Ik denk dat de meeste mannen liever een BJ hebben dan dat ze naar Faithless moeten luisterenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoopte op BJ, maar Faithless is ook ok
Ik ben een clipje aan 't kijken. Klinkt niet verkeerd. Maar mag wel een scheerapparaat kopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Wel een tip: alles van Liam Finn.
ach, is ze eindelijk meerderjarig?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.
Ik heb even zitten denken, maar... wat is een BJ?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen liever een BJ hebben dan dat ze naar Faithless moeten luisteren
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach, is ze eindelijk meerderjarig?
mwoah...een combi.....met We come 1. krijgt die titel ineens een dubbelzinnige betekenisquote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen liever een BJ hebben dan dat ze naar Faithless moeten luisteren
Nee joh. Mannen met baardenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een clipje aan 't kijken. Klinkt niet verkeerd. Maar mag wel een scheerapparaat kopen.
Blowjobquote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb even zitten denken, maar... wat is een BJ?
ik gok op een zuigbaan...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
een blaasbaan (ik bedoelde Basement Jaxx...)quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met carnaval doe ik m'n haar op z'n Roos'.
voorl geen Head n Shoulders gebruiken dan...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ohja.quote:
is t niet eerder wat voor halloween?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is t niet eerder wat voor halloween?
Ik heb ooit ergens (vaagheid ahoy!) gelezen dat ie die baard heeft laten staan omdat ie anders zo op z'n pa lijkt. Maar ja, onder die vergelijking komt ie toch niet uit, zeker gezien een deel van z'n werk.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een clipje aan 't kijken. Klinkt niet verkeerd. Maar mag wel een scheerapparaat kopen.
twitter:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is t niet eerder wat voor halloween?
Een lesbiënne die op een kapot bierflesje is gaan zitten.quote:
Ja hoor, Michiel moet weer ff als een mongooltje doen als hij ff niet op tv isquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Een lesbiënne die op een kapot bierflesje is gaan zitten.
Of Antony van Antony and the Johnsons.
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 12-02-2012 om 00:34:23Ondertussen in de studio... #ZR12
reageer retweet
[..]
Giel is dol op mongooltjes!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor, Michiel moet weer ff als een mongooltje doen als hij ff niet op tv is
[..]
[..]
Ja hoor, Michiel moet weer ff als een mongooltje doen als hij ff niet op tv isquote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 12-02-2012 om 00:34:23Ondertussen in de studio... #ZR12 [ link | afbeelding ] reageer retweet
Voor iemand die zelf constant vervelend doet vind jij het wel heel vervelend als iemand vervelend doet.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor, Michiel moet weer ff als een mongooltje doen als hij ff niet op tv is
Ik doe helemaal niet vervelendquote:Op zondag 12 februari 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf constant vervelend doet vind jij het wel heel vervelend als iemand vervelend doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |