Ik klikte op de camera en plakte em daar, die gooit er zelf nog IMG omheen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
En nu nog leren dat je zelf geen [img] er omheen hoeft te zetten ook dan![]()
Je link is kant en klaar
Nope....quote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Even hulp gevraagd?Ik ben bezig met den vaatwassert, maar moet als ik de zwanenhals los wil draaien het water eerst afgesloten?
Nee!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Oh ik dacht serieus dat dat echt heel bekend was![]()
En dat iedereen dat al wist.
Je zwanenhals is afvoer, geen toevoer, dus denk het nietquote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Even hulp gevraagd?Ik ben bezig met den vaatwassert, maar moet als ik de zwanenhals los wil draaien het water eerst afgesloten?
Mooiquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee!
En ik laatst roepen dat ik graag een foto hier wilde posten vanaf m'n telefoon, maar dat ik niet wist hoe ik dat snel kon doen. Kreeg geen bruikbare tips
Zou er wel ff iets van een bakje en een doekje bijhouden iddquote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
Wel een emmer eronder toch?
Zeker verstandig.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
Wel een emmer eronder toch?
Ik was ook ff kwijt of jij wel Android had geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee!
En ik laatst roepen dat ik graag een foto hier wilde posten vanaf m'n telefoon, maar dat ik niet wist hoe ik dat snel kon doen. Kreeg geen bruikbare tips
He's sexy and he knows it!quote:
Soms ben ik zoooooo verstandigquote:
Veel te lekker om op brood te smeren iddquote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhh. Morgen maar ff nieuwe pot halen.
*lepel pakt*
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of jij toen online was, hoor!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was ook ff kwijt of jij wel Android had geloof ik![]()
[..]
He's sexy and he knows it!
Welke?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of jij toen online was, hoor!![]()
Maar ik heb Android ja, ik heb ook zo'n mooie HTC
Desire Squote:
Eet je dat gewoon zo op uit de potquote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhh. Morgen maar ff nieuwe pot halen.
*lepel pakt*
[ afbeelding ]
Ze schijnen speculaas milkshake te hebbenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het was druk, maar wel gezellig met al de familie.
Straks (net zoals gisteren) nog naar de McDonalds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |