SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:07 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga in ieder geval nooit een badjas kopen
0kquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je 'm wanneer ik langskom ook weer uittrekken?
Waarom homo SC? Nakende jongentjens is heul niet gay.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh godddd, tmi dit. Dit is niet homo sc ja!?_
Nee dat is pedoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom homo SC? Nakende jongentjens is heul niet gay.
Jij bent een goede juffrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouw toon bevalt me niet zo, menneke.
Bob vergeet niet zomaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent een goede juffrouw
Zo'n post afkomstig van hem.. Daar zie ik de ironie wel van inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Same herequote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Beach het volgende:
Haha ik post lekker in mensen hun fobo en die kunnen niks terugplaatsen.
Jamaar ik ben ermee gestopt en alles.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Huh no offence was een compliment heur
Hihihiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo'n post afkomstig van hem.. Daar zie ik de ironie wel van in
Hier op fok is het inderdaad waarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihihiErgens is het wel waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |