Buiten de randstad is alles natuurlijk buitenland.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tururlijk niet, is allemaal hetzelfde Borisz. Vergeet de achterhoek niet
Precies, en buiten Nederland is alles Amsterdamquote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Buiten de randstad is alles natuurlijk buitenland.
quote:
Maar das logischquote:Op zondag 12 februari 2012 01:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, en buiten Nederland is alles Amsterdam
Gimme that tree!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef TAV74 het volgende:
Ah, Snoop nu. Tering, wat was het toen druk bij de Alpha op Lowlands
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef borisz het volgende:
Al wil Bloes dat Utreg ook nog meedoet. Anders heb ik weer eenin mijn nek.
Ik haat kinderen die in een restaurant gaan rennenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Die setjes hebben waarschijnlijk geen kinderen en vinden het dus niet erg om in een restaurant te zijn met kinderen omdat ze die toch niet continu om hen heen hebben.
Spelen voor kinderen is zo fijn in een restaurant. Ik heb het idee dat ik toen ik kind was veeeel langer op mijn eten moest wachten dan tegenwoordig (is dit echt zo of is t omdat ik kind was en snel verveeld. Duurde altijd langer dan een half uur dacht ik nml).
Daarom gingen we vroeger altijd uiteten naar de Chinees. Dan kon ik vooraf, tussendoor en erna altijd naar het grote aquarium rennen om vissen te kijken
Echt??quote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik haat kinderen die in een restaurant gaan rennen
Ik ben een enorme kindervriend.. maar niet als ik vrij benquote:Op zondag 12 februari 2012 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Eh, ik ben niet zo'n kindervriend he
Dus erger me er al gauw aan waarschijnlijk
Ja, dat is het verschil, ik ben gek op kinderen. Vooral hele kleine waar volwassenen dan leuke geluidjes tegen gaan maken en in kromme zinnen tegen gaan pratenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Eh, ik ben niet zo'n kindervriend he
Dus erger me er al gauw aan waarschijnlijk
Zou ik ook wel lullig voor jullie vinden, als jullie dat niet meer zouden mogenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Geef mij maar lekkere demente bejaardenDie mogen zoveel rondjes rennen in een restaurant als ze willen
Nu wel ja. Nou ja, ik vind gillen erger. Maar een kind in een restaurant gaat nou eenmaal soms niet en dat kun je het kind niet kwaad nemen vind ik. Zeker omdat ik zelf vroeger zo wasquote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik haat kinderen die in een restaurant gaan rennen
Ik neem het dan ook de ouders kwalijkquote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu wel ja. Nou ja, ik vind gillen erger. Maar een kind in een restaurant gaat nou eenmaal soms niet en dat kun je het kind niet kwaad nemen vind ik. Zeker omdat ik zelf vroeger zo was
Klopt, maar ouders zouden dan ook wel moeten weten welk kind ze naar welke gelegenheid fatsoenlijk mee kunnen nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Met het ene kind kan die wat meer rust in de kont heeft kan je wel eten in een restaurant (eetcafé's , kindervriendelijke en mcdonalds heb ik het niet over) en met het andere onrustigere kind totaal niet. Hoeft niet altijd aan de ouders te liggen weet ik uit ervaring
Of het kind rustig of onrustig is niet natuurlijk, maar als ouder ben je wel degene die inschat of het een beetje gepast is om je kind mee te nemen naar een gelegenheid.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Met het ene kind kan die wat meer rust in de kont heeft kan je wel eten in een restaurant (eetcafé's , kindervriendelijke en mcdonalds heb ik het niet over) en met het andere onrustigere kind totaal niet. Hoeft niet altijd aan de ouders te liggen weet ik uit ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |