Okanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef autodief het volgende:
Ik heb hem in ONZ gesteld om dat daar de mensen zeer symphatiek zijn
Naw, 't is een grapjas.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh shut it, dan had ie lekker lang kunnen zoeken
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef autodief het volgende:
Ik heb hem in ONZ gesteld om dat daar de mensen zeer symphatiek zijn
Lovely, iddquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef strontboer het volgende:
Ik kan wel opsommen wat er allemaal mankeert aan je OP, maar beter pak ik alle fouten gelijk in z'n geheel: je OP faalt keihard.
Falertquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
SORRY, IK HEB NIET GELEZEN OFZO ENZO.
joh?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Maar het is overduidelijk een troll anyway
Als we het rekken tot zonsopgang verandert ie in steenquote:
IK DOE NIKS!quote:
Snel! ZOUTZUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
En dan een .22quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snel! ZOUTZUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
Er zijn op Zaterdag honderden ijsslachtoffers behandeld in de friese ziekenhuisen. Der is zelfs extra personeel ingezet om de grote aantallen aan patienten aan te kunnen. In de meeste gevallen gaat het om botbreuken. IN het Antonius Ziekenhuis in Sneek regent het de hele middag mensen die polsen, armen of benen breken, of verwondingen aan het hoofd hebben.quote:Der binne sneon hûnderten iisslachtoffers behannele yn de Fryske sikehuzen. Der is sels ekstra personiel ynset om it grutte tal pasjinten oan te kinnen. Yn de measte gefallen giet it om brutsen bonken. Yn it Antoniussikehûs yn Snits rint it de hiele dei troch mei minsken dy't polsen, earms of skonken brekke of ferwûnings oan de holle ha.
Mei sa'n 250 iisslachtoffers wie sneon de drokste dei dizze wike yn de Fryske sikehuzen. Yn guon gefallen kinne sike-auto's mar dreech by de pasjint komme.
Of een emmer water er over!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als we het rekken tot zonsopgang verandert ie in steen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |