SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksel uit het vorige topic
]
[ Bericht 13% gewijzigd door trovey op 13-02-2012 13:38:02 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Het leven van een hooker is zwaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
ik kan niet kiezen of ik een vierkante of langwerpige wooleater moet gaan maken![]()
Ik kan ze zonder titel altijd zo moeilijk vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef kwiwi het volgende:
volgens mij hadden de eerste 112 ook al een titel
Ik lieg nooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
De TT liegt, er waren er al meer met een titel
Ik heb de OP gemaakt, ik lieg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef LittleQ het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat jij liegt, maar de TT
Ik in de OP
Niet zo streng zijn voor jezelf, het was de TT die het deedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de OP gemaakt, ik lieg.![]()
...eindelijk.
![]()
![]()
ja, echt weer derdewereldproblematiek ditquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het leven van een hooker is zwaar...
![]()
Ik zou een langwerpige maken, die kun je wat handiger als deken ergens overheen leggen. Tenzij je al een idee hebt waar ie voor gebruikt gaat worden?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:57 schreef LittleQ het volgende:
[..]
Niet zo streng zijn voor jezelf, het was de TT die het deed
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat hooker toch een heel ander ambacht is..![]()
Waar dacht je waar ik de TT vandaan had?quote:
Ik heb geprobberd het nog op te zoeken maar het was voor mijn internettijdperk dus ik weet het niet meer, iets met schelpen boven op elkaar...ik zou willen dat ik het patroon nog had.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:39 schreef trui het volgende:
leuk, esseEi!
trovey, mooie sjaal is dat, welke steek was dat? leuk dat ie nu ook nog is omgebouwd tot een soort vestje.
Een heel klein haaknaaldje (wellicht zelfs zelfgemaakt) en als garen naaigaren...oh ja...vergeet de loep en de hoofdpijnpillen niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:57 schreef Bladergroen het volgende:
Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef trovey het volgende:
, maar ik vind alles onder naald 3 al teveel gepriegel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |