110? Ik zie toch echt 190k...flink verschilquote:Op maandag 13 februari 2012 07:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat km stand is 3x niks voor een TDI man, over 110.000km is ie net ingereden..
Succes met verkoop TS, die is zo weg..
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
110? Ik zie toch echt 190k...flink verschil
Rotterdam, maar nog steeds te laag :/quote:Op maandag 13 februari 2012 15:39 schreef Maxco het volgende:
Dus bij 3 ton
Edit: Ik ga bij de handelsprijs zitten: 7,5k geboden
Waar staat die?
OVER 110 is 'ie net ingeredenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam bij 110kTotaal niet relevant voor dit topic...
Precies, jij snapt het paps.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
OVER 110 is 'ie net ingereden
190 + 110 = 3 ton (dan pas ingereden)
Zo duidelijk?![]()
* Papabear topic volgen blijft
Met het geld dat ik krijg van dit verkoop, wil ik een Audi A3 2.0 TDI halen. Ik weet alleen niet zeker of dat verstandig is, want zoals jij ook al zegt zijn deze 1.9 TDI's niet kapot te krijgen en bezorgen je - mits je normaal rijdt - helemaal geen problemen. Over 2.0 TDI's heb ik vaak slechte ervaringen gehoord van mensen in mijn omgeving. Het scheelt wel 35 pk =[quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:39 schreef BigSmurf het volgende:
Mooie auto, die 1.9 TDI's zijn inderdaad niet kapot te krijgen. Draaien fluitend 3-4 ton. Jammer van de verzekering, maar ja, dat zijn ook uitzuigers...
Ik ruil alleen in met:quote:
Prima.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:41 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ruil alleen in met:
Audi A3 2009 2.0 TDI
Volkswagen scirocco
Bmw 318-320 uit 2008
of Audi A4 2008 2.0 TDI
Met bijbetaling aan mijn kant uiteraard
Zoals ik al eerder zei. De volgende auto komt op mijn moeders naam en die krijgt een goedkope verzekering.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Prima.
Maar deze auto's kan je wel verzekeren voor een normaal bedrag?
Dan kan TS ook die andere auto's niet rijden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:28 schreef Gunner het volgende:
Geheel legaal als je jezelf als regelmatige bestuurder opgeeft ja. Anders niet.
Helemaal geen uitzuigers, er zijn gewoon zat valide redenen (zie de post van Gunner) om zo'n auto niet aan een 19 jarige snotneus te verzekeren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:39 schreef BigSmurf het volgende:
Mooie auto, die 1.9 TDI's zijn inderdaad niet kapot te krijgen. Draaien fluitend 3-4 ton. Jammer van de verzekering, maar ja, dat zijn ook uitzuigers...
Stel je niet aan. Net of jij nog nooit de regels overtreden hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:38 schreef Gunner het volgende:
Dat is kut voor hem, maar zo werkt het nu eenmaal in verzekeringsland omdat het bewezen is dat jonge knulletjes met te weinig of geen ervaring te dure auto's willen rijden en dan schade maken.
Op 'moeders naam' zetten zonder verzekering daarvan op de hoogte te brengen dat iemand anders de regelmatige bestuurder is, dat is gewoon verzekeringsfraude. Daar kunnen we lang over praten maar is gewoon zo.
Google maar eens op 'artikel 251 WvK'
Tot je 24e ondervind je gewoon problemen met dit soort nieuwe/snelle/dure auto's want zolang behoor je tot de risicogroep.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:38 schreef Gunner het volgende:
Dat is kut voor hem, maar zo werkt het nu eenmaal in verzekeringsland omdat het bewezen is dat jonge knulletjes met te weinig of geen ervaring te dure auto's willen rijden en dan schade maken.
Op 'moeders naam' zetten zonder verzekering daarvan op de hoogte te brengen dat iemand anders de regelmatige bestuurder is, dat is gewoon verzekeringsfraude. Daar kunnen we lang over praten maar is gewoon zo.
Google maar eens op 'artikel 251 WvK'
Tot je 24e ondervind je gewoon problemen met dit soort nieuwe/snelle/dure auto's want zolang behoor je tot de risicogroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |