Wat doe jequote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
giel is dol op mensen die vervelend doen.....
Ik doe echt vervelend de hele tijd, ik walg van mezelfquote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
giel is dol op mensen die vervelend doen.....
Ik snap er al niks meer van eigenlijk, getuige bovenstaand.quote:
geslagen worden met een pan?quote:
Dom meelullen... Vanmiddag is iedereen dit weer vergetenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap er al niks meer van eigenlijk, getuige bovenstaand.
twitter:
Je had moeten zeggen "Ik denk niet dat ik JayZ."quote:Op zondag 12 februari 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, ik hoorde JayZ helemaal niet net?
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen "Ik denk niet dat ik JayZ."
Eens, eens, eens! Dit album heb ik grijs gedraaid in m'n boze-puber-meisjes-periodequote:Op zondag 12 februari 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
en dan ook nog 1 van mijn zeroesplaatjes. dat gitaarrifje. godsamme. vfan imho het beste musealbum: origin of symmetry
epic jaquote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet bij Muse altijd denken aan dit optreden
Geniaal inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, dat was geniaal.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
idemquote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Het programma is van/door 3FMquote:Op zondag 12 februari 2012 00:47 schreef ddx het volgende:
Luisteren er ook nog mensen naar 3fm, of kunnen we dit topic beter @ned3 noemen ?
Op de radio is Tiesto.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:47 schreef ddx het volgende:
Luisteren er ook nog mensen naar 3fm, of kunnen we dit topic beter @ned3 noemen ?
ik had een poster ervan op mijn slaapkamerdeur en een knalrood museshirt met die "antenne-achtige dingen" erop...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens, eens, eens! Dit album heb ik grijs gedraaid in m'n boze-puber-meisjes-periode
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Hij heeft ook de leukste verhalen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
Het is wel een beetje 'Opa Gerard vertelt...' op deze manier
Die gozer moet vast bij SNL.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft ook de leukste verhalen.![]()
Justin Timberlake is ook een coole gast.
Als JT maar ophoudt met acterenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft ook de leukste verhalen.![]()
Justin Timberlake is ook een coole gast.
+1quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die gozer moet gewoon weer eens doen waar hij goed in is en een plaat gaan opnemen!
Dat! Hij is gewoon allround awesome.quote:
Dat zeg ik, bij SNL aan de gang.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die gozer moet gewoon weer eens doen waar hij goed in is en een plaat gaan opnemen!
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |