SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksel uit het vorige topic
]
[ Bericht 13% gewijzigd door trovey op 13-02-2012 13:38:02 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Het leven van een hooker is zwaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
ik kan niet kiezen of ik een vierkante of langwerpige wooleater moet gaan maken![]()
Ik kan ze zonder titel altijd zo moeilijk vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef kwiwi het volgende:
volgens mij hadden de eerste 112 ook al een titel
Ik lieg nooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
De TT liegt, er waren er al meer met een titel
Ik heb de OP gemaakt, ik lieg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef LittleQ het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat jij liegt, maar de TT
Ik in de OP
Niet zo streng zijn voor jezelf, het was de TT die het deedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de OP gemaakt, ik lieg.![]()
...eindelijk.
![]()
![]()
ja, echt weer derdewereldproblematiek ditquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het leven van een hooker is zwaar...
![]()
Ik zou een langwerpige maken, die kun je wat handiger als deken ergens overheen leggen. Tenzij je al een idee hebt waar ie voor gebruikt gaat worden?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:57 schreef LittleQ het volgende:
[..]
Niet zo streng zijn voor jezelf, het was de TT die het deed
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat hooker toch een heel ander ambacht is..![]()
Waar dacht je waar ik de TT vandaan had?quote:
Ik heb geprobberd het nog op te zoeken maar het was voor mijn internettijdperk dus ik weet het niet meer, iets met schelpen boven op elkaar...ik zou willen dat ik het patroon nog had.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:39 schreef trui het volgende:
leuk, esseEi!
trovey, mooie sjaal is dat, welke steek was dat? leuk dat ie nu ook nog is omgebouwd tot een soort vestje.
Een heel klein haaknaaldje (wellicht zelfs zelfgemaakt) en als garen naaigaren...oh ja...vergeet de loep en de hoofdpijnpillen niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:57 schreef Bladergroen het volgende:
Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef trovey het volgende:
, maar ik vind alles onder naald 3 al teveel gepriegel.![]()
Minder dan 5? O ik dacht dat ze 9 of 10 waren, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:41 schreef MissN het volgende:
Ik heb zo'n set van ebay..een hele hoop topics terug hebben heel veel van hier die van ebay gekocht en die waren minder dan 5 euro volgens mij...
Het kan beter omgedoopt worden tot "de wallen"quote:Op zondag 12 februari 2012 06:55 schreef Tan het volgende:
Wat is het hier voor een zooitje bij CRE? Naaien tot we er bij neervallen? Hookers unite?
Wat heerlijk! Ik wil ook een houtkachelquote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef phluphy het volgende:
Leuk gemaakt, Angelof9.
Ik vind beestendingetjes etc altijd wel leuk gemaakt, ik zou ze zelf nooit maken, simpelweg omdat ik niet weet wat ik er mee moet doen als ze af zijn. Hooguit een keer cadeau doen of zo.
Na lang wikken en wegen is mijn volgende project gekozen:
[ afbeelding ]
Ik heb een pot thee gezet, de houtkachel is lekker aan, een heerlijk middagje om aan de slag te gaan.
Leuk!!! Ik moet eens een keer beter oefenen op dat soort dingen, ik krijg ze nooit echt mooi naar tevredenheid, vooral niet als ik moet minderen (beetje gaterig wordt dat).quote:
Ah, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, bij mij ook. Maar het helpt als je bij het minderen alleen in de voorste lus steekt, dan worden je steken niet zo dik.
Grappig, ik heb dat precies andersom. Ik ben juist gaan haken voor knuffeltjes/beestjes. En sinds kort ook wel dekens. Zeker als je kleine kinderen in je omgeving hebt, komt het met die beestjes wel goed. Maar ook volwassenen geven vaak genoeg aan hoe leuk ze ze vinden, dus een originele manier om geld te geven met een verjaardag is snel gevondenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef phluphy het volgende:
Leuk gemaakt, Angelof9.
Ik vind beestendingetjes etc altijd wel leuk gemaakt, ik zou ze zelf nooit maken, simpelweg omdat ik niet weet wat ik er mee moet doen als ze af zijn. Hooguit een keer cadeau doen of zo.
[ afbeelding ]
Ik heb een pot thee gezet, de houtkachel is lekker aan, een heerlijk middagje om aan de slag te gaan.
nu in soort rood/roze lekkere knallers! : En van welke kleuren ik nog meer heb.quote:@Dottey, leuke muts! In wat voor kleuren ga je 'm nog meer maken?
Ik ben helemaal niet egoïstisch of egocentrisch, maar haken doe ik alleen voor mezelf. Als ik het eindproduct niet zelf mag houden vind ik er geen bal aan.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dat precies andersom. Ik ben juist gaan haken voor knuffeltjes/beestjes. En sinds kort ook wel dekens. Zeker als je kleine kinderen in je omgeving hebt, komt het met die beestjes wel goed. Maar ook volwassenen geven vaak genoeg aan hoe leuk ze ze vinden, dus een originele manier om geld te geven met een verjaardag is snel gevonden
Maar gehaakte kleding of tasjes ofzo, daar zou ik dan weer niks mee weten te doen. Misschien dat ik me ooit wel aan een sjaal of muts waag
Breng me niet op een idee voor een volgend topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het kan beter omgedoopt worden tot "de wallen"
99 cent per twee en die dingen zijn best goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Bij de Zeeman hebben ze ook veel verschillende haaknaalden, vooral dikke. Die zijn geloof ik maar een Euro per 2.
http://annemarieshaakblog(...)res-for-somalia.htmlquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat hooker toch een heel ander ambacht is..![]()
@Toverheks: Wat is het patroon van die bloemen zeshoekjes die je aan het maken bent.
Heet dat Afrikan Flower?
ohh dat aapje met dat rokje die vind ik zo lief.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef EsseEi het volgende:
zo het duurde allemaal weer langer dan gehoopt maar:
Lilly
[ afbeelding ]
en Joe
[ afbeelding ]
en het gene wat vooral veel tijd koste
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:25 schreef phluphy het volgende:
Leuk gemaakt, Angelof9.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |