quote:
Ze gaan allemaal fake zielig doen en ik denk dat Ruud de Wild een slechte grap er over gaat doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaan we vaak te horen krijgen komende dagen.
Iedereen gewoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Derksen zal er ook iets over gaan zeggen
Ja man, ze was de beste van allemaal. nu ze dood is enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen gewoon.
Ze was sowieso betere zanger dan Madonna, alleen Madonna is meer rechtgesproken.
Zie Adele en Lady Gaga/Katy(moet toe geven lekkere tieten)Perry/Rihanna nu.
Nee man niet de beste.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja man, ze was de beste van allemaal. nu ze dood is enzo.
Boeiend en niet alleen omdat ze een neger was om maar een beetje Suarez Evra stijl te blijven.quote:
'I will always love you' is dan ook voor elk puberstelletje 'ons nummertje skattie <3 NWLY!'.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze was best wel in vergetelheid, dus ik vind het niet echt erg. Wat ik erger vindt is dat mensen nu gaan zeggen dat ze de beste was enzo. Waarom zeiden ze dat niet een week eerder ofzo?
Komen artiesten bij DWDD en gaan zeggen dat ze voorbeeld was enzo.
Programma's met 'wie is de nieuwe Whitney'.
13 jarige breezertjes die haar nooit meegemaakt hebben zeggen ineens R.I.P. Whitney op twitter of Facebook enzo.
IK heb haar wel meegemaakt.
Damn nice..quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ze een lekker kont heeft
Jij komt daar helemaal niet doorheen jongetje.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
Op de SS Rotterdam op de achtergrond zat net zo'n chick in beeld, brunette met een pony en een zwart pak. Da's mijn chick, boh gekquote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
Heuy mijn vriendinnetje is op televisie op RTL 4 nu
Waarom quote ik mijzelf.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op de SS Rotterdam op de achtergrond zat net zo'n chick in beeld, brunette met een pony en een zwart pak. Da's mijn chick, boh gek
Het is echt ver-schrik-ke-lijk slechtquote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Dat programma is echt te pijnlijk nu.
Ja Iris, ....quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt ver-schrik-ke-lijk slecht.
"Zullen we dan gaan trouwen in de SS Rotterdam?"quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja Iris, ....
Daar kunnen wij voor zorgen Iris, ....
Geen probleem Iris, .....
Nou Iris, het zit dus zo...
Wedstrijd minder uiteraard,quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom staat Feijenoord boven Ajax op teletekst-819 als we eenzelfde aantal punten hebben en zij een beter doelsaldo?
Nee dat is weer teveel van goede voor mijn smaak.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |