abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107875930
Beste mensen

enkele jaren geleden ben ik mijn grote liefde (B.) tegengekomen, helaas is ze met iemand anders en ook al hebben we samen wat gehad ze wil hem niet verlaten voor mij.

Zij (vooral) heeft besloten dat we elkaar maar beter niet meer kunnen zien omdat ze nu trouw wil zijn aan haar man. Ik mis haar uiteraard behoorlijk.

De enige keren dat ik haar af en toe toevallig tegenkom is bij een vriendin (M.) die allebei onze beste vriendin is.

M. ziet mij wel zitten en we hebben ook al eens wat vingerwerk gedaan, maar nooit verder dan dat. Ik heb het altijd afgehouden tot nu toe.

Nu dacht ik zo: ik leef maar één keer: ik mag M. erg graag en ik zou het best met haar uithouden. Waarom verleid ik M. niet zodat:
-B. denkt dat ik niet meer van haar houd en ik weer normaal contact met haar kan hebben
-B. elke keer als ze M. wil zien ook meteen mij ziet (minimaal 2x per week)
-ik B. misschien als nog kan verleiden

Op zich is het een leuke deal. M. is een leuke, gezellige en grappige meid, heeft een inkomen en is aantrekkelijk ook al val ik niet op haar. We hebben dezelfde vrienden en ik ben samen met haar op vakantie geweest 2 weken en dat ging goed.

Wat vinden mannen hier op het forum van mijn "list" om B. toch nog te blijven zien? Gaat het te ver of is dit toegestaan? Ik ben op zich een eerlijk mens maar af en toe een trucje uithalen in het leven moet kunnen toch?
Mja
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:40:03 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107875998
:D Trucje?? Je wilt gaan samenwonen met chick A zodat je chick B vaker ziet waardoor je kans op chick B verleiden toeneemt.... Das geen trucje, maar ziek in je hoofd.

Waarbij ik natuurlijk even meespeel en net doe alsof dit topic op waarheid berust :')
pi_107876063
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
:D Trucje?? Je wilt gaan samenwonen met chick A zodat je chick B vaker ziet waardoor je kans op chick B verleiden toeneemt.... Das geen trucje, maar ziek in je hoofd.

Waarbij ik natuurlijk even meespeel en net doe alsof dit topic op waarheid berust :')
Ik zeg er maar even bij dat dit topic echt serieus is en ik echt met dit idee in mijn hoofd loop omdat ik B. zo mis. Meestal als ik bij M. langs ga ga ik al op momenten dat ik B. misschien tegenkom en waarop ik weet dat zij msischien langskomt...

Waarom is dit ziek? M. heeft ook al jaren geen vriend, die zou het misschien ook best leuk vinden
Mja
pi_107876145
Serieus gast :') dat is best wel een issue :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:43:55 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107876155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Ik zeg er maar even bij dat dit topic echt serieus is en ik echt met dit idee in mijn hoofd loop omdat ik B. zo mis. Meestal als ik bij M. langs ga ga ik al op momenten dat ik B. misschien tegenkom en waarop ik weet dat zij msischien langskomt...

Waarom is dit ziek? M. heeft ook al jaren geen vriend, die zou het misschien ook best leuk vinden
Nou leg het eens voor...
"Zeg M, ik wil met jou samenwonen zodat ik dan misschien ooit B kan neuken. Ondertussen zal ik jou gewoon doen hoor!"

Plaats je het filmpje van haar antwoord op youtube?
pi_107876175
Ziek :')
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:44:39 #7
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107876181
En haar moeder anders? Die kan later dan een goed woordje voor je doen mss.
'Cos boys don't cry.
pi_107876200
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou leg het eens voor...
"Zeg M, ik wil met jou samenwonen zodat ik dan misschien ooit B kan neuken. Ondertussen zal ik jou gewoon doen hoor!"

Plaats je het filmpje van haar antwoord op youtube?
Ik ga het haar uiteraard niet vertellen. Maar ze wil ook een man, ze is al 33 en moet dus ook een beetje opschieten met zoeken als ze nog kinderen wil...ze kent mijn ouders, ik die van haar, dat bevalt op zich, dus waarom niet?
Mja
pi_107876234
Niet doen TS, als ik het zo hoor doe je het eerder voor B.
Over enkele jaren loop je mooi met kinderen rond in een ongelukkig huwelijk en de kans om B. te neuken is klein!

Je zal haar hooguit enkele keren zien.
Cindy De Vuyst
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:46:24 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107876242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Ik ga het haar uiteraard niet vertellen. Maar ze wil ook een man, ze is al 33 en moet dus ook een beetje opschieten met zoeken als ze nog kinderen wil...ze kent mijn ouders, ik die van haar, dat bevalt op zich, dus waarom niet?
Ja wat meer is er nodig dan een paar fijne schoonouders en de wens om haar beste vriendin te neuken om samen een stel kinderen op de wereld te zetten.

Ik zeg..., DOEN!
pi_107876246
Er is iets goed mis met je TS.
pi_107876256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef TAmaru het volgende:

[..]

GAST!

Nee niet doen! :')
pi_107876275
pareltje dit :')
pi_107876346
Dit lijkt een troll!
Cindy De Vuyst
pi_107876382
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef einzeinz het volgende:
Dit lijkt een troll!
Of we dat met zekerheid kunnen stellen is onduidelijk op het heden.
pi_107876435
B gebruiken/misbruiken voor je eigen verlangen, zelfs nog vertellen dat ze haast heeft omdat ze al 33 is, egoistische eikel :)
pi_107876686
Ik zou met M. gaan trouwen en kinderen met haar maken. Reken maar dat B. jaloers wordt en en met hangende pootjes naar je toe komt! Misschien kun je er zelfs een trio uit halen!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:59:15 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107876688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Of we dat met zekerheid kunnen stellen is onduidelijk op het heden.
Nou ik heb even de rest van z'n oeuvre bekeken.... Het is een troll.
pi_107876709
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef einzeinz het volgende:
Niet doen TS, als ik het zo hoor doe je het eerder voor B.
Over enkele jaren loop je mooi met kinderen rond in een ongelukkig huwelijk en de kans om B. te neuken is klein!

Je zal haar hooguit enkele keren zien.
Bedankt voor de reactie! Ik heb inderdaad altijd de wens gehad om nog eens naar bed te gaan met B want we zijn nooit all the way geweest en dat zit me tot op de dag van vandaag dwars. Ik ben ervan overtuigd dat ze dan ook voor mij zou hebben gekozen...

Ik hoop dat ze misschien als ze weer meer contact met me heeft zal inzien dat ze toch bij mij hoort....
Mja
pi_107876777
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef SemperFii het volgende:
Ik zou met M. gaan trouwen en kinderen met haar maken. Reken maar dat B. jaloers wordt en en met hangende pootjes naar je toe komt! Misschien kun je er zelfs een trio uit halen!
Dat is ook mijn idee geweest... B. zou echt snikjaloers zijn. Laatst had ik B. aan de lijn en ik zei haar dat ik verliefd was op een ander meisje, J. Dat was een beetje waar maar niet helemaal. B. werd opeens jaloers en zei "nou als je er nou eens werk van gaat maken en je krijgt een vriendin dan kunnen wij elkaar ook misschien wel weer zien"...dus B. zit ook met de wens om me weer te zien. Nou reken maar dat ze terug zou komen als ik met haar beste vriendin ging....
Mja
pi_107876786
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ik heb even de rest van z'n oeuvre bekeken.... Het is een troll.
Dank u voor het gedegen onderzoek dat u uitgevoerd heeft. En het zou zomaar kunnen dat u gelijk heeft!
pi_107876988
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef TAmaru het volgende:
Beste mensen

enkele jaren geleden ben ik mijn grote liefde (B.) tegengekomen, helaas is ze met iemand anders en ook al hebben we samen wat gehad ze wil hem niet verlaten voor mij.

Zij (vooral) heeft besloten dat we elkaar maar beter niet meer kunnen zien omdat ze nu trouw wil zijn aan haar man. Ik mis haar uiteraard behoorlijk.

De enige keren dat ik haar af en toe toevallig tegenkom is bij een vriendin (M.) die allebei onze beste vriendin is.

M. ziet mij wel zitten en we hebben ook al eens wat vingerwerk gedaan, maar nooit verder dan dat. Ik heb het altijd afgehouden tot nu toe.

Nu dacht ik zo: ik leef maar één keer: ik mag M. erg graag en ik zou het best met haar uithouden. Waarom verleid ik M. niet zodat:
-B. denkt dat ik niet meer van haar houd en ik weer normaal contact met haar kan hebben
-B. elke keer als ze M. wil zien ook meteen mij ziet (minimaal 2x per week)
-ik B. misschien als nog kan verleiden

Op zich is het een leuke deal. M. is een leuke, gezellige en grappige meid, heeft een inkomen en is aantrekkelijk ook al val ik niet op haar. We hebben dezelfde vrienden en ik ben samen met haar op vakantie geweest 2 weken en dat ging goed.

Wat vinden mannen hier op het forum van mijn "list" om B. toch nog te blijven zien? Gaat het te ver of is dit toegestaan? Ik ben op zich een eerlijk mens maar af en toe een trucje uithalen in het leven moet kunnen toch?
B. is jouw grote liefde blijkbaar.
Helaas zal jij nooit haar grote liefde worden.
5 Ferrari's op videoband!
pi_107877100
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

B. is jouw grote liefde blijkbaar.
Helaas zal jij nooit haar grote liefde worden.
Een harde waarheid, maar wel een waarheid. Of zou het verleiden van haar beste vriendin haar ideeën kunnen veranderen?
Mja
pi_107877146
Oke, dit zal wel een troll zijn, maar goed :').

Die B. ziet je nou al niet staan (wil dat zelfs niet) en jij denkt dat door M. te versieren wel even kunt scoren met B.? Serieus? Jij ziet niet in dat die B. waarschijnlijk M. laat vallen als vriendin tegen de tijd dat je serieus met haar wordt? Je denkt echt alleen maar aan jezelf en aan niemand anders in je omgeving.

Ik krijg nu wel medelijden met M. als ik heel eerlijk ben.
Who motivates the motivator?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:16:52 #25
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_107877307
Pathetisch is het eerste woord dat in me opkomt. Ziek het tweede. Zielig het derde.

En wat een sick fuck ben ik dat ik dit lees en reageer op ome trollebol.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_107877430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:11 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Een harde waarheid, maar wel een waarheid. Of zou het verleiden van haar beste vriendin haar ideeën kunnen veranderen?
Eerder juist niet. Wat is de gedachte? Iets met die m beginnen zodat b je ineens wel ziet zitten en dan overstappen? Gaat hem echt niet worden.
pi_107877462
Nog maar de vraag of je klaarkomt bij M.
pi_107877518
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
Nog maar de vraag of je klaarkomt bij M.
Bij B. kwam ik ook niet klaar om heel eerlijk te zijn maar dat is meer een mentaal probleempje denk ik, met seks in het algemeen...
Mja
pi_107877560
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:22 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Bij B. kwam ik ook niet klaar om heel eerlijk te zijn maar dat is meer een mentaal probleempje denk ik, met seks in het algemeen...
En de ander wil toch kindjes als je niet eens kan klaarkomen wat dan?

Ze zal teleurgesteld in je zijn knul ;(
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:23:59 #30
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_107877575
Hier moet ik gepost hebben... Dus bij deze :P
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:25:45 #31
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107877630
quote:

[..]

Je hebt wel meer mentale problemen :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_107877667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:11 schreef TAmaru het volgende:

[..]

'verleiden' :')
Wat ga je doen? B uitnodigen als je alleen thuis bent, de voordeur op een kier zet, waxinelichtjes hebt aangestoken en in een tijgerstring op de bank ligt?
pi_107877689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Wat ga je doen? B uitnodigen als je alleen thuis bent, de voordeur op een kier zet, waxinelichtjes hebt aangestoken en in een tijgerstring op de bank ligt?
Vergeet de fles wijn niet :')
pi_107877767
quote:

[..]

Misschien moet je eens aan die mentale porbleempjes werken en zorgen dat dit soort vreemde gedachten niet weer in je op komen.
pi_107877775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ach als ik B een beetje ken, is dat helemaal niet nodig. B. heeft mij vanaf het begin helemaal zelf versierd, heb daar nooit veel aan hoeven doen... als ze wil neemt ze me zo terug ... dan doe ik een beetje moeilijk (vroeger deed ik nooit moeilijk en dat was mijn grote fout) en dan bijt ze wel
Mja
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:32:40 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107877875
Troll :{w
pi_107877913
Ik vind jullie wel erg "oprecht" en negatief allemaal. Zijn er hier geen mannen die met mij vinden dat het een goed plan is om haar terug te krijgen?
Mja
pi_107877928
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Troll :{w
Ik vind jou lief O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107877944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:34 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind jullie wel erg "oprecht" en negatief allemaal. Zijn er hier geen mannen die met mij vinden dat het een goed plan is om haar terug te krijgen?
Zucht ;(
pi_107877964
:') gast.
pi_107877981
quote:
Ga slapen of terug naar WoW.
pi_107877986
En Re / enige andere mod doe eens trollbannen ofzo.
pi_107878027
Ik wil juist de mods vragen om alle negatieve reacties die beweren dat ik een troll ben te verwijderen. Dit topic is serieus en ik wil niet dat hij gesloten wordt Bedankt.
Mja
pi_107878099
quote:
Ik vind je plan niet zo'n goed idee.
pi_107878117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind je plan niet zo'n goed idee.
Wie wel?

Kom op man :{w
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:41:03 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107878121
TS, heb jij last van een wat moeilijk functionerend geweten...?
pi_107878192
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:37 schreef TAmaru het volgende:
Ik wil juist de mods vragen om alle negatieve reacties die beweren dat ik een troll ben te verwijderen. Dit topic is serieus en ik wil niet dat hij gesloten wordt Bedankt.
Oke, dan neem ik het terug. Je bent geen troll, je bent gestoord.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:43:58 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107878223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik vind jou lief O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh... nou indien gemeend, dank je wel.
pi_107878279
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Eh... nou indien gemeend, dank je wel.
Dat was gemeend.
  Boks-Chick zaterdag 11 februari 2012 @ 23:47:57 #50
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107878357
what.....the.....fuck.....am.......I......reading...... :|W