn onkunde te wijzen.

En je was diegene die als eerste deze afgehandelde zaak weer wilde openen. Vervolgens ben je nu al dagenlang bezig met erop terugkomen.

Da-gen-lang...

Wat begrijp je niet aan:

quote:
18s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:46 schreef Gray het volgende:
Heartz: bied je verontschuldigingen aan bij Ronnie_Bravo; hij lijdt duidelijk onder je uitlatingen. Zelf ook niet meer provoceren, behandel anderen zoals jij behandeld wil worden. Klagen over gedrag dat je zelf ook vertoont wordt doorgaans hypocriet genoemd.

Ronnie_Bravo: reageer inhoudelijker; je mag prima de andere kant van de discussie innemen (graag zelfs), maar het Occupy afzeiken om zijn voorkomen als hippiebende kennen we nu wel. Maak eens een volzin voor of tegen een Occupy-gerelateerd onderwerp.

Probeer samen te werken om er een mooi topic van te maken, met discussies waarin voor en tegens worden belicht.
Wat wil je nou bereiken met dit doorhameren? Wat is nou echt het probleem? Je zegt laat maar varen, maar dat is al de 4e keer ofzo dat je dat zegt. Laat het dan ook echt varen!
pi_107900848
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Gewoon kappen met die aanhalingstekens. Of je bent echt niet in staat om te begrijpen wat die insinueren? In dat geval sta je geheel niet in je recht om iemand anders op zijn onkunde te wijzen.

Ik ben dan ook geen jurist. Zo beter zonder aanhalingstekens? Of mag dit ook niet? In dat geval wordt een hele beroepsgroep gebanned op FOK! en voor je het weet kan niets meer. Zeker in WGR zal dit dan problemen opleveren.

Dat sommige users problemen hebben als ze zo genoemd worden cq naar verwezen wordt 'snap' ik niet. Je mag iemand toch wel bij zijn beroep noemen?? Ik bedoel, noem mij in elke post 'bakkertje' en ik lig er niet wakker van hoor, brood moet er ook komen.
pi_107901481
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen jurist. Zo beter zonder aanhalingstekens? Of mag dit ook niet? In dat geval wordt een hele beroepsgroep gebanned op FOK! en voor je het weet kan niets meer. Zeker in WGR zal dit dan problemen opleveren.

Dat sommige users problemen hebben als ze zo genoemd worden cq naar verwezen wordt 'snap' ik niet. Je mag iemand toch wel bij zijn beroep noemen?? Ik bedoel, noem mij in elke post 'bakkertje' en ik lig er niet wakker van hoor, brood moet er ook komen.
Je snapt echt niet waar die aanhalingstekens voor gebruikt worden he?

Neem dan maar aan van mij dat ze als beledigend worden opgevat wanneer je ze gebruikt bij het omschrijven van iemand, bijvoorbeeld bij hun beroep.
pi_107901511

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 12-02-2012 19:13:06 (niet doen) ]
  zondag 12 februari 2012 @ 19:17:52 #32
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107901763
Goh ik dien een klacht in en de hel breekt uit hier.
Over niet met kritiek kunne omgaan gesproken :r
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_107901827
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef heartz het volgende:
Over niet met kritiek kunne omgaan gesproken :r
Het is jouw schuld..... ALLEMAAL!! o|O
pi_107901835
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef heartz het volgende:
Over niet met kritiek kunnen omgaan gesproken :r
Juist wel :) het moet toch besproken kunnen worden? Doodzwijgen is makkelijker maar juist op een openbaar forum moet je geschillen kunnen bespreken. Je hoeft het niet eens te worden maar dat is weer wat anders.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:20:54 #35
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107901880
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Juist wel :) het moet toch besproken kunnen worden? Doodzwijgen is makkelijker maar juist op een openbaar forum moet je geschillen kunnen bespreken. Je hoeft het niet eens te worden maar dat is weer wat anders.
Die n had je weg kunne late :P
Maar kan je kritiek leveren zonder iemand te beledigen? :)
  zondag 12 februari 2012 @ 19:21:44 #36
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107901907
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is jouw schuld..... ALLEMAAL!! o|O
Maar goed dat ik gister op de Dam was :P
pi_107901927
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Ah, kijk! Een heel vriendelijk, oprecht en niet onredelijk verzoek!

Nou, Ronnie?
pi_107902003
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Uiteraard kan ik dat. Zoals eerder aangegeven kwam dit van twee kanten en heb ik vervolgens zelf besloten dat jullie helemaal zelf gebruik kunnen maken van het topic zodat het makkelijker is. Dat er hier nu een discussie is dat het woord 'jurist' al beledigend is, daar kan ik niets aan doen behalve antwoord geven op vragen, opmerkingen cq stellingen.

In mijn optiek is het pas beledigend om iemand te vernoemen naar een beroep als diegene dat beroep niet uitoefend. Iemand een hoer noemen die geen hoer is , is beledigend. Iemand een agentje noemen als hij geen agent is , kan ook beledigend zijn. Iemand 'bakkertje' noemen die een bakker is, is niet beledigend en iemand 'jurist' noemen die een jurist is kan dus ook niet beledigend zijn. Dit kan pas als beledigend worden ervaren als je geen jurist bent.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, kijk! Een heel vriendelijk, oprecht en niet onredelijk verzoek!

Nou, Ronnie?
Een net antwoord dacht ik zo, wederom geen schuttingtaal gehanteerd en niemand beledigd ;)
pi_107902116
Als iemand mij psycholoogje noemt voel ik me echt wel beledigd, nou is psycholoog ook een kutberoep maar dat ter zijde :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_107902159
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
Als iemand mij psycholoogje noemt voel ik me echt wel beledigd, nou is psycholoog ook een kutberoep maar dat ter zijde :D
Ja maar dan is het ook denigrerend bedoeld he met 'je' erachter. Ik had ook geen agentje moeten neerzetten o|O
  zondag 12 februari 2012 @ 19:30:07 #41
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107902177
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Uiteraard kan ik dat. Zoals eerder aangegeven kwam dit van twee kanten en heb ik vervolgens zelf besloten dat jullie helemaal zelf gebruik kunnen maken van het topic zodat het makkelijker is. Dat er hier nu een discussie is dat het woord 'jurist' al beledigend is, daar kan ik niets aan doen behalve antwoord geven op vragen, opmerkingen cq stellingen.
Nee niet alleen jurist. Maar, en jij bent jurist?, jij bent echt geen jurist, een jurist zou dat moeten weten. Maw: het lijkt erop dat je er steeds op uit bent mijn bekwaamheid als juriste te beledigen.
Dat legde ik net ook al uit. Kan je ook kritiek leveren zonder steeds op de man af te spelen? :)
quote:
In mijn optiek is het pas beledigend om iemand te vernoemen naar een beroep als diegene dat beroep niet uitoefend. Iemand een hoer noemen die geen hoer is , is beledigend. Iemand een agentje noemen als hij geen agent is , kan ook beledigend zijn. Iemand 'bakkertje' noemen die een bakker is, is niet beledigend en iemand 'jurist' noemen die een jurist is kan dus ook niet beledigend zijn. Dit kan pas als beledigend worden ervaren als je geen jurist bent.
Dit bedoel ik dus.
Als iemand bakker is, en mensen zeggen steeds jij bent een slechte bakker, of een beroerde bakker of een lelijke bakker, terwijl ze die bakker nooit hebben zien bakken, kan dat voor die bakker beledigend zijn.

Moet ik dit nou echt uitleggen? :)
pi_107902642
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef heartz het volgende:

[..]

Nee niet alleen jurist. Maar, en jij bent jurist?, jij bent echt geen jurist, een jurist zou dat moeten weten. Maw: het lijkt erop dat je er steeds op uit bent mijn bekwaamheid als juriste te beledigen.
Dat legde ik net ook al uit. Kan je ook kritiek leveren zonder steeds op de man af te spelen? :)

Ja dat kan ik.
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:30 schreef heartz het volgende:

Dit bedoel ik dus.
Als iemand bakker is, en mensen zeggen steeds jij bent een slechte bakker, of een beroerde bakker of een lelijke bakker, terwijl ze die bakker nooit hebben zien bakken, kan dat voor die bakker beledigend zijn.
Als die bakker continue zwarte broodjes bakt kan hij het moeilijk gaan ontkennen natuurlijk. ;)

Ik heb je tijdens het uitoefenen van je beroep nooit meegemaakt, dat klopt en daar zou ik derhalve ook geen gefundeerde mening over kunnen (misschien zelfs mogen) hebben echter als ik puur moet afgaan op het niveau van de geposte berichten dan zie ik het gewoon niet. Niet qua stijl en/of grammatica. Dit gecombineerd met het gegeven dat iedereen online een fantastische baan heeft (of een lul van 30 cm of een bankrekening van 3 ton) lijkt het mij derhalve geoorloofd dit in twijfel te trekken.
Wat ik niet snap, is dat je daar zo geïrriteerd over raakt, ik bedoel.. wat is het probleem. Niemand kent je dus wat zou het uitmaken als iemand je niet wil geloven?
pi_107902902
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het is niet het woord, maar het gebruik van de aanhalingstekens!

quote:

[..]

Een net antwoord dacht ik zo, wederom geen schuttingtaal gehanteerd en niemand beledigd ;)
Je doet wel bijdehand, maar 'bijdehand' ben je niet, he? Zie je wat ik doe hier?

Het is dat op de man spelen dat nergens toe leidt. Natuurlijk kan je wel iemand op zijn fouten wijzen, juist zelfs in een discussie. Maar je hoeft dan slechts die fout ter discussie te brengen, niet die persoon zelf. Wel lekker makkelijk natuurlijk, want als je eenmaal die ander op zijn/haar teentjes getrapt hebt wordt de discussie niet veel moeilijker meer. Maar je wint er niets mee, want je bent een andere discussie aan het voeren. Alleen maar verliezers houd je over, en dat kan ook de bedoeling niet zijn! Al helemaal niet als daarmee ook vele anderen die graag mee wilden discussiëren de dupe worden.

Kortom, meer op het onderwerp richten, minder op de personen.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:52:37 #44
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107902999
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Wat ik niet snap, is dat je daar zo geïrriteerd over raakt, ik bedoel.. wat is het probleem. Niemand kent je dus wat zou het uitmaken als iemand je niet wil geloven?
Nou ik wil niet zeggen dat niemand op FOK mij kent hoor :P
Mijn schoonbroertje hangt hier ook rond, evenals mijn vriend heel soms, maar dan niet in BNW.
Het wordt vervelend na een aantal maal, omdat het ook niet bijdraagt aan de discussie.
Waarom moet steeds mijn beroep erbij gehaald worden?
Daarnaast vind ik dat in een goede discussie respectvol met elkaar standpunten gedeeld moeten kunnen worden, ik vind die houding dus niet zo respectvol.
Misschien heeft een ander er geen erg in, maar ik ben dus gewend om op een respectvolle wijze met elkaar te communiceren. En daar kan heus wel es een lolletje bij.
En als ik jou beledigd heb, spijt me dat. Maar ik vind dat het ook de taak van de mods is, discussies hier inhoudelijk te houden en niet uit de hand te laten lopen, wat ik ook duidelijk in mijn klacht vermeld heb.

Overigens heb ik nog geen excuses ontvangen... deert niet hoor. :D
  zondag 12 februari 2012 @ 20:10:02 #45
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107903803
Waar is DemonHunter, hij is hier toch ook mod? :P
pi_107904132
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef heartz het volgende:

[..]

En als ik jou beledigd heb, spijt me dat. Maar ik vind dat het ook de taak van de mods is, discussies hier inhoudelijk te houden en niet uit de hand te laten lopen, wat ik ook duidelijk in mijn klacht vermeld heb.
Is ook zo, maar mods geven de users ook veel vrijheid de discussie zelf in te vullen. Soms gaat een gesprek een heel andere kant op, maar is die wel leuk om te houden. Andere keren dient die gemodereerd te worden, omdat het nergens meer over gaat. Het is een fijne lijn... :)
pi_107904375
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Nou ik wil niet zeggen dat niemand op FOK mij kent hoor :P
Mijn schoonbroertje hangt hier ook rond, evenals mijn vriend heel soms, maar dan niet in BNW.
Het wordt vervelend na een aantal maal, omdat het ook niet bijdraagt aan de discussie.
Waarom moet steeds mijn beroep erbij gehaald worden?
Daarnaast vind ik dat in een goede discussie respectvol met elkaar standpunten gedeeld moeten kunnen worden, ik vind die houding dus niet zo respectvol.
Misschien heeft een ander er geen erg in, maar ik ben dus gewend om op een respectvolle wijze met elkaar te communiceren. En daar kan heus wel es een lolletje bij.

Overigens heb ik nog geen excuses ontvangen... deert niet hoor. :D
Laten we het erop houden dat we het niet meer moeten doen ;)

Iedereen verder een fijne zondagavond gewenst en morgen weer fit aan het werk.
  zondag 12 februari 2012 @ 20:24:35 #48
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107904538
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Is ook zo, maar mods geven de users ook veel vrijheid de discussie zelf in te vullen. Soms gaat een gesprek een heel andere kant op, maar is die wel leuk om te houden. Andere keren dient die gemodereerd te worden, omdat het nergens meer over gaat. Het is een fijne lijn... :)
Eens hoor, wilde gewoon verduidelijken dat ik dat ook in mijn klacht heb vermeld.
Overigens zou ik wel willen zien of ze dat bijv in F&L ook zouden kunnen flikken... :P
Of ben ik dan te bevooroordeeld?
  zondag 12 februari 2012 @ 20:25:12 #49
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107904570
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat we het niet meer moeten doen ;)

Iedereen verder een fijne zondagavond gewenst en morgen weer fit aan het werk.
Sorry kan er niet uitkomen? :)
Of dat is dit?
pi_107904623
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef heartz het volgende:

[..]

Eens hoor, wilde gewoon verduidelijken dat ik dat ook in mijn klacht heb vermeld.
Overigens zou ik wel willen zien of ze dat bijv F&L ook zouden kunnen flikken... :P
Of ben ik dan te bevoordeeld?
Bevoordeeld of bevooroordeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')