Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Hij staat erinquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:34 schreef StijnDa het volgende:
Spelfout in TT![]()
Op zoek naar een OP Chick stoereboii?
Waar een spelfout dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:34 schreef StijnDa het volgende:
Spelfout in TT![]()
Op zoek naar een OP Chick stoereboii?
Zag je z'n ninja edit niet? Daarover ging m'n post, ik zal wel verkeerd zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leer gewoon normaal te schrijven!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:41 schreef zerokil het volgende:
Zou ik van iemand 50k mogen lenen?
Trouwens er staat een Bezema voor 59k op de transfermarkt, Het is niet zo maar een Benzema maar hij is gecheat!! koop hem!!! (club: FC Eindhoven)
Zero?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:53 schreef psychedelicate het volgende:
Gast met PSV UI koopt de normale Benzema voor de prijs van de UP en nu vraagt hij iemand hier om 'm te kopen.
Nina Agdal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:56 schreef stoereboii het volgende:
Comments op de op chick btw? Lekkah toch?nu raden wie het is
Nina Agdal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:56 schreef stoereboii het volgende:
Comments op de op chick btw? Lekkah toch?nu raden wie het is
NVMquote:
Is hij gehackt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef Reemi het volgende:
http://nl.twitch.tv/airjapesfifa Hij maakt een eredivisie team![]()
Je moet toch wat, als je je Messi kwijt bent![]()
Ik ga nu ook joinenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
Kijk al die fokkers in die chatbox
Ik heb perongeluk pepe voor 700k gehaald ipv CR7.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik Zero dan maar uit de brand helpen?
weet niet of hij dat wil, maar dan moet hij zich maar melden.
Nee, hij accepteerde per ongeluk Kuyt en nog 3 kneuzen als trade offerquote:
Dat kan ik niet compenserenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb perongeluk pepe voor 700k gehaald ipv CR7.
Je mag mij ook wel 'helpen' hoor
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, hij accepteerde per ongeluk Kuyt en nog 3 kneuzen als trade offer
schenkeveldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:12 schreef Doublepain het volgende:
Welke if heeft niet zoveel kaarten op de tp en is goedkoop?
zie editquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is moeilijk pricefixen denk ik
Doeiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:16 schreef zerokil het volgende:
ik ga al mijn spelers discraden kut fut vieze cheaters
Geef ze dan gewoon aan een medefokker..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:16 schreef zerokil het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:16 schreef zerokil het volgende:
Ben nog lam van gisteren haha + saai want heel rustig i.v.m carnaval volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Joh ga toch naar Eindhoven op zaterdagavond
Meehquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben nog lam van gisteren haha + saai want heel rustig i.v.m carnaval volgende week
Me 2.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Reemi het volgende:
Ik wil een bekende streamer zijnJapes krijgt gewoon ff El Kabir + IF Donk + IF Vertonghen geofferd
Me 3quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Reemi het volgende:
Ik wil een bekende streamer zijnJapes krijgt gewoon ff El Kabir + IF Donk + IF Vertonghen geofferd
Me 5quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Reemi het volgende:
Hij geeft alles weer terugquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:28 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso belachelijk dat nepentez toty rooney aangeboden kreeg!
Tsjah, wie zegt dat diegene daarna gaat delen? Ik kan helaas niet streamen/cappen ivm mijn setup.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef Doublepain het volgende:
1 iemand streamed, de rest helpt met reclame, views enzo, daarna buit verdelen?
Bron?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen betaling ja, met zijn website
Rijst, topkwaliteit streamsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Is er een fokker die streamed dan?
Dat is coins kopen, niet speler terugkopenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een van zijn filmpje staat een link, 100k voor 7 pond ofzo
Coins kopen is datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een van zijn filmpje staat een link, 100k voor 7 pond ofzo
Ben blij dat hij gehacked isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is coins kopen, niet speler terugkopen
Net alsof hij er wakker van ligt, coins verkoopt hij toch wel.quote:
Toty rooney niet, die was daarvoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Coins kopen is datHij leent die spelers van mensen en geeft ze weer terug hoor
Waarom? Ga je nu geen spijt van krijgen maar uiteindelijk welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog iets nodig? Kan straks denk ik wel wat fokkers blij maken.
PS3. Eerst even weg
Modric nog wel eens willen proberen. Vela en Casta heb ik natuurlijk al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
PS3. Eerst even weg
quote:#
clitsteely: LUL GET EROKSIN!!!!!
Wat wil je voor Vela? Nog nooit uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
PS3. Eerst even weg
IF Seedorf had je toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
Elia - IF RvP - Robben
Sneijder - VdV - ????
Van Aanholt - Donk IF - Vlaar IF - Van der Wiel
Krul IF/Vorm IF
Welke CM nog?
Verkeerde formatiequote:
Theo Janssen? Wijnaldum?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkeerde formatieDe Jong ook verkeerde formatie.Ik moet maar even gaan zoeken voor Nederlandse middenvelder
VdV RCM, Fer midmid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkeerde formatieDe Jong ook verkeerde formatie.Ik moet maar even gaan zoeken voor Nederlandse middenvelder
Bale en Torres staan in de planning voor mijn 3-4-1-2 BPL team. Wat wil je er voor?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
PS3. Eerst even weg
Ah, goede optiequote:
Duidelijk de strootquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
Elia - IF RvP - Robben
Sneijder - VdV - ????
Van Aanholt - Donk IF - Vlaar IF - Van der Wiel
Krul IF/Vorm IF
Welke CM nog?
Gooi er een formatie kaart overheen, IF Seedorf is altijd heer en meester. Langzaam of niet, het is een held met een goede pass en schot.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb hem in een ander team, vandaar verkeerde formatiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gooi er een formatie kaart overheen, IF Seedorf is altijd heer en meester. Langzaam of niet, het is een held met een goede pass en schot.
Accepteerde hij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:09 schreef GuRBuH het volgende:
Nu krijgt Japes weer een IF Nani aangeboden
Velaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jij gaat zeker spelers als Kunt en Dick sturen, of niet?
Geen Xavi, Iniesta, Busquets en Fàbregas. Maar ik denk wel wat ze uiteindelijk nog gaan winnen.quote:
Mensen vinden hem zielig omdat hij per ongeluk zijn TOTY Messi heeft getrade voor 4 slechte golds.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Hij krijgt gewoon allemaal IF spelers aangeboden?!
Waar slaat dat op
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mensen vinden hem zielig omdat hij per ongeluk zijn TOTY Messi heeft getrade voor 4 slechte golds.
Ik heb nog een serie A team met shaarawy, een eredivisie silver met SIF guidetti en een bronze MLS en koreaans team. Voor iemand die niet meer speelt, is dat genoeg tochquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Waarom? Ga je nu geen spijt van krijgen maar uiteindelijk wel
En wat krijgen ze er voor terug? Japes zegt één keer bedankt en weet daarna niet meer wie de gever is...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Alsnog stom dat mensen hem IF's geven.
Precies. Domme mensen hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
En wat krijgen ze er voor terug? Japes zegt één keer bedankt en weet daarna niet meer wie de gever is...
Welke van de 2?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
Iemand heeft NIF RvP ook gepricefixed voor zover mogelijk lol.
Niet de UP want dan zou ik UP wel gezegd hebbenquote:
Ahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet de UP want dan zou ik UP wel gezegd hebben
Maak mij blij met ronaldoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
Vela en Toure ook weg. FOK!kers blij maken voelt wel goed.
Beter koop je een xbox en donneer je dan ook spelersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
Eerste persoon al blij gemaakt met een VDV, kompany en nog 2 spelers.
Dit en cr7quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter koop je een xbox en donneer je dan ook spelers![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb maar 100 coins, dus een CR7 zit er niet in. Daarnaast zal een xbox er niet inzitten. Ben wel blij met mijn ps3
Zulke dingen komen zo vaak voorbijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Cuntz Hearts Dickhoe bedenken ze het
Same, maar het is voor mij denk ik toch een hebbedingetje..... coins schieten alleen nog niet zo op : (quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Wie speelt hier met IF Donk? Is hij zoveel beter dan de NIF dat hij 160K waard is?
Volgens mij is dit gewoon een plaatje die iemand van die Youtubers gebruikte voor een video. Daarin showde hij skills uit de normale FIFA 12 alsof ze in Street zaten.quote:
Kan ik modric krijgen ? ;pquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
quote:
Oh, rivalenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt. Maar iedereen die wint van Groningen
Ik zit ook nog te kijken uit pure vervelingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Japes gaat nu helemaal los met "Big Jan" btw
Ik zit half op Futhead, af en toe check ik de stream. Luister meer dan ik kijk. Staat Ajax al achter?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te kijken uit pure verveling
Nee, helaas niet maar komt omdat NAC echt dramatisch is en daardoor ajax nog hoop kan houden op een overwinning. Hopen dat Schilder zometeen met een pegel komtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zit half op Futhead, af en toe check ik de stream. Luister meer dan ik kijk. Staat Ajax al achter?
En wat is je 'thema' dan??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef GuRBuH het volgende:
Pretty epic hybrid
http://www.futhead.com/12/squad/16154
Ah jammer. Ik wou hem misschienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
Lol, Velthuizen IF voor 30K verkocht. Bijna 20K winst hehe. Ik vond hem maar een matige keeper
Pino2quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Zo, even door familie omstandigheden dagen FUT-arm doorgebracht. Net met een controller van een vriend gespeeld, en wat ik vermoedde: mijn controller heb ik gewoon kapot gegooid. Aguero heeft echt een waanzinnig schot in beide benen
Waarom Boilessen? Zijn veel betere LB. Tevens is Velthuizen IF vreselijk matig. Mihailov is wel erg goedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik wou hem misschienMisschien ga ik dit team bouwen voor dat toernooi
http://www.futhead.com/12/squad/16240
Beter Poulsen dan inderdaad, ook een Deen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom Boilessen? Zijn veel betere LB. Tevens is Velthuizen IF vreselijk matig. Mihailov is wel erg goed
iPhonequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Siri op m'n iPhone 4 werkt niet
Let me guess, Android of geen smartphonequote:
Nou, kan goed tegen mn verlies mits het terecht is. Al heb ik maar een keer of 5 gegooid ofzo, en 1 keer viel die perongeluk van het aanrecht af.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Let me guess, Android of geen smartphone
Onderbouw dan eens waarom iPhone en Siri blegh zijn?quote:
Maandag middag?quote:
Ja man, vrije dag en morgen heb ik geen tijd.quote:
Oke, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, vrije dag en morgen heb ik geen tijd.
quote:
Wat was de eindscore?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
Net wel mooi, een gast met een BBVA team, dat de nationaliteiten-regel doorbrak door Mata, Benzema en nog een redelijke speler in te brengen![]()
Daarna drukte ik op pauze en bracht ik Messi, IF Thiago Silva en Dani Alves inJammer dat je niet met webcam mee kunt kijken naar het gezicht van de tegenstander
Woensdag kan niet, donderdag heb ik vrijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
9 letters, 2 woorden. Duurt lang....
3-1 gewonnenquote:
Ik gooi nooit met de controller, maar heb wel al een kapoote gehad omdat mijn moeder hem tijdens het schoonmaken in een emmer sop liet vallenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, kan goed tegen mn verlies mits het terecht is. Al heb ik maar een keer of 5 gegooid ofzo, en 1 keer viel die perongeluk van het aanrecht af.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik gooi nooit met de controller, maar heb wel al een kapoote gehad omdat mijn moeder hem tijdens het schoonmaken in een emmer sop liet vallen
Officiele kost 55-60 euro, Dealextreme modelletjes rond de 12quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Haha, ben jij netjes en gedisciplineerd, gebeurt er zoiets
Tja, het ding was al 4 jaar oud. Moest vanoachten even op het winkelcentrum zijn, snel de intertoys binnen gegaan, maar schrok van de 60 euro. Even wat vergelijkings sites afstruinen naar goedkopere exemplaren
Prima, ik zie dat thor ook online is maybe dat hij ook meedoet ?quote:
Nep controllersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Officiele kost 55-60 euro, Dealextreme modelletjes rond de 12
Online kosten controllers toch 40 euro dacht ik ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Haha, ben jij netjes en gedisciplineerd, gebeurt er zoiets
Tja, het ding was al 4 jaar oud. Moest vanoachten even op het winkelcentrum zijn, snel de intertoys binnen gegaan, maar schrok van de 60 euro. Even wat vergelijkings sites afstruinen naar goedkopere exemplaren
Kan ze niet zo snel vinden, maar ik kijk morgen wel verder eventjes. Controller met een draad zijn 35 euro. Als het draad lang genoeg is maakt het niet uit, zit toch altijd op 1 plek te gamen. Die nep look a likes hoef ik niet. Ik wil de echte shitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Online kosten controllers toch 40 euro dacht ik ?
http://www.redcoon.nl/B15(...)rollers?refId=basenlquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ze niet zo snel vinden, maar ik kijk morgen wel verder eventjes. Controller met een draad zijn 35 euro. Als het draad lang genoeg is maakt het niet uit, zit toch altijd op 1 plek te gamen. Die nep look a likes hoef ik niet. Ik wil de echte shit
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.redcoon.nl/B15(...)rollers?refId=basenl
Met spelers zoals Messi moet wel goed gespeeld wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
Hmz, 340K voor
RvP IF
Robben
Van der Wiel
Vorm IF/Krul IF
Elia
Dan nogmaar wat troep verkopen
Lol gurbuh hihi, gaat niet geklickt worden
En als het niet persé een Braziliaan moet zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
De NIF? Als het per se een Braziliaan moet zijn zeker.
Aan zijn stats te zien zijn Lucio en Thiago Silva een beetje gelijk, qua gameplay weet ik het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
En als het niet persé een Braziliaan moet zijn?
Zijn er dan goedkopere betere opties?
Chielliniquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
En als het niet persé een Braziliaan moet zijn?
Zijn er dan goedkopere betere opties?
Kinderachtige praktijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik bied op een Gerrard, plots een price bump van 130k naar 236k.. en iemand maakte er 237k van. Ai, 100k weg voor die persoon door zo'n klote bricebumper.
Ik heb er vandaag eentje verkocht voor 21k, ook ST maar dan 4-3-1-2 (en er zelf 14k voor betaalt).quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb een 4-3-3- Neymar ST opgepikt voor 16.75k ;D
PS3 trouwens, voor hoeveel erop zetten?
Erop zetten voor 20k startprijs en 27.5k BIN?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag eentje verkocht voor 21k, ook ST maar dan 4-3-1-2.
Als ik hem vandaag weet te verkopen heb ik snel 10k in een avond gemaaktquote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk niet dat je hem voor 27.5k kan verkopen, hooguit een 4-1-2-1-2 versie.
Maar je kunt het proberen, als hij niet verkoopt kun je de BIN altijd nog wat lager doen.
Heb net een Robinho voor 12k verkochtquote:Op zondag 12 februari 2012 00:28 schreef pascal08 het volgende:
Ik verkoop de laatste tijd helemaal niks meer. Waar Robinho's vroeger voor 3400c gingen, verkoop ik ze nu niet eens meer voor 2300c. Ook nog eens last van disconnects, kk EA.
Verschil tussen PS3 en XBOX. Bij PS3 is alles veel duurder!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb net een Robinho voor 12k verkocht
De economie is stabieler op de PS3quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Verschil tussen PS3 en XBOX. Bij PS3 is alles veel duurder!
En dat weet jij omdat....?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De economie is stabieler op de PS3
Geweldig, net of we over Griekenland praten!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De economie is stabieler op de PS3
Omdat de spelers op de PS3 meer zijn waarde hebben gehouden na het TOTY, TOTWquote:
Bijna precies mijn team qua aanval en middenveld (speel met Malki)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Tim, doe es wakker wordon!
Zit te denken aan een 41212 team, meer voor de lol......
Nemeth - Malki/Hassnaoui
Messa
Snijders Lagouireh
Wattamaleo
Emenike - Morec - Frei - Grootfaam
Ruitert
Inderdaad, nummertje 216 bestaat niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Dagje weg, 2 topics gemist
[..]
Bijna precies mijn team qua aanval en middenveld (speel met Malki)
Achterin heb ik Conboy - IF Schenkie - Morec - Timisela en op doel Jeroen Zoet. Wist niet eens dat Grootfaam in FIFA zat..die zit nu bij FC Oss
En wie is Frei? Mei bedoelde je denk ik?
edit: Geen 2 topics gemist, maar er is een nummertje overgeslagen
Ik heb er 18K voor betaald, maar je kan hem wel voor minder krijgen. Hele team is bronze jaquote:Op zondag 12 februari 2012 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, nummertje 216 bestaat niet.
Is dat hele team trouwens bronze? Ik heb ook een bronze eredivisie en IF Schenkie lijkt me wel baas. Voor hoeveel heb jij 'm gekocht? Btw, die gast speelt toch bij Excelsior en hij scoorde vorige week toch 2 keer nadat ie een langdurig blessure heeft gehad?
Vind z'n pace wel aan de lage kant (67)...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er 18K voor betaald, maar je kan hem wel voor minder krijgen. Hele team is bronze ja
ach, hij is ook maar bronze..quote:Op zondag 12 februari 2012 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind z'n pace wel aan de lage kant (67)...
Ja, maar er zijn ook bronze defenders met 75+ pace. En als je tegen Oduro, Könnecke of Powell speelt, kan een hoge pace bij je verdedigers nog wel eens van pas komen.quote:
Ik vind 67 gewoon voldoende voor een CB. In de eredivisie heb je sowieso maar 3 fatsoenlijke CB's..de rest allemaal pace onder de 50 geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2012 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind z'n pace wel aan de lage kant (67)...
Ja klopt. Mörec of Mei naast Schenkeveld?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind 67 gewoon voldoende voor een CB. In de eredivisie heb je sowieso maar 3 fatsoenlijke CB's..de rest allemaal pace onder de 50 geloof ik
Morec. Stuk beterquote:Op zondag 12 februari 2012 01:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja klopt. Mörec of Mei naast Schenkeveld?
Gewoon, ik heb bij hem hetzelfde als met taarabt. Beiden niet echt indrukwekkend qua stats maar voelen allebei heel fijn aan. Veel skillmoves lukken en schieten ook gewoon erg goed. Mijn beste 2 spelers van mijn elftal en ook de 2 met de laagste ratingquote:
Heb net Nemeth (4-1-2-1-2) voor 1100c opgepikt, koopje lijkt mij.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morec. Stuk beter
Ben wel benieuwd of je dit team fijn zal vinden als je MLS bronze gewend bent hoor
Daarom heb ik ook zoveel plezier van mijn Engelse team met allemaal low-rated spelersquote:Op zondag 12 februari 2012 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon, ik heb bij hem hetzelfde als met taarabt. Beiden niet echt indrukwekkend qua stats maar voelen allebei heel fijn aan. Veel skillmoves lukken en schieten ook gewoon erg goed. Mijn beste 2 spelers van mijn elftal en ook de 2 met de laagste rating
Ik heb hetzelfde met Milsom en Harper.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zoveel plezier van mijn Engelse team met allemaal low-rated spelers
jawelquote:
Grootfaam zit niet meer in packs dus die is nu best zeldzaam. Op de Xbox staat er 1 voor 1k BIN.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Dagje weg, 2 topics gemist
[..]
Wist niet eens dat Grootfaam in FIFA zat..die zit nu bij FC Oss
Dat doe ik al 3 dagen ofzo maar ik kreeg geen 1 van die nieuwe shiny BPL bronzesquote:Op zondag 12 februari 2012 01:51 schreef Doublepain het volgende:
Kga nu alleen maar 400 coins packs halen, hopelijk pogba
Zie databasequote:
Thanks, heb hem even opgepikt. Moet hem toch hebben als Oss supporter. Vorig jaar zat Bieber nog in packsquote:Op zondag 12 februari 2012 01:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grootfaam zit niet meer in packs dus die is nu best zeldzaam. Op de Xbox staat er 1 voor 1k BIN.
[..]
Dat doe ik al 3 dagen ofzo maar ik kreeg geen 1 van die nieuwe shiny BPL bronzes
Wel een UP Frei maar die is niet nieuw.
Aight, zie nu pas dat je ook formation cards enzo kan checken met udb.quote:
Ik heb al 4 bpl shiny bronse en een silver ream van bolton.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grootfaam zit niet meer in packs dus die is nu best zeldzaam. Op de Xbox staat er 1 voor 1k BIN.
[..]
Dat doe ik al 3 dagen ofzo maar ik kreeg geen 1 van die nieuwe shiny BPL bronzes
Wel een UP Frei maar die is niet nieuw.
Ik heb er 3quote:Op zondag 12 februari 2012 01:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen speelde hij toch in de 2.Bundesliga? Vorig jaar zat Kunt ook in packsquote:Op zondag 12 februari 2012 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, heb hem even opgepikt. Moet hem toch hebben als Oss supporter. Vorig jaar zat Bieber nog in packs![]()
![]()
Ik krijg veel slechte packs, maar ik had een Taylor 4-4-2 en die verkocht voor bijna 12kquote:Op zondag 12 februari 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al 4 bpl shiny bronse en een silver ream van bolton.
Ik maak best veel profit
Ja heb ik ook al gemerkt! Is echt vreemdquote:Op zondag 12 februari 2012 02:41 schreef pascal08 het volgende:
Zit er een bug in FUT ofzo? Een maat van mij kan mijn spelers niet vinden en heb net ff met een ander accountje getest of ik ze wel kon vinden, maar niet dus. Dit verklaart waarschijnlijk ook waarom sommige spelers in m'n TP gewoon niet verkopen. :S
Hij was ne nog voor 105 gegaanquote:Op zondag 12 februari 2012 03:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, Chiellini gaat nu alweer voor rond de 240 en Silva voor 325. Met dat soort dingen heb ik vaak geluk.
Jammer genoeg wel even 55 moeten aftikken voor een parkeerboete, had het liever andersom gezien eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |