Ja dat is wel zo, maar vindt het nu echt overkill.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet het biet. Blijkbaar werkt het wel. AZ schijnt weinig blessures te ervaren.
quote:
mrstyle is zo'n PSV hoer die meer anti-Ajax is dan pro-PSVquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een nieuw topic wil openen,doe het dan goed en niet met zo'n aidsttt.
Net was het exelsior en nu Nac.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
mrstyle is zo'n PSV hoer die meer anti-Ajax is dan pro-PSV
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net was het exelsior en nu Nac.
Ik zie het probleem niet.
verschil is de TS en tegenstander, gok ik zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net was het exelsior en nu Nac.
Ik zie het probleem niet.
wehehequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef RvLaak het volgende:
Blijkbaar is iemand op de tweede ring lelijk geweest tegen Siem
Dus 0-4 minstens?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax zet druk voor het eerst dit jaar
Ben benieuwd over welke periode dat gemeten is... Ben er redelijk zeker van dat de eerste helft niet is meegenomen.quote:
Of wanneer ze met 10 man moesten spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En maar huilen bij Ajax. Is er nu zoveel mis met dit elftal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij vind deze wedstrijd goed?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En maar huilen bij Ajax. Is er nu zoveel mis met dit elftal?
Periode tussen nu en laatste keer wanneer ze hadden gemetenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd over welke periode dat gemeten is... Ben er redelijk zeker van dat de eerste helft niet is meegenomen.
Ik ga nu kijken dus dan wint NAC.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
0-1 met een beetje mazzel
Eredivisie he.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
lekker rustige wedstrijd, je kan makkelijk wegsukkelen in je slaap.
Heb ik het over de wedstrijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij vind deze wedstrijd goed?
Zap je toevallig ook net terug van Barcelona - Osasuna?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef Merkie het volgende:
Wat een niveau zeg. Verschrikkelijke wedstrijd.
Neenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Zap je toevallig ook net terug van Barcelona - Osasuna?
Doe dan deze. Dit is gewoon EL-streamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef fightgorilla het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Inderdaad, echt schrijnendquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
Die lui van NAC moeten niet zo bij de zijlijn gaan spelen. Nog geen 1 keer hebben ze de bal binnen weten te houden
Koppers is daar te slim voor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef RvLaak het volgende:
Ze moeten bij NAC gewoon die Koppers dusdanig provoceren dat hij z'n tweede geel krijgt...
Blessure, zo te zien aan zijn hinkel-loopjequote:
Hij draagt toch echt een NAC-shirt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sarpong is een eckte Ajacied dus nee.
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koppers is daar te slim voor.
gaat lekkeur niet scoreuhquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij draagt toch echt een NAC-shirt.
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie is die linksback van Ajax? Is dat die Koppers?
Johan Derksen, de man die dacht dat NAC zou winnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef TLC het volgende:
Bulykin, de favoriete speler van Johan Derksen
Waarom sta ik in je handtekening?quote:
Is het al afgelopen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johan Derksen, de man die dacht dat NAC zou winnen.
Ach ze spelen iig wel ver van de middenlijn af... Beetje jammer dat het op eigen helft is, maar ok.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Merkie het volgende:
NAC kan echt geen 5 seconden de bal in de ploeg houden.
Het kan nog, NAC kan nog 2 keer scorenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach ze spelen iig wel ver van de middenlijn af... Beetje jammer dat het op eigen helft is, maar ok.
Alles kanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan nog, NAC kan nog 2 keer scoren
idd, de 85e minuut is nog niet aangebrokenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan nog, NAC kan nog 2 keer scoren
't is Twente niet hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, de 85e minuut is nog niet aangebroken
Herhaling is toegestaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorige keer Ajax-NAc... NAC scoort 2 keer, vanaf de 85e minuut
ik ben tegen....quote:
dat is het mooie van dit forum ten slottequote:
Een transfer lijkt het welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
El Akcahaoui bij NAC, heb ik iets gemist
Verhuurd..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
El Akcahaoui bij NAC, heb ik iets gemist
Nee, na de wissel .. toen Blind erin kwam.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Is het al de hele wedstrijd zo'n foutenfestival?
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is het mooie van dit forum ten slotte
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Ja, m'n ogen bloeden ondertussen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
geen idee, maar als het is zoals we het hele seizoen al spelen zal dat welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Excelsior - VVV was van een hoger niveau.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kijk vanaf de 60e minuut, maar kan haast janken om het niveau van beide ploegen
4 minuten komen er alleen bij als Ajax achterstaatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
Na ja, kutzooi... Dit is te weinig tijd voor NAC om een herhaling te doen
Tenzij 4 minuten extra tijd of zo
Ja, ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik moet een gifje hebben van die Koenders
Wel filmen en posten alsjeblieftquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Againzender het volgende:
Nou, als diut nog mis gaat ga ik de muur eens heel aandachtig bekijken met mijn voorhoofd
ja ja, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel filmen en posten alsjeblieft
KNJB man. Weet je dat nou nog niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
wtf? geen extra tijd??? Met 5 wissels???
Dan komen er 2 minuten bij, veel te weinig om wat te beginnen als NAC zijnde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
wtf? geen extra tijd??? Met 5 wissels???
Sinds wanneer is dat een overweging dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan komen er 2 minuten bij, veel te weinig om wat te beginnen als NAC zijnde.
Het gaat toch nergens meer om als het 0-2 staat? Gebeurt bijna altijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een overweging dan?
Met 4-2 achterstaan worden er wel minuten bijgetrokken blijkbaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens meer om als het 0-2 staat? Gebeurt bijna altijd.
Tsja, ik zeg ook niet dat het altijd gebeurtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met 4-2 achterstaan worden er wel minuten bijgetrokken blijkbaar...
Gaat 't goed verder?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Dankje Huistra!!!
Je hebt het voor elkaar gekregen om van een stabiele sub-topper een waardeloze ploeg in de middenmooit te maken.
Goed werk hoor!!
En nou opgerot
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Dankje Huistra!!!
Je hebt het voor elkaar gekregen om van een stabiele sub-topper een waardeloze ploeg in de middenmooit te maken.
Goed werk hoor!!
En nou opgerot
Ach, gewoon even niet meer fappen op Groningen maar op Juvequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Dankje Huistra!!!
Je hebt het voor elkaar gekregen om van een stabiele sub-topper een waardeloze ploeg in de middenmoot te maken.
Goed werk hoor!!
En nou opgerot
Fappen op Eredivisie sowieso onmogelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, gewoon even niet meer fappen op Groningen maar op Juve
Yup verder wel.quote:
Och ja mijn reactie is ook zo erg. Als je toch niets met voetbal hebt kan je beter wegwezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar een spelletje
Rustig maar
Gadverdamme, jij fapt dus gewoon op clubsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Fappen op Eredivisie sowieso onmogelijkOok als je fan bent van 1 vd ploegen.
Spel is super traag, veel fouten en gewoon ronduit saai.
Juve speelt niet, is afgelastJammer want Italiaans voetbal is veel mooier en aanvallender dan dat shit voetbal hier in NL
[..]
Yup verder wel.
[..]
Och ja mijn reactie is ook zo erg. Als je toch niets met voetbal hebt kan je beter wegwezen.
Als zelfs zeggen dat trainer moet oprotten al te erg is.
Uhm nee dat zeg ik niet, dat zegt die ene clown.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gadverdamme, jij fapt dus gewoon op clubs
Hij stond gewoon een tijdje 3e vorig jaar?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef bianconeri het volgende:
Dankje Huistra!!!
Je hebt het voor elkaar gekregen om van een stabiele sub-topper een waardeloze ploeg in de middenmoot te maken.
Goed werk hoor!!
En nou opgerot
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Fappen op Eredivisie sowieso onmogelijkOok als je fan bent van 1 vd ploegen.
Spel is super traag, veel fouten en gewoon ronduit saai.
Juve speelt niet, is afgelastJammer want Italiaans voetbal is veel mooier en aanvallender dan dat shit voetbal hier in NL
[..]
Yup verder wel.
[..]
Och ja mijn reactie is ook zo erg. Als je toch niets met voetbal hebt kan je beter wegwezen.
Als zelfs zeggen dat trainer moet oprotten al te erg is.
Hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nos.nl/video/339986-verbeek-tweede-helft-overtuigend.html
hier
Monsterscorequote:Op zondag 12 februari 2012 06:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie voetbalmiddag
Utrecht - ADO altijd beladen![]()
PSV - Graafschap kans op monsterscore
Fey - Vit kraker van de dag
Gast doe chill manquote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat je capslock moet uitzetten?
de Graafschap staat 18e gast.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Monsterscore
Graafschap wint gewoon met 1 of 2-0.
Wie is Robert?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ga jij maar eens een club vinden die je nog wil hebben, Robert.
Hij is voor Twente, Feijenoordquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ga jij maar eens een club vinden die je nog wil hebben, Robert.
Totale dominatie van PSV, 1-0 maken, tegenstander laten komen, 62e minuut: Willems <-> Bouma, 75e minuut: Matavz <-> vennegoor, 85e minuut: tegenstander maakt gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Paul het volgende:
PSV - Graafschap lijkt me juist saaie wedstrijd
Ik ga Fredje missenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Totale dominatie van PSV, 1-0 maken, tegenstander laten komen, 62e minuut: Willems <-> Bouma, 75e minuut: Matavz <-> vennegoor, 85e minuut, tegenstander maakt gelijk.
Elke wedstrijd van PSV is saai.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Paul het volgende:
PSV - Graafschap lijkt me juist saaie wedstrijd
Ben ik nooit, maakt het kijken leuker om een partij te kiezenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neutrale toeschouwer voor deze pot
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet gewoon zoveel passie in deze ploeg![]()
Utrecht
ADO
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik nooit, maakt het kijken leuker om een partij te kiezen. En aangezien Utrecht Ajax 4 keer achter elkaar heeft verslagen....
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Op ADO kan je nooit vertrouwen
Afdeling Dames Ondergoed
Nare vent is het. Gaat 'ie op RTV Oost een beetje over voetbal vertellen op niveautje Teletubbiesquote:
Nijhuis is TinkieWinkiequote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nare vent is het. Gaat 'ie op RTV Oost een beetje over voetbal vertellen op niveautje Teletubbies
ADO heeft gewoon allemaal successupporters.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weten ze daar niet dat Ajax al 4 keer billenkoek heeft gekregen van Utrecht?
ADO staat 13e...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO heeft gewoon allemaal successupporters.
? Utrecht publiek zingt dat hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weten ze daar niet dat Ajax al 4 keer billenkoek heeft gekregen van Utrecht?
Oké dan. Vorig seizoen kreeg de helft van de zwevende voetbalfan eens een ADO-Syndroom. Nu bij iedere verliespartij van ADO: SCHAAM JE DOOD SCHAAM JE DOOD. Iedere winst ADO: KAMPIOENEN KAMPIOENENquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké dan. Vorig seizoen kreeg de helft van de zwevende voetbalfan eens een ADO-Syndroom. Nu bij iedere verliespartij van ADO: SCHAAM JE DOOD SCHAAM JE DOOD. Iedere winst ADO: KAMPIOENEN KAMPIOENEN
![]()
![]()
Dat zingt het Utrecht publiek al 15 jaar ofzo bij wedstrijden tegen Ado. er wordt afgeteld van 5,4,3,2,1 Haagse Joden! We/ze doen het haags kwartiertje na, de reden dat Haagse Joden wordt gezongen is denk ik omdat ze ooit zongen wanneer ze voorstonden?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan snap ik de verwijzing al helemaal niet... Of is ADO een sattelietclubje van Ajax?
k, dank. Al snap ik het nog steeds niet, maar goedquote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zingt het Utrecht publiek al 15 jaar ofzo bij wedstrijden tegen Ado. er wordt afgeteld van 5,4,3,2,1 Haagse Joden! We/ze doen het haags kwartiertje na, de reden dat Haagse Joden wordt gezongen is denk ik omdat ze ooit zongen wanneer ze voorstonden?
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké dan. Vorig seizoen kreeg de helft van de zwevende voetbalfan eens een ADO-Syndroom. Nu bij iedere verliespartij van ADO: SCHAAM JE DOOD SCHAAM JE DOOD. Iedere winst ADO: KAMPIOENEN KAMPIOENEN
![]()
![]()
De reden van haagse joden roepen weet ik ook niet precies al zie ik wel veel artikelen uit de geschiedenis van "Haagse Joden" :quote:Op zondag 12 februari 2012 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
k, dank. Al snap ik het nog steeds niet, maar goed
quote:de verzamelplaats voor Haagse Joden die op transport werden gesteld. Later diende het Joodsch Tehuis aan de Paviljoensgracht 27 a - toentertijd een joods cultureel centrum - als startpunt van de deportaties. Een gedenksteen in de gevel herinnert daar nog aan. De deportaties gingen door tot 30 september 1943, toen het overgrote deel van de Haagse joden was weggevoerd.
Even de andere mogelijkheid:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Totale dominatie van PSV, 1-0 maken, tegenstander laten komen, 62e minuut: Willems <-> Bouma, 75e minuut: Matavz <-> vennegoor, 85e minuut: tegenstander maakt gelijk.
quote:Totale dominatie, Graafschap komt niet voor in 't spel en het wordt 7-0
Beetje dubieuze verwijzing, op z'n minstquote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
De reden van haagse joden roepen weet ik ook niet precies al zie ik wel veel artikelen uit de geschiedenis van "Haagse Joden" :
[..]
Dat zal het ook wel niet zijn, denk gewoon omdat ze misschien vaak zongen omdat ze voorstonden of iets anders ajaxachtigs doenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje dubieuze verwijzing, op z'n minst
Zijn er geen enkele Joden in Den Haag dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel niet zijn, denk gewoon omdat ze misschien vaak zongen omdat ze voorstonden of iets anders ajaxachtigs doen
http://www.clubachterdedu(...)te_voor_haagse_joden
De KNVB zit krap bij kas en wil van zich laten horen. Na vijf wedstrijden schorsing voor Rankovic en een wedstrijd zonder publiek voor ADO Den Haag, krijgt FC Utrecht een boete voor het spreekkoor `Haagse joden`.
De club uit Utrecht moet hiervoor 5.000 euro, waarvan de helft voorwaardelijk, aan zijn buurman uit Zeist betalen. De domstedelingen kunnen nog wel in beroep tegen het vonnis. Eerder deze week werd de club nog wel vrijgesproken voor spreekkoren tegen Ajax.
De supporters van FC Utrecht scandeerden op 22 oktober tijdens de thuiswedstijd tegen ADO Den Haag een paar keer `Haagse joden` naar het uitvak met Hagenezen. Letterlijk vertaald in stadiontermen betekent dit `Haagse Ajacieden`. En dat vindt onze nationale voetbalbond blijkbaar heel kwetsend.
Is goed hoor mattie.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag ik nu wel alvast PSV aanmoedigen ofwa
Ik vind het wel vermakelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef RijstNatie het volgende:
wat een hotse knots voetbal is dit zeg.
gadverdamme
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Lex Immers vind ik typisch zo'n kneus die tussen het iqloze gezelschap van Oh Oh Cherso past.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
LEKKER JONGENS
Ik wist hetUtrecht ging winnen van deze shitclub
![]()
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was hij niet voor een paar weken gebanned?
Zit op de 2e ring bij ADO te wachten tot de wedstrijd eindelijk eens begint.quote:
Volgende week krijgt hij nog een tegenslag te verwerken hoor. Dan is het echt gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit op de 2e ring bij ADO te wachten tot de wedstrijd eindelijk eens begint.
Idd, het lijkt wel of winnen van Ajax een sportieve ommekeer kan bewerkstelligen in een teamquote:Op zondag 12 februari 2012 13:12 schreef Paul het volgende:
Utrecht is op de weg terug naar boven in de ranglijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |