Nee idd, als de bron en het verhaal echt waren dan was het topic een stuk succesvoller geweestquote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
kijk ze huilen
alsof dit topic nog niet vergald was door die nepbron
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
kijk ze huilen
alsof dit topic nog niet vergald was door die nepbron
Ik las mazzelzelfmoordquote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wel veel mensen gestorven op dezelfde plek en hetzelfde tijdstip. Lijkt wel massazelfmoord.
brandx.. gaan we een keertje een biertje drinken?quote:
Wijquote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
brandx.. gaan we een keertje een biertje drinken?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]met je ninja-edit
triest neptrollert figuur, ga toch lekker terug naar KLB
en nee het topic werd daardoor juist grappig, maar dat snap je natuurlijk niet met je beperkte vermogens
Geeft niet hoor, jongetjes zoals jij moeten er ook zijn
quote:Henk Westbroek overleeft ternauwernood snowboardongeluk
ZERMATT: Acteur en zanger Henk Westbroek is naar eigen zeggen aan de dood ontsnapt in het Zwitserse Zermatt. De Utrechtenaar was samen met talloze wereldsterren als Keanu Reeves, Brad Pitt en Whitney Houston aan het snowboarden in de Alpen. Door nog onbekende oorzaak kwamen allen om. Naast buitenlandse sterren kwamen ook Sinterklaas en Jeroen Krabbé om in de sneeuw. Minder bekende mensen zoals de tante van Klonk lieten ook het leven.
"Ik wilde gaan snowboarden met Regillio Tuur" zo verklaarde Westbroek, "maar Regillio vond het nog iets te vroeg en besloot een uurtje later te gaan. Daarop heb ik besloten nog even in bed te kruipen. Regillio is mijn redding geweest" Westbroek ontsnapte al vaker aan de dood, zoals in 2009 toen hij niet aan boord van een vliegtuig stapte dat later zou neerstorten.
later meer...
quote:
Is er al informatie omtrent de snowboard capaciteiten van de Meiden van Halal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |