Ik denk dat de meeste mannen liever een BJ hebben dan dat ze naar Faithless moeten luisterenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoopte op BJ, maar Faithless is ook ok
Ik ben een clipje aan 't kijken. Klinkt niet verkeerd. Maar mag wel een scheerapparaat kopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Wel een tip: alles van Liam Finn.
ach, is ze eindelijk meerderjarig?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de geruchten zeggen dat hij gaat trouwen.
Ik heb even zitten denken, maar... wat is een BJ?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen liever een BJ hebben dan dat ze naar Faithless moeten luisteren
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach, is ze eindelijk meerderjarig?
mwoah...een combi.....met We come 1. krijgt die titel ineens een dubbelzinnige betekenisquote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen liever een BJ hebben dan dat ze naar Faithless moeten luisteren
Nee joh. Mannen met baardenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een clipje aan 't kijken. Klinkt niet verkeerd. Maar mag wel een scheerapparaat kopen.
Blowjobquote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb even zitten denken, maar... wat is een BJ?
ik gok op een zuigbaan...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
een blaasbaan (ik bedoelde Basement Jaxx...)quote:Op zondag 12 februari 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met carnaval doe ik m'n haar op z'n Roos'.
voorl geen Head n Shoulders gebruiken dan...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met carnaval doe ik m'n haar op z'n Roos'.
Ohja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |