laat ik het zo zeggen: 15jaar geleden was ik waarschijnlijk overleden van angst. inmiddels zou ik er schijt aan hebben...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je daarbij zelfvertrouwen uitstraalt, is het direct al een stuk minder erg
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Moeten ze het nummer hernoemen "I bet you look like an a-rhythmic retard on the dancefloor."
excusez moi?quote:
goddank 1 week? ik zou god om mijn blote knieeen danken als ie naar 538 ofzo zo gaan....quote:Op zondag 12 februari 2012 01:57 schreef Cee het volgende:
Dus. Giel komt met Alain Clarke, Toppertje en Lange Frans. Goddank is ie een week vrij.
Nog steeds. Zonder schaamte.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:58 schreef Evertjan het volgende:
stiekum vonden we het allemaal toch erg leuk destijds
omdat het kan!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb dit in mijn lijst staan.
Waarom heb ik dezelfde smaak als Giel?
goddank heeft ie ms montreal niet genoemd...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:57 schreef Evertjan het volgende:
Giel heeft alleen maar Nederlandse platen uitgekozen!
Hand op m'n hart, ik heb het altijd een belachelijk nummer gevonden.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:58 schreef Evertjan het volgende:
stiekum vonden we het allemaal toch erg leuk destijds
kwestie van geduld vrees ikquote:Op zondag 12 februari 2012 01:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goddank heeft ie ms montreal niet genoemd...
Rap klinkt live bijna altijd houterig en net-niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
het mist gewoon flow.....die frans rapt me te houterig....
nja, het debuutalbum heb ik een aantal keer geluisterd en ook dat is niet echt geweldig. ik vind het gewoon matige rappertsquote:Op zondag 12 februari 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rap klinkt live bijna altijd houterig en net-niet.
JAWOHL!quote:
Lange Frans en Baas B in de D-mencrewquote:Op zondag 12 februari 2012 02:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het debuutalbum heb ik een aantal keer geluisterd en ook dat is niet echt geweldig. ik vind het gewoon matige rappertsmaar ik moet eerlijk toegeven: een echte rapfan ben ik sowieso al niet..
Trustenquote:Op zondag 12 februari 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
Afgelopen? Mooi. Kan ik eindelijk naar bed![]()
Trusten allemaal
ja, die is wel lekker...maar vooral door de beat....quote:Op zondag 12 februari 2012 02:01 schreef Cee het volgende:
Rampeneren hoorde ik vanmiddag. Ik besefte me dat ik het een geweldig nummer vind.
hahaha, lekker met de winden meewaaien jij of niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B in de D-mencrewJa hoor, ik was een hiphopmeisje destijds
Nee, puber, dus fases. Doen de meeste pubersquote:Op zondag 12 februari 2012 02:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha, lekker met de winden meewaaien jij of niet?
Ik luisterde echt al die polder hiphop toen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:01 schreef Cee het volgende:
Rampeneren hoorde ik vanmiddag. Ik besefte me dat ik het een geweldig nummer vind.
Rampeneren is de bom. Het was het anthem van een weekendje weg met de voetbalkornuiten in Valkenswaard. Mooie tijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:01 schreef Cee het volgende:
Maar dan alleen met Gerard, de rest trappen we er uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:02 schreef CindieY het volgende:
Wat ik na afloop van zoveel éénmalige/jaarlijkse muziekprogramma's altijd zeg: er moet gewoon wekelijks een muziekprogramma op tv zijn.
Hoef wat mij betreft niet per se met Gerard. Of met een kliekje van 3FM.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan alleen met Gerard, de rest trappen we er uit.
k weet eigenlijk niet of ik dat deed...voglens mij was ik al vrij snel into rock, hoewel ik ook wel van die eurohouse hield.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, puber, dus fases. Doen de meeste pubers
Oe, jeetje...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:03 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)bit-whitney-houston/
In ieder geval wel iemand met veel verstand van muziek en die kan presenteren.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoef wat mij betreft niet per se met Gerard. Of met een kliekje van 3FM.
Ik gok op een hoax.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:03 schreef ChatGirl het volgende:
Tja. Van haar had ik al een tijdje terug afscheid genomen. Weer zo eentje die haar talent heeft vergooid.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:03 schreef ChatGirl het volgende:
Jouw moeder is nu nog wakker?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder gezicht toen ik haar vertelde over Whitney Houston.
Wat hebben zwarte vrouwen toch met Whitney Houston.
quote:
twitter:AP twitterde op zondag 12-02-2012 om 01:57:12BREAKING: Publicist Kristen Foster says singer Whitney Houston has died at age 48 reageer retweet
Is ze altijd op zaterdag.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jouw moeder is nu nog wakker?
Ik wil nooit meer 'I will always love you' horen, dan zit ik direct te janken als een kind, werd gedraaid op de crematie van m'n oma.
http://www.bbc.co.uk/news/world-17001548quote:Op zondag 12 februari 2012 02:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:AP twitterde op zondag 12-02-2012 om 01:57:12BREAKING: Publicist Kristen Foster says singer Whitney Houston has died at age 48 reageer retweet
twitter:rudymackay twitterde op zondag 12-02-2012 om 04:32:39Hoe is ze precies overleden dan? 'Eh...da witnie'. reageer retweet
quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op zondag 12-02-2012 om 04:32:39Hoe is ze precies overleden dan? 'Eh...da witnie'. reageer retweet
twitter:
twitter:hole1988 twitterde op zondag 12-02-2012 om 07:22:33@CeeJayEff your minutes of fame -
reageer retweet
De meters sloegen weer uit zie ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 07:28 schreef hole1988 het volgende:
twitter:hole1988 twitterde op zondag 12-02-2012 om 07:22:33@CeeJayEff your minutes of fame - [ link | afbeelding ] reageer retweet
dat is tof idd, ga het nog wel even terugluisteren straks.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef JaneDoe het volgende:
frank, held, onverwachts (voor mij dan) whitney-fan!
Ik luister het nu terugquote:Op zondag 12 februari 2012 09:49 schreef Cee het volgende:
Didn't we almost have it all.Hij gaat door!
de eerste is vanmorgen ook door frank gedraaid, idd n zeroequote:
Inderdaad, viel me ook al op.quote:
Californication? volgens mij 2000 of 2001quote:
1999, aldus Wikipedia. Dan zal ie wel een hit zijn geweest in het jaar daarop.quote:
correct, stond in de zomer van 2000 in de hitlijsten dus mag ie gedraaid worden: http://dutchcharts.nl/sho(...)alifornication&cat=squote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
1999, aldus Wikipedia. Dan zal ie wel een hit zijn geweest in het jaar daarop.
Altijd één van m'n favorieten geweest van RHCP.
die woordgrapjes van Ramon altijdquote:
Klerenhanger!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wacht even, hij loopt op uggs en flirt met een meisje?
quote:Maarten wil flirten met deze kapster in opleiding, Laila! Maar is zijn kans net zo groot als deze foto...?
Ik heb een tijdje naar die foto zitten staren. Is zij zo enorm klein of die gozer op de foto enorm groot?quote:
volgens de bellert is ze kleinquote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje naar die foto zitten staren. Is zij zo enorm klein of die gozer op de foto enorm groot?
Ok, volgens mij erg klein, ik vind de verhoudingen op de foto zelfs engquote:
ze is 90cm lang!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, volgens mij erg klein, ik vind de verhoudingen op de foto zelfs eng
Hahaha ik twijfelde of ik het wel goed verstondquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef CindieY het volgende:
Is het een mooie jongen? Neeee, helemaal ni... Jaaaaa. Ik let er nie zo op.
FAAL.
ik denk dat ze een loverboy heeft en via deze flirter onder hem uit wil komenquote:
die maarten ziet er zelf uit als een loverboyquote:Op zondag 12 februari 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze een loverboy heeft en via deze flirter onder hem uit wil komen![]()
deze bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Rock, hoe heb je die Vlinders in je buik gevonden?![]()
Arme vlindersquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Rock, hoe heb je die Vlinders in je buik gevonden?![]()
Briljantquote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze bedoel je?
http://www.vkmag.com/maga(...)ith_fire_part_xxxiv/
gewoon, toeval.....mooi he?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze bedoel je?
http://www.vkmag.com/maga(...)ith_fire_part_xxxiv/
gewoon, toeval.....mooi he?
ik deel die shit graag weet je!quote:
Where do broken hearts go?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, weer een gebroken hart erbij
mooi he? stel nou dat een ontzettend leuke jongen dat voor jou zou schrijven....dan smelt je toch?quote:
God put a smile upon your facequote:
Ik vind het mooi dat 3fm hier toch bij stilstaat ondanks het feit dat ze niet echt Zeroes is. Ze hadden ook de kop in 't zand kunnen steken.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
na wat ik vanmorgen heb gehoord had frank dit moeten doen!
dat sowiesoquote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat 3fm hier toch bij stilstaat ondanks het feit dat ze niet echt Zeroes is. Ze hadden ook de kop in 't zand kunnen steken.
zingen kan ze wel, maar de lange uithalen vind ik nooit zo mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
en nog zijn er mensen die haar een overgewaardeerde zangeres durven te noemen!
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik vanavond The Bodyguard ga kijken...
Die heb ik gewoon nog nooit gezien he! Ik wilde het altijd nog wel eens doen, maarja tis er nooit van gekomen...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
voor Kevin Costnerquote:
vanavond op net 5quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb em hier in hogere resolutie liggen en ik hoef me niet kapot te ergeren aan reclamebreaks.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, hier komt een foute grap! klikken op eigen risico.MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, hier komt een foute grap! klikken op eigen risico.Mja, ik vind dit weer zo typisch hè. Een artiest overlijdt en opeens moeten we het allemaal weer draaien, thuis en op de radio en op tv en is er niks dan goeds over die persoon te horen. Ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Ja, doen ze bij begrafenissen ook altijd, en maar positief wezen en het veel over die persoon hebben en foto's kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ik vind dit weer zo typisch hè. Een artiest overlijdt en opeens moeten we het allemaal weer draaien, thuis en op de radio en op tv en is er niks dan goeds over die persoon te horen. Ik pas.
als ik dood ga hoop ik dat de mensen gewoon zeggen dat ik stomme grappen maakte, mensen lastig viel met debiele links, slechte films en weet ik veel wat nog meer. en als je me tijdens mijn leven niet moet hoef je na mijn dood niet positief over me te zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, doen ze bij begrafenissen ook altijd, en maar positief wezen en het veel over die persoon hebben en foto's kijken.![]()
In mijn geval is dat alleen als ik om die persoon gaf en bij leven ook positief over diegene was. Verder er is een levensgroot verschil tussen iemand in je persoonlijke kring of een artiest.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, doen ze bij begrafenissen ook altijd, en maar positief wezen en het veel over die persoon hebben en foto's kijken.![]()
Ik kan me goed voorstellen dat als je de artiest goed vind/vond je ineens weer een opleving hebt qua frequentie van het beluisteren/bekijken van liedjes, optredens etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
In mijn geval is dat alleen als ik om die persoon gaf en bij leven ook positief over diegene was. Verder er is een levensgroot verschil tussen iemand in je persoonlijke kring of een artiest.
mag die jongen het varahorloge van je hebben? aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, please?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb een Vara Horloge, toen samen met de 1000 gulden gewonnen.
Ah, stuur die horloge naar Paul! SMS 3333 om te zeggen dat je hem wel wil afstaan!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb een Vara Horloge, toen samen met de 1000 gulden gewonnen.
Als ik 'm kan vinden mag ie 'm hebben. Maar ik denk niet dat ik 'm kan vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag die jongen het varahorloge van je hebben? aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, please?
Heeft Michiel laatst ook al gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
typisch Timur en Ramon die quiz net....ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het de komende week gaan doen op het belangrijkste(?) radiotijdstip. wel apart eigenlijk dat zij daar zitten aangezien Michiel toch de vaste vervanger van Giel is?
maakt me verder ook niet uit maar t viel me gewoon opquote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft Michiel laatst ook al gedaan.
Normaal gesproken gaat m'n wekker om half 7 maar ik denk dat ik 'm op 6 uur ga zetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef alors het volgende:
Ik hoef eigenlijk helemaal niet echt vroeg deze week, maar ik ga het proberen, speciaal voor Timur en Ramon
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga wat anders doen. tot later/morgen/ooit
Ik zit nog net niet te schreeuwen naar m'n radio hoe dom ze zijnquote:
Uitgegleden op de fiets, tegen een hek aangeknaldquote:
oh jeetjequote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Uitgegleden op de fiets, tegen een hek aangeknaldEn niet alleen zn wenkbrauw, de snee loopt door tot achter zn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik moest er niet aan denken toen ik dat hoorde, horror... En koudquote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie lijst
Het introspel is trouwens godse simpel
Overigens, seks in de koelcel, old'd, wel vaker gehoord..
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
Ik ben in een goede buiquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
/Oh, hij klopt niet. Thnx Ceetwitter:MarcoZXQ twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:39:41Michael Jackson stierf toen hij 58 was. Whitney Houston was 48. John F Kennedy 38 en Amy Winehouse was 28. Hoera! @JustinBieber is bijna 18! reageer retweet
Maussiequote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
We gaan een Coldplayclubje oprichten. Gewoon, omdat het kan en om de dagploeg hier te stangenquote:
Mag ik mee doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
We gaan een Coldplayclubje oprichten. Gewoon, omdat het kan en om de dagploeg hier te stangen![]()
Summerjam
Tuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ende jolijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |