Die is inderdaad mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Principessa het volgende:
Ik vind dit wel een passende plaat voor de op:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het aanpassen.quote:
Die is mooi idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooiste Whitney foto die ik me kan herinneren, beter zo?
Mooi!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooiste Whitney foto die ik me kan herinneren, beter zo?
Dat was gewoon een slanke, jonge Whitney.quote:
Als ik zo eens naar haar handen en bovenarmen kijk vind ik dat niet gewoon slank.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slanke, jonge Whitney.
quote:Familie herdenkt Whitney Houston in hotelkamer
van onze redactie
AMSTERDAM - Goede vrienden en familie van Whitney Houston hebben zich verzameld in de hotelkamer waar de zangeres overleed.
Ook dochter Bobbi Kristina is inmiddels toegelaten in de hotelkamer, schrijft RadarOnline. Het lichaam van Whitney bevindt zich niet meer in de kamer maar is nog wel steeds aanwezig in het Beverly Hilton hotel.
Volgens bronnen wordt er gezocht naar een mogelijkheid om Whitneys lichaam het hotel uit te krijgen. Een helikopter zou op het moment niet beschikbaar zijn. Intussen is er buiten een enorme bloemenzee ontstaan waar fans de dood van hun idool verwerken.
Whitney Houston, bekend van hits als I Will Always Love You en I Wanna Dance With Somebody, overleed zaterdag op 48-jarige leeftijd in Los Angeles.
Ik kan er niks aan doen, maar ik moest echt heel hard lachenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef Deckard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Overreden door een vrachtwagen!
aldus Radaronlinequote:CNN spoke to Johnny Gill who is in Memphis with Bobby Brown for a New Edition concert. He told them: "Bobby is struggling and devastated" at hearing Whitney has died. He has apparently spoken to their daughter Bobbi Kristina who is in Los Angeles and "Not doing well" Brown said.
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor, we zien het de eerste keer ook wel.quote:
fok doet raarquote:Op zondag 12 februari 2012 14:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor, we zien het de eerste keer ook wel.
Whitney was altijd superslank...quote:
Wèl als je flink verslaafd bent, denk aan Winehousequote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef trovey het volgende:
Ik vind het eigenlijk het ergste voor die dochter. Zit je moeder zo'n beetje je hele leven aan de rotzooi en dan gaat ze ook nog voortijdig dood (en waarschijnlijk aan diezelfde troep).48 jaar is toch geen leeftijd om te sterven.
![]()
Iedereen met een anekdote, grap of wat dan ook wil aandacht. Ik zie het probleem niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mensen die nu van die flauwe grappen maken willen aandacht. Maar helaas is die aandacht nu voor Houston. Dus open je eigen topic met je rommel.
Sowieso is het altijd triest als er kinderen bij zijn betrokken als een van de ouders sterft. Maar goed dat geldt niet alleen voor Whitney, Michael, maar ook voor klaas van om de hoek.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef trovey het volgende:
Ik vind het eigenlijk het ergste voor die dochter. Zit je moeder zo'n beetje je hele leven aan de rotzooi en dan gaat ze ook nog voortijdig dood (en waarschijnlijk aan diezelfde troep).48 jaar is toch geen leeftijd om te sterven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |