Niets ernstig hoop ik ?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben van het weekend even in Enschede, ziekenbezoek.
Ben nog niet gegaan man.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En, kun je nog lopen of heb je zo'n mooi scootmobiel?
Waarschijnlijk gewoon flink wat vocht erin, trekken ze er wel uit met een naald maatje regenpijpquote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben nog niet gegaan man.
Echt geen trek in, verwacht ook niet dat er iets is afgescheurd want kan er wel op staan en een beetje buigen. Maar lopen gaat nog nauwelijks eigenlijk, krukken zouden wel handig zijn nu.
1 van mijn persoonlijkheden wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie ook last van het altijd gelijk hebben?
Ja, vooral als ik in het ajax topic zit.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie ook last van het altijd gelijk hebben?
ging ie huilen?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:45 schreef Happel het volgende:
En Caland hoe is het met je poot?
Je moet ook niet in de legioenzaal kansloos gaan zitten doen, joh.
Iemand nog iets van de_Kromme gehoord?quote:Verwarde naakte man overlijdt op straat
Een verwarde man die in zijn blootje door Den Haag liep, is gisteren overleden toen politieagenten hem op straat onder controle probeerden te krijgen. Dat meldden de politie en het Openbaar Ministerie vandaag.
Tegen de avond kreeg de politie meldingen dat de man in zijn nakie op straat liep. Opgetrommelde agenten zagen hem op de Loevesteinlaan. Ze wilden hem meenemen naar het bureau omdat hij schennis pleegde en duidelijk hulp nodig had. Op het moment dat ze hem aanspraken, werd hij echter agressief. Toen ze hem onder controle probeerden te krijgen, werd hij onwel.
De agenten gingen over tot reanimatie. Vervolgens werd hij naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed. De politie weet nog niet wie de man is.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijdt-op-straat.dhtml
Die beschrijving... Spot on...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand nog iets van de_Kromme gehoord?
Hij moet niet zo zeiken. Ik loop al 12 jaar met een houten been rond en mij hoor je ook niet piepen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Zou het been van Caland al geamputeerd zijn?
Hij is wezen schaatsen netquote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Hout kan best piepen hoor op bepaalde ondergrondquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij moet niet zo zeiken. Ik loop al 12 jaar met een houten been rond en mij hoor je ook niet piepen.
Helaas. Al voelt het wel zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je leeft nog!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas. Al voelt het wel zo.
[/drama]
Tribute voor Caland.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jeuh!
We wilden al bijna een moment van stilte houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |