Ze was wel van de jaren 80, maar ik vraag me af of ze het echt gemaakt zou hebben in bijvoorbeeld The Voice of Holland. Die hedendaagse zingwedstrijden waar de druk van alle kanten versmorend werkt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zoals bij al die "gemaakte" sterren.
Ja Whitney lijkt me een uitermate goede The Voice kandidaat.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ze was wel van de jaren 80, maar ik vraag me af of ze het echt gemaakt zou hebben in bijvoorbeeld The Voice of Holland. Die hedendaagse zingwedstrijden waar de druk van alle kanten versmorend werkt.
Met gemaakt bedoel ik dus juist dat ze een heel team achter haar had die er voor zorgde dat ze uiteindelijk de wereldster werd met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ze was wel van de jaren 80, maar ik vraag me af of ze het echt gemaakt zou hebben in bijvoorbeeld The Voice of Holland. Die hedendaagse zingwedstrijden waar de druk van alle kanten versmorend werkt.
Hoezo kan je dat niet zeker weten? Bekijk een album van haar en kijk hoevaak haar naam als songschrijfster genoemd wordt. Voor zover ik weet is dat vrijwel niet. Ze is zangeres, geen songschrijver...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
We kunnen het niet zeker weten, maar ik durf te wedden dat ook haar teksten door een andere hand waren geschreven.
Ik zie het niet meer helemaal gebeuren...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja Whitney lijkt me een uitermate goede The Voice kandidaat.
Of een Bob Dylan of Mick Jagger zoiets zou winnen betwijfel ik.
Bronquote:Nederlandse tribute Whitney HoustonZangeressen Trijntje Oosterhuis, Edsilia Rombley, Berget Lewis, Glennis Grace en saxofoniste Candy Dulfer zijn van plan om een eerbetoon te brengen aan de zaterdag overleden Whitney Houston. Dat maakte Wilbert Mutsaers, zendermanager van 3FM en Radio 6, zondag bekend.
“Agenda’s, locatie en datum afstemmen is nogal een uitdaging”, zegt Mutsaers via Twitter. “Als het al lukt en nog gewenst is, zal het half maart worden, schat ik.”
Glennis Grace twitterde dat ze aangeslagen is door het overlijden van Houston. “Jezus jongens, ik ben er kapot van!”, reageert de zangeres. Ook Trijntje Oosterhuis is van slag door de dood van haar ‘grootste voorbeeld’. “Hele verdrietige dag!” (Novum)
Het lichaam van de 48-jarige Houston werd zaterdag in een bad in een hotelkamer in Los Angeles gevonden. De doodsoorzaak is nog niet bekend.
De mens wikt, maar god beschikt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
Tja Man proposes, God disposes. Zou mijn vader altijd zeggen. Heb nooit een goede Nederlandse vertaling gevonden daarvoor.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:04 schreef Curiosity het volgende:
[..]
De mens wikt, maar god beschikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |