Bronquote:Actor Keanu Reeves is reported to have died shortly after a snowboard accident earlier today - February 12, 2012.
The actor & novice snowboarder was vacationing at the Zermatt ski resort in Zermatt, Switzerland with family and friends. Witnesses indicate that Keanu Reeves lost control of his snowboard and struck a tree at a high rate of speed.
Keanu Reeves was air lifted by ski patrol teams to a local hospital, however, it is believed that the actor died instantly from the impact of the crash. The actor was wearing a helmet at the time of the accident and drugs and alcohol do not appear to have played any part in his death.
sjee, brad pitt ook alquote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef WillieW het volgende:
[..]
Bron
Gaat lekker met de beroemdheden.
Jeroen is er altijd bijquote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef Mirjam het volgende:
en jeroen krabbe meldt zich ook
http://jeroen.krabbe.medi(...)ies/actor_skiing.php
trapte je hier nou echt in TS?
Kan wel een geweldig verhaal neerzetten dat het een grap was van mij, maar ik ben er echt ingetrapt...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef Mirjam het volgende:
en jeroen krabbe meldt zich ook
http://jeroen.krabbe.medi(...)ies/actor_skiing.php
trapte je hier nou echt in TS?
ik vind het wel tof dat je het eerlijk zegt!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef WillieW het volgende:
[..]
Kan wel een geweldig verhaal neerzetten dat het een grap was van mij, maar ik ben er echt ingetrapt...![]()
Naja...... Verwijder het topic maar snel
Ook uit je bron:quote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef WillieW het volgende:
[..]
Bron
Gaat lekker met de beroemdheden.
quote:about this web site. FAKE... THIS STORY IS 100% FAKE! this is an entertainment website, and this is a totally fake article based on zero truth and is a complete work of fiction for entertainment purposes!
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef Onnoman het volgende:
nelson mandela is ook dood
maar hij ademt nog wel
brandx.. mag ik op je schoot zitten?quote:
Op één of andere manier ben ik er nu wel achter dat de site fake is.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef WillieW het volgende:
[..]
Op één of andere manier ben ik er nu wel achter dat de site fake is.
Dat is me hier toch wel heel subtiel kenbaar gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
Nee idd, als de bron en het verhaal echt waren dan was het topic een stuk succesvoller geweestquote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
kijk ze huilen
alsof dit topic nog niet vergald was door die nepbron
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
kijk ze huilen
alsof dit topic nog niet vergald was door die nepbron
Ik las mazzelzelfmoordquote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wel veel mensen gestorven op dezelfde plek en hetzelfde tijdstip. Lijkt wel massazelfmoord.
brandx.. gaan we een keertje een biertje drinken?quote:
Wijquote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
brandx.. gaan we een keertje een biertje drinken?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]met je ninja-edit
triest neptrollert figuur, ga toch lekker terug naar KLB
en nee het topic werd daardoor juist grappig, maar dat snap je natuurlijk niet met je beperkte vermogens
Geeft niet hoor, jongetjes zoals jij moeten er ook zijn
quote:Henk Westbroek overleeft ternauwernood snowboardongeluk
ZERMATT: Acteur en zanger Henk Westbroek is naar eigen zeggen aan de dood ontsnapt in het Zwitserse Zermatt. De Utrechtenaar was samen met talloze wereldsterren als Keanu Reeves, Brad Pitt en Whitney Houston aan het snowboarden in de Alpen. Door nog onbekende oorzaak kwamen allen om. Naast buitenlandse sterren kwamen ook Sinterklaas en Jeroen Krabbé om in de sneeuw. Minder bekende mensen zoals de tante van Klonk lieten ook het leven.
"Ik wilde gaan snowboarden met Regillio Tuur" zo verklaarde Westbroek, "maar Regillio vond het nog iets te vroeg en besloot een uurtje later te gaan. Daarop heb ik besloten nog even in bed te kruipen. Regillio is mijn redding geweest" Westbroek ontsnapte al vaker aan de dood, zoals in 2009 toen hij niet aan boord van een vliegtuig stapte dat later zou neerstorten.
later meer...
quote:
Is er al informatie omtrent de snowboard capaciteiten van de Meiden van Halal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |