Zet ff Nederland 1 op. Morgen tyfusglad overal.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nu echt nergens meer heen man, morgenochtend maar. Proberen te slapen, maar als ik m'n been ook maar een beetje beweeg krijg ik van die pijnscheuten.Leuke nacht gaat dit worden.
Ja, nu niet dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet ff Nederland 1 op. Morgen tyfusglad overal.
Oeh, ik ken iemand die hetzelfde had. Ging naar het ziekenhuis, hadden ze hem per ongeluk gecastreerd... Kon hij uiteindelijk alleen nog maar aanvoerder van Ajax worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo vlak na de wedstrijd kon ik er nog wel een beetje op lopen. Maar nu is dat echt een kansloze missie, wordt steeds erger
Vertonghenquote:Op maandag 13 februari 2012 01:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh, ik ken iemand die hetzelfde had. Ging naar het ziekenhuis, hadden ze hem per ongeluk gecastreerd... Kon hij uiteindelijk alleen nog maar aanvoerder van Ajax worden.
Hier in de woonkamer ook niet, maar buiten wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens hier ligt helemaal niets geen sneeuw
Hoeft niet te sneeuwen om glad te zijn, blijkbaar is aangevroren laaghangende mist al voldoende.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens hier ligt helemaal niets geen sneeuw
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 02:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet te sneeuwen om glad te zijn, blijkbaar is aangevroren laaghangende mist al voldoende.
Ik merk dat ik hier minder makkelijk post door de TT, verwar het steeds met het Ajax-topic...quote:
Ben aan het werk, weinig boeiend eigenlijk. Ik ga straks zaalvoetballen tegen collega's en ik ben er een beetje huiverig voor, want 1 van die gasten had spikes in z'n tas zitten....quote:Op maandag 13 februari 2012 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog iets boeinds gedaan vandaag Raja ?
Hoe is het leven in Enschede vandaag?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog iets boeinds gedaan vandaag Raja ?
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
Op 5:40 zie je opeens midden onderin beeld iemand verdwijnen en die loopt daarna strompelend weg.![]()
En, kun je nog lopen of heb je zo'n mooi scootmobiel?quote:Op maandag 13 februari 2012 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu niet dan?![]()
Ik moet echt 1 straatje lopen en dan ben ik op de EHBO
Fuck die dokter, als het morgen nog steeds zo is ga ik gewoon daarheen. Alsof ze me weg kunnen sturen.
Dood saai Woensdag pas weer werken.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is het leven in Enschede vandaag?
Ik ben van het weekend even in Enschede, ziekenbezoek.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dood saai Woensdag pas weer werken.
En verder eigenlijk niet zoveel vandaag. Ga zo maar weer effe in de stad chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |